EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

  • Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti
**Johanna**
Huomenet!

Mä täällä taas jännäilen. Aika olis vasta kahden tienoilla, joten päivästä tulee pitkä.

Kävin mäkin katsomassa Tehiksen videota, MAHTAVAA! Sitä oli kommentoitukin jo. Mahtaa tulla megahittikokoonpano. =)

Omppu ja Tuuli aiheutti mussa pienen omantunnontuskan tuuletuksineen ja siivousintoineen. Meidän huusholli on päällisin puolin siisti, mutta matot ei oo päässyt ulkoilemaan joulun jälkeen. Lupaan ja vannon, että siivoan lauantaina niin että tolu tuoksuu vielä ensi viikollakin. Siitä tulee kyllä ihan huippufiilis.

Mä en ole vielä kertaakaan ollut kynttiläkutsuilla, ja yritän välttää muitakin myyntikutsuja parhaani mukaan. Kun on verissä tuo osteleminen. Mulla on kynttilöitä joka puolelta maailmaa, kun mies tietää, että tykkään niistä ja tuo niitä sitten tuliaisiksi joka paikasta, kun mielikuvitus ei anna vaihtoehtoja.. =) Enkä siis valita missään nimessä, kenellä muulla on kynttilöitä neljältä mantereelta?

Kuinka moni täällä oikein on leikkimässä raskauspokeria? Tehis viissiin ilmoitti, että nyt on lapsiluku täysi? Niksun miehellä on mahtava maailmankatsomus, jos mä voisin, niin jäisin kyllä kotiin kasvattamaan lapsia.. Meillä vaan on isot menot, niin pitää olla sitten isot tulotkin, eikä mun psyyke kestäis sitä, että mä en tois taloon mitään tuloja. Tyhmää ja pinnallista, tiedetään, mutta näin se nyt vaan menee. ;)

Senoran kolotuksiin toivon pian apuja. Oliko sulla jotain reumaattista taipumusta?
Ihana lukea aina Senoran juttuja, kun maalaat niin idyllisiä kuvia. Mä näen sieluni silmin miten vesi tippuu räystäistä ja savu kohoaa hiljalleen savupiipusta.. :)MAHTAVAA!

Gialle kiitokset omista kokemuksista. Ilmeisesti se hätä ja huoli ei väisty koko raskauden aikana, kun säkin olet taas joutunut olemaan huolissasi. Toivottavasti se ei kuitenkaan ole näin intensiivistä.

Mitä dopingeja Pikku2 käyttää? Mulla on mennyt ohi.

Omat navat tähän loppuun:
Jännittää. Välillä on ihan ok olo, mutta sitten taas toisaalta... Se toinen vaihtoehto on aina olemassa. Josko tämä ahdistus loppuisi sitten tänään, tavalla tai toisella.

Neljän jälkeen tulee raporttia.

Johanna 7+5
 
Omppu75.
Huomenta täältäkin. Eikös se Pikku2 eilen kirjoittanut jotain, että "seuraavan kerran pääsee tänne sitten huomenna illalla" eli tänään?

Johannalle tsemppiä, piinatunnit sulla edessä. Mäkin muuten ihastelin tota Niksun miehen ajatusta, että lapsia vaan lisää jne..

Senoralla tosiaan ihan oikea vauvamasu. Jos toi jää vielä jolle kulle epäselväks, niin ihmettelen!

Niin Tehis, kerroitko siinä haastattelussa, että viides on tilauksessa ;) ? Mä muuten sorruin tos joku aika sitten tilaamaan T:lle kronikan v. 2004. Sata euroo melkein sekin maksaa, mutta voipahan sitte joskus aikuisena kattoa, että mitäs syntymävuonna oikein tapahtuikaan. En oo itekään sitä vielä sen tarkemmin kattonu, vähän selasin ja mietin, et ai toikin tapahtu sillon ja toi...

Pyryttää täälläkin melkoisesti. Illalla saankin sitten ison miehen ja keskikokoisen miehen kotiin takaisin. Kyllä onkin jo ikävä niitä. Vaikka ihanaa tääkin on ollut, ollaan saatu ottaa ihan rauhallisesti t:n kanssa ja tutustua toisiimme entistäkin paremmin.

Ihana koira Gialla. Voin samaistua sun tunteisiin, kun vauva ei liiku. Mullahan oli ihan vikoilla viikoilla, en nyt enää muista tietenkään tarkemmin, että vauva ei liikkunut vaikka kuinka tökin. Sängyssä makasin ja hyppäsin ylös ja vaihdoin kyljystä ja taas tökin, ja just, kun tuli tunti täyteen, toinen antoi elonmerkkejään. Kyllä riipas, ihan kamala kokemus.

Alan täs oottelemaan, koska "vieraat" ilmoittavat tulostaan. Naaman sain jo piirrettyy paikoilleen, kun t nukahti sitteriinsä. Lähdetään sit yhdessä vähän tohon meidän "kaupungille" (hah hah..). Ja yhdessä värkkäillään illan tarjottavat. Olis kinkkupiirakkaa ja uunitonta kinuskikakkua listalla. Ääk, mä kärsin jo etukäteen pelkästä ajatuksesta, että pitäis saada jotain leivonnaista aikaseks, ja vieläpä tarjoilukelpoista.
 
safiiri,
Johanna, Tehiksen perheellä on vitonen tilauksessa jossain vaiheessa. Meikäläiset on vähä sitä mieltä että josko se lapsiluku ois täynnä nyt (by the way - never say never!)

Täällä kans tuiskuttaa lunta. Pakkasta viitisen astetta. Tässä vähä aikaa kerkeän kököttää koneen äärellä. Kalakeitto porisee hellalla. Kohta täytyy lähteä kakkosen hammastarkastukseen. Luultavasti ei keretä syyä ruokaa ennen sitä. Matkaa ei oo onneksi ku tuohon tien toiselle puolelle.

Tuli muuten mieleen kysäistä Pikku2:lta että mitä painonpudotustabuja te popsittekaan. Ajankohtaista täälläki jossain vaiheessa........ Tänään aattelin taas kokeilla polkaista kuntopyörää. Viikko sitte ku testasin ekan kerran, pystyin ajeleen vain viis minuuttia. Sitte alko käydä alakerran liitoksiin. Nyt jos koittais kymmenkunta minuuttia sompata.

 
Tehotyttö.
TAUTIAALTO OSA NRO 2. Loppu sitten meikäläisten ulkoilut lyhyeen. H ei ollut ollenkaan oma itsensä, ei nauttinut lumesta jne jne. Itki vain sisälle menosta. Tiesin heti, mistä kyse ja tavuin lähtemään sisälle. Ei mennyt kuin hetki, niin poitsu OKSENSI. En siis sitä tiennyt, että oksentaa, mutta tautiaavistus kyllä... Ei olekaan koskaan ennen oksentanut. Nyt meni nukkumaan kulho unikaverina. Saas nähdä onko tämä nyt sitten kaikki kiertävä tauti. Oisko h:n tautikin ollut samaa, mut ilmeni vaan vähän eri tavalla...
Tuliko tää Niksu sittenkin linjoja pitkin ;-) No, tehtiin vissiin vaihtarit, kun jotain on täältäkin sinne lähetetty...

Palaan kohta..
 
Tehotyttö.
No niin, taas on oksetukset hoidettu ja lisää pyykkiä.. Tehtiin tukipiste tähän olkkariin.

Johannalle lähettelen kovasti tsemppejä kellon tuijotteluun ja itse tapahtumaan! Toivottavasti männynkävyt saa taas kyytiä...
Meillä muuten tuon tulojen ja menojen suhteen vähän sama tilanne. Isäntä jäis mielellään vaikka kotiinkin tai ainakin keventäis omia hommiaan, mutta me tarvitaan sen palkka! Tää talous ei meikäläisen palkalla pyöris. Sanonkin aina, että ei ne suuret tulot vaan ne suuret menot! Toisaalta meillä on kuitenkin tehty se valinta, että en ole lähtenyt mitään uraa itse tavottelemaan. Olisi tässä voinut opiskella itselleen vaikka uuden ammatin samalla vaivalla mitä olen omaksi ilokseni opiskellut. On tuo täydellinen uravaihtokin ollut mielessä aina välillä, erityisesti sillon 30:n kriisissä, mutta lopuolta tultu aina siihen tulokseen, että perheelle näin on paras, kun toisella on pääasiassa työaika 9-max15 (+muut hommat sillon ku ehtii) ja lomat aina sillon, ku lapsillakin lomat. Ei tulis mitään siitä, että tämä mammakin riekkuis maailmalla :)
Nyt karkas kyllä pahasti mopo käsistä.. Kukkaruukusta toiseen tuli loikittua.
Mutta melkoisia puntaroimisia nämä perhe-elämän koukerot välillä vaatii...

Se kotiseutukirja makso koko paketti 470e, ups. Siihen kuulu 10vuoden kalenteri, mikä on aikas kiva. Olen muutenkin jonkunlaista päiväkirjaa suunnitellut. Tuossa sitten siihen tarkotukseen hyvä opus.

Vai joutuu/pääsee Omppu leipomaan... Muistelinkin, että on sun LEMPPARIPUUHIA ;-)

Tuli muuten mieleen, että onko nuo painonpudotustabut imettäessä ihan ok???
Vai joko Pikku2 lopetit sen touhun?

Niin Johannallekin tiedosti, että viitosprojekti on meillä vähän sellasta juupas/eipäs -touhua. Pääasiassa ei olla edes ehkäisty, vaikka ajatus, ettei ainakaan ihan vielä, heh! Merkkejä hormonitoiminnan käynnistymisestäkin on ollut jo kovasti. Ovistestejäkin kokeilin, kun halusin nähdä, että onko jotain toimintaa vai tunnenko harhoja. Vahvoja näyttivät muutama viikko sitten ja r-testit negaa kuiteskin. Että vähän hämäräperäistä tämä touhu... Ei kait tuo ihan jäissä nyt kuitenkaan oo :) Saattaa tässä vielä omput paukahtaa... En halua jouluvauvaa "missään nimessä", heheh! Kevätvauva tilauksessa. Joo, tämä on pelkkää leikkiä. Nämä ei todellakaan mene näin nämä jutut!

Nyt simahti pikkupotilas tuohon viekkuun. On kyllä kalpea, voi hitsi...


 
senora
Johannalle vielä positiivisia säteitä täältä siihen ultraan... *****
Mun tietääkseni meillä ei reumaa pitäis olla suvussa... mutta mistäs noita menneítä sukupolvia tietää... Mutta ei noi säryt yleensä valvota... Vai lihatonta... kalaa tuli eilenkin syötyä.. Mietin vaan voisko olla joku muu ruokavaliojuttu, mutta ei tuu mieleen.. Täytyy kattoo löytyiskö magnesiumia kaupasta tai pitääkö käydä ihan apteekista. Josta tuli mieleen että tällä viikolla on kyllä tainnu monivitamiinitki jäädä ottamatta... Työaamuina ne nappaan ennen lähtöä. tällä viikolla kai kerran ottanu, eikös niissä tabuissa oo magnesiumiaki..

Voi kökkö tuota Tehiksen H:n sairastelua. Toivottavasti ei tartu h:hon... Eikä niihin isompiinkaan. Toi on kyllä hyvä että silloin kun/jos oot töissä, niin lomat on yhtä aikaa kuin lapsillakin... ammatinvalintakysymys...

Ihan oikeesti eilen mietin, että mä kyllä raaskisin ton oman työpaikkani jättää... siinä on tulossa aikamoisia muutoksia... Mutta toisaalta jos toi sijainen myllertäis ne muutokset niin mä voisin mennä taas takas ku tilanne tasaantuu.

Nii siinä kuvassa kyllä tahallaan vartalonmyötäiset vaatteet... just tossa hääräsin mittanauhan kans... vyötärölle tullu joulukuun puolivälistä 8 cm ja mahaan 4 cm. ja edelleen mahtuu omat vaatteet päälle... Ainoo että ny oon vaan tykänny pitää näitä äippähousuja..

Ny alko tippuun lunta taivaalta.. Sain lämmitettyä kakluunit ja uunin... Jos tekis tupla-annoksen sitä appelsiinikakkua... toiseen vois kokeilla mauksi mariannerouhetta...

 
Tehotyttö.
Meinaa kyllä nyt käydä vähän tylsäks tää meikäläisen elämä... Tässä mä päivystän olkkarissa neljättä päivää huoh. Ei viitti kauhean kauas lähteä, jos tuo potilas tuosta taas kauheena alkaa oksuilla.
Aikani kuluksi tossa hootakin kuvailin, täytyy samantien imuttaa koneelle ja laittaa mummeille ja kummeillekin menemään.. :)

Toi mariannerouhe on mun lempparia! Mun yks lempparileivonnainen on suklaakäärekorttu, johon väliin mariannerahkaa. Sitten kermavaahdot päälle, tulee kiva ja helppo täytekakku...

Taas käytiin oksentamassa välillä. Yäks! Mullakin tekee jo pahaa ;-)
 
Jazz*
Pikaisesti...

Johannalle hurjasti tsemppiä ultraan! Sonialle onnittelut ihanista ultrakuulumisista! =)

Tehikselle tsemppiä ja H:lle pikaista paranemista! Tiedän tunteen millaista on kökkiä neljän seinän sisällä, rasittavaa. Toivotaan että oksutauti menee pikaisesti ohi.
Ja se teidän esitys. =) Aivan mainio! Esikko jortsuili videon tahtiin ja minä hihittelin.

Kaikille kovasti terkkuja. Täällä tosiaan olen ollut pyykki- ja pakkaushommissa vaikka lähtö on vasta sunnuntaina, mies kun lähtee jo huomenna sinne pohjoiseen ajelemaan. Sen lisäksi meillä on ollut säätämistä asuntokuvioiden kanssa, mutta näyttää siltä ettei me tästä olla vielä muuttamassa mihinkään.

Mutta nyt on taas mentävä, kohta tulee vieraita.

Ihanaista päivää kaikille!
 
Tehotyttö.
Antakee anteeksi, tylsistyneenä täyttelin taas albumiani ;-)

Jazzille tsemiä pakkailuihin! Se on aika ärsyttävää, mutta kun on tehty, niin mahtava fiilis, kun pääsee irrottautumaan... Valmiiksi jo toivottelen kivaa lomaa, jos tässä itselläkin taudit iskee, eikä pääse linjoille!

Nyt taidan laittaa Muumit pyörimään netti-tv:stä tuolle köllöttelijälle, kun on nyt hereillä. Taitaa tervehtyä, pikkusisko saa taas kyytiä... ;-)
 
safiiri,
Jazzille mukavaa reissua. Johannalle onnistunutta ultrakäyntiä. Ja Tehiksen kolmoselle paranemisia. Ja muille kans, keille en oo vielä toivottanu.

Meidän kakkosella ei ollu reikiä. Seuraava käynti parin vuoden päästä kun hän täyttää 7 vee.

Se tästä istunnosta. Hei vaan.
 
Niksu1
Oijoi, Tehiksen H:lle pikaista paranemista ja toivotuksia ettei muut saa tartuntaa... On kyllö niin viheliäinen vaiva, että oksat pois.

Jazzille pakkaus-tsemppikset täältäkin...=) Ja Ompulle leivontaintoa..!

Juu. musta on myös tosi kivaa että isäntä haluaa lisää lapsia (minä myös..) ja että halutessani voin jäädä kotiin ja hän sitten pitää huolta että rahaa tulee riittävästi taloon. En vaan usko että ihan äkkiä jään kotiin, ei sovi mun luonteelle.....=( Mut tietty on kiva tietää, että mahdollisuus moiseen on olemassa jos niin haluan.

Nyt tarvii taas mennä. Tuun sit taas illalla kurkistamaan johannan kuulumisia. Hyvää ultraa siis!!! Ja muille iltapvän jatkoa!

Niksu & ännät
 
Tehotyttö.
Kaikki joita asia koskee, niin tehkääs sama niin uskotaan... OMPPUUUU!!!!
HUOH!


Tää on niin rasittava tilanne, että pakko se on vaan testailla joka viikko. Missä h*****ssä ne menkat viipyy vai oliko ne ovistestien viivat jotain ihan humpuukia. MUR!

Väliaikatiedote, nyt tulee olemmista päistä Hoolla... Vähän aikaa pysyy sisällä juomiset ja taas ylös.
 
senora
Hih.... Tehis oikein todistusaineistoa laittanu esille... hmph... ei tuossa kyllä viivanpaikkaakaan ole... mutta eihän se todista mitää... Inhaa ku H sairastaa... Pitää vaan toivoo ettei tauti ole linjoja pitkin tarttuvaa...

Taas vaihteeksi särkee kyynärpäätä... oisko sit hiirikyynerpää...

Onneksi olkoon Safiirin neidille, reikiä nolla...
 
*kapris
paranemisia tehikselle ja niksun perheelle!

johannalle tsempit ultraan!

ja sonialle onnittelut hienoista ultrakuulumisista =)

ja antzille ihanaa vauvantuoksuista elämää kotona (en ole vissiin ennättänyt edes sulle niitä toivotella,.? )

senoralle sormiparanemisia! (hitsi sulla on viikot kanssa vähissä, siis paljon kertynyt ihan salakavalaan...)

ja niksulle hyviä ristiäisiä nyt viikonlopuks - kun en tuolla paranemis-"osiossa" ehtinyt sitä laittaa... sormet viuhuu kun kiire jätskille...

jaaaaaa, hmmm, Jazzille hyviä reissuja pohjoseen
teilläkin samat muuttomietinnät kuin täällä.

ja ompulle onnittelut ison ja keskikokoisen miehen kotiinsaamisesta (tai illalla vasta)

ja pikku2:lle hirmuisesti onnitteluja hyvästä painonpudotuksesta!!!!!!
täällä ei ole mitään toivoa ton läskimahan katoomisesta =(

nyt en muista mitä muuta piti laittaa (tosi hurjat kommentoinnit onkin, mutta parempi se kuin ei mitään- eikö ;) )

ja tehikselle plussaonnea... huomasin sun listautuneen haavelijoissa isoon perheeseen - vai mikä se ketju nyt oli.

täällä pienellä miehellä on ääni ihan maassa =( ja joku / jotkin ruoka-aineet saa kovin koko kropan ihan näpyille, mutten ole vielä saanut kiinni muutakuin suklaan (jee...) ja paprikan ja tomaatin.
tiistaina on 4kk lääkäri ja silloin toivottavasti selviää jotain, miten aletaan tutkimaan vai mitä tehdään.
helpoin tapa ois vaihtaa tutteliin/nanniin, mutta toi ryökäle ei enää suostu niitä syömään =/////

nyt jätski sulaa. mentävä

haleja kaikille!!!!!
 
Tehotyttö.
Mikähän tuo olemmista päistä on.. ;-)

Mä alan kohta jo näyttää ihan oikealta kotiäidiltä. En ole tällä viikolla kauheesti murehtinu omaa peilikuvaa, kun näistä tautisista oon huolehtinu. Nytkin pitäis siis välttämättä mennä suihkuun ja peseen tää rasvaletti, mutta ei tästä voi lähteä mihinkään.
Letistä tulikin mieleen, että pitäis löytää joku kiva hiusmalli. Ehkä olis aika välillä vaihtaa vähän kampaajaakin. Käyn tämän kylän ehdottomasti parhaiten leikkaavalla, mutta mun mielestä on vähän kaavoihin kangistunut nyt tän mun kuontalon suhteen. Olen jo monta kertaa sanonu, et jotain uutta kiitos. Tai pitäis itse repästä jostain joku hyvä malli. En raaskis kyl nyt pituudestakaan kauheesti kuiteskaan ottaa, kun viimein taas vähän pidempi. Olen muuten netistäkin kaivellu, mutta ihmeellisiä sivustoja olen löytänyt...
Joo, jaapati jaapati, yksinpuhelua.

Niin, sitä LIHATONTA kuuria kantsis ehkä kokeilla tuohon nivelvaivaan. Siis punainen liha pois. Kalaa ja kanaa vaan...

Nyt kaffetta.
 
Tehotyttö.
Ja Kapris ehti väliin...
Älä lähetä plussaonnea vielä! Listauduin vaan samalla, kun tietojani muutenkin päivittelin, heh. Kai se jonkinasteista haaveilua on, jos ei ehkäse???
Toivottavasti selviää teitin poitsun allergiaa aiheuttavat!

Taitaa olla Johannalla just jänskät paikat...
 
**Johanna**
Jännät paikat oli, mutta ilokseni voin kertoa, että kaikki hyvin!
Rv 7+5 ja 14 mm oli kaverin pituus. Sydän sykkii ja vähän jotain muotoa on alkanut näkyä, päätä ja kädenalkua. Lääkäri totesi, että kyllä tässä ollaan nyt niin turvallisilla vesillä, että tervemenoa neuvolaan. Eli seuraava ultra on sitten se normaali np-ultra.
Oireet voivat siis kadota ja alkaa uudelleen, eikä mikään ole välttämättä hätänä. Nyt eletään sitten ihan normaalia alkuraskautta, mun olo on oikein rauhallinen.

Nyt mietin lujaa tätä mun ruokavaliota, päivittäin kroppa kerää nestettä n. 1,5 kg. Se katoaa kyllä aina yön aikana, mutta silti. Neuvolassa on sitten syytä jutella näistä asioista, koska en halua kerätä painoa kamalasti tämän raskauden aikana, kun bmi on jo 28. Jos jollakulla on tähän jotain vinkkiä heittää, niin kiitosta vaan.

Jatketaan taas paremmin mielin...
Johanna 7+5
 
Tehotyttö.
Jippii, olihan ne Johannan kuulumiset täällä. Onnittelut hyvistä näkymistä <3

Kiitos muuten paranemistoivotuksista sekä videokommenteista :)

Nyt syöttämään äkkiä h ennen ku H herää taas oksentamaan...
 
senora
Hurrrrrjan paljon onnea Johannalle ultrakuulumisista... JEE!!! Nyt taas sellainen olo, että tästä pitäis laittaa miehelle tekstaria... Tosi mahtava juttu, että alkio oli oikeassa paikassa ja sydän jumputti... WAUU! En ny osaa muuta neuvoa, kuin että muista juoda vettä.... Mulla oli jo haaveiluaikana aina töissä vesipullo pöydällä ja on vieläkin... Painoa ei oo tullu yhtää, mieluummin ehkä kilo lähteny... Mutta johtuu varmaan paljolti siitäkin että pitkäripaisen tuotteet on ny pois illanvietosta eikä limuakaa tuu juotua niin paljon kuin ennen. Ja ruokavalio on ehkä vähä terveellisempi. Ja napostelun oon jättäny myös vähemmälle...

Kävin Helistimen sivuilla lukemassa huhtikuun ketjua ja siellä oli jo kaksi jakautunu. auts... Mä en tosiaan oo vielä valmis... Nyt kokeilin ice-geeliä tuohon kyynärpäähän... jotenki siinä tuntuu kans olevan vikaa... Sitä kans mietin, että onko säryt vaan siitä että kädet saa kylmää ja sitten alkaa särkemään... Mutta terkka ei tosiaan kummemmin toissapäivänä kommentoinu. Pitää kysyy sit parin viikon päästä lekurilta (jos ei mee hermot noihin kipuihin aikaisemmin)... Ja voihan sitä lihatonta kokeilla.-- Toinkin broilerin rintoja kun käväisin kaupassa... ja muutama päivä on syöty kalapihvejä.. Jos kivut ei lopu, niin lopetan kalan syönnin ja siirryn hirven syöntiin...

Kapriksella sitten paprikaton ja tomaatiton ja suklaaton dieetti... Noi ekat on aika yleisiä allergian aiheuttajia...


Mä muuten kans huomasin tuon Tehiksen siirtymisen haaveilupuolelle... siellä on toisinaan niin hyvät jutut, että saa hyvät naurut täällä koneen ääressä..

 
Katzu
Johannalle sylin täydeltä onnea!!!! Nyt vain sitten yrität iloita ja nauttia olostasi :)

Vai ei Senora ole vielä valmis.... nyt on enää turha perääntyä ;)

Toivotaan Tehis ettette ole kaikki kohta samassa taudissa. EI yhtään mukava tauti.
Niin ainakin tuon kuvan perusteella hyvin selkeä tulos....

Mä hain vaunut kotiin ja vähän niitä tutkailin :) Tuossa nyt tönöttää olkkarissa...

Voi jestas miten Kapriksenkin pikkumies on jo 4kk???? Jotenkin tuntuu, että vastahan säkin synnytit :)

Huomenna sitten lähden aamusta reissuun, joten olen pari päivää poissa netin äärestä. Varmaan saatte taas sivutolkulla asiaa aikaiseksi :)

Nyt kömmin takaisin sohvalle.... lumitöihinkään ei viitsi mennä...




 
Katzu
Ai niin se piti kysyä, että oletteko huomanneet vastaavaa???? eli minulla on vatsa erityisesti tuosta korkeimmasta kohdasta kylmä/viileä. Mieskin sen huomasi (joten en kuvittele)
 
senora
Katzu: mullaki on maha aika usein kylmä... joko alamaha tai sit kokomaha...

Hitsi ... tulis se mies jo töistä niin sais syödä ja pääsis nukkumaan... MÄ oon ihan väsy... Ei viitti ottaa nokosiakaa tähän aikaan.. saa sit yöllä valvoa. Sain just nakkikeiton tulelle...
 
antzi*
Heipä hei!

Kauheasti tullut tekstiä, ei mitenkään kykene muistamaan mitä kenellekin kuuluu... :/

Täällä kävi neuvola kotikäynnillä tänään, hyvin oli kirppu saanut painoa! Eli lähtöpainossa ollaan jo, muutama päivä "etuajassa". :) Maanantain punnituksesta oli tullut 140g, joten kovasti rohkaisi korviketta vähentämään ja pikkuhiljaa lopettamaan, vähempikin painonnousu kun riittää ja ilmeisesti tisseistäkin sitten tavaraa tulee kun tuota vauhtia paino nousee.

Muuten vauva-arki on lähtenyt ihan hyvin käyntiin. Univelkaa on mutta siltä ei kai voi välttyä. Välillä kirppu haluaa syödä 15min. välein, mutta keskimäärin 2-3h välein syö. Kiltti on toistaiseksi, ei edes nälkää itke vaan alkaa maiskuttaa siihen malliin että nyt äiti tissiä! :) Kakkaa tulee PALJON tai lähinnä usein, joten vaippoja kuluu kiitettävästi. Napakin jo irtosi.

Tuo mies on kyllä niin totaalisen höyrähtänyt tähän tulokkaaseen että oksat pois... Selailee kännykästä päivän mittaan kirpun kuvia ja ikävöi kovasti. Kaipaa kuulemma kirpun tuoksua ja pussaa tytön puhki aina kun tulee kotiin. Ja illalla sitten kovasti hoitaa ja hellii kirppua.

Pitää mennä... sitteristä kuuluu puhinaa. :) Ainiin! Meillä on ristiäiset 30.3. :)

Antzi ja kirppu 9vrk
 
pikku2
Illastusta!

Täällä taas.. ja koneet pyörii.. ; ) On tää ja.. olo tuntuu ahkeralta kun voi sen työn määrän tänne "listata"..

Jepulis, muistelitte ihan oikein oltiin reissussa.. joten laiskuuden merkeissä ei eilinen ilta mennyt. Isomummia oltiin viihdyttämässä ja isäntä urakoi tänään appiukon kanssa meidän kolmannessa osakkeessa remonttia. Keittiön kaapit purkivat pois ja tapetteja repivät.. No, onhan siinä vielä hommaa..

Neidillä oli viime yönä tunnin mittainen hepuli. Huusi kuin hyeena, mutta supon antamisen jälkeen(4.30) rauhoittui.. ja nukkui 8.00. Mummi sai hieman maistella vauvaperheen yömakua.. ; ( Saatiin siis eilen se 5kk rokote ja se taitaa olla aikamoisen kipeä tapaus..

Päivällä päästiin kyläilemään isännän pikkuserkun luona. Heillä on reilun vuoden ikäinen tyttö.. Siiri kovasti yritti seurailla kaverin touhuja..

Syömärytmistä väännettiin isännän kanssa automatkalla kättä.. siis neidin. Ei kyllä ruveta väkisin maitoa neidille juottamaan.. tai muuten olen kohta tunnin välein neitiä syöttämässä.. Juuri kun ollaan päästy meidän perheessä toimivaan rytmiin niin jos paino nousee.. ni, no panik.

Niin tuosta laihduttamisesta. Meillä on käytössä C4 system ja Hydro Tech (Leader Sport Nutrition). Netistä löytyy tietoa ihan googlesta hakusanalla C4 system. En ole enää imettänyt tai siis lypsänyt kun kerran päivässä. Nyt on jäänyt parina päivänä jo kokonaan väliin.. ja jos rinnat antaa myötä niin lopettelen. Pakkasesta löytyy lypsettyä maitoa ja tuttelia kaupasta.. ; ) Esikoinen sai meillä omaa maitoa muistaakseni puoleen vuoteen asti, mutta huomattavasti enemmän käytettiin tuttelia kuin mitä nyt..

Neiti vetelee alkuyön kauneusuniaan ja koko poppoo on saunapuhdas, joten on siirryttävä isännän hoiteluhommiin.. ; )

Pikku2

P.S. Huomenna saadaan kerhoissa otetut valokuvat..
 
Tehotyttö.
Täällä on sellaiset PIMSIT päällä, että hohhoh. Varmaan kaikille näkyy se Jalostajan purkki vasemmassa sieraimessa. No voihan tää johtua ihan muusta kuin lähestyvistä menkoista. Tätä on ollu viime aikoina useinkin ilmassa...
Ihan pikkasen puuduttava päivä, olen ihan puhki. Toi tauti on sitä rajua mallia. Varmaan 20 kertaa on tyhjennellyt H vatsansa sisältöä. On meinaan pyykkikoneet ja rätit sauhunnu täälläkin. Kulhoon suurimmat annokset on osuneet, mut aina vähän sinkoilee ohikin.
Miten toi äijä (OLIO isomman pesueen kielellä) voi olla niin TAUNO????????? Hitto, munista pitäs hirttää ja laittaa vaikka tohon keskenkasvuseen omenapuuhun killumaan. Miksei se voi puolikkaista sanoista ymmärtää mitä yritän sanoa!!!???
Rautalankakerä pitäis aina olla olkkarin pöydällä tai mielellään varoiksi vähän joka huoneessa.

Jeps, ehkä lähden nukkumaan tästä turhien sauhujeni kanssa. Palataan astialle huomenna!
 

Yhteistyössä