Rv30 poks :heart: Musta tuntuu että ennen rv30 odotettiin tulevia viikkoja nyt alkaa ns lähtölaskenta alaspäin, tästä lähtien miettii vaan enää 9vko ja muutama päivä jne...sitä rataa kun tähän asti miettinyt vielä Yli 15 ,10 vko.
No juu,mulla alkaa ilmeisesti iskee kriisi tuon ajan kanssa. Yks kaks tajuaa että tää aika on mennykkin aika sairaan nopeesti.
Huisi Täällä toinen aktiivilliikkuja,pieni tauko kylläkin oli noiden mun sairaalareissujen takia mutta nyt koitan taas päästä rytmiin.Eli 3xvko salia/kotona treenausta. Vedän siis useimmiten Bodypumppia kotona jos jotain teen,nyt vaan kun ei tiedä uutta ohjelmaa harmittaa mutta mutta.Teen tota vanhaa,en uskalla lähtee ihan tunnille kurkkii millainen ohjelma kun en pysty kuitenkaan enään samassa tahdissa tehdä siellä kuin ennen,niin en sitten saa mitään oikein irti siitä. Omalla tahdilla ja saa huiliakkin välillä kotona =)
Tulis hyvät ilmat niin pääsis heittää lenkkejä vielä tähän ohelle,pakko nyt pitää nää vikat viikot tiukkaa kuria tuon liikunnan kanssa koska haluan päästä yksinkertaisesti mahd pian takaisin omiin mittoihin kun vauva on syntynyt.Sit vasta alkaakin rääkki kun siihen saa luvan
Madot on toivottavasti häädetty,pitäis siivota vaan nyt ahkerasti joka päivä. Lapset ihan hermona kun mä kyttään niiden käsienpesua,tuo nuorimmainen tuntuu välillä vähän koittavan fuskata siinä hommassa
Tänään lähti käyntiin lasten viimeinen tarhapäivä,sitten jäävät kotiin mun kanssa.Just tajusin kun esikoinen aloittaa eskarin syksyllä että se ei enään ikinä mee tarhaan,missä mun pieni esikoinen on

Iso poika jo :heart:
Nyt kahvit ja jos sais sykkeet taas ylös liikunnan parissa.Mukavaa päivää kaikille. :wave: