Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Yhellä miehellä oli tän tyyppiset kengät
http://ptm2.cc.utu.fi/~ptmusta/kuvat/kengat/Pic21.jpg
Mä luulin ensin ettei se haittais mutta kyllä se vaan haittas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Eräs mies alkoi nuolemaan vaikka mulla oli menkat. Nukuin ja heräsin siihen. Äijä nous naama veressä ku mie huusin mitä teet! Sano, että eihän se oo ku verta. Juu siihen loppu se tuttavuus :$
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Eräs mies jonka kanssa oltiin menossa sänkyyn ekaa kertaa sanoi että"Minua loukkaa syvästi kun vaadit minulta kondomin käyttöä" :headwall: Eipä tarvinnut paljon aivoja käyttää että tajusi että on jokin Ari Hakkaraisen sukulaissielu eli tarkoituksena oli vaan joku tauti tartuttaa:x Pihalle lensi kaaressa :wave:
HYVÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Kiinnostus lopahti, kun katsoin miehen kenkiä. Kengät olivat muutoin ihan jees, mutta kooltaan vaivaiset 39.
Ei hemmetti, sehän on akkojen koko! :x
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Kiinnostus lopahti, kun katsoin miehen kenkiä. Kengät olivat muutoin ihan jees, mutta kooltaan vaivaiset 39.
Ei hemmetti, sehän on akkojen koko! :x
On tosiaan noi kokoasiat tärkeet naisilleEi miehellä saa olla mikään naisen kokoa. Kikkelinkin pitää olla klitorista suurempi...
Alkuperäinen kirjoittaja happy:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Lemppasin kerran tosi mukavan miehen, vaan koska hänen nimensä oli Jarkko. En vaan voinut sen nimistä ihmistä tapailla.
mun mies on jarkko ja maailman ihanin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja g:lemppasin tyypin joka näytti ihan tällekun rupes pussaamaan. siis metrin päässä jo aukas suusa tolleen ammolleen, tuli olo niinku hai aukasis kitasa ja yrittäs syödä... lisäks se laukes vielä ehkä minuutissa, ei siinä paljoo ite kerenny hyötyä... yök.![]()