Alkuperäinen kirjoittaja Nolattu:Miehelle en ole sanonut mitään että seksiä ei heru ennen kun sormus on sormessa, ajatus vaan pyörii päässä. Tuskin hän sitäkään tahtoo aidosti jos ei tahdo sitoutua. Sormus ei sinänsä ole mikään pakottava tarve saada mutta olisi askel eteenpäin ja yksi iso merkittävä asia ainakin itselleni. Ei se tarkoita sitä että häät on ensi kesänä jos nyt kihloihin mennään.
Ja siihen että kosinta on miesten hommaa. Hänellä on ollut mielestäni aikaa muttei riittävästi tahtoa. Lapset on tosiaan yhteiset ja yhdessä hankittu.
Itse näen asiaa niin että mies on kanssani vain koska elämä rullaa yhdessä. Vaikkakin kaikki lainat on minun nimissä ym.. miehellä ulosottoa ja jos erottaisiin sille ei jäisi oikein mitään. Olen nostanut hänet pois kaikista entisitä nuoruuden vaikeuksista ja rakennettu uusi yhteinen elämä johon on kuulemma tyytyväinen!!
Vaikeahan asioita on selvittää vieraille mutta Kiitokset kommenteista. Yritän vain unohtaa mutta se on niin vaikeeta! Kyllä selvityksen haluaisin muttei mies osaa puhua.
tämä onki tosi vittumainen juttu... varsinki jos mies sitte sen jäläkeen päättääki että jaahas, kaikki on kondiksessa, veloista päästy jne. että olipas hauskaa, vaihampa akkaa....
:/