Ei ole ollut mitään erikoisia syitä. Kun ei vaan ole ollut täydellinen niin ei ole käynyt
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Yhellä miehellä oli tän tyyppiset kengät
http://ptm2.cc.utu.fi/~ptmusta/kuvat/kengat/Pic21.jpg
Mä luulin ensin ettei se haittais mutta kyllä se vaan haittas
Hyi helvetti :xAlkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Eräs mies alkoi nuolemaan vaikka mulla oli menkat. Nukuin ja heräsin siihen. Äijä nous naama veressä ku mie huusin mitä teet! Sano, että eihän se oo ku verta. Juu siihen loppu se tuttavuus :$
Näinpä todellakin. Ois vaan ne Hakkaraisen uhritkin samoin toimineet niin ois paljolta säästyneet :/ Ja joo,ei kaikille alkanut ruikuttamaan tuota"mua loukkaa"-valitusta mutta osallehan se niin sanoi ja akat helty pillua antamaan paljaalla :headwall: :'(Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:HYVÄ!Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Eräs mies jonka kanssa oltiin menossa sänkyyn ekaa kertaa sanoi että"Minua loukkaa syvästi kun vaadit minulta kondomin käyttöä" :headwall: Eipä tarvinnut paljon aivoja käyttää että tajusi että on jokin Ari Hakkaraisen sukulaissielu eli tarkoituksena oli vaan joku tauti tartuttaa:x Pihalle lensi kaaressa :wave:
On tosiaan noi kokoasiat tärkeet naisille Ei miehellä saa olla mikään naisen kokoa. Kikkelinkin pitää olla klitorista suurempi...Alkuperäinen kirjoittaja sef:Kiinnostus lopahti, kun katsoin miehen kenkiä. Kengät olivat muutoin ihan jees, mutta kooltaan vaivaiset 39.
Ei hemmetti, sehän on akkojen koko! :x
No tällä tapauksella mistä kerroin tuossa aikaisemmin oli kengän koko kolokytäkuus...Alkuperäinen kirjoittaja Swing:On tosiaan noi kokoasiat tärkeet naisille Ei miehellä saa olla mikään naisen kokoa. Kikkelinkin pitää olla klitorista suurempi...Alkuperäinen kirjoittaja sef:Kiinnostus lopahti, kun katsoin miehen kenkiä. Kengät olivat muutoin ihan jees, mutta kooltaan vaivaiset 39.
Ei hemmetti, sehän on akkojen koko! :x
Alkuperäinen kirjoittaja happy:mun mies on jarkko ja maailman ihaninAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Lemppasin kerran tosi mukavan miehen, vaan koska hänen nimensä oli Jarkko. En vaan voinut sen nimistä ihmistä tapailla.
Nauran tolle mielikuvalle.Alkuperäinen kirjoittaja g:lemppasin tyypin joka näytti ihan tällekun rupes pussaamaan. siis metrin päässä jo aukas suusa tolleen ammolleen, tuli olo niinku hai aukasis kitasa ja yrittäs syödä... lisäks se laukes vielä ehkä minuutissa, ei siinä paljoo ite kerenny hyötyä... yök.