Moi kaikille!
Täällä sitä taas kirjoitellaan, olen lukenut aktiivisesti, mutta puhelimella on liian haasteellista kirjoitella. Nyt koneella
Tervetuoa uusille! Itsekin täällä melko uusi kirjoittelija.
Ja voi kurjuus ikävistä uutisista
Olen jonkin verran näitä palstoja lueskellut ja saanut tästä kyllä itselle melkoisen stressin, kun ehkä täällä vaan nuo huonot uutiset korostuu. On vaikeaa kuvitellakaan sitä tilannetta ja toivon, että minun eikä muidenkaan tarvitse sellaista kokea. Ainakaan siis uudestaan niiden, joille näin on jo käynyt aiemmin. Ja ehkä tästä johtuen ilouutisen jakamista haluaa pitkittää. Onpa vaikeaa tämä kaikki! Kiitos tosin noista prosenteista. Päätin, että jos on pakko asiaa stressata, saan niin tehdä vielä tämän viikon. Sen jälkeen todennäköisyys on jo niin pieni, että turha murehtia!
Daisy D. ja muut: Siis miksi ei saisi juoda glögiä tai syödä pipareita? Olen ainakin ihan hyvällä omatunnolla pistellyt naamariini. En toki joka päivä enkä kilokaupalla, niinkuin en muutenkaan näitä nauttisi, mutta en ole vältellytkään..
Omat olot on edelleen olleet suorastaan hyvät. Voisin hyvin kirjoittaa, niinkuin
-J- noista ruokailuista ja ruoantekemisestä.
Palelun unohdin viimeksi kertoa oireeksi. Tällä hetkellä pahimmat oireet on palelu kaiken päivää ja se väsymys. Olen jumpassa yrittänyt käydä väsymyksestä huolimatta ja hyvä fiilishän siitä kuitenkin tulee sitten jälkeenpäin! Tänään olin kyllä sellainen toope tanssitunnilla, että ei meinannut millään mennä jalat, kädet ja nenä oikeisiin suuntiin. Osa selittyy ihan taidoillakin, mutta vaikuttanee tämä väsymys ja keskittymiskyvyn puutekin tähän..
Mitenkäs muut olette nyt liikkuneet oireista huolimatta? Ja kokeneet tietenkin, miten jatkossa kannattaa liikkua? Vähän lueskelin aiheesta jo ja ymmärsin, että ensimmäisen kolmanneksen aikana ei vielä tarvitse suuremmin murehtia.
Oireena muuten myös pieni alavatsakipu aika-ajoin. Huomaan, että se tulee jos istun pitkään töissä ja sitten vielä kotona ja koko ajan jalat sylissä sohvalla. Kun on pitkällään, ei moisia tuntemuksia olekaan.
Minulle voisi vielä päivittää, että
ensimmäinen neuvola on 14.1
No tulihan tässä taas kaikenlaista jälleen. Niin ja mitään "työnimeä" ei ole kehkeytynyt vielä, uskoisin, että ensimmäisen neuvolan tai ensimmäisen ultran jälkeen sellainenkin voi tulla kuvioihin, kun koko tilanne konkretisoituu.
Elythia rv 6+0