EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

  • Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti
Sonia..
Onpas siellä Katzun palkanlaskija heittäytynyt hankalaksi, murrr.... Mikseihän se vois laittaa heti sitä lappua menemään jos vielä erikseen pyytää???? Vähän kuulostaa, että haluaa tehdä asiat kuten itse haluaa, eikä missään asiassa voi tulla pätkääkään vastaan... ärsyttää ihan muakin ;)

Johannalle tsemppiä, tuo tunne on kamala, eikä se helpota ennenkuin jotain oiretta pukkaa... voisithan sää soittaa sinne neuvolaan jos ne suostuis ultraamaan! Saisit mielenrauhan ja jaksaisit viikon odottaa seuraavaa.
Sitten kun huomaa, että kaikki onkin hyvin vaikka oireet vaihtelee, niin se helpottaa seuraavalla kerralla kun ne oireet taas katoaa... :)

Meillä on kans tytölle kuukausiraha, vähän liikaakin mun mielestä. Tahtoo monesti olla, että käyttää etukäteen rahansa ja sitten unohtaa sen... tulee muutenkin osteltua vähän liian usein kaikenlaista. Huone pursuaa tavaraa...

Toivottavasti mullakin on sitten tytöstä apua enemmän kotitöissä syksyllä, hyvältä kuulostaa tuo tehiksen pesueen innokkuus kotitöihin... toivottavasti intoa riittää jatkossakin, kyllä tuo raha saa ihmeitä aikaan ;)

Katzulle onnittelut hyvästä neuvolasuorituksesta :) Kuinka pitkällä olitkaan jo? Vaikka voin suunnilleen kuvitella missä mennään kun tyttö syntyi myös kesäkuussa ;)

Meillä on tänään juhlapäivä, 16 vuotta on talsittu yhteistä taivalta :) Miestä oon vähän kiusoitellut, että mitä romanttista se on suunnitellut tälle päivälle ;) Ei mikään romantiikan asiantuntija ole...

Eilinen lääkäri oli aivan ihana, meinas, että hienosti ja realistisesti suhtaudun tähän riskiin... no oli se muutenkin ihana :D
Istukasta sanoi, että on vasemmassa sivuseinässä, ei kai se aiheuta mitään ongelmaa, ainakaan en hoksaa mitä se vois haitata.. tyttärestä oli takaseinässä.

Asioilla täytyy taas pistäytyä, palataan!
 
Tuuli!
Jaahas täällä on ollut muitakin linjoilla...tosiaan meillä on Niksun kanssa samat kuviot ristiäisten suhteen! Hienosti kyllä kasvaa kuopuskin!

Heh Omppu voidaan sitten vetistellä ens viikolla yhdessä kun nähdään...mitenköhän meidän vielä käy, kun meistä on tullutkin näin kovia haikailijoita ;) Tehiksellä vois olla tähän jotain sanottavaa :D

Tuuli
 
Omppu75
Uskomatonta, t nukkuu vieläkin vaunuissaan.. reilut kolme tuntia jo zetannut. Äsken kyllä jotain inisi..

Mistäs me keksittäis Luurille nimi ;) ? Kai teillä joku visio sentäs Tuuli on? Juu vetistellään vaan sit livenä, hih! Kiitos kysymästä, meni viime yö paremmin. No tosin vasta taas puolen yön jälkeen nukahdettiin, mutta kaiken kaikkiaan johonki kaheksaan nukuttiin, parilla heräämisellä. Pidin teetä vieressäni koko yön, olipas kiva, kun ei tarvinnut nousta välillä.
 
Tehotyttö.
Vai ei oo Luurilla nimeä, hihih. Mites ois Mobira?

Täällä edelleen latailut. Meni vähän uusiks tuo tallennus tosiaan. Mutta periks en anna!

Niksu pääseekin ihanan helpolla noissa bileissä :)
Mä kun niin tykkään noita juhlia järkätä, niin mennään aina vaikeimman mukaan.

Hitto, mikä tossa latauksessa maksaa... Joudunko pyytämään lapselta apua, ei kai!

h ei ole kunnossa vielä. Supolla saatiin kuume alas, mutta taitaa taas nousta. Väsy on, mutta syö onneks. Meillä niin harvoin nuo lapset kipeinä, niin ei aina muistakaan kuinka kurjaa se on. Varsinki näin pienellä. Täs hää pötköttää sylkyssä <3

Jatkan taas...
 
Tehotyttö.
Yes, video on latautunu, mut siinä on vielä joku juttu menossa. Kun saan sen pyörimään, ni annan itelleni papukaijamerkin ;-)
Aina sitä itseopiskellenkin tulee uusia taitoja!

Ai niin, siitä kutinasta.. Ei mitään infottavaa, kutisee vaan!

Ja Mariskoolin laatta on siellä jalan alaosassa. Pitäiskö mun ottaa kuva?
 
Tuuli!
Tehikselle papukaijamerkki! Ota joo kuva, jos viittit. Oiskohan hiiva tulossa, jos niin kovin kutisee ;) Harmi, kun h on vielä kipeä.

Mobira voiskin olla aika kähee nimi...uusille jäsenillemme tiedoksi, että toi Luuri = Tiiti. Mulla on "oma" gyne, jolla olen käynyt jo ennen raskautta ja nyt sitten raskausaikanakin ultrissa ja tarkastuksissa. Yhdessä ultrassa tämä gyne vertasi Tiitin kokoa puhelimen luuriin. Siitä tuo älytön nimi tulee ;)

Tiitikin vaan nukkuu...ens viikolla varmaan, kun ollaan Omppu teillä, känisee koko päivän ;)

Sonialle ja miehelle onnittelut piiitkästä yhteisestä taipaleesta!

Meniskös tekemään jotain järkevää...kuten?

Tuuli
 
senora
Jee - papukaijamerkki tehikselle! Jokos suljetulla on linkki??

Tuuli: *kuiskaampa sulle korvaan* et sä haaveile sen enempää kuin nuo muutkaa... :)
Vai löi lekuri pilsureseptin kouraan... hmpsh ... mitä mä tätä poppoota tunnen, niin se resepti jää lunastamattomana yöpöydän laatikkoon tai sit siellä pölyttyy se lunastellu pilsurasia...

Helpolta kuulostaa nuo ristiäisjärjestelyt... Ja tuo appelsiinikakku on tosi helppo tehdä. ja onnistuu aina... Tänään jätin kakusta vanillinisokerin pois ja kardemumman sijasta piparkakkumaustetta... Luulisin että tuo ohje toimis myös suklaarakeilla... täytyy koklata... Oon aatellu et ens viikon torstaina veis kaakun töihin. '

Terkut neuvolasta... Olin kyl yhden 'isonpomon' kanssa juttusilla ja neuvolantäti sai huhuilla, että anteex, joutaisitko tänne.. Tää pomo kyseli mun suunnitelmista, sanoin että en ehkä ihan ensimmäiseen kolmeen vuoteen oo työntämässä nokkaani siihen hullunmyllyyn... Naureskeli, että samaa hänkin suunnittelis... Sitä kans naureskeli, että äitiysloma... mikä hiton loma...loma!! se on kaikkee muuta... Sillä itellä on yks poika, jonka on käytännössä kasvattanu yksin, ku isä osoittautui vähä huliviliksi...
Kysyin noista nivelsäryistä.. kuulemma ihan normaalia... just... painoo lähteny puol kiloo edellisestä käynnistä. pisu puhdas. verenpaine 140/82. jee.. alapaine ihan hyvä ja vain kerran mitattiin. SF-mitta 31. syke 144. rt. Sain kotiläksyjä - eli synnyttäjän taustatieto- / vastasyntyneen siirtolomake tuli täytettäväksi... Jahans.. pitäis sit miettiä myös tekonimet - tytön nimihän meillä ois, mutta pojalle... taas keskustelun paikka...

Kuulemma tuolla kylillä ois kaks poikaa ajellu moottorikelkalla turman ja toinen ois menehtyny... Toivottavasti vaan huhupuhetta.... täytyy käydä lukemassa lehdet, ja laittaa mailia ... jos joku tietäis jotai...

 
**Johanna**
Tällä oireettomalla jatkuu mielen kurjuus.
Soitin sitten neuvolaan, ja täti ohjeisti aikaistamaan ultra-aikaa. Näin siis tein ja menen jo torstaina seuraavan kerran katselemaan kohdun sisältöä.
Nyt on inan parempi olo.
 
safiiri,
Tosi hyviä uutisia Sonialla! Onnittelut.

Johanna pääsee rauhoittamaan mieltään jo torstaina. Hyvä niin. Muistan itte kuinka kamalaa se oli ootella niitä ultria. Hyvä ettei odotushuoneeseen pyörtyä kupsahtanu.

Täällä taudit alkavat olla selätettyjä. Ainaki kuumeen suhteen. Muut ei enää yski, mää vielä köhin.

Meillä vietetään ristiäiset mummilassa. Ja samalla kakkosen synttärit. Kaksi kakkua täytyy hommata / tehhä kun kakkonen haluaa radiokakun. Nelkun ristiäiskakku täytyy olla jotenki hempeän vaaleanpunainen. Jos ei muuten niin vaaleanpunainen ruusu siinä täytyy olla.

Hoksasin muuten eilen kysyä Kelalta, oisinko saanu syksyllä sairasloman aikaan kotihoidontukea kakkosesta ja kolmosesta, kun heidän hoitosopimuksensa irtisanoin. Kävi ilmi, että kotihoidontukea voi hakea! Siispä tänään kipin kapin Kelan toimistoon hakemusta kirjottamaan. Kuuden kuukauden ajan takautuvasti voi hakea. Saa nähdä, minkälaisen päätöksen Kela sitten tekee.

Kolmonen sai raivarin tuossa vieressä. Nyt täytyy lopetella ja keksiä hälle jotain tekemistä. Oli taas tosi pikainen istunto tämä tämänkertainen.

Ai niin, Nelkku laitto aamulla itte kätensä rinnan päälle koukkuun :)
 
Tehotyttö.
Ihanaa, onnittelut Katzu kummipojan syntymästä :)

Harmi, että Johannalla edelleen hermostuttaa. Hyvä, että sait aikaistetuksi ultraa. Jospa se vähän taas helppais.

Niin se Nelkun käsikin vähitellen alkaa toimia, hieno homma!

Järkky tuo Senoran uutinen. En muistanutkaan suljetulla kommentoida.

Mä en täällä nyt kans pysty keskittymään mihinkään. Harmittaa niin tuo tytön kuumeilu. Käyn vähän väliä kurkkimassa ja olen herättänytkin usein tissille. En ole nyt mitannut kuumetta, mutta tuntuu että on taas vähän noussut. Ei varmaan ihan niin paljon kuin eilen. Väsy on kyllä. Hetken jaksoi sitterissä leikkiä. Katson nyt mikä on vointi noiden tänhetkisten unien jälkeen. Jos oikein väsy, niin kävästään lääkärissä. Eilen jo soittelinkin. Tää on tosiaan niin outoa meillä, että olen ihan kädetön :)
Taitaakin heräillä just...

 
Omppu75.
Häänds ap, beibi häänds ap...kenenköhän syy, että toi soi koko ajan päässä! :)

Luin ton Senoran pilsurasian pölyttymisen ensin vähän väärin =D

Voi sitä hoota.. mä kans pelkään, että onko t tulossa kipeeks, nukkuu meinaan taas! Neljän tunnin päikkärit veti ja vähän aikaa sitte taas simahti. Eikä hirveen hyvin ole syönykään tänään. No, koko illanhan tuo tietty taas tankkasi ja kukkui, että sinänsä ei ihme. Mut itellä alkaa jo etuvarustusta nipistelemään :/.

Hienostihan se Nelkku siellä itseään kuntouttaa!

KummitätiKatzulle täältäkin onnittelut :)

Ja Senorallakin hyvät kuulumiset neuvolasta. Mut tuo onnettomuus veti kyl hiljaiseksi..

Tuuli muuten esitin sulle taannoin yhden kysymyksen suljetulla, huomasitko?

 
Ninnieijk
Nopeasti vain Johannalle!! En vielä kerennyt muita edes lukea. Mulla katosi oireet alkuvaiheessa ja olin ihan paniikissa. Olin varma, että kesken menee ja kävin yksityisellä ultrassa. Siellä olikin kaikki onneksi hyvin ja tuolla tuo nyt nukkuu. Mulla tais olla rv just saman verran kun oireet katosi, mutta ultraan pääsin vasta pari viikkoa myöhemmin, kun aiemmin ei ois kannattanut. Ymmärrän huolesi! ja soita nyt ainakin sinne neuvolaan.
 
Tuuli!
Näkyykö Tehiksen esitys suljetulla vai? Täytyykin suunnata sitten sinne...ja kattomaan myös mitä Omppu on kysellyt multa ;) Tosi ikävää kyllä tuo h:n kuumeilu. Mäkin odotan kauhulla sitä, kun Tiiti sairastuu ekan kerran. Oon varmaan kauhusta kankea, kun en tiedä, mitä pitäis tehdä :( Toivottavasti t nyt ei kumminkaan sairastu. Tiiti on ollut viimeiset 3 tuntia hereillä (tosin nyt on taas pienillä tirsoilla sitterissään). Mä olin tossa pari tuntia poissa, kun piti käydä vähän kaupungilla pyörähtämässä. Mies hoiti sen aikaa Tiitiä - tämä onkin pisin aika, mitä se on tähän mennessä sitä yksin hoitanut. Hyvin oli heillä kuulemma mennyt.

Johanna, kyllä se on oman mielenrauhan takia tärkeä juttu, että pääset sinne ultraan aikaisemmin!

Ja uunituoreelle kummitädille Katzulle onnittelut! Vai lomakiireitä :)

Kiva kuulla Senora, että neuvolassa oli kaikki hyvin. Aikasemmin piti sanoa sulle, ettei kannata miestä "painostaa" mukaan sinne synnytykseen, mutta kannattaa kumminkin keskustella asiasta. Mun miestä vähän arvelutti etukäteen kaiken sen näkeminen kunnes hänellekin valkeni, ettei siellä tosiaan tarvitse olla tuijottamassa jalkoväliin ;) Ja se oli hänelle myös uusi asia, että siellä salissa ollaan useimmiten tuntitolkulla. Meidän valmennuksessa oli yksi pariskunta kertomassa heidän lapsensa syntymästä ja silloin mun mies vasta oikeastaan tajusi, että siellä voi mennä ihan koko päivä ilman, että tapahtuu mitään kummallista. Eli mun mielestä ainakin mulle oli tärkeää vain se, että mies oli seurana ja tukena (kuten aikaisemmin kirjoitinkin niin vain se toisen näkeminen auttoi). Niin ja olihan hänen tehtävänään lähetellä tekstareita mun vanhemmille ja siskolle. Niin ja nykyään se kertoilee jo kaikille, jotka viittii kuunnella, että millaista siellä salissa oikein oli, mitä milloinkin tapahtui ja mitä mä sanoin ilokaasupöhnässä jne.

Eli suljetulle...

Tuuli

 
Tehotyttö.
Iltoja!

Taitaa vähitellen tauti hellittää. Ei enää kuume noussu. Just kävin taas "pakkosyöttämässä". Sitä kuivumista mä ainakin eniten pelkään.. Vaippatarkistuksia koko päivän tehny :)

Toivotaan, ettei tosiaan nyt lähde tämä tauti kiertoon, eikä mikään muukaan. Riittää ihan, että se YKS JUTTU kulkee palstalaiselta toiselle...
Toivottavasti ei siis t:kaan tullut kipeäksi!

Hitsi, just tossa paikkailin esikoisen farkut. Meidän piti käydä alkuviikolla hakemassa uudet, kun vimpat ehjät meni rikki perjantaina. No, eihän me täältä olla nyt mihinkään päästy. Ei siinä muuten mitään, mutta huomenna on heidän bändilläkin vähän isompi keikka. Kaksi esitystä päivällä ja yksi illalla. On sellanen kaikkien koulujen häppeninki, jatkoa sille oman koulun jutulle... Menee sitten paikatuissa pöksyissä, ei voi mitään. Puku ei oikein tuohon musatyyliin sovi, ehdotin kyllä ;-)

Mites meidän oireilijat muuten?
Ei kait mua turhaan kutittele ;-)

Kyllä tuo mies synnytyksessä on tosiaan ihana asia. Ja ihan ne syntymän jälkeiset ekat hetket. Niistä jos jää paitsi, niin voipi harmittaa.
Oletteko katsoneet Senora mitään videonpätkiä tuosta tilanteesta? Sillä voisi vähän motivoida miestä :)

Tänään just muuten mietinkin, että kun kerran opin tuon videokamera&youtube -systeemin, niin täytyy varmaan kaapata "Lahjan" ekat hetket ja laittaa nekin tonne. Muutenkin vois tehdä pieniä pätkiä aina välillä.. Onkos täällä muita digivideokameran käyttäjiä? Jos seuraava villitys oiskin youtube, kun picasa me jo hallitaan :-D Kännykän videokamerallahan saa kans jonkuntasoista aikaiseksi.

Ai niin, tuosta suljetun videosta.. Jos joku saa vedet silmiin sitä katsoessaan, niin me ollaan onnistuttu! Se justiin oli tarkotus. Yllättävän hyvin se pokerikin piti, harkoissa ei kylläkään. Mua itseä siinä huvittaa eniten mun oma vaisuus siinä HÄÄÄNDS UPISSA. Nimittäin harkoissa peilin edessä musta tuntu, että olen pelkkää käsivartta&kättä. Mulla on kauheen pitkät ja hoikat kädet&sormet. Mua niin ärsytti ne, joten en uskaltanu niitä enää heilutella :-D Mutta on se tosiaan KAAMEE ja kuuluukin olla!
Esikoinenkin laittoi kavereilleen linkkiä, ihme! Eivät kyllä uskoneet, että pojan äiti filmillä. Yksi tyttökin oli tuumannut, että kyllä sun äitis on paljon kauniimpi, ei se voi tossa olla :-D :-D :-D
Tuo oli muuten ihan pr-keikka. Tilauksia vastaanotetaan! ;-) Ja hinta pompsahti justiin.

Ja oiskohan paree mennä nukkumaan, alkaa olla jutut vähän sen suuntaisia...
Öitä siis!

Tehis
 
pikku2
Yötä!

Kummitäti Kazulle onnea!

Niin ja Tehikselle.. myös täällä Siiri oli päivällä sylissä, kakat pöksyssä ja napitti silmät pyöreällään esitystänne.. ; )

Isäntä vietti tänään aamupäivän traktorihommissa metässä.. ja minä sitten lasten kanssa kurvailin kokkailemaan isännälle ja appiukolle.. Uuniin tyrkkäsin lohta, perunoita ja porkkanoita.. + valkokastiketta munalla.. Meinaa suunnata mettään vielä huomennakin.. No, onneksi meillä on kerhotäyteinen päivä, joten säästytään kokkaamiselta..

Huomiset ruuat on uunissa, pesukone pyörii, perunaa+porkkanaa+parsakaalia kiehumassa.. jos vaikka saisin vähän "soseita" pakkaseen.. Neiti maisteli muuten tänään lohta ja jälkkäriksi banaania luumusoseen kera.. Kyllä tuntui uppoavan.. Esikoinen halusi tänään aamulla olla oikea pikku apuri.. Vaihtoi siskolle vaipan ja puki + halusi ehdottomasti syöttää aamupuuron.. Hyvin onnistui.. ja on kyllä iso apu tuossa aamutouhuissa jos edes jonkun noista hommista haluaa tehdä..

Huomenna siis aamusta perhekerhoon.. esikoinen 13-16 omaan kerhoonsa, Siirillä neuvola 14 (saa piikin) ja sitten vielä illalla äidillä jumppa ja esikoisella liikkis 18. Liikkumisen jälkeen auton nokka suuntaa sadan km päähän isännän mummin luokse.. Torstaina olis aikomus vähän remontoida yhtä osaketta jne. Onneksi appiukolla on lomaviikko ja pääsee auttelemaan.. Miten myö muuten kahden lapsen kanssa siellä remontoitas..

Jaahas.. pyykkinaru odottaa vaatteita kuivumaan.. Taitaa tänään jäädä silittämättä.. jos vaikka huomenna päivällä yrittäs..

Pikku2
 
senora
huomenta... ollaan jo keskellä viikkoa ... mihin tääkin viikko sit hupenee?? Ja vaikka aamusta herää hääräämään, niin mitään näkyvää ei saa tehtyä... Nyt ois uunissa tulet rätisemässä... jos päivän päälle tekis kalapullia...
Mietin vaan että onkohan noi sormet turvoksissa vai ei... pitää kaivella joku sormus jostai,että voi kokeilla... Kun noi rinkulat ei kuulu vakiovarustukseen... Taas oli aamulla kipuilua, mut kyl mä heräsinki sillee että nukuin mahallaan ja molemmat kädet alla... Kai sormia särkee ku mahoton paino päällä monta tuntia...

Vai oli ompulla ollu lukihäiriö... ;) Vähä aikaa suttas että mitenkäs ois voinu lukee väärin..
Eipä oo juuri katsottu mitää synnytyspätkiä. Jotenki meillä mies häipäsee aina telkun äärestä kun alkaa tulla perhedraamaa... Ei oo saatu mitää dvd:tä neuvolasta, kuten jotku on saanu... Mut ilmeisesti jotai videoita saa sit perhevalmennuksesta kotiin... niistä mies oli kiinnostunu. Jotenki toi synnytys tuntuu miehestä olevan niiiin kaukana ja turhaan vielä edes pesen toisen vaatteita... Kerroin et neuvolassa terkka kyseli vauvan tavaroista ja että terkka totesi että meillä alkaa olla kaikki kasassa... Tosin se punkka vielä puuttuu...Mutta sen kerkiää...

Kurjaa kun pikkuiset sairastuu... Toivottavasti alkavat jo selättää tautinsa...

Katzulle onnittelut kummiudesta... Kohta pääset pienellä harjoittelemaan... iiikk..

Sitä täs mietin, että pitäiskö tuo silitysrauta virittää,vai voiko nuo pikkuvaatteet pukea ilman silitystä... Mä oon niiiin laiska silittämään... Silloin harvon kun vaihdan verhot, niin ne silitän... Taijan kuitenkin jättää ton silittämisen tältä päivää... Näyttäis tulevan komia päivä, taivas sininen ja pakkasta -20C... Jos vaikka kävis kävelylenkin... Tosin pitäis kehittää kummitytölle synttärilahjakin... viikonloppuna ois synttärit.

Tehis kyseli digikameralla videoinnista... Tunnustan.. MIeluummin otan pätkän videolle kuin kuvan... Jotenki se yks ruutu ei kerro paljo mitää...


Hieno homma Johanna, et sait aikaistettua ultraa... Sehän on jo sit huomenna... Koitahan kituuttaa tää päivä vielä!

Näköjään eilen päivällä kirjoittaminen kesti, kun tehis kerkes väliin jo ilmoittamaan että suljetulta löytyy linkki ja mä sit heti kohta kyselen että löytyykös sitä linkkiä... Pitäis näköjään aina kun päivällä kirjoittaa, niin kattoo onkos siihen oman viestin yläpuolelle tullu tekstiä, eíkä vain painaa vastaa - näppylää ja häipyä muualle... Tätä kun ei koskaa muista...
 
**Johanna**
Kiitokset TAAS kaikille tuesta ja sympatiasta, ja erityisesti Ninnille,
rauhotuin kun luin kokemuksestasi. Ja arvatkaa mitä? Tänään on kuvottanut taas oikein olan takaa. Ja vatsaa turvottaa, rinnat on arat ja väsyttää! Jee!
Menen nyt silti huomenna sinne ultraan, kun mun mies lähtee ensi viikolla työmatkalle Etelä-Amerikkaan ja tulee sieltä joskus kuukauden, parin päästä. Jos jotain on vialla, niin mä haluan, että mies on kotona keräämässä sirpaleita.
Tänään tuntuu taas siltä, että kaikki on kuitenkin ok.

Omaa napaa tulee tuutin täydeltä, kommentoin muita myöhemmin tänään.. =)

Johanna 7+4 tai jotain
 
Tehotyttö.
Jippitijiiii, Johannalla kuvottaa, HIENO HOMMA!
Sullahan lähtee mies pitkälle reissulle, ohoh. Meillä sentään max viikon yleensä reissun päällä, vaikkakin sitten kyllä tosi usein. Mutta sulla tosiaan alkaakin vähän pidempi yh-arki. Toivottavasti ei mitkään kammottavat pahoinvoinnit iske!

Täällä kans aivan loistava keli! Pieni kirpakka pakkanen, LUNTA maassa ja arska paistaa. Ja me vietetään vielä tämä päivä sisällä...
Tyttö on nyt onneksi parantunut, ihan virkeä ja hymyilevä itsensä. Tuntuu olevan sitä mallia, että kipeä ollessaan sitten on todella kipeä. Jotenkin odotettavissakin oli, koska on muutenkin herkkis :) Illalla heräisi kun menin nukkumaan ja oli niin pirtsakka. En olisi millään malttanut alkaa nukkumaan, kun teki mieli seurustella. Mutta kyllä me sitten sammuttiin kummiskin.
Täytyy nyt katsoa uskalletaanko lähteä illalla sitä esitystä katsomaan. Iskä ainakin menee, pitäisi ehtiä kotiin siksi. Olis se esikoiselle tärkeä juttu.

Senora, silittäminen on makuasia. Mä silitin kaikki vaatteet vielä kahden muksun kanssa, mutta vähitellen tuo jäi kolmannen myötä... On ne siistimpiä ja jotenkin pysyy musta paremmin kuosissaan. Mutta mitään pakkoa ei ole. On niitä vaan aika ihana silitellä niitä pikkuruisia vaatteia äippälomalla, kun odottelee vauvaa syntyväksi. Taisin h:nkin ekat vaatteet silittää.

Josta tulikin mieleen, että kaivelin esille jo osaa 74/80-senttisistä bodeista esille. Vaikka tuo onkin hoikkelikoikkelis ja pikkuruinen, niin raajat on hirmu pitkät. Hihat tulee lyhyiksi. Heh, mistähän peritty...? ;-)

Pakko lähettää tää, jatkan myöh.
 
Katzu
Heippa

Johannalla oireita ja se on hyvä merkki. Kyllä minulla ainakin aaltoili noiden oireiden kanssa. Ja toivotaan ettei koti-ikävä äidy kovin pahaksi ;) Varmaan menee aika hujauksessa ja odotuskin etenee siitä samalla hyvää vauhtia.

Mies lähti äsken pelireissulle ja mä jäin koiran kanssa. Ohta pitäisi tulla yksien antennimiesten tekemään jotain säätöjä sit lähden kaupungille ostamaan kummpipojalle jonkun kivan vaatteen. Heillä on meinaan tyttö ennestään ja poikien vaatteet tulevat varmaan ihan tarpeeseen. Niin kiitoksia kaikille onnitteluista.

Eilen käytiin ottamassa Nöpölle vakuutus, päädyttiin siihen ratkaisuun,että tehtiin se varaus, joten vakuutus lähtee heti syntymästä.

Senoralla alkaa sitten miehen pehmityskamppanja, jotta mies lähtee innolla mukaan synnärille :) Niin sinullakin kaikki ok neuvolassa, hyvä juttu!!!

Pikku2 ollut taas niin ahkerana :) Mäkin kyllä meinasin siivoilla,kun mieskin on poissa jaloista... tai siis jos jaksan.... Saatan keksiä jotain muutakin huomattavasti kivempää ohjelmaa :)

Voi hitto tulisi nyt ne antennimiehet, jaksa tässä koko päivää niitä odotella. Sanoivat tulevansa klo 9-10.

Onneksi alkaa kaikki flunssat yms hellittää vähitellen, ei ole kiva katsoa kun pieni lapsi sairastaa.

Eipä tässä vissiin muuta tällä erää :)
 
Tehotyttö.
Vai tulee Katzulla antennimiehet tekemään säätöjä, hahah :-D
Meilpäi pyörii nuohooja ain sillontällön!

Mulla katkes ajatus ihan täysin, oli vaikka mitä mielessä, kun tota ekaa viestiä kirjotin.

Pikku2 on kyllä uskomaton noiden yötouhujensa kanssa!
Minäkin tykkään valvoa, mutta en mä mitään järkevää jaksa tehdä. Se on ainut hetki päivästä ihan vaan itselle, joten käytän sen kaikkeen ihan tyhmään.

Tuuli on muuten nokkela löytämään perille :) Kivoja treffejä sitten kun on...
Meillekin saa muuten kuka vaan tulla, jos täällä päin pyörii! Siis mielellään kuitenkin näistä meidän ex-kermiteistä...

Mulla uusi oire; ikenistä verta. Oisko toi sitten oire ientulehduksesta ;-)

Niin, mites ne Ompun repäisykivut ym.? Mitäs Jazz?
Onko Tuulilla menkoista merkkejä? Ja mikäs se Kapriksen tilanne?
Pikku2:lla taitaakin enempi ovisoireita puskea???
Ja kohta liittyy Niksukin oirehtijoihin, eik joo? Eikä oo pitkä aika niin SENORAKIN :) Ja kaik muut perässä yksitellen...
Syyhyttää kyllä kovasti!
 
Omppu75
Hyvä Johanna, oireita pukkaa :) Mitenhän sitä tosiaan osais olla ihan yksin (HYVIN; veikkaan..), jos sais/joutuis olemaan parikin viikkoa ilman perhettä. Kyllä nää parikin päivää on olleet melkoista vuoristorataa, kaikki tunteet on kyllä tullut koettua. Eilen oli itkussa pidättelemistä, kun puhuin T:n kanssa puhelimessa. Toinen niin tosissaan selitti, että äiti mä söin lehtipihviä, tehdään kotonakin! Jouduin vielä kasaamaan itteeni, kun mies sano soittavansa kohta uudelleen. Voi tuli niin ikävä niitä... no, ei menny monta minuuttii kun otin ton kannettavan, elikkäs t:n ja satuttiin kulkemaan peilin ohi. Voi helevettiläinen mä repesin nauruun, olisitte nähneet ton!! Sen takatukka oli kääntynyt ylöspäin, siis ihanku kihartimella sellanen kouru, oli ku Tohtori Sykerö. Voi hitto, että mä nauroin.. eikä ollu kameraa tietenkään kotona. Vieläki naurattaa, kun ajattelen sitä näkymään. Toinen varmaan ihmetteli, että mitä se äiti kilahtelee :)

Vai verestävät ikenet Tehiksellä, joo joo...! No nii, ja mullakin on nenä tukossa (eikös Tuulillakin, hih). Enpä ole mahdollisiin oireisiin kiinnittänyt enää huomiota, mä mitään raskaana ole! Tänään tuli kyllä sellanen keltanen limaklöntti, samanlainen, jota tuotin koko raskauden ajan... Hei, näin muuten unta Tehiksen raskaudesta! Laskettu aika oli marraskuussa. Jokohan sua vois onnitella.. =D

Pikku t simahti taas heti vaunuihinsa. No, ihmettelin sit pihalla hetkisen, kun kerran olin ahtautunut toppavaatteisiin. Toin puita pari kopallista ja sen sellasta. Ihana keli kyllä tänään, aurinko paistaa täydeltä terältä.

Hyvä kun h parantui. Ei kai tuo teekään kipeeksi tullut, luulen, että vähän masuvaivaa vaan. Yö meni ihan kivasti. Tosin, hirmu pitkillä syötöillä, reilua puolta tuntia! Pitäsiköhän ehkä alkaa miettimään, että onko toi mun maito oikeesti liian laihaa, kuten anoppi ystävällisesti aina jaksaa mainita..

Jokohan Katzulla on taajuudet viritetty ;)

Nyssitä kahvia. Palailen taas muistipätkieni kanssa. Ai niin, nyt kun muistan, niin huomenna mulle tulee vauvayövieras, äitinsä kanssa kylläkin. Tulevat jo aamusta, joten pääsen varmaan linjoille sit perjantaina joskus.. (kun te kuitenkin kaipaatte mua =D)

 
Tehotyttö.
Mullakin on sumpit ny pihisemässä. Täytyykin kohta kipasta hakemaan kupponen. Olen siirtänyt tän kannettavani alakerran soffan viereen, on kivampi surffailla...
Ai niin, onkin jo kauankauan sitten pitäny tuosta langattomasta kommentoida, kun joku sitä aikoinaan hehkutteli. Meilläkin siis on langaton yhteys, mutta se ei oikein pelaa. Omaani en ole viitsiny edes niitä asetuksia laittaa. Mutta, meillä on sellanen systeemi talossa, että modeemi on tuolla sähkökaapissa ja tietsikalla otetaan sitten linja vaan suoraan seinästä. Neljä lähtöä tossa modeemissa on eli sitten vaan voi vaihdella eri huoneisiin tarpeen mukaan. Siinä joutuu vähän sähkökuvia lukemaan, mutta onnistuu kyllä jopa ei-insinööriltä!

Heheh, limaklönttiomppu ei tietenkään ole raskaana, ehei.. Kuinkas sitä nyt sellasta! Niin hyvin on tuo ehkäisykin toiminut! ;-) VOE VOE!

Nyt kipasen sitä kahvia... Lähetän, ettei karkaa ja jatkan kohta.
 

Yhteistyössä