Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
Uusioäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Olettepa julmia. Eikö sisältö merkitse teille mitään? Ja jotkut sukatkin, kyllä miehelle voi kertoa jonkun ajan päästä, että laittaisit sandaalit ilman sukkia. Ihme, että tuollaiset nirpat on koskaan aviomiehiä löytäneet :/
Juuh kyllä on mies ja ei käytä valkoisia tennissukkia ja sandikset ilman sukkia. Ja miestä et voi valitettavasti opettaa....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja tollo mikä tollo:
ammattikouluaikainen tuttavuus sai lähdöt hyvin nopeesti, oltii kaks päivää tapailtu,niin osti mulle sellaisen hienon kaulakorun ja vei mut tapaamaan äitiään!! oikeesti kaks päivää! en ees tuntenu sitä jätkää juuri mitenkää! sillo mulla kiehahti
Mä olin muuten vasta 15 kun sattu tuommonen tapaus! Olin vain pussaillu yhden pojan kanssa perjantai-iltana niin hän toi mulle ruusun seuraavana päivänä ja alkoi puhua miten lähtee meidän isän kanssa metsälle syksyllä :eek: Meni maku! :LOL:
juu mulla kans 15-kesäisenä, olin juuri tavannut pojan ja pussanut kuivan pusun, niin hän alkoi höpöttää kuinka hän antaa rippilahjaksi mulle hopeisen kaulaketjun. meni tosiaan maku, kun ei ees tunnettu :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Olettepa julmia. Eikö sisältö merkitse teille mitään? Ja jotkut sukatkin, kyllä miehelle voi kertoa jonkun ajan päästä, että laittaisit sandaalit ilman sukkia. Ihme, että tuollaiset nirpat on koskaan aviomiehiä löytäneet :/
Hyvää kannattaa odottaa:)
 
Oho
Mitä opettamista on pyytää jättää valkoiset sukat pois. Kyllä mä olen alusta asti kertonut miehelleni, jos en jostain sen vaatteesta pidä tai näyttää hassulta. Niin munkin mies sanoo mulle jos joku vaate on hassu, ja musta se on hyvä niin. En tajua esim. Sellaista, että jätetään ihana kiva mies siksi, että sen nimi on jorma. Kyllä silloin on ongelma naisella jos nimi muka pahentaa miestä.

Toisaalta, varmasti ne miehet ovat paljon onnellisempia naisten kanssa, jotka eivät ole noin pinnallisia.
 
vieras
Mä olen eronnut ja mulla on lapsi, siis mielestäni aikuinen. Tapasin baarissa ihan mukavan oloisen "aikuisen" miehen. mentiin sitten kahville seuraava päivänä ja hän kertoi, että "asuu vanhempiensa luona ja hänellä on siihen todella painava syy" ja minä tietty kuvittelin, että hänen vanhempansa ovat niin sairaita tai jotain vastaavaa, mutta syy olikin se, ettei voi muuttaa kotoa pois, koska sitten tarvitsisi ehtiä itse tekemään ruokansa ja pesemään pyykkinsä!!! Siiihen jäi se deittailu, en tarvinnut lisää huollettavia itselleni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Mitä opettamista on pyytää jättää valkoiset sukat pois. Kyllä mä olen alusta asti kertonut miehelleni, jos en jostain sen vaatteesta pidä tai näyttää hassulta. Niin munkin mies sanoo mulle jos joku vaate on hassu, ja musta se on hyvä niin. En tajua esim. Sellaista, että jätetään ihana kiva mies siksi, että sen nimi on jorma. Kyllä silloin on ongelma naisella jos nimi muka pahentaa miestä.

Toisaalta, varmasti ne miehet ovat paljon onnellisempia naisten kanssa, jotka eivät ole noin pinnallisia.
No mulle se miehen nimi ei ollut mikään ylläri mikä paljastui vasta kun jo tunnettiin tms.
Mutta meni mielenkiinto koko ihmiseen kun oli niin mulle outo nimi enkä siis häneen sen enempää sitten tutustunutkaan.
Veikaanpa kuitenkin, että JOS kyseinen mies olisi ollut unelmien mieheni, ei hänen nimellä olisi ollut mitään merkitystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen eronnut ja mulla on lapsi, siis mielestäni aikuinen. Tapasin baarissa ihan mukavan oloisen "aikuisen" miehen. mentiin sitten kahville seuraava päivänä ja hän kertoi, että "asuu vanhempiensa luona ja hänellä on siihen todella painava syy" ja minä tietty kuvittelin, että hänen vanhempansa ovat niin sairaita tai jotain vastaavaa, mutta syy olikin se, ettei voi muuttaa kotoa pois, koska sitten tarvitsisi ehtiä itse tekemään ruokansa ja pesemään pyykkinsä!!! Siiihen jäi se deittailu, en tarvinnut lisää huollettavia itselleni.
What?! Okse tuli jo kitalakeen, yök!

 
Hewletin Paccardi
Hih, tätä ketjua kun lukee, niin tulee kyllä mieleen että olenkohan itse saanut joskus pakit sen vuoksi että olen nauranut väärässä kohtaa vitsiä, pitänyt liian avokaulaista puseroa tai käyttänyt vääränhajuista hajuvettä tms... :) Tai ehkä Mikko-Petteri ei koskaan soittanut, kun hampadeni väliin oli jäänyt palanen persiljaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Hih, tätä ketjua kun lukee, niin tulee kyllä mieleen että olenkohan itse saanut joskus pakit sen vuoksi että olen nauranut väärässä kohtaa vitsiä, pitänyt liian avokaulaista puseroa tai käyttänyt vääränhajuista hajuvettä tms... :) Tai ehkä Mikko-Petteri ei koskaan soittanut, kun hampadeni väliin oli jäänyt palanen persiljaa :D
Mun isoveli kertoi, ettei soittanut yhdelle tytölle uudelleen koska treffeilla tällä tytöllä oli ollut kauhea kamelinvarvas :) Ja miespuolinen ystäväni jätti tyttöystävän vahvan meikkivoiderajan vuoksi, eli osaa ne miehetkin:)
 
kauha
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Hih, tätä ketjua kun lukee, niin tulee kyllä mieleen että olenkohan itse saanut joskus pakit sen vuoksi että olen nauranut väärässä kohtaa vitsiä, pitänyt liian avokaulaista puseroa tai käyttänyt vääränhajuista hajuvettä tms... :) Tai ehkä Mikko-Petteri ei koskaan soittanut, kun hampadeni väliin oli jäänyt palanen persiljaa :D
Niimpä. Kylä on niin lapsellisia juttuaja kuin olla ja voi. Sitten vielä kehuskellen kertovat. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.
 
neilikka
Mies esitteli treffeillä deittinetissä vuosia nonstoppina ollutta ilmotustaan, jossa valehteli ikänsä 8 vuotta alakanttiin. Se oli siis kassissa printtinä !?? Dödönä sillä tais olla hyttysmyrkky, joten se oli moro!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kauha:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Hih, tätä ketjua kun lukee, niin tulee kyllä mieleen että olenkohan itse saanut joskus pakit sen vuoksi että olen nauranut väärässä kohtaa vitsiä, pitänyt liian avokaulaista puseroa tai käyttänyt vääränhajuista hajuvettä tms... :) Tai ehkä Mikko-Petteri ei koskaan soittanut, kun hampadeni väliin oli jäänyt palanen persiljaa :D
Niimpä. Kylä on niin lapsellisia juttuaja kuin olla ja voi. Sitten vielä kehuskellen kertovat. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.
Kyllä varmaan jokainen aikuinen ymmärtää, että "sen oikean" osuessa kohdalle on aivan sama vaikka miehen otsasta kasvaisi korva. Joku väärän värinen paita on vaan väärän henkilön kohdalla se viimeinen tikki! Ei kannata ottaa liian tosissaan:)
 
kauha
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja kauha:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Hih, tätä ketjua kun lukee, niin tulee kyllä mieleen että olenkohan itse saanut joskus pakit sen vuoksi että olen nauranut väärässä kohtaa vitsiä, pitänyt liian avokaulaista puseroa tai käyttänyt vääränhajuista hajuvettä tms... :) Tai ehkä Mikko-Petteri ei koskaan soittanut, kun hampadeni väliin oli jäänyt palanen persiljaa :D
Niimpä. Kylä on niin lapsellisia juttuaja kuin olla ja voi. Sitten vielä kehuskellen kertovat. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.
Kyllä varmaan jokainen aikuinen ymmärtää, että "sen oikean" osuessa kohdalle on aivan sama vaikka miehen otsasta kasvaisi korva. Joku väärän värinen paita on vaan väärän henkilön kohdalla se viimeinen tikki! Ei kannata ottaa liian tosissaan:)
Monelta vaan jää "se oikea" löytymättä kun kaiken maailman tekosyiden perusteella HETI lempataan ehdokas pihalle.
 
ei voi sanoa että oisin siinä vaiheessa kyseisen häiskän kanssa seurustellu mutta erikoisin syy oli varmaan se ku oksensi päälleni. ja siis baarissa olin. juttelin yhen miehen kanssa "henkeviä" (olin tavannu jo aiemmin muualla hänet) ja jostain syystä se vaan ykskaks ykäs miun päälle. hyi h-e-l-v-e-t-t-i!!!

se jäi siihen se jutustelu ja tutustuminen.... |O |O :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
:D teillä on hauskoja! Fritsumies varmaan oli neitsyt ja halus todistella kavereille jotain:)
Ja pieni vanilja, tosi tylsä tyyppi heh :D
Nuuka?
Vanilja on samanhintainen muiden makujen kanssa..
Maku ja pienuus yhdessä tekevät tuosta ison töpin :D

no et sitte aatellu jotta jos se ei pystyny muita makuja esim. allergioiden takia syömään? tai ettei vaan tykänny muusta ku vaniljajäätelöstä? :headwall:

okei, varmaan ois pitäny olla paikalla jotta tuon tajuais...
 

Yhteistyössä