PINSULI, mulle vois päivittää iäksi 28 v. ja la ois yhen laskurin mukaan 28.8. Veikkaan, että ultrassa saadaan joku muu päivä sitten, mutta mennään vaikka tuolla siihen saakka. (Sori, en saa värejä tabletilla.)
VARHAISULTRASTA. Oulussa ei kapunki kustanna. Toisessa raskaudessa kävin ite malttamattomana, se maksoi joitain kymppejä, alle 100 e. Nyt olen ajatellut, että niin kauan ku ei veriset vuodot ja kivut ala, niin raskaus mitä todenkäköisimmin sujuu ihan hyvin. Sikäli jos varhaisultrassa ei keskeytynyttä keskenmenoa havaita, niin ei se yhden hetken kurkkaus anna mitään mielenrauhaa jatkon kannalta... Ainakaan mulle. Se huoli lapsesta jatkuu koko raskausajan ja sitten koko elämänajan joka tapauksessa. Toki pientä mielellään kurkkisi vaikka joka päivä, jos se vain olisi ilmaista
Kirjoitin aikaisemmin, että ei ole paljoa ollu oireita, vaan unohdin tyystin mainita NAVAN KIVUN JA KUTINAN! Onko muilla? Tämä on ihan tuttua edellisiltä kerroilta loppuraskaudesta, mutta yllätti kyllä, että nyt jo alkoi! Tissit on myös olleet normaalia aremmat koko ajan oviksesta lähtien.
Pähkäileekö muut auton ja/tai asunnon vaihdon kanssa? Minä saan hyvin hukattua yöuneni niitä miettimällä :/
PINK, nuo kipeät supparit on niin kakspiippunen juttu. Onhan se hyvä, että varoittavat liiasta rehkimisestä, mutta sitten taas... no, ne on niin helkkarin kipeitä. Sulla oli sit varmaan nopea kanssa synnytys, jos 8 cm olit jo auki?
Mulla syntyi toinen lapsi syöksyllä, 1,5h kokonaiskesto, kaksi ponnistusta vaadittiin. Onko muita, joilla SYÖKSYSYNNYTYS takana? Mietin, että käynnistetäänköhän sit tällä kertaa, mutta tuskin, ku matkaa sairaalaan kuitenki vaan 15 min. Toisaalta, en minä viimeksikään kerinny ku saliin kävellä.
Shuri ja Kingi 5+1 kaiketi