Huhhuh, tännekin pääsee välillä kirjautumaan. Puhelimella aina niin tönkköä kirjoittaminen, ja sitten kun on saanut raapustettua pitkät pätkät palvelu on heittänyt pihalle :headwall:
Teidän ihania ultrakuulumisia :heart: olen kuitenkin käynyt päivittäin katsomassa, FB:n sitten höpötellyt enemmän.
Täällä kaikki luultavasti hyvin, pahoinvointi jatkuu ja on alkanut häiritä yöunia. Heräilen keskellä yötä enkä sitten enää saa unta, kun oksettaa joka asennossa. Oksua ei kuitenkaan tule, yököttää vaan... Kämppä on täysin miehen siivoilujen varassa, kun ei töistä palauduttua pysty kuin korkeintaan käydä suihkussa (ja surffaamaan puhelimella netissä...).
Vähän kateellisena olen teidän dobblereista, itsellä välillä sellainen olo, että olis kiva tietää onko tuolla vielä kaikki hyvin. Mainitsin siitä tänään työkaverille, joka on muutenkin ihan innoissaan mun raskaudesta, ja hän lupasi tyttöystävältään pyytää mulle sitä lainaksi jos vaan paikallistavat sen jostain... fingers crossed!!! Tää työkaveri on muutenkin aivan loistava, ei antanut duunireissussa edes pizzalaatikkoa kantaa palaveriin, etten vaan rasitu liikaa
Mistä tulikin mieleen, että pitää selvittää kuinka paljon uskaltaa lentää lentokoneella.. muistaakseni siihen oli joku rajoitussuositus annettu.
Kyselin tuolla FB:n puolellakin jo, kuinka olette kertoneet muille lapsille jos niitä entuudestaan on ja miten he ovat uutiset ottaneet... meillä on vielä ehkä enemmän järkytystä (poika on 3,5), kuin intoilua. Ja epävarmuus asiasta on muuttunut kiukutteluksi, jota pitää sitten halauksin hätistellä pois. Miehet.
Mieliteoista sellainen eroavaisuus viime raskauteen, jossa en pystynyt syödä mitään mausteista, vaikka yleensä olin tykännyt tulisista ruoista. Tämä jatkui sitten raskauden jälkeenkin, kunnes NYT taas tekee mieli mausteista ruokaa! Ihanaa! Laitoin tänään töissä mehuunkin (täällä on mehukone) sekaan chilliä
Sukupuoli selvitetään varmaan tälläkin kertaa. Viime kerralla sitä ei olisi voinut olla edes huomaamatta, kun oli asiat aika selkeästi havaittavissa ultratessa...
Mulla on kyllä taas
poikaolo, lähinnä syystä, ettei miehen puolella tyttöjä tehdä ollenkaan
Olisi melkoinen yllätys, jos nyt olisi tyttö masussa!
Ensi viikolla 5.2. olisi neuvola. Olen yrittänyt soittaa sinne pari viikkoa np-testeistä, kun aika alkaa käydä vähiin... täällä siis tarjotaan testit yli 33-vuotiaille maksutta. Vihdoin eilen sain kiinni ja ymmärsin, että verikokeet otetaan käynnin yhteydessä ja ultran pitäisi olla enintään neljän päivän päästä verikokeista... mutta saattaa olla, että ymmärsin väärin ja saan ajan molempiin vasta tuolloin. Kielimuuri...
Tänään tanssitreeneihin... saas nähdä miten jaksaa kun olo on aivan ka-ma-la.
milkei + ~<3 9+6