Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Deittailin opiskeluaikoina "miestä" joka oli siis reilusti päälle 20v, asui kotona äidin kanssa. Minä olin se joka hälle soitteli, tai siis äidilleen koska tyypillä ei ollu kännyä ja kotona äiti aina vastasi. Kaupungilla iltasin joskus käytiin ja mua hävetti kulkea tän miehen vieressä. Oli pitkä tumma ja kai ihan ok näkönen mut se kävelytyyli... Sillai armeijamaisesti lievästi etukenossa ja kädet tiukasti pitkin kylkiä. Käsittämätöntä! Eron jälkeen n. puoli vuotta myöhemmin tavattiin sattumalta ja kysyin kohteliaasti kuulumisia niin esitti surkeaa ja antoi olettaa että eron jälkeen on suunta ollut vain alaspäin. Mjaa, eipä liikuttanu. Yöks.
 
millipilli
Yks ukko sai pakit sen takia kun sillä oli ihan JUMALATTOMAN pieni... siis niin pieni, että oma pikkusormikin olis tuntunut paremmalta :whistle: ja kaiken lisäks en tajua vieläkään miten siinä onnistui... ei ollut mitenkään tarkoituksella ruikkimassa tavaroitaan naamalle vaan veti sen pikku pilinsä ulos ja samantien lensi mälli suoraan mun silmään :kieh: :kieh: :kieh: :x :LOL: :LOL: :LOL: jumankauta että kirveli...
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Yks ukko sai pakit sen takia kun sillä oli ihan JUMALATTOMAN pieni... siis niin pieni, että oma pikkusormikin olis tuntunut paremmalta :whistle: ja kaiken lisäks en tajua vieläkään miten siinä onnistui... ei ollut mitenkään tarkoituksella ruikkimassa tavaroitaan naamalle vaan veti sen pikku pilinsä ulos ja samantien lensi mälli suoraan mun silmään :kieh: :kieh: :kieh: :x :LOL: :LOL: :LOL: jumankauta että kirveli...
:LOL: :LOL: :LOL: needledick :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Yks ukko sai pakit sen takia kun sillä oli ihan JUMALATTOMAN pieni... siis niin pieni, että oma pikkusormikin olis tuntunut paremmalta :whistle: ja kaiken lisäks en tajua vieläkään miten siinä onnistui... ei ollut mitenkään tarkoituksella ruikkimassa tavaroitaan naamalle vaan veti sen pikku pilinsä ulos ja samantien lensi mälli suoraan mun silmään :kieh: :kieh: :kieh: :x :LOL: :LOL: :LOL: jumankauta että kirveli...

:LOL: osanottoni
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Yks ukko sai pakit sen takia kun sillä oli ihan JUMALATTOMAN pieni... siis niin pieni, että oma pikkusormikin olis tuntunut paremmalta :whistle: ja kaiken lisäks en tajua vieläkään miten siinä onnistui... ei ollut mitenkään tarkoituksella ruikkimassa tavaroitaan naamalle vaan veti sen pikku pilinsä ulos ja samantien lensi mälli suoraan mun silmään :kieh: :kieh: :kieh: :x :LOL: :LOL: :LOL: jumankauta että kirveli...
:LOL: :LOL: :LOL: needledick :D
Vähän aikaa kyllä mietin mitä teen kun olis maksanut mulle matkan Pariisiin... olisin ilomielin lähtenyt jos matkaseurana olis ollut joku muu
:saint:
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Yks ukko sai pakit sen takia kun sillä oli ihan JUMALATTOMAN pieni... siis niin pieni, että oma pikkusormikin olis tuntunut paremmalta :whistle: ja kaiken lisäks en tajua vieläkään miten siinä onnistui... ei ollut mitenkään tarkoituksella ruikkimassa tavaroitaan naamalle vaan veti sen pikku pilinsä ulos ja samantien lensi mälli suoraan mun silmään :kieh: :kieh: :kieh: :x :LOL: :LOL: :LOL: jumankauta että kirveli...
mulla on ollut samanlainen joskus aikoinaan..hyvin vähän aikaa sattuneesta syystä :LOL: :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja kauha:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Hih, tätä ketjua kun lukee, niin tulee kyllä mieleen että olenkohan itse saanut joskus pakit sen vuoksi että olen nauranut väärässä kohtaa vitsiä, pitänyt liian avokaulaista puseroa tai käyttänyt vääränhajuista hajuvettä tms... :) Tai ehkä Mikko-Petteri ei koskaan soittanut, kun hampadeni väliin oli jäänyt palanen persiljaa :D
Niimpä. Kylä on niin lapsellisia juttuaja kuin olla ja voi. Sitten vielä kehuskellen kertovat. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.
Kyllä varmaan jokainen aikuinen ymmärtää, että "sen oikean" osuessa kohdalle on aivan sama vaikka miehen otsasta kasvaisi korva. Joku väärän värinen paita on vaan väärän henkilön kohdalla se viimeinen tikki! Ei kannata ottaa liian tosissaan:)
No juuri niin! Siis eihän täydellistä ihmistä olekaan olemassa, se oikea kun osuu kohdalle, ne muissa tyypeissä ärsyttäneet piirteet voivat muuttua vaan suloisiksi "virheiksi" =)
 
joskus nuorena
treffailin solttupoikaa ja kun se tuli mun luokse käymään niin hän kävi yhtenään veskissä. Siis ainakin 15 minuutin välein. En ymmärtänyt ja muutenkaan ei oikein synkannut kun lattoi eka kerran siviilit päälle...
 
Eräs mies jonka kanssa oltiin menossa sänkyyn ekaa kertaa sanoi että"Minua loukkaa syvästi kun vaadit minulta kondomin käyttöä" :headwall: Eipä tarvinnut paljon aivoja käyttää että tajusi että on jokin Ari Hakkaraisen sukulaissielu eli tarkoituksena oli vaan joku tauti tartuttaa:x Pihalle lensi kaaressa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Eräs mies jonka kanssa oltiin menossa sänkyyn ekaa kertaa sanoi että"Minua loukkaa syvästi kun vaadit minulta kondomin käyttöä" :headwall: Eipä tarvinnut paljon aivoja käyttää että tajusi että on jokin Ari Hakkaraisen sukulaissielu eli tarkoituksena oli vaan joku tauti tartuttaa:x Pihalle lensi kaaressa :wave:
HYVÄ!

 
Hewletin Paccardi
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Jarkkohan on tosi hyvä nimi! Yks sellainen, jonka mun iho muistaa vieläkin...
siis kun oli niin ihanaa seksiä...
onkohan sulla sit ollu mun jarkko sängyssä :D
Noh, mä luulen et se oli se meidän välinen kemia joka teki siitä niin erilaista..
Samanlaisia kosketuksia kuin muillakin, silti tuntui että lennän taivaisiin, you know?! :)
 
aah!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Jarkkohan on tosi hyvä nimi! Yks sellainen, jonka mun iho muistaa vieläkin...
siis kun oli niin ihanaa seksiä...
onkohan sulla sit ollu mun jarkko sängyssä :D
Noh, mä luulen et se oli se meidän välinen kemia joka teki siitä niin erilaista..
Samanlaisia kosketuksia kuin muillakin, silti tuntui että lennän taivaisiin, you know?! :)

tiedän :D:D
 
Yhellä jätkällä oli maailman kauhein 80-luvun nahkatakki :x
Sama jätkä ehdotteli kihloihin menoa viiden päivän seurustelun jälkee ja osti sormuksenkin

Yhellä jätkällä oli niin pitkä esinahka, et olis solmuun voinu laittaa, sammu kyllä halut heti :x
 
yksi mies jäi munan koon vuoksi, en oikein tiennyt joko se törkkäs sen sisään vai ei :/

toinen liikojen tekstareiden vuoksi. mä en jaksa selvittää kahta kertaa tunnissa missä meen ja mitä teen :headwall:

yksi mies sai lähdöt jarruraitojen takia. eka kerta meni ajatuksella ok, vahinko tms.. mutta ku mä näin ne samat saakelin jäljet 4 kerran niin siinä vaiheessa meinas oksu lentää ku alko ajatteleen että vielä pitäis joustaa :x

niin ja vielä yks, se halus aina seksin aikana että mä soitan jollekki :eek:
 
Hewletin Paccardi
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Yhellä jätkällä oli maailman kauhein 80-luvun nahkatakki :x
Sama jätkä ehdotteli kihloihin menoa viiden päivän seurustelun jälkee ja osti sormuksenkin

Yhellä jätkällä oli niin pitkä esinahka, et olis solmuun voinu laittaa, sammu kyllä halut heti :x
:D :D :D
 
fee
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
yksi mies jäi munan koon vuoksi, en oikein tiennyt joko se törkkäs sen sisään vai ei :/

toinen liikojen tekstareiden vuoksi. mä en jaksa selvittää kahta kertaa tunnissa missä meen ja mitä teen :headwall:

yksi mies sai lähdöt jarruraitojen takia. eka kerta meni ajatuksella ok, vahinko tms.. mutta ku mä näin ne samat saakelin jäljet 4 kerran niin siinä vaiheessa meinas oksu lentää ku alko ajatteleen että vielä pitäis joustaa :x

niin ja vielä yks, se halus aina seksin aikana että mä soitan jollekki :eek:

voi luoja näitä :D:D:
 

Yhteistyössä