Ihan ensiksi
Sannulille paljon onnea pienen prinsessan syntymän johdosta! Todella koskettavia juttuja ja kuvia hänestä. :heart:
Te kirjotatte ihan liikaa, niin ettei perässä pysy!

Viime aikoina oon ollu niin katki poikki väsyny ettei mitään rajaa. Töiden jälkeen on tullu nukuttua pikät päikkärit ja eipä niiden jälkeen sitä päivää ookkaan kovin paljon enää jäljellä.. No jospa se tästä eikä niitä töitä onneks enää kauaa ole.
Toissapäivänä oli neukku ja laitanpas kuulumiset sieltä seuraavaksi.
Rv 29+3
Paino: 63.8kg (64.9kg)
Painon muutos/vk: -285g (+497g)
RR: 112/72 (119/81)
Pissi: Puhdas (puhdas)
HB: 140 (144)
Sf-mitta: 28cm (25cm)
Vauvan syke: 140 (1142)
Liikkeet: ++
Tarjonta: pt
Hb mulla oli edelleen pysynyt tosi hyvänä. Tuo paino nyt vähän huolettaa, ku laskenu vaikka ihan normaalisti oon edelleen syöny enkä oo liikkunu mitenkään erilaillakaan. Neukkutäti heti kyseliki tarkkaan miten ja mitä syön. Mut Sf-mitta kuitenki kasvanu, vauva liikkuu päivittäin ja sykkeet hyvät, et vauvalla pitäs olla kaikki hyvin ja eiköhän se siellä kasva. Jospa toi painonnousu nyt vaan hetkellisesti tasaantu ku yhdessä vaiheessa sitä tuli tosiaan se melkein 1kg viikossa ja kerkeehän sitä vielä tulla.
Vauva pötkötteli pt:ssä ja niin oon itekin jo päätelly ku potkut tuntuu tuonne alas ja pää tuntuu selvästi oikealla just kylkiluiden alla. Vielähän sillä on aikaa kääntyä, mut rupes se täti jo puhuun, et jos kk päästä vielä on niin miettii lähetteen tekoa äippäpolille. Mut uskon et se tuolta vielä kääntyy, tosin jos on niin itepäinen ku äitinsä niin voipi olla kääntymättäki.
Supistuksista puhuin kans, joita on nyt ollu enempi, mutta edelleen ovat epäsäännöllisiä eikä kipeitä. Kyl se silti meinas, et jos ne vielä lisääntyy niin ois hyvä vielä lääkärin kahtoa kohdunsuun tilanne ennen sit sitä vikaa lääkäriä synnytystapa-arvion yhteydessä.
Mut kaikinpuolin kaikki hyvin kuitenkin ja erittäin hyvin oon voinu tuota väsymystä lukuunottamatta, toivottavasti jatkuukin näin. Eikä tässä tosiaan enää kauaa töitäkään ole jäljellä, kohta sitä varmaan jo huomaa olevansa mammalomalla.
M + Papunen 29+5 (iik, kohta 30 täynnä!)
Nyt vain omaa napaa, täytyy perehtyä tarkemmin juttuihinne vähän myöhemmin, pakko ottaa taas tirsat.