Pitääkö miehesi aina sormusta?

Töissä ei pidä olosuhteiden vuoksi ja harvoinpa se sitten kotonakaan enää sormeen eksyy =) Nyt kun mullakin on tämän raskauden takia sormet kuin nakit, niin en pidä kyllä minäkään.. Eli toistaiseksi kuljetaan molemmat sormuksettomina. Kyllä mies laittaa kuitenkin sormuksen yleensä sormeen, jos lähtee/lähdetään jonnekin.

Muuten kyllä, mutta töissä ollessa ottaa pois.. (hoitoala) ja sama homma itelläni sitten jos saan töitä äippäloman jälkeen. Olen myös hoitoalalla, niin ei siellä passaa sormuksia pitää infektioriskin vuoksi.

Mies ei pidä "arkena" sormusta. On töissä ravintolassa, missä ei saa sormusta pitää. Kun menee keskustaan tms, laittaa sormuksen sormeensa.
Mulla on sormukset aina sormessa kun menen ulos, tai ei nyt ihan aina kotipihassa, mutta kauppaan, keskustaan yms laitan sormukset. Kotona olen aina ilman niitä.

Hups... näitä lukiessani tuli mieleen, että miehellä on aina sormus, mulla ei ole ollut enää muutamaan vuoteen... sormet turvonneet sen verran ettei mahdu. En ole asiaa sen kummemmin pohtinut, mutta nyt juolahti mieleen, että onkohan joku joskus luullut miestä avionrikkojaksi, joka liituaa vapaan naisen kanssa...? Kyllä nyt pitää seuraavalla kaupunkireissulla mennä suurennuttamaan sormuksia! Kiitos ap:lle kun otit 'puheeksi' tämän! :)

En pistäis pahakseni jos ottais töissä pois. Sen työkaverin vaimo just kertoi, että on aika surullista oikeastaan, että mies joutuu hommaamaan ihan uuden sormuksen, koska vanha on kulunut melkein poikki.