Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
Yhden tyypin kanssa kerran pussailin jossain bileissä, ja sehän alko ramppaamaan meikän oven takana alvariinsa... Pimpotteli ja hakkas ovea, luuli saavansa majapaikan ja vähän muutakin mun luota. Välillä ihan pelotti, kun se pöllyssä tuli oven taakse. :/

No en tiiä onko tossa mitään erikoista, tulipahan mieleeni vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hihhii:
Nää on musta niin hauskoja, kertokaa lisää! Mulla ei jotenkin tuu mieleen mitään, jos oon pakit antanut niin se on kyllä ollut aika kokonaisvaltaista aina, ei jotenkin tuu mieleen mitään kenkiä eikä kukaan ole lähettänyt 39:ää tekstiviestiä (!siis oikeesti????) päivässä.

Paitsi se mun pitää sanoa, et mä just tykkään noista kapearanteisista miehistä. Muhun vetoo se tietty feminiinisyys niissä. ;)
Kyllä, se 39 tekstaria on ihan totta! Mä olin sillon mun parhaan ystävän kanssa samassa työpaikassa ja meillä oli sairaan hauska päivä kun epäuskosena kuunneltiin aina kun puhelin piippas uutta viestiä! Ja niissä viesteissä oli kaiken maailman laulun sanoja ja muuta lässytystä. Oli todella surkuhupaisaa! Ja viestejä tuli 39 kun mä ne laskin :D
 
Turkilmas
Pakko vielä lisätä että mun entinen poikaystävä istui jalat ristissä aina, siis silleen neitimäisesti, sillä oli usein pää vähän vinossa ja ranne silleen naisellisesti taitettuna.

Mä en voinut sietää noita juttuja, mutta pakotin itseni kestämään ne :D . Samoin kuin hemmetin karvaisen kropan ja kaljuuntuvan pään :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tollo mikä tollo:
ammattikouluaikainen tuttavuus sai lähdöt hyvin nopeesti, oltii kaks päivää tapailtu,niin osti mulle sellaisen hienon kaulakorun ja vei mut tapaamaan äitiään!! oikeesti kaks päivää! en ees tuntenu sitä jätkää juuri mitenkää! sillo mulla kiehahti
Mä olin muuten vasta 15 kun sattu tuommonen tapaus! Olin vain pussaillu yhden pojan kanssa perjantai-iltana niin hän toi mulle ruusun seuraavana päivänä ja alkoi puhua miten lähtee meidän isän kanssa metsälle syksyllä :eek: Meni maku! :LOL:
 
hmmm
Menin luottavaisesti sokkotreffeille laivaristeilyn merkeissä. Kaveri oli aivan tolkuttoman ruma!! ja vatsakas.
"tulen toimeen omillani" eli kelan tai vast. toimeentulon varassa. Asui kylässä, jossa oli noin 5 taloa ja baari, jossa kävi monta kertaa päivässä juomassa coca-colaa. Laivalla joka välissä pysähtyi kittaamaan sitä cocistaan. kun minä kävin vessassa, hän istui baarissa ja joi cocista.
meitä tuijotettiin, mies oli niin mielettömän ruma!
Näkö oli niin huono, ettei nähnyt mitä lukee pysäköintimittarissa, muttei suostunut menemään optikolle näön tarkastukseen koska ne vaan rahastaa asiakkaan kustannuksella!


 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Menin luottavaisesti sokkotreffeille laivaristeilyn merkeissä. Kaveri oli aivan tolkuttoman ruma!! ja vatsakas.
"tulen toimeen omillani" eli kelan tai vast. toimeentulon varassa. Asui kylässä, jossa oli noin 5 taloa ja baari, jossa kävi monta kertaa päivässä juomassa coca-colaa. Laivalla joka välissä pysähtyi kittaamaan sitä cocistaan. kun minä kävin vessassa, hän istui baarissa ja joi cocista.
meitä tuijotettiin, mies oli niin mielettömän ruma!
Näkö oli niin huono, ettei nähnyt mitä lukee pysäköintimittarissa, muttei suostunut menemään optikolle näön tarkastukseen koska ne vaan rahastaa asiakkaan kustannuksella!
Ei voi olla!!! :LOL: Huippua! :D
 
hihhii
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja tollo mikä tollo:
ammattikouluaikainen tuttavuus sai lähdöt hyvin nopeesti, oltii kaks päivää tapailtu,niin osti mulle sellaisen hienon kaulakorun ja vei mut tapaamaan äitiään!! oikeesti kaks päivää! en ees tuntenu sitä jätkää juuri mitenkää! sillo mulla kiehahti
Mä olin muuten vasta 15 kun sattu tuommonen tapaus! Olin vain pussaillu yhden pojan kanssa perjantai-iltana niin hän toi mulle ruusun seuraavana päivänä ja alkoi puhua miten lähtee meidän isän kanssa metsälle syksyllä :eek: Meni maku! :LOL:
Argh, no sulle on valikoitunut melkoisia liimoja. Huh, mä en vieläkään voi käsittää tuota tekstiviestien määrää... Eihän se muuta ehtinyt tehdäkään! Apua!
 
helli
sain aina migreenin ku harrastin yhen miehen kans seksiä,se oli nii kamalaa,tosin en tehny sen ku kahdesti,sen molo oli sellanen oksettava tikku.. jätin sen heti sen toisen panokerran jälkee,,
 
Alkuperäinen kirjoittaja hihhii:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja tollo mikä tollo:
ammattikouluaikainen tuttavuus sai lähdöt hyvin nopeesti, oltii kaks päivää tapailtu,niin osti mulle sellaisen hienon kaulakorun ja vei mut tapaamaan äitiään!! oikeesti kaks päivää! en ees tuntenu sitä jätkää juuri mitenkää! sillo mulla kiehahti
Mä olin muuten vasta 15 kun sattu tuommonen tapaus! Olin vain pussaillu yhden pojan kanssa perjantai-iltana niin hän toi mulle ruusun seuraavana päivänä ja alkoi puhua miten lähtee meidän isän kanssa metsälle syksyllä :eek: Meni maku! :LOL:
Argh, no sulle on valikoitunut melkoisia liimoja. Huh, mä en vieläkään voi käsittää tuota tekstiviestien määrää... Eihän se muuta ehtinyt tehdäkään! Apua!
No sitä me mietittiinkin että miten se jaksaa näpyttää, pitkiäkin viestejä! Tyypillä kuitenkin oli kaks lasta, ettei mikään kakarakaan pitäis olla! Nuoriso-ohjaaja ammatiltaan.... Erikoinen tapaus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja helli:
sain aina migreenin ku harrastin yhen miehen kans seksiä,se oli nii kamalaa,tosin en tehny sen ku kahdesti,sen molo oli sellanen oksettava tikku.. jätin sen heti sen toisen panokerran jälkee,,
Heh, vahinkoja sattuu. Joskus joutunu kuulemaan sen sanonnan että yks huono panokerta on sen toisen osapuolen häpeä, toinen jo oma ;) :D
 
Uusioäiti
Valkoiset urheilusukat, oli syy baarissa että keskustelu ei jatkunut pidemmälle ja kaikista kamalin on ne perkeleen valkoiset tennissukat ja sandaalit aaaaaaaagggggghhhhhh.
Tyttökaverit jakso naljailla kun tsiikailin sukkia, mutta se vaan oli niin kamalaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uusioäiti:
Valkoiset urheilusukat, oli syy baarissa että keskustelu ei jatkunut pidemmälle ja kaikista kamalin on ne perkeleen valkoiset tennissukat ja sandaalit aaaaaaaagggggghhhhhh.
Tyttökaverit jakso naljailla kun tsiikailin sukkia, mutta se vaan oli niin kamalaa
Kun pitää riman korkealla, saa lopulta parhaan :D
 
Yhden tyypin kanssa oli chatissa ja puhelimessa keskusteltu ja pyysin tyypin sit kahville mun luo.Siinä kahvitellessa selas sit Seiska lehteä ja kehui ihan haltioissaan kuin hyvännäkönen yms misu on Susanna Penttilä playboykuvissa |O Ei tarvinnu kahvitella toista kertaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lipastonlaatikko:
Yhden tyypin kanssa oli chatissa ja puhelimessa keskusteltu ja pyysin tyypin sit kahville mun luo.Siinä kahvitellessa selas sit Seiska lehteä ja kehui ihan haltioissaan kuin hyvännäkönen yms misu on Susanna Penttilä playboykuvissa |O Ei tarvinnu kahvitella toista kertaa :D
Jaix, no ei ihan parasta keskustelua ekoilla treffeillä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Pakko vielä lisätä että mun entinen poikaystävä istui jalat ristissä aina, siis silleen neitimäisesti, sillä oli usein pää vähän vinossa ja ranne silleen naisellisesti taitettuna.

Mä en voinut sietää noita juttuja, mutta pakotin itseni kestämään ne :D . Samoin kuin hemmetin karvaisen kropan ja kaljuuntuvan pään :kieh:
you made my day! :hug: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
Oho
Olettepa julmia. Eikö sisältö merkitse teille mitään? Ja jotkut sukatkin, kyllä miehelle voi kertoa jonkun ajan päästä, että laittaisit sandaalit ilman sukkia. Ihme, että tuollaiset nirpat on koskaan aviomiehiä löytäneet :/
 

Yhteistyössä