Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä, oliko siinä jotain kukkakaaleja vai oliko se vain rapu? Vääränvärinen tatti? :D
Lähinnä kai kukkakaali tai jotain vastaavaa.. Juuresta ohuen ohut, päästä VALTAVA!! Hyi kun mua hävettää kertoa tällasia.. :eek: :ashamed:
:D Olikohan se ihan ookoo noin muuten, ei kai tommonen oo normaalia?
(sikäli, että minä en tiedä, en ole nähnyt heppejä kuin muutaman)
 
Tuicku
Tässä muutama:

-kulahtaneet purjehduskengät tai tylppäkärkiset, ruskeat mokkabuutsit

-ei huolehdi suuhygieniastaan

-ja yhden miehen pöydältä löytyi virkkuukoukku ja lankaa, se oli liikaa! :D

-niin ja yks äijä kertoi harrastaneensa joskus tanhua, se mielikuva häiritsi ylitsepääsemättömästi..
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä, oliko siinä jotain kukkakaaleja vai oliko se vain rapu? Vääränvärinen tatti? :D
Lähinnä kai kukkakaali tai jotain vastaavaa.. Juuresta ohuen ohut, päästä VALTAVA!! Hyi kun mua hävettää kertoa tällasia.. :eek: :ashamed:
:D Olikohan se ihan ookoo noin muuten, ei kai tommonen oo normaalia?
(sikäli, että minä en tiedä, en ole nähnyt heppejä kuin muutaman)
En tiiä oliko se normaalia, pelottava ainakin! :eek: Pakenin tilanteesta suurinpiirtein tyyliin "mulla tais jäädä silitysrauta päälle" :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä, oliko siinä jotain kukkakaaleja vai oliko se vain rapu? Vääränvärinen tatti? :D
Lähinnä kai kukkakaali tai jotain vastaavaa.. Juuresta ohuen ohut, päästä VALTAVA!! Hyi kun mua hävettää kertoa tällasia.. :eek: :ashamed:
:D Olikohan se ihan ookoo noin muuten, ei kai tommonen oo normaalia?
(sikäli, että minä en tiedä, en ole nähnyt heppejä kuin muutaman)
tosta tuli muutes mieleen et kaveri kerran raahas jonku tyypin baarista ja oli rupeemas hommiin ja kun tyyppi yritti laittaa kortsua ni yhtäkkiä se kortsu purskahti täyteen verta :eek: :x :x :x jäi hommat kesken :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä, oliko siinä jotain kukkakaaleja vai oliko se vain rapu? Vääränvärinen tatti? :D
Lähinnä kai kukkakaali tai jotain vastaavaa.. Juuresta ohuen ohut, päästä VALTAVA!! Hyi kun mua hävettää kertoa tällasia.. :eek: :ashamed:
:D Olikohan se ihan ookoo noin muuten, ei kai tommonen oo normaalia?
(sikäli, että minä en tiedä, en ole nähnyt heppejä kuin muutaman)
tosta tuli muutes mieleen et kaveri kerran raahas jonku tyypin baarista ja oli rupeemas hommiin ja kun tyyppi yritti laittaa kortsua ni yhtäkkiä se kortsu purskahti täyteen verta :eek: :x :x :x jäi hommat kesken :whistle:
:eek: yäk
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
tosta tuli muutes mieleen et kaveri kerran raahas jonku tyypin baarista ja oli rupeemas hommiin ja kun tyyppi yritti laittaa kortsua ni yhtäkkiä se kortsu purskahti täyteen verta :eek: :x :x :x jäi hommat kesken :whistle:
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiik!! :eek: :eek:
 
hmm
Nämä älyttömät syythän on monesti just se "viimeinen pisara", mikä tyypissä oikeesti ärsyttää. Oikean ihmisen kohdallahan monet älyttömätkin syyt ei haittaa, ks. vaikkapa väkivalta. (Ok, ei ole islloin oikea ihminen mutta esimerkkiX).

Mulla on aika monta tapausta. Yks oli ihan uskomaton. Baarissa tavattiin (oltiin kaverin kans selvinpäin vaan kahdestaan juttelemassa). Ruinas 30 min nro ja en tiiä miten en jotenki päässy eroon siitä, vaik yleenäs osaan olla tosi tyly. No sit se viestaili todella usein ja kerra suostuin näkemäänkin, että pääsen naamatusten sanomaan no thanks. No tää eka väitti, että tein oharit ku ei kunnolla tullut kahvilan puolelle! Ja sitä ennen oli 1h myöhässä (ajoi kauempaa ja oli jotain kännikavereita mukana tulossa kaupunkiin). Lisäksi kaikki viestintä tapahtu tekstiviestitse!!! Ei tullu mieleen soittaa, että missäs oot, vaan piti viestillä laittaa että "teit sitte oharit" ja ku en ollu tehny =D IDIOOTTI! Lisäksi oli tosi mustis, viestaili usein ja ei paljo kiinnostanu vastata..jos en 2h sisään ollu vastannu, niin epäili kaikkea! Tekstiviestitise! =D

Inhoan, jos mies viestailee/soittelee liian usein. Ja liian usein osoittaa jotain rakkauden tunnustuksia. Miten joku voi tuntea minut viikon tapailun perusteella? Tämmöset lentää armotta, en mahda mitään. Kipinä vain sammuu.

Yks torimyyjä yritti ohimennen pyydellä treffeille. Oli ihan ok näköinen, mutta ku se sitä ennen yritti kiinnittää mun huomion myymällä TENNISSUKKIA, niin..noh. Sori =D Eli ei ollut tarpeeksi kiinnostava. (Mietin vaan, mitkä kasat sillä oli kotona niitä!)

Yks mies oli paitsi takertuvainen, myös ihan liian nössö..kaiken lisäksi istu risti-istunnassa usein tosi naismaisesti ja kerran heitti mulle kielarit ja tuli jotain kuolaa 1 lasillinen ainaki. Oksettaa vieläkin!!! Meinasin lisäksi tukehtua siihen kieleen. Tuo oli oikeesti kuin jostain surkeasta komediasta vedetty.

Monet pelimiehen oloiset saa heti pakit. Vaikkeivat sitä oiskaan. Lisäksi liian bodatut miehet, en vaan tykkää, vaikka itsekin treenailen (sopivasit kuitenkin).

Jos on sit ihan järkyttäviä kavereita, koska ystävät mun mielestä kertoo ihmisestä paljon, vaikka mullakin on monenlaisia ystäviä. Mutta jos kaikki on pääosin jotain tiettyä, niin sitten..noh.

Jos on ihan hirveä tyyli tms. Mulla on korkealla rima, mutta ei mua haittaa jos jollaki on mun mielestä ehkä vähä ruma paita. Jos muuten on siisti ym. Sen ruman paidan voi vaivihkaa heittää pelastusarmeijan konttiin ;)

Huumorintaju. Jos se vaan ei natsaa niin ei natsaa. On ihan onnetonta olla ihmisen kans, jonka kans ei oo yhtään hauskaa. Näitä on lentänyt useampi. Ja tässä asiassa oon tosi tarkka, koska tykkään nauraa =) Kerran yks ei ymmärtänyt mun huumoria ollenkaan ja sen oma huumorintaju taas ei yhtään passannu mulle..eikä ollu siis yhtään muutenkaa semmonen huumorintajuinen..et koskaan heittelis oikeen mitään. Ei sovi mulle.

Sit vielä näitä epätoivoisia, jotka puhuvat tosi nopeeta yhteenmuutosta ja jostain pidemmän aikavälin suunnitelmissa. Tyyliin ekalla tai tokalla tapaamiskerralla. Menee maku ihan täysin. Vaikka joskushan huvikseen toki voi tuota olla, mut ei mitenkään vakavissamielin. Ahdistavaa.

Ja kyllä olen kihloissa ja menossa parin kkn päästä naimisiin. Että kyllä meille nirsommillekin ukko löytyy. Ja siinä ukossa hyväksyy paljon sellaista, jota ei välttämättä joltain toiselta ihmiseltä hyväksyisi.

 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja hahahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Yks ukko sai pakit sen takia kun sillä oli ihan JUMALATTOMAN pieni... siis niin pieni, että oma pikkusormikin olis tuntunut paremmalta :whistle: ja kaiken lisäks en tajua vieläkään miten siinä onnistui... ei ollut mitenkään tarkoituksella ruikkimassa tavaroitaan naamalle vaan veti sen pikku pilinsä ulos ja samantien lensi mälli suoraan mun silmään :kieh: :kieh: :kieh: :x :LOL: :LOL: :LOL: jumankauta että kirveli...
Kuitenkin valitsit nikkisi tapauksen muistoksi :D
millipilli ei pili... :D ei liity mitenkään tuohon tapaukseen :D
 
ei ehkä niin noloja..
Tuli mieleen yks tyyppi, joka vaikutti baarissa jutellessa todella mielenkiintoiselta. Sovittiin treffit parin päivän päähän. Sillä oliki tosi kamalat kengät ja se oli todella nörtti. Siis ei haittaa, että on älykäs..mut siis kun se oli semmonen oikeen nössörä ja nörtti ja vielä ripustautuva, niin ei tulu tmitään. Harmitti, kun muuten hyvältä vaikutti =D Huumorintaju oli loistava, mutta just kaveripohjalta vaan.

Lisäksi olen tapaillut paria poliisia. KUmmatki oli muuten hyviä ym, mut jotenki se vetovoima katos kun näki ne omissa vaatteissa. Eli tyyli ei natsannut. Muuten mukavaa sakkia..ja joo, ei niitä niin hirveesti kiinnosta jos on poltettuja cd-levyjä jne, kun niillä itelläänki on X) Eli ei haittaa, jos kaveripiiris on jotain pientä..kunhan ei sen isompaa. KUn joku täällä pelkäsi. Toki heitäkin on moneen junaan.

Mun ystävä kerran dumppas miehen, kun sillä oli järkyttävät kengät =D Muuten ok. Mut jotenkin, kun se mies oli innoissaan vieläpä näistä kengistä, niin tälle naikkoselle se oli merkki siitä että sillä on surkea maku X)

Ja pari pitempiaikaista poikaystävää oon jättäny sen takia, että ovat olleet mammanpoikia. Kyselleet äidiltä neuvoa kaikkeen ym ja äiti pitänyt otteessaan. En voi sietää mitään lällyilyä noissa suhteissa. Toiselle jopa äiti osti vaatteet!!!! Ja kyse oli kuitenki 20-vuotiaasta..huhhuh. Lisäksi näillä asenne oli se, että ovat reippaita poikia ku ovat OMAN HUONEEN siivonneet =D Mua nauratti, olin tuohon mennessä asunut jo 4 vuotta yksin.
 
voi voi
Yks mies oli kerran yksinkertaisesti liian mies. Siis musta tuntu että testosteroni löyhkäs kilometrien päähän.
Se oli sitä tyyppiä että vaihtaa renkaan ja toimii samaan aikaan tunkkina, rakentaa talon ja paskoo sementit ja syö hk:n sinisen muovikuorineen.

Mä jotenkin rasituin sen miehisyyteen.
 
ei kiitos raksamiehille
Treffailin aikani yhtä juippia, joka oli helvetin hyvännäköinen, huumorintajuinen ja muutenkin täydellinen, kunnes tuli mua hakemaan raksavaatteet päällä ja kysy et eiks hienhaju ookkin kiihottavaa. No tota ei? Jostain oli saanut sellasen käsityksen että naiset kiihottuu likasista ja haisevista miehistä. No se sitten jäi siihen.

Eikä muuten koskaan, jos kaupungilla nähtiin sen kavereita, ni sanonut kuka mä oon. Eli taisin olla vaan hoito. Kiva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
Yks mies oli kerran yksinkertaisesti liian mies. Siis musta tuntu että testosteroni löyhkäs kilometrien päähän.
Se oli sitä tyyppiä että vaihtaa renkaan ja toimii samaan aikaan tunkkina, rakentaa talon ja paskoo sementit ja syö hk:n sinisen muovikuorineen.

Mä jotenkin rasituin sen miehisyyteen.
:LOL:
 
huh
Mies toi ensitreffeille mulle semmosia tacoshipsejä (tai mitä ne on ne chipsien tyyliset, joita dipataan) ja siihen sen punaisen dippimössön. Siinä dippimössössä oli liivatetat tms. Olin kasvissyöjä ja hän tiesi sen. Seuraaville treffeille hän toi jotain sydänsuklaamarmeladikarkkeja ja niissäkin oli jotain liivatetta ym. (Olin siis lakto-ovo). Jotenki ei yhtään imarrellu, kun olin vielä puhunut että ärsyttää kun joka paikassa on liivatetta ym! En tosiaan syönyt, annoin muistaakseni veljelleni nämä tuotteet =D Lisäksi ehkä vähän huono idea ylipäänsä ostaa marmeladikarkkeja, koska monet eivät niistä pidä..vähän sama asia liköörikarkkien kanssa..eli turvalliesmpi vaihtis on ostaa jotain konvehteja tms.

Ärsytti siis, että mies ei selväsit ollut kuunnellut. Ja joo, tiedän ettei sekasyöjä hoksaa edes katella noita purkkeja..mutta kun olin kaupassa hänelle asiasta oikeen erikseen maininnut..niin ehkäpä tää tyyppi ei sitten muutenkaan mitään kuunnellut =D En tavannut enää noiden jälkeen.
 
...
Mä oon jättänyt parikin äijää tän takia: ollaan kuunneltu musiikkia ja mies on ruvennut laulamaan..Ihan nuotin vierestä ja sanat ihan päin arsetta..Se oli niin raivostuttavaa etten voinu jatkaa enää!
 
maku meni
Alkuperäinen kirjoittaja aprikoosi:
Olin 15 vuotias ja miehen alku oli 16 kun seurusteltiin. Hänen siskonsa meni sängyn päälle istuu päällysvaatteet päällä jolloin tää mies huusi äidilleen kantelevaan äänensävyyn että " Niina (se sisko) istuu vaatteet päällä sängyssä! " Ensinnäkin en ymmärtänyt miksi se ei olisi saanut olla siinä sängyn päällää puhtaat vaatteet päällä ja toisekseen se kuulosti ihan ekaluokkalaiselta:(
heh. lueskelin tätä ja tuli mieleen kun tapailin 2-kymppistä miehenalkua, joka asui vielä lapsuudenkodissaan. olin siellä yökylässä usein. perheessä oli pieni koiranpentu, ja kun pennulle sattui pissavahinko, jätkä kiljahti kuuluvalla äänellä "äiitiii, toi koira pissas lattialleee!" :/
 

Yhteistyössä