Nainen kosii, ja saa kaks kertaa pakit!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en halua naimisiin. Olen tehnyt sen miehelleni joskus selväksi, että ei kannata kosia. Rakastan häntä ja tarkoitus on elää yhdessä hyvä elämä, mutta minä en vaan halua naimisiin. Koko ajatuskin puistattaa. Mutta jos mieheni olisi niin tyhmä, että kiristäisi minua jollain naimisiin, niin en todellakaan tietäisi mitä tekisin. Älä vain ap. mene kiristämään miestäsi!

Miehelle en ole sanonut mitään että seksiä ei heru ennen kun sormus on sormessa, ajatus vaan pyörii päässä. Tuskin hän sitäkään tahtoo aidosti jos ei tahdo sitoutua. Sormus ei sinänsä ole mikään pakottava tarve saada mutta olisi askel eteenpäin ja yksi iso merkittävä asia ainakin itselleni. Ei se tarkoita sitä että häät on ensi kesänä jos nyt kihloihin mennään.

Ja siihen että kosinta on miesten hommaa. Hänellä on ollut mielestäni aikaa muttei riittävästi tahtoa. Lapset on tosiaan yhteiset ja yhdessä hankittu.

Itse näen asiaa niin että mies on kanssani vain koska elämä rullaa yhdessä. Vaikkakin kaikki lainat on minun nimissä ym.. miehellä ulosottoa ja jos erottaisiin sille ei jäisi oikein mitään. Olen nostanut hänet pois kaikista entisitä nuoruuden vaikeuksista ja rakennettu uusi yhteinen elämä johon on kuulemma tyytyväinen!!

Vaikeahan asioita on selvittää vieraille mutta Kiitokset kommenteista. Yritän vain unohtaa mutta se on niin vaikeeta! Kyllä selvityksen haluaisin muttei mies osaa puhua.

Nii no voihan se toki olla niinkin et miehelläs on turvallinen olo kanssas taloudellisesti ja siksipä haluaa jatkaa järkiliittoa joka sinun kanssasi hällä on mut haluaa pitää myöskin portin auki taka-alalla.. Vaikea sanoa kun en miestäsi tunne tai hänen arvomaailmaansa.

Olisiko ap seksi sinusta todella nautittavaa ja tuntisitko olosi halutuksi jos miehesi suostuisi harrastamaan seksiä aina vain ruikuttamisen ja kiristämisen jälkeen? Tuskin. Mutta naimisiin meno on ihanaa kun toisen on siihen saanut pakotettua ja kiristettyä?

Tiedän todellakin miltä "nolatusta" tuntuu.

Itse olen mieheni kanssa ollut yhdessä jo 8 vuotta eikä sormuksia ole näkynyt. Lapsi kyllä tehtiin ja luvattiin, että sitten kun lapsi syntyy mennään edes kilhloihin. Mutta mitä sitä pas..aa!

Itse kosin myös miestäni aikoinani ja vastaus oli, että niin kauan kun kysyn kihloihinmenosta tai naimisiinmenosta, sitä ei tapahdu.

Mitä tein lapseni syntymän jälkeen päätöksen, että tämä tyttö ei mene naimisiin ainakaan tämän nykyisen miehen kanssa!

Voisiko olla mahdollista, että miehesi ei uskonut sinun olevan tosissasi? Vielä kun noin "pian" kysyit uudestaan. :whistle:
Anna ajan vähän kulua ja kosi vielä kerran. Tee se niin ettei ymärillä ole mitää häiriötekijöitä, sammuta tv ja huolehdi, että miehesi istuu paikallaan eikä tee mitään muuta. Ja tee selväksi, että olet vakavissasi.

Kyllä se mies vielä tajuaa. :hug:

Ei kannata yrittää väkisin eikä väsyttämällä. Itse tosin pidän omituisena sitä, että lapsia tehdään muttei naimisiin mennä (tai edes kihloihin). Perustellaan sillä, ettei halua sitoutua... siis enemmänhän ne lapset sitoo kuin avioliitto!!

Kyllä minäkin tuntisin itseni typeräksi ja loukatuksi eikä seksikään tulisi mieleen, vaikken sitä kiristyskeinona tarkoittaisikaan.

hali ap:lle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Voisiko olla mahdollista, että miehesi ei uskonut sinun olevan tosissasi? Vielä kun noin "pian" kysyit uudestaan. :whistle:
Anna ajan vähän kulua ja kosi vielä kerran. Tee se niin ettei ymärillä ole mitää häiriötekijöitä, sammuta tv ja huolehdi, että miehesi istuu paikallaan eikä tee mitään muuta. Ja tee selväksi, että olet vakavissasi.

Miten se ei tajuais, et toinen on tosissaan, jos on sormus ostettu? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:

Tai sitten ahdistuu lopullisesti ja lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja juup:
Olisiko ap seksi sinusta todella nautittavaa ja tuntisitko olosi halutuksi jos miehesi suostuisi harrastamaan seksiä aina vain ruikuttamisen ja kiristämisen jälkeen? Tuskin. Mutta naimisiin meno on ihanaa kun toisen on siihen saanut pakotettua ja kiristettyä?

Eli pitäiskö siis erota???

juu itse en todellakaan kyllä kehottaisi uudestaan kosimaan. Annat asian olla tai juttelette rakentavasti. Harmittavaa :( Itse kun oon menos naimsiiin nyt syyskuussa ni viel enempi tuntuu kurjalta toisen vuoks :'( Mut onko miehes aistittavissa muuta merkkiä siitä et oliskin vain taloudellisen turvallisuuden vuoks sun kanssas?

Alkuperäinen kirjoittaja Nolattu:
Alkuperäinen kirjoittaja juup:

Eli pitäiskö siis erota???

Ero tai naimisiin? Eh..entäpä jos vain sopudut ajatukseen, että naimisiin ei ole pakko mennä ja jatkatte ilmeisen toimivaa suhdettanne niin kuin tähänkin asti? Onnistuisko?

Ap:lle voimia!! Mulla sama tilanne, miestäni kosin kerran ja pakit antoi ja annoin asian ollam ajattelin että haluaa miettiä tilannetta itsekseen omassa päässä, no, nyt on jo puolitoista vuotta kulunut kosimisestani eikä mieskään ole kosinut, kerran ollaan puhuttu että oltais menty keväällä kihloihin, mutta eipäs menty.. YLLÄTYS YLLÄTYS!! No, katellaan tätä meidän seurustelua vielä jonkun aikaan ja sitten laitan miehen kiertoon jos ei pysty sitoutumaan vaan haluaa pitää takaoven auki!! Mua niin v'tuttaa sellaset sitoutumiskyvyttömät miehet!! Tai ei niitä miehiks voi sanoa, pojan koltiaisia... AAARRRGGGHHH

Alkuperäinen kirjoittaja v'tun sitoutumiskammoiset miehet:
ei pysty sitoutumaan vaan haluaa pitää takaoven auki!

Tämä on juuri se syy, miksei ihmiset mene naimisiin! Raukkiksia... Eikö olisi parempi sitten elää sinkkuna ja lennellä kukasta kukkaan, miksi roikkua toisen kanssa pelkästä tottumuksesta?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Tämä on juuri se syy, miksei ihmiset mene naimisiin! Raukkiksia... Eikö olisi parempi sitten elää sinkkuna ja lennellä kukasta kukkaan, miksi roikkua toisen kanssa pelkästä tottumuksesta?

Rakastaa ei voi ilman papin aamenta?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Mutta jos rakastaa, niin miksi sitten se naimisiinmeno on niin vaikea juttu, varsinkin, jos se on toiselle tosi tärkeää?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Mutta jos rakastaa, niin miksi sitten se naimisiinmeno on niin vaikea juttu, varsinkin, jos se on toiselle tosi tärkeää?

Miksi sen tahto, joka naimisiin ei halua, olisi yhtään sen vähäpätöisempi? Miksi on niin vaikeaa olla kiristämättä sitä toista naimisiin jos rakastaa?

Yhteistyössä