Kivaa alkavaa viikkoa kaikille ja hyvät vaput jo nyt!
Olispa hienot ilmat niin pääsis ihmisten ilmoille esittelee pömppövattaa
En oo kyllä viel tottunu tähän kasvavaan mahaan, olo on ihan normaali mut välillä säikähtää kun kattoo itteään peilistä
Kiva kuulla että muillakin on alkanut vatsa pyöristyy!
Meillä on HUOMENNA np-ultra!!!! onneks se on heti 8 aikaan aamusta, en varmaan nuku ens yönä ollenkaan. Tottakai sitä miettii onko siellä kaikki hyvin... varsinkin kun oireita ei oikeastaan ole, muuta kuin turvotus, ummetus ja ruuat jotka eivät maistu ollenkaan.
Sukupuolesta sen verran, että vaikka mulla on ihan poikaolo niin mun isä sanoi viikonloppuna, että sieltä tulee tyttö, hän tietää sen 100%:n varmasti. Ei tässä muuten mitään mutta mun isällä on yliluonnollisia kykyjä, siis näkee sellaista mitä me muut ei nähdä tai tiedetä. Niin laittoi vaan mietityttämään, hän vielä sano sen niin että se on kerrottu hänel jo aikoja sitten, että hän näkee rimpsuhameisen tytön selvästi
No mikäs siinä, jännittää kumpi se sitten on. Mutta edetään nyt toi huominen np-ultrakin ensin.
Omaa napaa vielä sen verran, että mies täräytti mulle eilen että oli kysynyt mun kättä mun isältä!!!
mun mies on aika vanhanaikainen nuissa jutuissa ja isä oli vissiin ollu oikein tyytyväinen ja luvan oli saanut. Että kosintaa ootellessa
Shalley 11+6