Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
ohan niitä tapauksia ollut...
mullakin suunnaton turn off-kaameet kengät!
yks oli tosi hyvän näkönen ja semmosen oikein sopivan lihaksikkaan olonen, päästiin sit miehen luo ja otti paidan pois, alta paljastu niin kaameita tatuointeja etten voinu kattoo niitä nauramatta!siis tykkään kovasti kyllä tatuoinneista mut nää oli niin surkeesti tehtyjä ja aiheina ne iänikuiset tribaalit/lohikäärmeet/suomileijonat ja raukka tohkeissaan niitä esitteli...ei tullu mitään mun oli pakko lähtee kun ei se nauruhepuli ottanu loppuakseen..
Kerran törmäsin kaverin vanhaan hoitoon ja se kyllä ei iskenyt kun koitti kovasti vongata multa haukkumalla kaveria ja kertomalla kuinka aina aatteli mua kun oli ollut kaverin kanssa...joo-o ja kun kaverini tuli paikalle ja olin antanut pakit niin eikös ukko koittanut vielä kaveriakin lämmittää kun "on ollu niin ikävä ja olis kiva jos lähettäs yhessä".
eipä menny sen äijän ilta ihan putkeen.
Yks kerta oli lähinnä mulle noloa, lähin semmosen itteeni pari vuotta nuoremman kollin matkaan ja se kertoi että asuu isoveljensä kanssa, sukunimi ei kyllä ollut mikään tutunkuuloinen.No siinä kun hommat oli ohi ja olin lähössä kotiin niin veli paukkaa paikalle ja eiköös se ollut parin viikonlopun takainen hoito...joo, olivat siis velipuolia ja kylläpäs tuli lutka olo :LOL:
yks poitsu kehu koko illan kuin hyvä se on sängyssä ja kun lopulta päästiin asiaan niin sen vehje oli mun peukalon kokonen..aattelin kuitenkin että antaa pojan nyt yrittää mut ei siitä kyllä mitään tullu, niin surkee nylkyttäjä oli.
Semmosenkin löydön tein, oikein mukavan oloinen mies, kerto kauheen avoimesti itestään et on sinkku ym. ja suhde päättyny jne. no sitten päädyttiin samaan sänkyyn niin eiköös se hetken lämmittelyn jälkeen kaivanu sormuksen taskusta ja alkanu itkeen, ku hän on kihloissa ja kotona oottaa pieni vauva!Mä sitte ihan lamaantuneena alan pukemaan ja hätisteleen ukkoo ulos niin eikös tää ääliö vielä ehottanu että josko kumminkin hältä suihin ottasin, niin hän vois vaikka sormettaa mua |O no ei tosiaan kyllä ottanut tulta alleen se ehdotus...kaikenmaailman ääliöitä!
tulikohan siinä tarpeeks noloja vuodatuksia multa :D
 
en ole vielä lempannut, mutta mieli tekis.
Mun mies on hirvee juoppo. Nyt olen itse vuoden aikana laihduttanut 20 kiloa, ja silti joudun aina salaa syömään karkkia koska en jaksa sen urputusta kuunnella. Itse ei ole voinut olla edes viikkoa juomatta kaljaa, koko 5 vuotisen avioliittomme aikana!!! Ja tää on tosi. Jos ei olis lapsia, niin olisin jo kaukana! :(
 
Mulla
Yhden kundin nimi oli JARPO...Ja oli muutenkin semmonen tossukka ja kokematon! Ei oikein sytyttänyt.

Yhdellä oli niin ahdas esinahka ettei seksistä tullut sen takia mitään, kun piti koko ajan varoa ettei satuta toista..Ja muuten oli neitimäinen pitkähköine kynsineen ja naismaisine äänineen..YÖK

Yhdellä kasvoi sormien kynnet sillai sormen pään muodon mukaan, siis kääntyi siihen sormen päälle..Jäk..

Yks oli mua pään verran lyhyempi.

Yks käytti semmosia "läppäaurinkolaseja", jotka saa omien lasien päälle kiinni semmosella klipsillä..Ne oli NIIN nolot..

Ja yks halusi harrastaa seksiä vanhempiensa sängyssä...Jotenkin alko ällöttämään..




 
Mie jätin aikoinaan ensimmäisen poikaystävän siksi, että hän hakkasi.. tämä tyyppi oli minua lyhyempi ja epäilen, että sen takia hän sitten hyökkäsi kimppuun.. no, monta vuotta sen jälkeen tapasin yhden tyypin, joka vaikutti mukavalta, mutta hänkin oli minua lyhyempi ja myöhemmin huomasin hänellä sellaisen ilmeen, että minua alkoi pelottamaan.. jätin hänet sitten sen takia, että hän oli minua lyhyempi ja se katse pelotti.. nykyään jokainen lyhyempi tyyppi saa minun niska karvat nousemaan pystyyn..

toisen kerran jätin tyypin, joka tuli hakemaan minua treffeille vanhalla vinkuvalla volvolla.. mua hävetti istua siinä auton kyydissä ja muutenkin se tyyppi oli sit aika tylsän oloinen.. ehkä yks syy oli myös se, että hän oli siivooja ammatiltaan..

niin ja yhden mie jätin, ku se oli minua vanhempi.. aluksi tuntui, että semmoinen vanhempi mies vois olla aikuisempi ja olin kyllästynyt oman ikäisiin miehiin, yms.. ikäeroa oli jotain noin 10 vuotta.. mutta sitten treffeillä, minulla alkoi hävettämään istua sen tyypin kans.. niin, sitten minun luona, se yritti kaataa minua kokoajan sänkyyn.. :x sain sen sitten lähtemään ja enkä vastannut enää hänen viesteihin tai puheluihin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
toisen kerran jätin tyypin, joka tuli hakemaan minua treffeille vanhalla vinkuvalla volvolla.. mua hävetti istua siinä auton kyydissä ja muutenkin se tyyppi oli sit aika tylsän oloinen.. ehkä yks syy oli myös se, että hän oli siivooja ammatiltaan..
:eek: :eek: Eihän tän etunimi ala P-kirjaimella?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
toisen kerran jätin tyypin, joka tuli hakemaan minua treffeille vanhalla vinkuvalla volvolla.. mua hävetti istua siinä auton kyydissä ja muutenkin se tyyppi oli sit aika tylsän oloinen.. ehkä yks syy oli myös se, että hän oli siivooja ammatiltaan..
:eek: :eek: Eihän tän etunimi ala P-kirjaimella?
Ei ala..
 
Viblsp
Näitä syitä mm. ollut (ei siis yhden miehen kohdalla kaikkea, vaan sinkkuaikana yleensäkin) :

- pieni penis
- huono suutelemaan
- huono sängyssä
- tyhmät vaatteet
- pyytänyt multa rahaa lainaan (turhaan) / pyytänyt mua tarjoamaan baarissa (turhaan)
- huono huumorintaju
- tyhmä ääni
- typerät mielipiteet
- huono tukka

Jne... Joskus riittänyt vain se, että on ollut huono päivä itellä ja tyyppi soittanu väärään aikaan.
 
Mä dumppasin joskus yhden hoidon, koska hän oli niin naurettava sängyssä.
Se oli mies, joka sai mun polvet tutisemaan pelkällä läsnäolollaan ja jonka ääni sai mut sulamaan.
Seurustelin toisen kanssa, kun hänet tapasin. Viestiteltiin paljon jne mut ei tavattu ennen kun ero mun silloisen kanssa oli selvä.
Kun vihdoin tää tyyppi tuli mun luokse kylään, oli hänellä maastohousut jalassa (tästä aikaa monta vuotta eikä sellaiset houdut tod ollut in silloin!) ja tietysti valkoiset tennissukat. Eteiseen hän jätti kunnon maiharit odottamaan.
Mä olisin voinut hänet käännyttää saman tien, mut ajattelin antaa mahdollisuuden. Tapailimme ja ku vihdoin pääsimme saman peiton alle, oli hänellä hirveät selkäkarvat, edelleen ne valkoiset tennissukat jalassa ja siis voi elämä sitä voihkintaa.. Oli ihan kun joku Günther saksalaiset halpistuotano pokeleffasta.
Mua nauratti ihan sikana koko aktin ajan kun siitä äänestä ei meinannut tulla loppua :LOL:
Annoin tälle tyypille mahdollisuuden vielä senkin jälkeen, mut Günther-efekti oli ja pysyi :x
Lisäksi mies kertoi asuvansa vanhempiensa luona. Se oli ihan vikatikki mulle.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En ole ikinä antanut pakkeja kenellekään. :saint: Ei silloin nuorempana kukaan perässä roikkunut. (ei nytkään kyllä)
Ehkä sä et vaan ole idiootti-magneetti? :D
En taida olla magneettinen lainkaan :D

Tai sitten olen joka paikassa oman miehen kanssa, niin tajuavat pysyä kauempana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En ole ikinä antanut pakkeja kenellekään. :saint: Ei silloin nuorempana kukaan perässä roikkunut. (ei nytkään kyllä)
Ehkä sä et vaan ole idiootti-magneetti? :D
En taida olla magneettinen lainkaan :D

Tai sitten olen joka paikassa oman miehen kanssa, niin tajuavat pysyä kauempana.
No niin olen minäkin, nykyään. Mutta ennen kun tuon ihanuuden tapasin niin kohdalle osui kyllä ties minkälaista tallaajaa.. :$
 
Tämä yksi tyyppi vaikutti kauhean mukavalta ja kaikinpuolin ok..mutta kun päästiin itse asiaan se touhu oli kauheaa sähellystä, ei meinannut saada "pikkuveljeä" ylös ja puri mun kaulan täyteen fritsuja. Ajattelin antaa mahdollisuuden kuitenkin. Juhannuksena olin sitten eri festareilla juhlimassa kuin hän, kännissä soitteli koko ajan ja tosi mustasukkaiselta vaikutti vaikka ei edes seurusteltu. Suuttui sitten kun en jaksanut koko ajan höpistä hänen kanssaan vaan halusin olla kavereideni kanssa , hän sitten löi luurin korvaani.. tulin siihen tulokseen että on niin lapsellinen tyyppi ettei kannata moiseen enempää aikaa tuhlata.

Eräs toinen tapaus vaikutti mun unelmien mieheltä, mutta se nauru oli jotain aivan kauheaa kuunneltavaa.. samanlaista kikatusta kuin pikkutytöillä ja kampasi hiuksensa jotenki oudosti. Yksi tyyppi sai pakit koska oli niin järkyttävät selkäkarvat ja piti sellaista äryttävää ininää aktin aikana. Mitäs vielä..eräs olis niin tylsä, se olisi jaksanut puhua tuntikausia puhelimessa ja jauhoi samoja asioita koko ajan, olin niin tylsistynyt että nukahdin kesken puhelun :D
 

Yhteistyössä