Mirka J:lle tsempit! ja H-Keijulle myös isot tsempit sinne tippaletkun kanssa. Toivottavasti menossa parempaan.
Joku kyseli ultra-ajoista. Ainakin siis Helsingissä ei ole mahdollista aikoihin itse vaikuttaa. Neuvolan täti sanoi, että ajat tulee postissa ja aikoja on aika mahdotonta siirtää. Itsellä tuli ne ultra-ajat VIHDOIN!
Eli siis aika tarkalleen 2 viikkoa meni, vaikka ei ollut pyhiä tai mitään välissä. Ajat sattui aamulle, ONNEKSI. Eli se
nt-ultra on nyt 5.2 , eli n. viikko pitäisi sinne jännittää. Jo laskin, että ehdin sieltä hyvin töihin, kun mun on käytännössä pakko päästä töihin normaalisti vielä tuolla viikolla tän työprojektini vuoksi. Ja ultra onkin nyt sitten 13+0 viikolla, eli ihan sopivasti.
2.ultra on sitten 28.3. Yritän ehkä tätä vielä siirtää toiselle päivälle, koska perjantait on mulle huonoimmat päivät töiden vuoksi. Katsotaan ekassa ultrassa mitä sanovat ajan siirtämisestä ja sen vaikeudesta.
Tänään kävin verikokeissa 11+5 viikoilla siis, eli en nyt ole varma, että meninkö liian myöhään? Neuvolasta siis laittoi mulle torstaina viestin viime viikolla, että pääsetkö heti perjantaina verikokeeseen, no enhän tietenkään päässyt vaan menin tänään.. No toivottavasti ei ollut liian myöhäistä.
Eilen en juonut kahvia, kun ajattelin, että eihän sitä kovasti suositella, että jos nyt jättäisin väliin. Olen normaalisti juonut sen 1-2 kuppia päivässä nyt raskausaikana. No eilinen kostautui päänsäryllä, joka jatkui vielä aamullakin. Tähän päälle 5 putkiloa verta, niin ihan kaikkein paras maanantai-aamu ei ollut. Onneksi oli eväitä töissä, niin sain jogurtin syötyä ja kahvikupillisen juotua ja jo oli parempi olo ja päänsärky poissa! En enää jätä kahvikuppia välistä. Mitäs päänsärkylääkettä sitä saakaan nyt ottaa? En ole tullut vielä kysyneeksi neuvolasta, kun yleensä ei päätä koskaan särje.
Tuo hiiva asia myös mietityttää.. Vähän on sen tyyppisiä oireita, mutta ei vielä mitään megalomaanista. Apteekista sanoivat, että ominpäin ei saa mennä lääkettä ottamaan, että pitää olla yhteydessä neuvolaan. Tuntuu jotenkin vaivalloiselta, joten kuulostelen nyt vielä tilannetta.
Huihuihui, kyllä nyt kun nuo ultra-ajat tuli niin alkaa asiat konkretisoitumaan. Ultran jälkeen kerron esimiehelle, niin saan sitten vastauksia kysymyksiini työjuttuihin liittyen. Nyt tulevana sunnuntaina aiotaan kertoa vanhemmille, kun kaikki on sopivasti saman katon alla. Eli ennen ultraa, mutta jotenkin niin luonnollinen paikka, että parasta näin. Sittenhän se paljastus voi alkaa yleisesti muillekin
Tällä hetkellä asiasta tietää vannottu ystäväpiiri, eli 9 kaveria, joille on kerrottu yhteisten iltamien vuoksi.
Ihania kaikkien ultra-kuulumiset. Kohta täälläkin toivottavasti hyvät kuulumiset. Ainakin on tänään ollut tuolla vatsassa sellaisia tuntemuksia, että uskon tyypin olevan ainakin elossa vielä.
Nyt on pakko mennä syömään...
Elythia ja tyyppi/projekti