Laretzki
Emby Vanhempainrahaa verotetaan periaatteella palkkavero %+2%. Eli jos palkasta menee 22% veroa niin silloin ärahasta menee 24%. Se 20% on kuitenkin aina minimi eli jos sulla on alle ton 20% palkkaveroprosentti, niin sit se on se 20%. Verotoimistosta voi kuitenkin hakea etuuksille tarkoitetun muutosverokortin, jossa veroprosentti voi olla pienempi, riippuen tietysti ärahan suuruudesta. Esim. mä saan minimit, niin todennäköisesti mä tulen maksamaan jotain kymmenen prosentin luokkaa (näin ainakin ollut kavereillani jotka saaneet minimin). Ja kun mun palkkaverotuskin on 7% niin en todellakaan suostu tuosta minimirahasta maksamaan 20%, kun palkkaa saisin kuitenkin tienata tolla prosentilla 3 kertaa enemmän kuin saan Kelalta. Kannattaa ihan rohkeesti kysyä Kelasta ja verotoimistosta sitten näitä juttuja
Namppis Onnittelut oikein isosti! Onneksi kaikki meni sitten lopulta hyvin.
Seuraavaksi odotellaankin Jomin kuulumisia
tiuhti Samanlaisia ajatuksia joo, tosin mulla on aika paljon vähemmän odotettavaa että saan nyytin pinnikseen tuhisemaan kuin sulla
Apua muuten, alkanko mä olemaan seuraavien joukossa, jonka jakautumista odotellaan?! :O
Lare ja Spyro 34+2
Namppis Onnittelut oikein isosti! Onneksi kaikki meni sitten lopulta hyvin.
Seuraavaksi odotellaankin Jomin kuulumisia
tiuhti Samanlaisia ajatuksia joo, tosin mulla on aika paljon vähemmän odotettavaa että saan nyytin pinnikseen tuhisemaan kuin sulla
Apua muuten, alkanko mä olemaan seuraavien joukossa, jonka jakautumista odotellaan?! :O
Lare ja Spyro 34+2