Aika monta kertaa oon antanut pakit, koska mies on ollut liian lyhyt. :ashamed: Pakkeja ovat myös saaneet karvainen rintakehä + napit napaan asti auki + kultavitja -hemmot :x
:xAlkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Eräs mies alkoi nuolemaan vaikka mulla oli menkat. Nukuin ja heräsin siihen. Äijä nous naama veressä ku mie huusin mitä teet! Sano, että eihän se oo ku verta. Juu siihen loppu se tuttavuus :$
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Eräs mies alkoi nuolemaan vaikka mulla oli menkat. Nukuin ja heräsin siihen. Äijä nous naama veressä ku mie huusin mitä teet! Sano, että eihän se oo ku verta. Juu siihen loppu se tuttavuus :$
lens mehut näppikselleAlkuperäinen kirjoittaja MEK:Aika monta kertaa oon antanut pakit, koska mies on ollut liian lyhyt. :ashamed: Pakkeja ovat myös saaneet karvainen rintakehä + napit napaan asti auki + kultavitja -hemmot :x
tarkotatko tuolla niitä semmosia jotka nostetaan sitte ylös ku ei tarvita?Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:Yhden kundin nimi oli JARPO...Ja oli muutenkin semmonen tossukka ja kokematon! Ei oikein sytyttänyt.
Yhdellä oli niin ahdas esinahka ettei seksistä tullut sen takia mitään, kun piti koko ajan varoa ettei satuta toista..Ja muuten oli neitimäinen pitkähköine kynsineen ja naismaisine äänineen..YÖK
Yhdellä kasvoi sormien kynnet sillai sormen pään muodon mukaan, siis kääntyi siihen sormen päälle..Jäk..
Yks oli mua pään verran lyhyempi.
Yks käytti semmosia "läppäaurinkolaseja", jotka saa omien lasien päälle kiinni semmosella klipsillä..Ne oli NIIN nolot..
Ja yks halusi harrastaa seksiä vanhempiensa sängyssä...Jotenkin alko ällöttämään..
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:jätin hänet sitten sen takia, että hän oli minua lyhyempi ja se katse pelotti.. nykyään jokainen lyhyempi tyyppi saa minun niska karvat nousemaan pystyyn..
Mä ihmettelin samaa mun miehelle, niin se sano, että se mies on ollu jossain onnettomuudessa, ja sille on tehty 25 kasvoleikkausta sen takiaAlkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Oletteko muuten koskaan katsoneet JIM -kanavalta Hot Rod -rakentajaohjelmaa?
Siinä se yks poika puhuu niin ettei sen ylähuuli liiku ollenkaan! Tosi erikoisen näköistä
Tuli vain mieleen että jos minun treffikumppani puhuisi tuolla tavalla...
Ihanko totta!! Tulipa kamala olo sen puolesta :/Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mä ihmettelin samaa mun miehelle, niin se sano, että se mies on ollu jossain onnettomuudessa, ja sille on tehty 25 kasvoleikkausta sen takiaAlkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Oletteko muuten koskaan katsoneet JIM -kanavalta Hot Rod -rakentajaohjelmaa?
Siinä se yks poika puhuu niin ettei sen ylähuuli liiku ollenkaan! Tosi erikoisen näköistä
Mä sanoin ihan samaa, ja tää sama keskustelu käytiin ihan muuten viime viikolla meillä =)Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ihanko totta!! Tulipa kamala olo sen puolesta :/Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mä ihmettelin samaa mun miehelle, niin se sano, että se mies on ollu jossain onnettomuudessa, ja sille on tehty 25 kasvoleikkausta sen takiaAlkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Oletteko muuten koskaan katsoneet JIM -kanavalta Hot Rod -rakentajaohjelmaa?
Aika hyvin on kumminkin muuten parantunut, kun ei arpia näy
KAMALAT hyvä kun lemppasit.....Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Yhellä miehellä oli tän tyyppiset kengät
http://ptm2.cc.utu.fi/~ptmusta/kuvat/kengat/Pic21.jpg
Mä luulin ensin ettei se haittais mutta kyllä se vaan haittas
On olemassa myös aurinkolaseja voimakkuuksillaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei oo mahiksia kaikilla käyttää normaaleja arskoja...