Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En ole miesten perässä rahan takia, mutta useammankin miehen olen jättänyt kun on selvinnyt talouden todellinen tilanne. Senkin annan anteeksi, että baarissa leikitään rahamiestä. Todellinen tilanne tulee kuitenkin kertoa suhteen alkuvaiheessa. Ei ole kiva huomata parin kk seurustelun jälkeen, että se Keskon "logistiikkajohtaja" onkin varastomies ja 8000e palkka onkin oikeasti 2500e.
 
"Vieras"
No mulla ei mitään kovin erikoisia, samoja kuin täällä on jo ollut. Yks tyyppi oli mua vain aavistukse pidempi ja sitten tuli muotiin läskipohjakengät. Se tyyppimsitten jäi, kun olin sitä pidempi ja tunsin itseni jättiläiseksi.

Yls tyyppi jäi, kun kertoi itkevänsä helposti romanttisia leffoja katsoessaan. Muutoinkin vaikutti liian imelältä ja oli jotenkin "liian kiinnostunut".

Nyksä, jonka kanssa ollaan oltu jo pitkään, olisi ehkä nuorempana jäänyt pienen (5 - 12 cm) munan takia, mutta sitten huomasin, ettei se koko kyllä merkkaakkaan kaikkea ja tarkoita automaattisesti huonoa seksiä. Onneksi näin, sillä meillä menee tosi hyvin, rakkautta riittää ja lapsiakin on siunaantunut.
 
"hmm"
[QUOTE="Vieras";28832686]Yls tyyppi jäi, kun kertoi itkevänsä helposti romanttisia leffoja katsoessaan. Muutoinkin vaikutti liian imelältä ja oli jotenkin "liian kiinnostunut".[/QUOTE]

Voiko nainen, joka ei pidä romantiikasta, olla nainen? Minusta ei kyllä voi. Elimet tietenkin löytyy, mutta onhan zombillakin fysiikka suunnilleen tallella vaikkei siitä ihmistä enää saa. :)
 
[QUOTE="hmm";28832744]Voiko nainen, joka ei pidä romantiikasta, olla nainen? Minusta ei kyllä voi. Elimet tietenkin löytyy, mutta onhan zombillakin fysiikka suunnilleen tallella vaikkei siitä ihmistä enää saa. :)[/QUOTE]

Voiko olla aika rajoittunut ajattelu ja silti olla ihminen :confused:
 
"Syy"
Liisn laiha ja ulkonevat hampaat. Oli ennen digikamera aikaa, oltiin puhuttu tunteja puhelimessa ja tyyppi vaikutti täydelliseltä, olin ihastunut... Kunnes nähtiin. Ei kiinnostanut enää yhtään! Ei vetänyt milläänlailla puoleensa sellaisilla höröhampailla, yöh. Ollaan kavereita yhä...

Toinenkin liian luihu mies oli. Pari on ollut TODELLA lyhyitä (varmasti alle 160cm). Yksi oli liian kiltti ja lisäksi hänellä oli todella pieni.
 
"moko"
Mä olin varmaan joku 16 vanha, kun tapasin netissä kivanoloisen miehen, joka oli monta vuotta mua vanhempi. Noh, ihastuin ja sit tää kaveri tuli tampereelta kattoo mua. Ulkonäkö ei ollut mikään päätä huumaava, ja se toi mulle mukanaan aivan järkyttävän kokoisen nalle-pehmon ja halus pidellä mua kädestä. Varmaan oli se ulkonäkö mikä sit ei natsannu, koko ajan oli ihmeen ahdistunu olo sen kans ja sit pyysin, et mennää läheiseen kauppakeskukseen. Ajomatkalla sit sain "puhelun" ja mulle muka kerrottiin et mun kaveri on jääny auton alle. Siinä sit itkuu tuhersin ja tyyppi heitti mut kotiin, ja lähti takas tampereelle. Elämäntapatyötön ei oikeen houkuttanu, eikä vieläkään tiedä et mitää puheluu ei koskaan ollut, ja sit lemppasin sen kylmästi messengerissä. :D Ulkonäkö siinä iän kera hankas vastaan...

Sit yks jätkä jonka kans olin riparilla, pidettii kerhoi sit seurakuntatalol, ja kerran pyys mut luokseen pari vuotta myöhemmi... ulkonäkö ei todellakaan miellyttänyt, pyöreä lyhyt ja pitkät vaaleet kiharat hiukset. Vika tikki oli kun piilotteli kaapissaan äidiltään riisinkeitintä?! pyyteli usein leffaan mut jätin vastaamati, jätkä ihan totaalisen ihastunut....

Mun ex-miehellä oli niin saakelin iso nenä, et hyi olkoon. Kuitenki olin sen kans sit, kunnes kyllästyin saamattomuuteen, ei siis ihan tosissaan saanu mitään aikaiseksi ja on työtön pummi vieläki. Semmonen järkky riisitikku ja ei voi ees käyttää tpaitoja ku häpeää ittees. Pelit kiinnosti ihan liikaa. Seksikin oli ihme äheltämistä eikä yli parikymppisellä kasvanu ees parta. Eikä pessyt hampaitaan,edes. Yök.

Karvaisuus ei mua häiritte, nykyinen mies on aika karvainen :D.mut partaki kasvaa!

joo ja.yks.oli ku mua yritti kaks vuotta iskee semmoinen tummaihoinen mies kauppakeskuksen parkkihallissa, oli ihan liian vanha ja no... ulkonäkö ei mieleen. Se jäi siihe.

Yksillä sokkotreffeillä olin yhen jätkän kans joka.ei sanaakaan suustaan saanut. Tylsää pitää yllä keskustelua yksin. Ja sen suu hais järkyttävälle..
 

Yhteistyössä