EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy kyl tuota pikku2:sta ihailla... Toi kutominen on sellainen harrastus, jota haluaisin harrastaa... Mutta kun meille ei mahdu pystyyn kangaspuut... Siis tuolla vintillä ois mutta... Mä en ymmärrä miten tässä talossa on aikanaan mahtunu asumaan perhe, jossa on useampia lapsia... MIeheltä sitä yritin kysellä,mutta en siltä oikeen saanu vastausta. Kai sitä ennen oli vähemmän rompetta. Vaatetta pari-kolme vaatekertaa, yhdet päällä ja toiset pyykissä... Nyt meillä on kahdestaan monta kaapillista vaatetta ja suurin osa on siellä vaan pölyttymässä. Pitäis ihan aikuisten oikeesti käydä noi kaapit läpi ja rispaantuneet vaatteet pistää laatikkoon ja viedä pihalle ja näyttää tulitikkua... Yks kaapillinen ois miesten pukuja... Kun ennenvanhaan tansseissa kulettiin puku päällä... :)

vai onkinu järven tyhjäksi senora ... en oikeen usko... Mut niitä särkiä oli kiva onkia... Ei tarvinnu houkutella... tai siis piti ku härnäsivät... Mut ihan oikeesti toi pilkkiminen on rentouttavaa.

Tänään ois paljo parempi päivä olla pilkillä. Pakkasta 12. Taivas sininen... TUlee tosi komia päivä... Ellei ny sit jostaki tuu pilviä...

On kyl Kauriin puolesta hyvä mieli... Vai poika siellä on ny tilauksessa... Yritä pysyä perässä... Sulla tulee lapset aika pienellä ikäerolla, mutta onpa niistä sitte seuraa toisilleen...

Noita tehiksen oireita täytyy kyl hämmästellä - jos oletkin salaraskaana ... kun noit mukaoireitaki on... :)

Johannalle tsempit ultraan vielä! Täytyy vaan yritää elää positiivisesti...

Täälläki välillä maha kuralla, ku Ihime ei tosiaan oo maailman vilkkain vekara. Potkii sillee kivasti sisäänpäin. Eli päällepäin liikkeet ei hirmusti näy...

Huomen!

Hyvä, että Johannalla on ymmärtäväinen tuo terkka. Iltapäivällähän se käynti vasta oli? Toivotaan, että siellä sydän terhakasti lyö <3

Toi salaraskaana olikin hyvä Senora!!! :-D
Itse olen aatellu, että valeraskaana, kroppa ei tajua, että se meni jo... Mutta toi salaraskaana onkin hyvä, hih. Mitähän se niinkun käytännössä mahtais olla?
Ihan tosi outoa, sillä tällä viikolla on tullu myös iltaisin palelut ja umpiväsyt. Enkä tee noita oireita itse plussan toivossa, sillä negaa on todellakin odotettu ja uskottu. Aivan hämäräperäistä! Silmät on just sellaset "kuumeiset" niinku aina raskauden alkumetreillä. Onko tää tosiaan sitä tiimityötä Tuulin kanssa?:-D

Huomenet!

Senora on taas aloittanut aamun. Sä saat muuten pian alkaa katselemaan sairaalakassia kuntoon. En kyllä yhtään muista, että koska itse pakkailin. Esikoisesta varmaan varsin ajoissa.

Mä en erota ns. normaaleja kipuja epänormaaleista. Mun alaselkää särkee koko ajan, ja menkkamaiset kivut jatkuu. Keskeytyneet keskenmenot edesauttaa tätä vainoharhaisuutta, kun ei tietää, että keskenmenosta ei välttämättä tiedä moneen viikkoon sen tapahduttua. Jos tulis selkeät kivut ja vuodot, niin olis helpompi elää. Eikä mitään näitä välimalleja. Mä toivon niiin paljon, että sydänäänet kuuluu tänään.
Vähän vaan epäilen, kun viikkoja on vasta 9+4. No joo, pääsenpähän ainakin mittauttamaan verenpaineeni, kun kasvoja pestessä ja suihkussa lämmin vesi sattuu otsassa. Kuulostaa hassulta, mutta ne jotka on kärsinyt alhaisesta verenpaineesta voi ymmärtää.

Safiiri, mekin käytiin kuopuksen kanssa 2,5 kk fysioterapiassa, kun hän tosissaan nukkui sen ensimmäisen kuukauden sairaalavuoteessa. Meillä oli ihan huipputäti fysioterapeuttina ja saatiin kotiinkin jumppapallo. Kuopus otti tosi nopeasti ikäisensä kiinni.

Tehis, koska sä laitoitkaan sun rairuohot kasvamaan? Meillä ei näy vielä mitään.. Laitoin vasta maanantaina. :) Mä oon aina, AINA myöhässä kaikissa rairuohoissa, simoissa sun muissa.

KIITOS, KIITOS kaikille taas tuesta, haleista ja lohdutuksista. Mä oon ihan kauhea valittaja just nyt, mutta yritän koko ajan päästä pelkopeikosta eroon.

Johanna 9+4

Vielä ehdin tänne ennen ku lähdetään tuohon aivan ihanaan auringonpaisteeseen ulkoilemaan. Siellä on siis ihan huippukeli; vähän lunta maassa, pieni pakkanen ja aurinko paistaa!

Johanna, täällä just saa valittaa! Täällä kyllä varmasti ymmärretään nuo alun pelot. Välttämättä tosiaan noilla viikoilla ei vielä sydänääniä saada kuuluviin. Mullakaan tuosta viimosesta ei kuulunu, vaikka vatsanpeitteitä vähän ja kohtu eteenpäin kallellaan. Jos siltä tuntuu, niin toivottavasti pääset sitten tosiaan sinne äippäpolille ultraan. Hmmm... kukas sulla muuten neuvolatätsky onkaan? Nyt vasta hokasin :-) Onko nimikirjaimet T.S.? Taitaa kyllä olla lastenneuvolan puolella ainaskin...

Rairuohot laitettiin kasvamaan muistaakseni lauantaina. Ne on jo pitkällä... Osittain jo 5cm korkeata. Täällä jotain tehokylvöjä vissiin??? ;-)

Nyt vaatteita päälle ja naatiskelemaan..

Tehis

P.S. Viimein sain ne kampaaja-ajatkin tilattua. Täällä on meinaan peikkoja koko pesue. Tälle päivälle saatiin yksi peruustusaika, joten jompikumpi poitsuista pääsee.. Varoittelin, että isopeikko tarvii sitten uuden pään. Mulla vasta la 29. pvä, joten vielä joutuu tätä pehkoa katsomaan.

Tehis, T.S. on tosissaan lastenneuvolassa ja kouluterveydenhoitajana.

Äitiysneuvolassa on joku uusi nainen, jota en ole ennen tavannut. Tänään puoli neljältä menen sitten tapamaan. Olis kello jo 11, että pääsis syömään!!

Heippa ja TAAS tullut ihan kamalasti tekstiä :)

Johannelle kovasti peukkuja!!!!!

Neuvolassa + lekurilla käyty. Olin taas tosi pikainen visiitti, olin lääkärin huoneessa max 5min. Kaikki oli kunnossa. Hb nyt 121 (hieman tippunut), verenpaine ennallaan eli matala (äitiyskortti ei ole tässä hollilla, joten en muista tarkkoja lukemia), pissa puhdas, Nöpön sykkeet 150 ja edelleen poikittain pötköttää. Niin ja kohdunsuu yms normaalitilassa edelleen. Siinähän ne tärkeimmät.

Olisi ollut ihana jäädä kotiin, kun aurinko paistaa. Pakkohan tänne töihin oli raahautua.

Tehiksen oireillut todellakin kummallisia!!!???!!! Olethan nyt varmasti käyttänyt raskaustestejä, etkä esim jotain vaihdevuositestejä????

Senorakin saanut pilkkisaalista ja hyvä että puhelin löytyi.

Mä muuten tuskastuin tänään suihkussa. Yritin siistiä alakerran karvoitusta ja nyt ei enää todellakaan näe sinne mitenkään päin :) Toisaalta aika outoa.... ;) Ehkä sinne taas joskus saa näkö yhteyden.

Nyt täytyy mennä töiden kimppuun.

Onpa kiva ku Tehikselle kelpas termi.. ja toi sun ja Tuulin tiimiraskaus on kans aika hyvä.... Hihittelee täällä ittekseen-- miehellä on tää viikko vapaata ja on vähä kummissaan näistä tyrskähdyksistä.

Vai sairaalakassi... Ei oo kiirusta vielä... Aloittelin noiden lipastojen tyhjentämisen. Pitäis siirtää yks lipasto alhaalta ylös ja toinen ylhäältä alas... Ihan kassillisen sain tavaraa... eli toin vasaran ja kourutaltan eteisen kaappiin... Siis ihan oikeesti täällä on liikaa rompetta. Vois rakentaa tuohon pihaan toisen talon ja ei tarttis sinne huonekaluja ostaa yhtää... Täyteen tulis sekin eikä tästä edes huomais et jotai on siirretty...

Valita vaan Johanna tänne... Kaikilla on noita alkuraskauden pelkoja ollu...

Täälläki paistaa aurinko, jos sais noi potut kypsiksi ja paistais ahvenet... iltapäiväks voitais lähtee pilkille... Saas nähä kauanko toi haalari mahtuu päälle... Huomasin just että mun maha on kasvanu...sanoin siitä ukollekki, ja sekin oli huomannu. Fixu kaveri ei kuitenkaa ollu täräyttäny sitä ääneen... :)

Ai niii... ottakaapa pannaria!

Heipat ja mukavaa torstaita! Täällä ei aurinko paista ainakaan vielä, mutta ehkäpä se on matkalla tänne päin! Johannalle lähetän minäkin paljon tsemppiä ja toivottavasti äänet kuuluisivat jo! Ja tosiaan täällä saa panikoida ihan vapaasti, sitä me ollaan kaikki vuorollamme tehty. Ja ihanaa, kun sulla on noin ymmärtäväinen neuvolatäti. Mulla itellä jäi tosi paha mieli mun ekasta neuvolatädistä, joka minulla oli sen keskeytyneen km:n aikoihin - ei olisi odottanut ammatti-ihmiseltä niin välinpitämätöntä käytöstä. Onneksi oli tajunnut jättäytyä eläkkäälle sinä aikana, kun me tahkottiin tätä meidän ämmää :)

Kauriille lämpimät onnittelut hienoista ultranäkymistä! Käyhän täällä aina, kun kerkiät. Kiva olisi kuulla, miltä tuntuu nyt toisen odotus aika pian ekan jälkeen. Sillä kyselen, kun vähän itseänikin mietityttää tuo asia...

Ja Tehikselle onnittelut negasta, vaikka plussaa minä vähän salaa toivoin ;) Täytyyhän meidän nyt tuonne meidän listalle Johannan perään saada lisää odottajia. Ja yksi jouluinen omppuvauvakin ehdottomasti eli jos nyt ei kerta ollut tärpännyt niin siirtää sitten kumit vaan takas laatikkoon :)

Ikävän kuulosia nuo tilanteet sekä Kapriksella että Ninnillä...tsemppiä sinne maidottomiin ja munattomiin dietteihin ja toivottavasti jotain selviäisi pian!

Senoralla olikin ollut pitkä pilkkireissu, ei ihme, että uni maittoi! Huh, mä en kyllä olis varmaan jaksanut. Te ootte muuten aika hyviä tuossa kännyköiden kadottamisessa...

Hieno homma Safiiri, että Nelkun käden kuntouttaminen etenee hyvin!

Gia mikä erikoisruokavalio teidän koiralla on, kun kaurapuuroa syö?

Ja Katzullekin tullut jo sijainen. Sehän on merkki siitä, että pian se sinäkin pääset äippälomalle!

Täällä rairuohot jo rehottaa ja mikä parasta suklaamunien syönti aloitettu (just kun niistä joulusuklaista vasta selvittiin)...siitä tulikin mieleen, että mikä on teidän mielestä maistuvin pääsiäisherkku?

Jaa eipäs täsä kai muuta ihmeellistä. Me makoillaan M: kanssa viltillä; mä kirjottelen ja M näyttää imevän pehmoperhosen siipeä...

Tuuli

Jokos se Senora on pannarinkin pyöräyttänyt? Kiitos vaan, taidan ottaa pikaiseen yhden palasen ennen kuin Johanna ennättää, kun tuntuu olevan sen verran nälkäinen ;)

Tulikin mieleeni, että mahakuvia kaivataan noista kasvavista vatsoista!! Ja Katzu kyllä se näköyhteys sinne alakertaan taas löytyy ;)

Tuuli

Piti ihan vielä ulos katsoa, että missä se aurinko oikein luuraa, mutta ei vaan näy täällä...

Hyvä, että Katzulla oli kaikki hyvin neuvolassa ja lääkärillä. Ja Kelan päätöskin tuli vihdoin!

Nyt M hermostuu............

Aivan pikapikaa kurkkasin tänne ja silmäilin jutut läpi. Ootte te muuten ihania, monasti sain tässä hihittää. Nyt ei kerkeä muuta ku toivoa Johannan kuulevan sydänäänet, onnitella Katzua hyvistä neuvolakuulumisista, onnitella (kaippa, vaikka tekiski mieli pahotella) Tehistä negasta ja onnitella Senoraa luurin löytymisestä. Toivottavasti illemmalla on enemmän aikaa.

Ajatuksissa ootte kaikki kuiteski!

Tuuli meidän koira on vehnättömällä ruokavaliolla. Pääasiassa se syö tällä hetkellä erikoiskuivaruokaa, puuroa, kananmunia ja sellaisia ruuantähteitä joissa ei ole vehnää. Meillä lemppari pääsiäisherkku on kyllä ehdottomasti suklaa. Saas nähä paljon tulee taas mässäiltyä:)

Kiva että Katzullakin hyvät neuvolakuulumiset. Mulle tänään aamulla soitti terkka ja oli varannut lääkäriajan kahden viikon päähän. Samalla sitten peruuntui ens viikon neuvola-aika. Harmittaa kun oli asennoitunut siihen, että ens viikolla on neuvolakäynti.. Nää on varmaan taas jonkunlaisia raskaussekoiluja.. Mielialat on muutenkin vaihdellut laidasta laitaan:(

gia 28+5

Tänään meidän pihalta bongattua. Naapurit olivat tuon kyllä jo bonganneet muutama viikko sitten, mutta mulla vähän pitkät langat... :-)

1780892.t.jpg

Kevät tuleeeee.... Taas risoo, että on huono kamera. Enkä ehtinyt edes picasoimaan tuota valosammaksi ym.

Johanna, T.S. on meidän entinen naapuri, siis vanhempien.. Olen hänen lapsiaan opettanut, kun mulla on ollut virka viime vuosituhannella siellä kotikunnassasi :-)

Heheh, makustelin tuota salaraskautta oikein, oli niin hauska. Kehittelin vähän pidemmälle tuota satua..
Tuo salaraskaus on alkanu sillon 29.12., kun oli ihan järkky tuo vatsa. Sen jälkeenhän tuli ne salakiinnittymisoireet, pientä tuhruvuotoa. Salaraskausoireitahan on ollu koko sala-alkuvuoden. Kun tuosta salaraskauskiekosta katsoo, niin salaraskausviikkoja on jo jotain 15 :-D Sitten käyn vaan syyskuussa salasynnyttämässä. Tässä kohtaa kyllä sanon sopimukseni irti! En kyllä käy niitä suppareita kärsimässä ilman tulosta! :-)

Kyllä se tiimiraskaus on sittenkin mun mielestä miellyttävämpi vaihtoehto ;-) Otan mieluummin sen ihan oikean raskauden itselle sitten kun sen aika on... JOS se joskus sitten on.

Kauheasti oli ihan oikeatakin asiaa, mutta nyt alkaa aikataulut tökkiä, joten se on MOOOIIII :-)

Suitsaitsukkelaan hiustenlaiton lomasta...

Heheh, eihän tuosta tummasta kuvasta saa mitään selvää. Se on siis LESKENLEHTI lumen seassa :-) Taidan tästä kohta sännätä kamerakauppaan. Toi on siis vuodelta -04, 4.0 megapikseliä vaan ja isäntä on sitä mieltä, että ihan hyvä. PRKL, se ei koskaan kuvaa eikä touhuile näiden juttujen kanssa. Se ei ymmärrä MITÄÄN!!!!
No, siinä ei kyllä ollu säädöt ihan kohillaan, joten kyllä sillä kuviakin saa..

Mars mars Senora sairaalakassia kuntoon laittamaan...
Kertaus on opintojen äiti.. Koskas sulla olikaan se synnytystapa-arvio?

Nyt on mentävä. Moiks!

Kiitos Tehis kun laitoit selvennyksen mitä kuva esittää :) Minä tuijottelin ja tihrustin enkä saanut mitään tolkkua.....

Vielä olisi noin tunnin verran oltava työpaikalla. Paras ehkä sännätä tänään kauppaan ruokaostoksille, koska huomenna voi olla kaupoissa hieman ryysistä. Täytyy vaan suunnitella hieman ostoslistaa. Yksi kaverini tulee meinaan meille perjaina kylään ja ehkä jotain ruokaakin olisi hyvä tarjota....

Nyt täytyy mennä

Ai Tuulilla päin on jo torstai ;)

Pikaseen jälleen, tästä siivoilujen lomasta. Uskalsin viedä ämpärit ja petivaatteet ja patjat olkkarista pois, toivottavasti ei ole huono enne! Imuroitu on, lattioiden pesu saa jäädä huomiselle. Appiukko lupas vielä matot tampata, kunhan t herää, nukkuu kuistilla. Josko tästä vähitellen pääsis elämään taas normaalia epänormaalia elämäänsä =D

Nii, ei me nyt ihan heti suinpäin suitsait sännätä sitä velliä ostamaan, mutta kahtellaan tässä, kunhan kaikki piikki- ja rokotusoireet on ohi ja tautivaarat selätetty. Ehkä sitten.. Voikohan jo sanoa, että t ei saanut mitään oireita siitä Pentavacista? T aikanaan huusi ku hinaaja koko illan..

Gia, ymmärrettävää tuo sun harmistuminen neuvola-ajan peruunnuttua! Mullahan loppuajan ultrakontrolli peruuntui kaks vai kolme kertaa ja lopulta jouduin käymään äitiyspolilla ultrassa. Otti kyllä hieman päähän..

Täälläkin itää, mutta toivottavasti vain tuo rairuoho :) Joutui jo leikkaamaankin.. ja tipuja etittiin valmiiksi Teen kanssa aamulla. Mulla alkaa tulla melkoiset traumat kyllä näistä pääsiäistouhuista; edellinen vatsatautiepidemia osui niin ikään pääsiäiseen silloin pari vuotta sitten.. aina kun nään nuo pääsiäiskoristeet, alkaa ahdistamaan. Juu, bimbo mikä bimbo :)

Katzupa sen sanoi; Tehiksellähän taitaa pukata vaitareita!! ;) Ei vaan, ei varmasti ole kivaa tuollainen epämääräinen olo. Toivottavasti sulla ei sitä vatsatautia kuitenkaan nyt ole tekemässä.. noilla on kyllä nykyään joskus uskomattoman pitkä itämisaika. Noilla taudeillakin, meinaan.

Ei vaan, täytyy jatkaa taas. Voikaahan hyvin.

Tunkekaapas noi vaihtari-ideanne nyt jonnekin missä ei rairuoho idä!!! :-D
Ei kait kaksvitosella ny vielä vaihtarit voi olla lähelläkään.

Mitäs sitä pääsiäisenä sitten kokkailis?
Kait se on taas jotain lampaan piffejä laitettava, muodon vuoksi. Ei ole miteskään lempparia, mutta kerran vuodessa täytyy syödä. En kyllä tosiaan suostu muuta ku sisäfilettä sen kerran vetelemään. Nirso mikä nirso!
Lauantaina mennäänkin muualle syömään...
Ois kyllä järkevä käydä tänään jo vähän ruokaostoksilla, ainaski osittain. Meillä kun huomenna on mentävä isolla kokoonpanolla kauppaan, isäntä kotona vasta joskus myöhään illalla. Ja huomenna on kyllä muutakin ohjelmaa... Illalla on tuo meitin yhdistyksen huvitoimikunnan miitinkikin. Sinnekin on mentävä lasten kanssa; täytyy ottaa mukaan siis yli puolet lapsista, jotta yksi voi vähän paimentaa pienempiä. (Välihuomautus; on muuten jumalattoman hankala aina kiertää tuota lasten lukumäärää, mutta kun oikein skarppaa, niin onnistuuhan se.)

Kävin muuten ostamassa vähän silkkipapereita ja massapalloja. Jos vähän askartelis.. Yäks, ei ole oikein meikäläisen puuhaa ja sitä paitsi vihaan noita kirkkaankeltasia pääsiäisjutskia. Mutta pakko tuon Hoon kanssa jotain yrittää vääntää.

Johannan kuulumisia odotellaan!

Ai niin, useasti on pitäny kirjottaa tuosta hoosta jotakin, että edes täältä sitten löytäis, kun alkaa taas pohdiskella mitä oli missäkin vaiheessa. Ihan niinku noi oireetkin on hyvä täältä aina kerrata.. ;-)
Niinku oli juttua, niin nuo ilmeet alkaa olla tosiaan kyllä niin mainioita. Tuntuu tulevan melkoisen veikeä neito tästä. Ihana, kun alkaa se persoona sieltä vähitellen nousta esiin. Hällä on taas muistunut mieleen tuo päristely, olikin vähän unholassa vähillä. Nyt sitten päristellään koko ajan! Ja noiden ilmeiden lisäksi tuo "kälätys" on kyllä niin hauskaa. Koko talo raikaa, kun hän aamulla alottaa iloisen pölpöttelynsä siinä puoli seiskan maissa.
Tuo ruokailupuoli on hällä kyllä niin pysyny samalla mallilla alusta asti. Yöllä syö edelleen klo 01 ja 04. Yleensä aamulla ei sitten vielä seiskalta haluakaan syödä, herää muuten vaan. Syö vasta kasin ja ysin välissä ennen aamupäiväunille menoa. On kyllä helppo tapaus, mutta kait se on sitten tuosta koostakin kiinni.
Ompun teekin oli jo 3kk-mitoilla ohittanut tuon neidin 4kk-mitat. Meillä ei tosiaan tuo toinen tyttökään ollu näin pieni. Ja pojat tosiaan ollu tosi isoja.

Hih, Tuulilla tosiaan olikin jo torstain, en edes tajunnu.
Tuuli muuten jotenkin salakavalasti sivuutti tuon tiimiraskausasian...
Edelleen odotan sitä ylläriä joltain suunnalta, kutinat ei ole hävinny!

Jaahas, jatkuu taas. Nyt pitää mennä lämmittämään eilisiä jämiä...

Tehis

Ei kuulunut mitään. =(
Huomenna sairaalan naisten polille ja pitää olla syömättä ja juomatta klo 24 jälkeen.
Sanoivat neuvolan tädille, että varmuuden vuoksi, että jos joudutaan tekemään toimenpide. Että kun on pääsiäisen pyhät tulossa, niin hoidetaan homma sitten heti huomenna.
Ihan loppu. Henkisesti ja fyysisesti. Onneksi on tulossa nämä vapaat, että ei tarvi töissä olla ja esittää. Mä en nyt jaksa tuntea mitään syyllisyyttä siitä, että kuormitan ultraajia. Mun alavatsani kovettuu vähän väliä ikäänkuin harjoitussupistuksista, mitä tämäkin nyt sitten tarkoittaa? Mitään kipuja ei siis ole. Sanoin miehelleni, että ei tämä ole enää kivaa. Mä olen koko ajan huolissani ja murheissani. Millainen vauva sieltä tulisi, kun mä hengitän pintahengitystä kun en muuta uskalla ja mietin aina vaan sitä pahinta vaihtoehtoa.

Nyt mä mietin tässä, että millaisia tukipilareita terveydenhuolto järjestää naisille, jotka kokevat tämän uudestaan ja uudestaan? Ei multa ainakaan ole kukaan kysellyt, että miten jaksat henkisesti. Eikö keskenmeno ole julkisen sektorin mittapuun mukaan iso asia?

Äsh. Mä annoin taas vallan pelkopeikolle. Kun pitäisi ajatella, että kaikki on ihan hyvin huomenna kuitenkin ja saan häpeissäni tulla tänne tunnustamaan, että olen vain hysteerikko. Näin mä todellisuudessa ajattelen, koska ei sitä toista ajatusta voi päästää valloilleen. Sitten ei ensi yönä nukuta.

Huomenna taas.

Johanna 9+4

Johanna eihän ne äänet noin aikaisilla viikolla vissiin pitäiskään kuulua.. Uskon että kaikki on ihan hyvin:) No onneksi kuitenkin saat huomenna lisää tietoa.. Ei tää meidän yhteiskunta järjestä minkäänlaista tukea keskenmenon/keskenmenoja kokeneille! Jos apua haluaa niin sitä on itse hankittava, mikä on suoraan sanottuna p####estä. Mietin itsekkin keskenmenojeni jälkeen, että oisivat voineet edes antaa jonkun numeron johon soittaa tai neuvoa mistä saa henkistä tukea jos tuntuu että pää ei kestä. Mä oon aina saanut kylmää kohtelua naistentautienpolilla. Joka kerta vaan pistetty nopeasti pihalle ja sanottu että lasku tulee postissa:( Voimia ja jaksuja sinulle sylin täydeltä!

gia

Johanna eihän ne äänet noin aikaisilla viikolla vissiin pitäiskään kuulua.. Uskon että kaikki on ihan hyvin:) No onneksi kuitenkin saat huomenna lisää tietoa.. Ei tää meidän yhteiskunta järjestä minkäänlaista tukea keskenmenon/keskenmenoja kokeneille! Jos apua haluaa niin sitä on itse hankittava, mikä on suoraan sanottuna p####estä. Mietin itsekkin keskenmenojeni jälkeen, että oisivat voineet edes antaa jonkun numeron johon soittaa tai neuvoa mistä saa henkistä tukea jos tuntuu että pää ei kestä. Mä oon aina saanut kylmää kohtelua naistentautienpolilla. Joka kerta vaan pistetty nopeasti pihalle ja sanottu että lasku tulee postissa:( Voimia ja jaksuja sinulle sylin täydeltä!

gia

kiitos gia, taas..

Joo, ei niiden pitäisikään kaikilla kuulua, mutta kun neuvolantäti ja naistenpoli suhtautui asiaan niin vakavasti, niin mullekin tuli sellainen olo, että tämä on nyt vakavaa. Neuvolantädin ilmeet ja silmäykset sen sairaalapuhelun aikana oli sellaiset, että se melkeinpä sääli mua. Jotain se jutteli viimeisimmästä keskenmenosta sinne ja imutyhjennyksestä. Jos ei olis keskenmenotaustaa, niin sitten olis sanottu, että kokeillaan kuule parin viikon päästä uudelleen, tämä on liian aikaista. Mutta kun on sitä taustaa, niin sanotaan, että älä juo äläkä syö mitään, että jos joudut toimenpiteeseen taas huomenna. Toimenpide. Yäk mikä sana.
Johanna

Piti tulla kurkkimaan kuulumisia vielä...

Voi Johanna, olisi ollut enemmän kuin suotavaa, että ne äänet olisivat sieltä jo kuuluneet, vaikkei niiden kuulukaan vielä kuulua. Vaihtoehtoja on tasan kaksi, joista ihan yhtä todennäköinen on se, että kaikki todella on ok. Ei voi muuta sanoa kuin että yritä jaksaa huomiseen asti tuota epätietoisuutta. Me kaikki varmasti pidetään kaikki mahdolliset ulokkeet pystyssä ja loput ruumiinosat ristissä <3 Ota jonkun kännynumero tuolta suljetulta, jos haluat jollekin lähettää väliaikatiedotetta eli nopeasti hyvät kuulumiset, eiks juu.

Illan rumbiin tästä mars...

Voi Johanna, halauksia. Varmasti kamalaa oottaa huomiseen. Mutta niinku Gia lohdutti, noilla viikoillahan ei tosiaankaan sydänäänet välttämättä kuulu. Mää itte olin kans aivan paniikissa sillon ku niitä lääkäri yritti ekan kerran kuunnella eikä saanu kuuluviin. Onneksi sää pääset sinne ultraan heti huomenna. Mihin aikaan sulla se käynti on? Toivon kovasti että saat meille sitte kertoa iloisia uutisia!!!!!!!