Vielä täällä porskutellan, ja luen teidän juttuja edelleen, itsellä jäänyt feispuukin puolelle samasta syystä kuin muillakin... Ja unohdin salasananikin jo enkä laiskuuttani jaksanut tilata uutta
Meillä oli viikko sitten NP-ultra ja siellä vierähtikin tovi. Vauva ei meinannut suostua makoilemaan selälleen ja venytteli niskaansa pitkäksi niin ettei kätilö saanut mitattua. Sillä olikin jotain salattavaa, melkoinen ketku! Turvotus oli ensin 3,2, sitten 2,5 ja kolmannen mitan tuli ottamaanntoinen kätilö, joka sai mitaksi 2,7. Tällä lukemalla kuulutaan niihin 5% joilla riskiluku on ylempi kuin 250, nyt en ihan tarkkaa lukua muista mutta 3,2 olisi antanut luvun 226 tms. Eihän me miehen kanssa oltu puhuttu etukäteen mistään jatkotutkimuksista, mutta itse kieltäydyin heti. Siihen sitten mies biopsian riskit kuultuaan oli samaa mieltä. En pystyisi keskeytystä tekemään kuitenkaan varsinkin kun kaikki raajat näytti olevan oikeilla paikoillaan ja muutenkin vilkas ja viikkojensa puolesta hyvin kehittynyt. Joi lapsivettä, hikkaili ja imeskeli peukaloaan.... Puolentoista tunnin aikana ehti nähdä yhtä sun toista! <3 kyllähän asia tietenkin on pyörinyt mielessä kuluneen viikon ajan paljonkin.
Sikiö vastasi 2 päivää vanhempaa, mutta pidetään nyt sama LA rakenneultraan. Rakenneultra-aika tuli eilen postissa ja se on 31.3.
Mainittiin muuten kätilölle dopplerista ja sanoi, ettei he suosittele ennen viikkoa 15 käytettäväksi. En kysellyt syitä sen enempää, mutta veikkaisin turhaa huolta jos ääniä ei kuulukaan?
Pinsulille kiitos babyfit.fi- vinkistä! Rekisteröidyin eilen ja iha hyvältä vaikuttaa, ainakin pyrin yhden treenin päivässä tehdä vaikka kuinka väsyttää
ja jännityksellä olen seurannut lima-asian ratkaisua tässä kun itsellä on ihan tismalleen samat oireet
Mulla on alkanut jalkojen turvotus jo
nivusiin on ilmestynyt uusi iso suonikohju, vasemman jalan jalkapöytää ja kantapäätä särkee. Pelkään saavani jonkun tukoksen ja sydänkohtauksen. Siis ihan oikeasti. Aamuisin sivelen hirudoid fortea ja pidän tukisukkia, mutta en tiedä auttaako kamalasti. Ajattelin huomenna soittaa tai meilata kätilölle asiasta.
Onko muilla vaikeuksia nukkua? Herään aina puolen yön aikaan vessaan ja sen jälkeen tuntuu ettei mikään asento ole hyvä enkä saa unta moneen tuntiin.
Nimistä.... Mulla on mielessä muutamia vaihtoehtoja, kaikki ovat jonkin luovan alan edustajia... Yksi taidemaalari, yksi tanssikoreografikko ja yksi laulaja
Milkei + ~<3 13+5