Harvemmin, on työ sen puoleista että ei kannata pitää. Avain renkaassa on usein. joskus vapaa aikana pitää. Itse pidän viä harvemmin kuin mies. Töissä ei saa pitää ja en jaksa jatkuvasti olla laittamassa ja ottamassa pois.
Kyllä hän pitää kokoajan.. mulle hän sit kuittailee,ku mie en osaa pitää sormusta ku teen kotiaskareita tai käyn suhkussa.. kotona mulla sormus roikkuu yleensä kaulaketjussa, mutta ulos mennessä laitan sormuksen sormeen.. mieheni on myös sanonut, että mulle ei kannate ostaa erikseen sitten vihkisormusta, ku en kuitenkaan pitäisi sitä.. no, mie sanoin siihen takaisin, et sit ei tuu häitä, koska mie haluan tietynlaisen vihkisormuksen..
aina, ei ota millään pois sormesta vaikka saisikin. kadotti alussa pian häitten jälkeen sormuksensa kun oli liian suuri, itki viikon ja etsi pitkin teitä sitä. nyt on pienempi sormus eikä vissisti sitä pois ota sormesta!
Isäntä otti sen pois jo joskus vuosia sitten, kun oli semmoisissa töissä (autonasentajana), että sormus saattoi helposti tarttua jonnekin ahtaaseen väliin auton moottorissa tms... ja se unohtui sitten laittamatta takaisin. Nyt se ei enää edes mahdu sille sormeen