Fiinaliina Joo mekin muutetaan. Tällä hetkellä asutaan kaksiossa ja ajateltiin, että nyt on kuitenkin vielä helpompi muuttaa kuin vaikka vuoden kuluttua, niin alettiin sitten asunnonvaihtopuuhiin. Haikeana ollaan, kun muutetaan pois tältä ihanalta tutulta alueelta, mutta ehkä uuteenkin alueeseen tottuu. Kaikki kävi niin äkkiä! Oma oli myynnissä 4 päivää ja siitä kun hyväksyttiin ostotarjous meni 4 päivää niin on jo meidän tarjous hyväksytty uudesta kodista! Kauppoja ja muuttoa odotellessa. Menee tosin vasta kesälle, eli heinäkuussa pitäisi muuttaa. Se vähän jännittää, että missä kunnossa olen silloin.. No kaikki menee varmasti ihan hyvin, näin luotan! Neliöön siis muutetaan, kun se oli mahdollista ja löytyi sopiva koti. Ei olla mitään innokkaita asunnonvaihtajia, joten helpompi jos ja kun tämä on nyt pidempiaikainen koti meille.
FB ryhmä voisi olla ihan kiva idea tosiaan myöhemmin
Ihani ultrakuulumisia ja lupauksia kaikilla. Meillä ultraan vielä kaksi yötä! Jännittävää on. Ultran jälkeen sitä taas ehkä ymmärtää, että on raskaana. Ehkä saatan antaa itselleni luvan tehdä pieniä hankintoja ultran jälkeen. Ne suuret hankinnat täytyy tehdä vasta kesällä kuitenkin.
Kuulostaa siltä, että olen onnekas, että paino ei ole noussut kuin n.80g/vko. Siltä se näyttääkin, kun masu ei ole kasvanut mitenkään megaisoksi vielä. Uskon, että sekin aika vielä koittaa, joten en jaksa olla huolestunut. Itse on muuten ollut vaikea huomata "vauvamasua", kun muutenkin olen ollut aina mahakas. Siis niin, että ne 5 ylimääräistä kiloa on aina ollut vatsalla.. En ole edes kuvia ottanut ja nyt mietityttää, että jääköhän se kaduttamaan myöhemmin.
No seuraavan kerran sitten ultrakuulumisia myös täältä!
Elythia + vauva ilman työnimeä 20+0
Appiukko muuten jo kuumotti, että työnimi on keksittävä... ehkä täytyy alkaa miettimään Miten vaikeaa sen nimen keksiminen sitten on, kun työnimeäkään ei saada aikaiseksi..
FB ryhmä voisi olla ihan kiva idea tosiaan myöhemmin
Ihani ultrakuulumisia ja lupauksia kaikilla. Meillä ultraan vielä kaksi yötä! Jännittävää on. Ultran jälkeen sitä taas ehkä ymmärtää, että on raskaana. Ehkä saatan antaa itselleni luvan tehdä pieniä hankintoja ultran jälkeen. Ne suuret hankinnat täytyy tehdä vasta kesällä kuitenkin.
Kuulostaa siltä, että olen onnekas, että paino ei ole noussut kuin n.80g/vko. Siltä se näyttääkin, kun masu ei ole kasvanut mitenkään megaisoksi vielä. Uskon, että sekin aika vielä koittaa, joten en jaksa olla huolestunut. Itse on muuten ollut vaikea huomata "vauvamasua", kun muutenkin olen ollut aina mahakas. Siis niin, että ne 5 ylimääräistä kiloa on aina ollut vatsalla.. En ole edes kuvia ottanut ja nyt mietityttää, että jääköhän se kaduttamaan myöhemmin.
No seuraavan kerran sitten ultrakuulumisia myös täältä!
Elythia + vauva ilman työnimeä 20+0
Appiukko muuten jo kuumotti, että työnimi on keksittävä... ehkä täytyy alkaa miettimään Miten vaikeaa sen nimen keksiminen sitten on, kun työnimeäkään ei saada aikaiseksi..