EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Öitä tulin toivottelemaan niin ei tarvii aamuvirkkujen ihmetellä, että täällä oltas laiskoja oltu.. ; )

Astianpesukone hurisee ja tuttipullot on kiehumassa.. Neiti vetelee illan kauneusuniaan.. pitää kohta herätellä vellille, jotta kerkeän aamulla antamaan seuraavan velliannoksen ennen uintiin lähtöä.. On muuten eka kerta kun mennään sinne ihan kahden.. saas nähdä kuinka selvitään.

Huomenna olis taas penkkiurheilijan unelmapäivä.. Meillä on ostettu nuo maksulliset kanavatkin, että ÄITI saa katsoa formulat suorana.. eli ei ole ukko joka talossa se formulafani.. ; )

Ai, niin oli muuten tuo seinänaapuri(2v. poika) haltioissaan kun sai silloin torstaina katsella TomiTraktoria ja TuomasVeturia.. silmät olivat kuin saavit.. ja tunti meni nopeasti ; )

Huominen on taas ohjelman täyteinen, mutta pitää jossain välissä piipahtaa täälläkin.. niin ja kivan näköinen karvapallero oli suljetulla..

Pikku2 & Siiri 5kk(ja rapiat päälle)

Mä täällä kukun silmä ristissä myös... Odottelen että isäntä saa ahterin irti sohvasta ja menee pesemään vielä koiruudet. Päivystän muksujen unta sen aikaa ja sit meen itse nukkumaan. Vien koirat huomenna trimmiin, eli karvat saavat kyytiä oli takatalvi tulollansa tai ei. Pakko, kun heti kurakelien tullessa on meidän huusholli ihan JÄRKYTTÄVÄSSÄ kunnossa. Hiekkaa ja kuraa joka paikassa, vaikka kuinka siivoaisi. Ei kiva. Saas nähdä kuin meidän pikkuännä nukkuu, kun ei ole tyypillistä iltatankkausta tänään suorittanut täydessä laajuudessaan. Toivotaan että sitä unta nyt piisaisi....

Ei jaksa panostaa nyt mihinkään järkevään, taidan käväistä suljetulla kuvat katsomassa ja sit laittaa koneen kiinni... =)

Hyvää yötä ja huomenta!

Niksu

Heipä hei!

Jo oli taas tekstiä tullut..! En ala sen kummemmin kommentoimaan, kunhan tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu. :)

Kuten huomata saattaa, täällä ollaan hereillä... Onneksi miehellä alkoi talviloma niin saan nukkua päivisin jo siltä tuntuu! Ajattelin tuonne 3 asti valvoa, sillon syö kirppu seuraavaksi, ja sitten koittaa nukkua. Mies herää katsomaan formulat 6 ja mä menen sitten nukkumaan. :)

Sitten kysymys kropan palautumisesta... Eli kauan menee, että tuo ällöttävä mahanahka/läskilöllö lähtee pois?! Raskauskilot siis oli ja meni (jee!), mutta vanhat housut ei meinaa mennä millään jalkaan kun tuossa on tuo löllö. :/ Juu, ei tässä ole vielä edes 3vk synnytyksestä, joten en nyt panikoi vielä! :D Ällöttää vaan kun mitkään vaatteet ei istu.

Mutta nyt menen tekemään hedelmäsalaattia ja sitten maitobaari auki!

Öitä kaikille tasapuolisesti! :)

antzi ja kirppu 2vk ja 4pv

Taas on maailmankirjat mallillaan.. yökukkujat ovat pitäneet ketjua pystyssä.. jee...
Selviytyjien jälkeen simahdin... pari yöheräämistä ja unet loppu kolme varttia sitte... Mies oli jo kömpiny kahvinkeittoon...
Pikkupakkanen.. naapurin koirat ovat pihassa tutkimusmatkalla. Uunissa rätisee tuli. Ihime potkuttelee taas sisäänpäin... Aika jännästi... useinkaa mahanpäältä ei näy liikkeet .. Jotku kertoo että niitten maha-asukkaiden liikkeet käy kipeetä... tää ei oo vielä montaakaa potkua saanu potkittua niin että olis sattunu. No ompa tässä näitä viikkoja vielä aikaa.

Aamupäivää täältäkin suunnalta!

Mallillaan on taas täälläkin palikat, kun miehet lähetetty jalkkikseen. Iskä otti samalla tuon Hoon ulkoilemaan mukaan. Tosiaan ulkopeliä pelailevat. Mitäs Senora siihen tuumaa? ;-) Täälläkin kyllä illalla tuli lunta vähän väriksi.
Ollaan nyt tuon nukkuvan hoon kanssa kaksistaan. Neiti E on kaverilla yökylässä ja sieltä käyvät virpomassa. Täällä munien kanssa siis myös odotellaan...
Hoota ei vielä "niihin hommiin laitettu", kun ei osaa kaivata. Tyytyväisenä katseli vain, kun oven takava pari noitaa jo olikin.

Huh tuota Antzin valvomista :-)

Oli tosiaan kiva kuulla, että Niksullakin ehkäisyasiat kunnossa.

Mua ihan nauratti, kun täällä oli pohdiskeltu noita nimiasioita. Nimittäin minä olen myös ajatellut, että olisipas vaikea keksiä sille seuraavalle (en siis uskalla mainita monesko on...) nimi. Meillä toisaalta olisi lähes kaikki alkukirjaimet käytössä, koska tuskin alkaisi samalla kuin kukaan meidän muista muksuista. Menee muuten jo liian loogiseksi! Pitkä sen kuitenkin pitäisi olla, koska itse olen "kärsinyt" siitä, että oma nimi on tosi lyhyt verrattuna sisaruksiin. Heillä on hienot nimet ja mulla vaan tällanen tavallinen töpö :-D No, ei siitä kyllä hirveitä traumoja ole tullut oikeesti. Yhtään hyvää nimeä ei ole takataskussa odottamassa! Tai olis yksi tytön nimi, mutta luulen siitä tulevan vielä liian suosittu, joten se ei käy. Esikoisen nimen kanssa kävi niin, että silloin oli vielä aika vähän käytetty, mutta nykyisin niitä on ihan liikaa!!! Onkin poikkeus meidän muksujen nimissä siinä mielessä. Tyttöjen nimiä ois muutenkin monta hyvää, mutta loppuvat kaikki samoihin neljään kirjaimeen kuin tuo isompi neiti. Ja sekään ei käy, en tykkää että sointuvat liikaa :-) Olen hieman hankala tapaus näissä nimiasioissa... Että ehkä on lapset sitten tässä, kun ei nimiäkään voi keksiä!
BTW, menkkajomotusta eilen ja tänään, mutta ei näy edelleenkään...

Jaahas, päättyi tähän tällä erää...

Jatkan, itkuhäläristä kuuluikin vain noitien vikinää...
Tässä on parit käyny sinä aikana, kun tässä koneella olen istunut :-)

Tuohon Antzin löllerövatsaan piti vielä jotain "viisasta" kommentoida...
Sulla on tosiaan kyllä aikas lyhyt aika tuosta synnytyksestä, että eiköhän se siitä pikku hiljaa :-) Mulla on kyllä sellainen näkemys ja kokemus, että täysin omaksi se kroppa muuttuu vasta imetyksen jälkeen. Ja kyllä se pientä jumppaakin saattaa vaatia.
Mutta se on tosiaan aika ärsyttävää, kun vaaka näyttää ihan samaa kuin ennenkin, mutta eipä vain vaatteet mene. Se kroppa kyllä muotoutuu sitten ihan yhtäkkiä ja nopsasti. Mulla on tainnu mennä se parisen kuukautta, että vanhat farkut menee jalkaan. Öö, tai kakkosesta vedin kyllä synnärillä ja tästä viimeisimmästä taisi mennä vähän pidempään, kiitos ahkeran suklaan syönnin! Mutta keskimäärin...

Mukavaa palmusunnuntaita kaikille!

PIkaisen käyn toteamassa, että ei ole T vielä kunnossa..perjantai aamuna siis yläpäästä kerran ja illalla alapäästä kerran. Eilen aika ookoo, söikin jotain. Tänä aamuna ei meinannu jaksaa millään herätä ja sit kun heräs, söi puuroa jonkin verran. Nukahti saman tien uudestaan ja sit kun noin kaks ja puol tuntii oli kulunut, niin eiku yrjös ja kunnolla! Perkele, olin just aatellu, että tais mennä ohitte.. kuumetta ei ole kyl ollut enää tänään. Nyt on ihan virkee ja pyys suolakeksejä. Toistaiseks pysyneet...kop kop!

Mä oon aivan paniikissa täällä, pesen käsiä ja desinfioin. Mies pitää hysteerisenä..mut en kerta kaikkiaan voi sairastua, tai varsinkaan, että t sairastuis! Ukko saa nyt ton kans leikkiä, mä hoidan vaan t:n. Ja sanoin, että saa luvan olla huomenna kotona, vaikka menis palkattomaks. Hitto näitä tauteja!!

Sori, mutta en pysty nyt keskittymään tän enempää :) Jatkan siivoiluja, että saan muuta ajateltavaa hetkeksi...

Tultiin just kotiin. Pilkkikisat meni hyvin... mies oli kolmas ja mä kuudes... Kyllähän siellä jäällä on, mutta kävellessä käy mahaan... Mies painu vintille katsoon hiihtoa... ja mä puhahdin lukeen ellejä... Ei meijän pihalla vaan jalista pelata... luistella siinä kyllä voisi. Ilmoitan kyllä sitten kun meijän piha on niin kuiva, että siellä jotai vois pelata... Luultavasti sit aloitetaan petankkikausi---

Vai muka menkkajuilintoja Tehiksellä... Ja nimiongelma jos vielä tulee lisää pesuetta...

Toivottavasti T:n oksutauti menee ohi ja Omppu saa mielenrauhan...

Saas nähä käykö tänään virpojia. Luulen että ovat yrittäneet aikaisemmin...

Itse asiassa pitäis mennä tsekkaan mailit, siellä pitäis olla trullikuvia.

Aika hiljaista tänään ollut, ihan harvinaisen hiljaista... vaan niin taitaa olla muissasakin ketjuissa kun ei olla kauemmas pudottu :)

Meillä kävi yks virpoja, tytön serkku. Osa taitaa kulkea nyt ja loput sitten ens viikolla.

Onpa nyt sitkeitä tauteja liikkeellä kun aina vaan uudestaan petiin kaatavat :( Pikaista paranemista Ompun lapsoselle!

Joku tuossa joskus kysyi, että onko mulla paino pudonnut. No, ei oikeestaan, sen kilon verran vähemmän on kuin alussa. Neuvolassa oli jo 200g:n päässä alkupainosta, mutta nyt näytti pudonneen taas sen kilon.
Toivottavasti on vähän maltillisempaa tämä painonnousu kuin aiemmassa raskaudessa...

Senorallako on vielä lähtöpaino? Eipä tarvi sitten laihdutella myöhemmin :)

Antzillakin jo lähtöpaino hallussa, hyvinhän se menee. Kyllä se "löllerökin" siitä vielä katoaa :) Malttia vaan ;)

Meillä on vielä nimiä käyttämättä kun yhtä vaan on tarvittu... nyt en vrmaan laittais tuota etummaista nimeä, jälkimmäisen voisin laittaakin :) Ei vaan oo pojan nimiä oikeen mielessä, toinen nimi ehkä, mutta musta on vaikeempi keksiä pojalle...

Jee, sain tänään jo istutettua rairuohot ja ohrat ;D Perinteiseen malliin meni taas, pientä itua voi jo kiirastorstaina näkyä, heh heh..

Ompas tosiaan ollut hiljaista täällä.. Taitaa kaikki olla virpomassa.

Jokos Senoralla on nimiä mietitty? Sullahan alkaa tosissaan olla viikot kohta vähissä.. Me ollaan nimet jo päätetty ja sovittiin, että ei odoteta nimen paljastamista ristiäisiin asti. Tiedän että möläyttäisin sen kuitenkin..

Eilinen meni tukalissa tunnelmissa. Ilmeisesti vauva painaa kylkiä ja keuhkoja. Jatkuvasti sellainen ahtauden ja painon tunne. Kesti hirmu kauan ennenkuin löysin asennon jossa oli hyvä olla. Mitenköhän päin sitä ollaan parin viikon päästä mahan kasvaessa lisää..

gia 28+2

Laskujen maksusta pikaisesti pyörähtäen.. :-)

Kestämistä sinne ahtauteen Gia! Perätilassa se tosiaan tuntuu ahdistavalta... Elävästi muistuu mieleen. Erityisesti tuo yksi hra, joka oli siellä rv 34 vielä perätilassa ja syntyissään sitten nelikiloinen. Oli hieman tukalat olot mudella :-) Ei muuta ku lamppukäännöksiä tekemään :-D Oletko niistä jo lukenut???

Meillä kuulostaa siltä, että isäntä olis valmis siihen seuraavaan kuitenkin, vaikka piti vasta kesällä "yritystä" alottaa.. Sama se kuulemma sitten millon tulee, pääsee siitäkin vikinästä, että saanko mä sen vain en ;-) Hih, aivan ku oliskin vaan mulle! Vähän jo varottelin, että eipä tässä ole ihan varmaa, vaikka oliskin jo tilauksessa. Testejä tilasin ja ensi viikolla testataan TAAS!!! Hohhoijaa. Ovisviivoista yli kuukausi.
Mukaoireita roppakaupalla ja vahvistuu vaan ;-)

Iltaa taas!

Gialle jaksuja ahtauteen! Kyllä sitä aina jotenkin sitten jaksaa ja löytää asennot, usko pois! :) Mutta onhan se tuskaista kun ei meinaa missään asennossa olla hyvä...

Senoran pilkkikisa mennyt hyvin, hieno homma. :) Mä olen niin vilukissa, että pysyisin mielelläni koko talven sisällä! Ei taida lapsen kanssa enää onnistua... :) Ei siis saisi mua pilkkimään, mutta serkku sitä ahkerasti harrastaa ja sanoo olevan mukavaa puuhaa.

Voi että, tehis oireilee. :) Kyllä mä jo odottelen sieltä suunnalta tai muilta "huolimattomilta" plussauutisia! Me ei tosiaan myöskään oteta ehkäisyä käyttöön (tosin ei vielä olla sillä saralla vielä päästy toimiin synnytyksen jälkeen), mutta turha odotella plussaa kun kirppukin sai alkunsa kovalla yrityksellä ja lugeilla. Ei siis aleta yrittämään kun vasta loppuvuodesta tai ensivuoden alusta.

Ompun perheeseen paranemisia!

Täällä Kirppu nukkuu ja mä taas odottelen seuraavaa syöttöä ja sitten menen itsekin sänkyyn. Oltiin tänään melkein koko päivä kirpun kanssa mun vanhempien luona kun mies oli lätkämatsia katsomassa. Huomenna tulee kirpun kummit käymään ja mä menen VIHDOIN hierojalle! Ihanaa... :)

Äh tätä imetystä... Kirppu on alkanut syödä ihan mielettömiä määriä, ei pysy tissit mukana! Tuntuu hurjalta, että kun tultiin reilu 2vk sitten sairaalasta niin kirppu söi 30-40ml kerralla ja nyt keskimäärin 100 - 130ml! Ei ihme että paino nousee. :) No hyvä että maittaa, mutta aika ahkerasti olen saanut pumppailla, että olen pysynyt tahdissa edes jotenkin... Tällä hetkellä en voi imettää ollenkaan kun on niin kipeät nännit. :/ Niin tuo pumppaus on ainut keino.

Koliikista piti kysyä kokeneilta, että missä vaiheessa viimeistään alkaa? Eikö se yleensä aika aikaisessa vaiheessa ala jos alkaa? Olen vaan miettinyt, että koska sitä uskaltaa huokaista helpotuksesta... :) Onhan tuolla kirpulla joskus mahaväänteitä ja joskus menee 15min. huutaessa, mutta ei ole toistaiseksi mitään monen tunnin suoraa huutoa - kohtauksia ollut (koputtaa puuta).

Jaahas, pistän vähän takkaan lisää tulta niin pysyy kämppä lämpimänä! Öitä!

Huomenta!
Ei taas tämän pitempää riittäny unta. Tais tulla se raitisilmamyrkytys... illalla simahdettiin jo ysin jälkeen. Oli muuten kiva nukkua, kerran vaan tartti käydä veskissä. Mies hiero mun hartiat ja alaselän eilen, kävi muuten kipeetä... taitaa olla sitteki selästä johtuvaa toi sormisärky. Illalla kyl löyty aika makeita paikkoja kyynärtaipeista... ne ku sai hierottua nii helpotti.. sormet on kyl turrana, kivasti tikkuilee ku veri alkaa vähitellen kiertää.

Gia kyseli nimistä... illalla väännettiin nimiä synnärille menevään paperiin. pojan nimi siihen löyty helposti. tytön nimihän meillä on valmiina... ja ei sit löytyny mieleistä tekonimeä, joten piti laittaa se valmiiks mietitty niihin lappuihin. Hitsi kaikkea ne niissä papruissa kysyy.. Mitä merkitystä synnytyksen kulkuun on sillä minkä ikäisenä menkat on alkanu??? En mä vaan moista tiijä/muista. Muistan kyllä sen kesäisen päivän... mutta mikähän vuosi se oli...

Toivottavasti Gian vauveli kääntyy pian toisin päin... täytyy vaan tehdä niitä jooga-asentoja... tai kokeilla valohoitoa... Ja onneksi se asento kuitenki lopulta löytyy.

Vai ei Antzi lähtis pilkille... Se on tosiaan pukeutumiskysymys. Kyllähän siellä jäällä on, kun vaan jaksaa ne välit rannalta kalapaikalle ja takaisin kulkea... Saas nähä kuin pitkään noita kisoja jaksaa kulkea... viikko ennen la:ta ois sellaiset kisat jotka haluaisin käydä.. siellä on hyvät palkinnot... Just viime viikolla näin yhtä kisan järjestäjää ja harmittelin,että ei varmaan pääse kisaamaan. Toinen kyseli ihmeissään että mikä estäis... No jos edes sen verran jaksais että kävis ostamassa arpoja, joka arpa voittaa. Tai jospa olis jo nyytti mukana...

ANtzille mukavaa hierojakäyntiä... Kiva että kirppu kasvaa..

Hih... ens viikolla saadaan sit Tehiksen testitulokset.

Huomenet!

Pikaisesti vastaan Antzin kysymykseen ainaskin...
Kolme viikkoa on kait se maaginen koliikkiraja, näin muistelisin.

Senora, tai oikeastaan tällä viikolla ne testitulokset. En taida malttaa ensi viikkoon jännittää, kun viime viikolla en testannu ollenkaan :-)
Meillä muuten vähän kehittyneempää tuo ehkäisy kuin muutamilla. On nimittäin päässy tyynyn alle asti nuo gummit :-D

Ei saada hoitotytskää vielä tänäänkään, kun heillä vielä joku pöpö jyllää :-(

Täällä sadellu ja satelee taas vähän lunta.

Palaillaan.

Huomenta

Onpas taas hässäkkää kun ei meinaa tänne ehtiä ollenkaan. Eilisenkin päivän olin reissussa ja en koneella käynyt ollenkaan.

Tehiksen perheessä sitkeää tautia!!!!! Toivotaan nyt että vihdoinkin helpottaa.

Vai on Senora saanut raitisilmamyrkytyksen :) Ja nimiäkin saanut aikaiseksi

Minulla olisi keskiviikkona se lääkärineuvola. Oliko se niin, että viikosta 30 eteenpäin oli neuvola kahden viikon välein vai missä kohtaa tiheni?????

Antzin Kirpulle ruoka maistuu. HYVÄ HYVÄ :)

Giaa alkanut ahdistamaan.... täällä perässä tullaan. Hieman tukaluutta alkanut olemaan, mutta ei vielä mainittavaa...

Nyt pakko mennä aamuteelle. Maha möyryää :)

Katzu: Oikeilla jäljillä oot, nyt alkaa ne 2 viikon välein kulkemiset... Mulla oli 29+3 ja seuraava 31+1.. Näyttäis että parittomilla viikoilla mennään... Jossai vaiheessa sit ne viikottaiset käynnit.
Tänään ois eka perhevalmennus ja torstaina lääkärineuvola...

Jee - Tehis testaa tällä viikolla... saas nähdä kuinka teijän loppuun asti viritetty ehkäisy on tuottanu tulosta... tihitihi *nauraa kouraan*

Toi radio on kyl kiva kaveri... Siellä on pitkin aamua kyselty mikä on pääsiäisessä kivointa... Äänestää voi nettisivuilla ja jos ei oo mieluista vaihtoehtoo, nii voi kirjoittaa omansa... yks oli että se on kivaa ku 'rullit kuikki' - kiva sanaleikki...

luinpa just tuon aamullisen kirjoitukseni. Mitähän lie päässä liikkunu ku antzia lohduttelen että kyllä se asento sit lopulta löytyy... ??????? tainnu jotenki ajatus pätkästä välillä :)

Ny pitää mennä googlettaan yks juttu...

senora ja ihime rv 35+0

Eipäs tirskuta siellä Senora!
Onnittelut huimista viikoista. Jokos siellä synnytyskertomuksia lueskellaan?

Katzu, meillä taudit selätetty. Ystävän perheessä ne pöpöt jyllää..

Mites Ompun väki?
Onneksi noilla vauvoilla tuntuu olevan suoja, ettei kauhean pahana tule, vaikka pöpön saiskin. Ihan uskomattoman helpolla pääsi meilläkin hoo verrattuna tuohon Hoohon. Vaikka kivaa ei ollu se päivänkään kuumeilu :-/

Jokos Jazz reissuilta selvinny ja tulee kivojen uutisten kanssa ;-)

Nyt ulkovaatteet niskaan ja LUMITÖIHIN!!!!!!!

Rattoisaa hiljaista viikkoa itse kullekin!

Meillä ei käyny noidan noitaa eilen kun näillä seuduilla virvotaan vasta ens lauantaina. Ollaan lasten kanssa päivä kotona sillon. Käydään viemässä ja hakemassa mies töihin/töistä ja lähetään sitte suoraan ajamaan mummulaan pariksi yöksi. Sopivasti voiski laittaa ykkösen, kakkosen ja kolmosen virpomaan. Itte tietenki nelkun kanssa taustahahmoksi. Täytyyki alkaa katsastaan hyviä pukuja heille...

Mikähän muuten on, että nelkku havahtuu heti ku äiti istuu vähän aikaa kompuutterilla? Niinku nytki. Täytyy siis mennä...

Kivaa, pääsee jännäämään Tehistä :)
Oon itekkin alkanut miettiä, et joko pitäis testata, ei kylläkään mitään selkeitä oireita ole. Eikä mitään muistikuvaa milloin viimeksi kumiton kerta ollut.

Ja Senoralla tosiaan viikot alkaa loppua pian..ei enää paljon jäljellä. Oletko katsellut Huumaa? Siinä sillä Heralalla on la kuukauden päästä.

Nyt pitää mennä..parvekkeelta käy kutsu..

Vai ei se Ninni ainakaan myönnä mitään oireita... Hmmm :-)
Mun on helppo nyt nuo mukaoireet myöntää, koska en oikeasti tutkaile itseäni, enkä sillä tavalla niitä saa aikaiseksi. Vaikka tulihan niistä jo haaveilupuolella sanomista, hahhaaa! Mutta ihan mistä tahansa voi nämä oireet johtua, sen tiedän itsekin, siksi puhunkin MUKAOIREISTA. Ei tällä hormonitoiminnalla ole voinut raskaaksi tulla, kun kerran täysimettääkin. PISTE.
Eilen meinasin jo vatsapäivityskuvan ottaa. Illalla oli armoton turvotus ja kun tuo linea negrakin tuossa kauniisti pollottaa, niin veikkaus ois ollu rv 17 ;-) Johtuu varmaan siitä, että on taas viikonloppuna syöty ja syöty!

Vai on se Safiirilla munienjakopäivä sitten vasta ensi viikonloppuna.
Meillä kävi vissiin viidet virpojat eli ei kauheasti.

Jaahas, nyt käy kutsu..

Alkanutta viikkoa!

Kiitos kaikille paranemistoivotuksista, jospa ne olis tuottaneet tulosta! Sen eilisen aamupäiväyrjön jälkeen ei ole poika voinut pahoin, ja on syönytkin. Pieniä annoksia tosin, tyyliin puolikkaan puolikas hampurilaisesta yms, mutta itse on pyytänyt, mitään en ole joutunut tuputtamaan. Aamulla annoin jopa Eskimon. No, lähti papan kanssa pihalle ja olikin melko kauan, kunnes tuli, että mahaan sattuu.. äitillä taas melkein p*skat housussa, että taasko se alkaa / jatkuu.. mutta pyysi syömistä ja ei sattunut kuulemma enää. Mutta silti, ainakin ens yö on tuo leiri vielä pystyssä olkkarissa.

Kiva, Senoralla saatu nimet paperiin. Eipä aikaakaan, kun saadaan ne kuulla :)

=D On se jännä, että vaikka olis muutaman päivän pois linjoilta, niin mikään ei muutu! Tarkoitan tuota meidän juupaseipästehistä :) Tosta tulikin mieleen, että limoja ollut havaittavissa loppuviikosta ja hienoista kolotustakin. Että jos se oli sitä, niin parin viikon sisään alkanee lorot. Hitto, en kyllä pätkääkään kaipais sitä!

Huomenna olis sitte t:n 3 kk neuvola, toivottavasti päästään. Piikkiä ja rotarokotetta tarjolla.. sitte onkin huutoo iltasella odotettavissa, kait? Meinasin, että suppoo laittaisin ennakkoon, mutta lastensairaanhoitajaystäväni sanoi, että hän ei antais. No, en varmaan anna sit, koska ei satu olemaan, enkä ehdi apteekkiinkaan. Ootteko muut antaneet piikin aikoihin?

Ihana keli, todellakin maaliskuinen. Lunta, aurinko välil paistelee, talitintit vinkuu, lumet sulaa... Ihan tässä herkistyy muistelemaan esikoisen syntymää..

Ninnille onnittelut! Ja kiitos kakusta.

Katzulla ollut kyl karmaiseva tilanne (suljetulla)!

Nonnis, ja kutsu kun kävi niin unohdin..

PALJON ONNEAAAA VAAAAAAAAN, PALJON ONNEEEAAAA VAAAAAN,
PALJON ON(tääonsekirkasukohta)NEEEEAAAA NINNIIIIIIII,
PALJON ONNEEEAAAAAA VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNN. <3

Hyvä hyvä, jos tauti ois ohi siellä omppulassa.
Olen haistavinani pientä pottuilua, MURRRRRRRRRRR ;-)

ONNEA NINNILLE!
mites Ninni teillä toi maidoton?
onko siis varma, että teidän pikkuisella maitoallergia vai oletteko "vain varoiksi" maidottomalla?
mistä IHMEESTÄ löysit reseptin tollaselle herkkukakulle? varmaan netistä... mutta onko suoraa linkkiä?

Gialle tsemppejä ahdistukseen! toivotaan että vauveli löytää hyvän asennon, joka ei paina mihinkään suuntaan! taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty, mutta kyllä niitäkin on =)

Antzin kirppukin syö jo hienosti! ja kyllä noi maitomäärät kasvaa tossa alussa aika hurjasti. onnittelut pudotetuista kiloista =)))))) ja kyllä se masu siitä tosiaan palautuu pikkuhiljaa. ei tosin kaikilla mahdu samat housut jalkaan vaikka kiloja ois vähempi ja ihan kiinteää kaikki.. mun ystävällä ei mahdu entiset housut päälle, vaikka synnytyksestä on yli vuosi ja kroppa tosi timmissä kunnossa. lantio leveni pysyvästi raskaudesta ja synnytyksestä, joten uusiks meni hällä koko housuvarasto... =/
no ei kuitenkaan valita, kun tykkää naisellisemmasta/kurvikkaammasta kropastaan.

ja noi senoran viikot... ihan hurjaa, että kohta teilläkin se vauveli maailmassa :)))

ja täällä näemmä oireillaan ihan urakalla =)
minä muuten tein aamulla testin... nega! oli siis pakko, kun menin kierukan laittoon...
joka meni niin päin p*rsettä kuin vaan voi.
sattu ihan hirveesti ja 2 eri kierukkaa sinne tunki, mut kummatkin mani jotenkin huonosti ja kipu vaan jatku (siis niitten oikeesti kipeiden suppareiden lisäksi) ja meinasin pyörtyä siihen paikkaan ja pyörrytti ja verta "tulvi" =(
no ei sinne sitä kierukkaa voitu jättää, kun "itkin" kivusta siinä ja se oli siis huonosti laitettu.
makoilin sit yli ½ tuntia siinä alapää hellänä ja paljaana, kun en kyennyt edes alushousuja laittaan, kun meinas taju lähteä...
lääkäri sanoi, että kannattaa yrittää uudestaan, että on todella harvinaista että ei mene paikoilleen kierukka.
ehkä yritetään sit kesällä/syksyllä, mutta ei tosiaan lähiaikoina!!!!! nyt annan ton alakerran levätä ihan rauhassa ja kumia käytetään. hirmuiset liukkarit vaan kehiin ja mieskin saa vähän "kärsiä" kun minäkin olen nyt mielestäni ihan riittävästi sitä tehnyt =)

nyt ruokkiin esikoinen ja sit päikkäreille - koko perhe