Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
:D teillä on hauskoja! Fritsumies varmaan oli neitsyt ja halus todistella kavereille jotain:)
Ja pieni vanilja, tosi tylsä tyyppi heh :D
Nuuka?
Vanilja on samanhintainen muiden makujen kanssa..
Maku ja pienuus yhdessä tekevät tuosta ison töpin :D

no et sitte aatellu jotta jos se ei pystyny muita makuja esim. allergioiden takia syömään? tai ettei vaan tykänny muusta ku vaniljajäätelöstä? :headwall:

okei, varmaan ois pitäny olla paikalla jotta tuon tajuais...
No ehkä se tosiaan tykkäs vaniljasta, kun se kerran sitä osti *hakkaa myös päätä seinään*
Eikö tää ollutkaan ketju jossa kerrottiin älyttömistä lemppaussyistä?
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
:D teillä on hauskoja! Fritsumies varmaan oli neitsyt ja halus todistella kavereille jotain:)
Ja pieni vanilja, tosi tylsä tyyppi heh :D
Nuuka?
Vanilja on samanhintainen muiden makujen kanssa..
Maku ja pienuus yhdessä tekevät tuosta ison töpin :D
Mutta siellä ravintolassakin se varmaan kokoajan laski, paljon menee rahaa, sehän oli sielläkin omituisen oloinen?
Ja pieni vanilja on halvempi kuin iso tai kaks palloa...

 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mies oli oikein mukava, mutta hänen tyttärellään oli järkky lähiönimi... :ashamed:
Lähiönimi? Mikä se on?
Haulla tulee varmaan montakin aloitusta asiasta... Siis tällainen Jessiina, Jemina, Lara, Nico, tyylinen nimihirvitys.
Ok. No eipä noi minunkaan korvaan hyvältä kuulosta.
 
neilikka
Niin ja yhden pojan mielestä Sinkkuelämää oli tosi hurja.... En pystynyt näkemään itseäni niin herttaisen miehen kanssa.
Ja kaikille arvostelijoille tiedoksi, että kun se oikea kolahtaa niin ei siinä pikkumaisuuksiin enää mennä. Mun miehen selkäkarvoituskin on vaan tosi seksikästä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
:D teillä on hauskoja! Fritsumies varmaan oli neitsyt ja halus todistella kavereille jotain:)
Ja pieni vanilja, tosi tylsä tyyppi heh :D
Nuuka?
Vanilja on samanhintainen muiden makujen kanssa..
Maku ja pienuus yhdessä tekevät tuosta ison töpin :D
Mutta siellä ravintolassakin se varmaan kokoajan laski, paljon menee rahaa, sehän oli sielläkin omituisen oloinen?
Ja pieni vanilja on halvempi kuin iso tai kaks palloa...
Eli se ukko oli liian pihi sun makuun. Sä laskit että sä et pääsisi kiinni sen rahoihin kun se on niin saita vaikka olisikin suhteellisen hyvin toimeentuleva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja neilikka:
Niin ja yhden pojan mielestä Sinkkuelämää oli tosi hurja.... En pystynyt näkemään itseäni niin herttaisen miehen kanssa.
Ja kaikille arvostelijoille tiedoksi, että kun se oikea kolahtaa niin ei siinä pikkumaisuuksiin enää mennä. Mun miehen selkäkarvoituskin on vaan tosi seksikästä!
näin se kyllä oikeesti on.

 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
:D teillä on hauskoja! Fritsumies varmaan oli neitsyt ja halus todistella kavereille jotain:)
Ja pieni vanilja, tosi tylsä tyyppi heh :D
Nuuka?
Vanilja on samanhintainen muiden makujen kanssa..
Maku ja pienuus yhdessä tekevät tuosta ison töpin :D
Mutta siellä ravintolassakin se varmaan kokoajan laski, paljon menee rahaa, sehän oli sielläkin omituisen oloinen?
Ja pieni vanilja on halvempi kuin iso tai kaks palloa...
Eli se ukko oli liian pihi sun makuun. Sä laskit että sä et pääsisi kiinni sen rahoihin kun se on niin saita vaikka olisikin suhteellisen hyvin toimeentuleva.
Ei mun makuun ollenkaan. Mä en ollut se, joka sen kanssa treffas, mä vaan esitin arvailuja syyksi, miksi otti pienen vaniljan.
 
kylmätväreet menee vieläkin
No mulla alkoi hälytyskellot soida kun hän oli ns. kotivaatteissa. Jalassa valkoiset tennissukat sekä seilori kengät, ylilyhyet siniset verkkari ja päällä teddykarvainen farkkutakki =O Ja oli "hieman" neitimäinen...YÖK!
 
harmahtava
Olen nuoruudessani suunnilleen 18 kesäisenä, jättänyt yhden miehen jota olin muutaman kerran tapaillut, koska hän käytti buutseja:( en voinut silloin sietää miehiä joilla oli buutsit, heh..
Taisi olla ensimmäisellä tapaamiskerralla jotkut toiset kengät, muuten olis jääny jo siihen..
 
täs muutama
mies oli mua olkapäähän saakka.
Miehellä oli rumat kädet (likaiset kynnenalustat) ja oli kyllä muutenkin urpo.
yks toinenkin oli mua lyhyempi ja lisäks sillä oli finnejä.
mies oli varattu (kaverin ukko) :O

 
Yhden puhetyyli ärsytti liikaa
Yhdellä oli miusta liian tyttömäinen vyö housuissa |O
Parilta tuli ihan liikaa tekstiviestejä ja perään ruikutusta liian lyhyessä ajassa (oon aina tykänny enemmän miehistä joissa on vähän haastetta :xmas: )
Yksi tuli jo ennenkun päästiin kunnolla hommiin :kieh:
Yksi oli miusta lyhyempi
Yhdellä oli todella kamala auto |O
Yksi oli aivan liian kiltti, liian helppo tossutettava
janiinpoispäin... Ja nää kaikki tapahtu siihenaikaan olin melko kesyttämätön ja villi "ikisinkku" :xmas:
 
hyi olkoon
Alkuperäinen kirjoittaja kengät syynä mullakin:
miehellä oli vähän liian lyhyet farkut ja pursiseurakengät, sellaset mokkasiinilipokkaat. Niin ja flanellipaita jonka helman tunki farkkujen sisään..
YYYYHHHHHYYYYÄÄÄÄÄÄÄKKK!!! :LOL: :LOL:
 
Mie tykkäsin yhestä miehestä muuten, mutta kun se suuteli ekan kerran niin...
se oli kuin joku berhandilainen ois nuolassu. puoli naamaa oli märkänä.
Sen jälkeen päätin etten ala seurustelemaan miesten kanssa jotka ei osaa suudella oikein.
 
Silloin teininä näin kesälomareissulla(äidin luona olin käymässä)Näin yhen pojan ku käytiin kattoon ku se pelas muitten mun ja mun siskon kavereitten kans jalkapalloa.Sillä oli verkkarit jalassa(oon aina tykänny miehistä joilla on siistit verkkarit päällä) :p käytti ilmeisestikkin piilareita.Nooh,illalla se tuli sitten meillä käymään ja hyi hitto että mulla meni maku siihen,sillä oli ilettävät tummansiniset hopparihousut jalassa ja kakkulat päässä! :x :x :$ Sitten tuumin sille että en usko että tästä tulee mitään,sekin raukka oli minuun ihastunut mutta en voinu mitään ku mua niin puistatti ne kamppeet ja silmälasit :LOL: :LOL: :D
 

Yhteistyössä