Moikka kaikki elomasut!
Meitsi on pitänyt vähän taukoa palstailusta, on meinaan ollut niiiiiin huono olo, että hyvä kun on jotenki päivistä selvinny
. Mitään en oo joulukuun aikana oikeestaan tehny. Hyihyihyi. Tänään ollut hippasen parempi olo niin ajattelin tulla lukemaan kuulumisianne
Tervetuloa kaikille uusille, hitsi meitä on jo paljon
Elovaavin olo kuulostaa kovasti samalta kuin omani - tosin mä oon kyllä oksentanu
Milla 3 oho vautsi, ai teillä on kolmoset!
Eka neuvola
Täällä piti jo pissua purkkiin ekalla kerralla. Samoten piti ottaa kaikki verinäytteet, mut meitsi oli niin huonossa jamassa että ne siirrettiin myöhemmälle. Mutta kannustan kyllä kaikkia ottamaan sen miehen mukaan sinne, meillä mies oli ainakin kovin mielissään ekasta neuvolasta - ihanasti otettiin hänetkin huomioon.
Marisah
jos olo alkaa kovasti huonontua kun töihin pitäis mennä, niin roheesti otat vaan sairaslomaa. Mä en ainakaan ite olis töissä kyenny olla, eikä musta mitään hyötyykään siellä olis ollu.
Candyqueen I feel ya. Tää huono olo on niin kurjaa, kun nyt pitäis saada jo nauttia vauvasta ja raskaudesta!
Autosta
Meiltä löytyy Mazda6 farkku. Ihan loisto biili! Ostaessa jo pidettiin silmällä joskos perheenlisäystä saatais.
Finneistä
Jännä, että täällä moni kärsiny raskausoireena finneistä. Meikällä taas iho voi paremmin. Vaikken oo juuri pahoinvoinnilta ehtiny itteeni ja kauneutta kauheesti hoitaa, niin naama näyttää jopa hyvältä