Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
neilikka
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:
Yhellä miehellä oli tän tyyppiset kengät

http://ptm2.cc.utu.fi/~ptmusta/kuvat/kengat/Pic21.jpg

Mä luulin ensin ettei se haittais mutta kyllä se vaan haittas :LOL:

Omasta jalastasko kuvasit? Tehän olisitte hyvin mätsänneet yhteen !!
 
neilikka
Ensinnäkin, mies oli todella jäykkä: jos esim. suudeltiin sängyllä (yäk, voi mitä olen tehnyt?) niin ei pystynyt liikahtamaankaan istuvasta asennostaan, teki homman hieman oudoksi. Paras oli kun istuttiin tv:n ääressä ja se ei siis juuri koskaan sanonut mitään. Sitten se kääntyi mua kohti, luulin että hurraa! hän puhuu, mutta haukottikin mua päin, mutta naamioi halukotuksen vääntämällä suunsa toiselle sivulle ja sanoi suun raosta HOHHOIJAA!!!
Tapailin ko. urpoa, koska työkaverit pyysi antamaan pojalle mahdollisuuden! (ei löydä päätä seinään takovaa merkkiä) Nykyään huvitellaan joskus mun miehen kaa haukottelemalla, että hohhoijaa...
 
Tiitii
Työpaikalla tutustuin yhteen mieheen, joka oli mielettömän hyvännäköinen mun mielestä. Se oli siellä huoltomiehenä, ja mun mielestä työhaalarit on tosi seksikkäät miesten päällä. No, näin häntä siis aina vain töissä ne haalarit päällä ja resuinen työlippis päässä. Juteltiin mukavia aina tauoilla, ja suostuin sitten treffeille kun pyysi.
No ekakertaa kun sitten näin hänet siviilit päällä...öh. Vaalea pellavainen "kesäpuku", jossa oli siis pellava housut ja sellanen puvuntakin mallinen takki..:X Ja siihen yhdistettynä mustat "tanssikengät". Ja kaiken lisäksi tajusin että se työlippis oli peittänyt kunnon kaljun. Luulin että sillä oli hyväkuntoiset hiukset, kun lippiksen alta näkyi tummat kiehkurat. Mutta olihan sillä niitä kiehkuroitakin sen kaljun ympärillä...Joo.
En sitten kehdannut lähteä menemään, sillä mies oli oikeasti todella mukava. Mukavana pysyi tuon "paljastuksen" jälkeenkin, mutta eipä tuntunut enää mitään "sellasia" värinöitä häntä kohtaan. Jotenki ne katos sen sielän tien. Käytiin sitten syömässä, ja nolostelin kun näin kavereitani sillä reissulla. Olin nimittäin huomattavasti nuorempi tätä miestä. (sain myöhemmin selitellä kavereille koko jutun..) Mies ehkä vaistosi että ilmapiiri oli muuttunut, joten vei minut kotiin ja se oli siinä. aamulla nähtiin töissä, ja juteltiin normaaliin tapaan mutta olipa tosi tylsää töissä sen jälkeen kun olin menettänyt työpaikkaromanssini. ei nimittäin pelastaneet ne työhaalarit enää sitä suhdetta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Eräs mies jonka kanssa oltiin menossa sänkyyn ekaa kertaa sanoi että"Minua loukkaa syvästi kun vaadit minulta kondomin käyttöä" :headwall: Eipä tarvinnut paljon aivoja käyttää että tajusi että on jokin Ari Hakkaraisen sukulaissielu eli tarkoituksena oli vaan joku tauti tartuttaa:x Pihalle lensi kaaressa :wave:
HYVÄ!
Näinpä todellakin. Ois vaan ne Hakkaraisen uhritkin samoin toimineet niin ois paljolta säästyneet :/ Ja joo,ei kaikille alkanut ruikuttamaan tuota"mua loukkaa"-valitusta mutta osallehan se niin sanoi ja akat helty pillua antamaan paljaalla :eek: :headwall: :'(
 
Marika
Jätkä sanoi ettei voi näyttäytyä mun kanssa baareissa koska valmistuu kohta insinööriks työpaikan saanti voi olla vaikeeta jos on nuokkunut baaritiskilla!!! ...se seurustelu loppu sitten samantien siihen:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Kiinnostus lopahti, kun katsoin miehen kenkiä. Kengät olivat muutoin ihan jees, mutta kooltaan vaivaiset 39.

Ei hemmetti, sehän on akkojen koko! :x
On tosiaan noi kokoasiat tärkeet naisille :D Ei miehellä saa olla mikään naisen kokoa. Kikkelinkin pitää olla klitorista suurempi...
 
aprikoosi
Olin 15 vuotias ja miehen alku oli 16 kun seurusteltiin. Hänen siskonsa meni sängyn päälle istuu päällysvaatteet päällä jolloin tää mies huusi äidilleen kantelevaan äänensävyyn että " Niina (se sisko) istuu vaatteet päällä sängyssä! " Ensinnäkin en ymmärtänyt miksi se ei olisi saanut olla siinä sängyn päällää puhtaat vaatteet päällä ja toisekseen se kuulosti ihan ekaluokkalaiselta:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Kiinnostus lopahti, kun katsoin miehen kenkiä. Kengät olivat muutoin ihan jees, mutta kooltaan vaivaiset 39.

Ei hemmetti, sehän on akkojen koko! :x
On tosiaan noi kokoasiat tärkeet naisille :D Ei miehellä saa olla mikään naisen kokoa. Kikkelinkin pitää olla klitorista suurempi...
No tällä tapauksella mistä kerroin tuossa aikaisemmin oli kengän koko kolokytäkuus... :LOL:
 
vakkari harmautui
Mulla on vaan tylsiä syitä, ei mitään erikoisia, höh :/!

Nuorempana etsin aina vähän "pahaa poikaa", piti olla jotain särmää. Ja sitten ne jokainen paljastui varsinaisiksi nössyköiksi! Pari kertaa suudeltu, niin "rakastan sua" ja yleinen hempeilylässynlää alkoi. Jäks. Se oli aina siinä. Soittoja tuli perään mutta velipuolet hoitelivat yleensä nössykät historiaan ;). Yksi jopa parkui puolen tuntia kun en uskonut parin viikon seurustelun jälkeen tuota rakastan sua lässytystä. En kehdannut siihen sitten lempata, oltiin isommassa porukassa ja pitkätukka hevihemmo parkuu selvinpäin... Seuraavana päivänä vasta.

Sitten tapasin varsinaisen pahiksen. Ei ollut pitkää tukkaa eikä mustia kuteita mutta asennetta löytyi. Ekat pari kuukautta :LOL:! Mutta sen nössykän mä sitten pidin itselläni ;).
 
silti onnellinen
Mentiin treffeille leffaan ja miehellä oli OMAT POPCORNIT mukana.. Valintatalon muovikasseissa 3pussia valmiiksi paukuteltuja mikropoppareita!!!!! Tilaakin vei niin pirusti ja mua hävetti..
 
g
lemppasin tyypin joka näytti ihan tälle
kun rupes pussaamaan. siis metrin päässä jo aukas suusa tolleen ammolleen, tuli olo niinku hai aukasis kitasa ja yrittäs syödä... lisäks se laukes vielä ehkä minuutissa, ei siinä paljoo ite kerenny hyötyä... yök.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja g:
lemppasin tyypin joka näytti ihan tälle
kun rupes pussaamaan. siis metrin päässä jo aukas suusa tolleen ammolleen, tuli olo niinku hai aukasis kitasa ja yrittäs syödä... lisäks se laukes vielä ehkä minuutissa, ei siinä paljoo ite kerenny hyötyä... yök.
Nauran tolle mielikuvalle. :LOL:
 
mä olin kaverin ja sen kaverin kanssa kerran baarissa, siellä yks iso, siis erittäis iso, jollei jopa lihava, mies flirttaili mulle (kaverini tunsi ennestään miehen), sit meni tilaamaan tietyn biisin, jotta vois tanssittaa mua, no pakko oli suostua, ja tuskaa oli (ajatelkaa, mun ensimmäinen kerta kun tanssin hitaita kenenkään kans, ja tällä hetkellä on ollu myös viimeinen). Tanssi kun loppui ja lähdettiin, niin antoi paperilla puhelinnumeronsa. Se paperi revittiin, heti kun mies vaan selkänsä käänsi. Ja onneks en toiste ole törmännyt. Oli siis lihava ja haisi hieltä, yök.
 

Yhteistyössä