** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
POOOOOOOOOKS pyöreitä elikkäs rv30 tervetuloa! :D
Näin se aika lentää!

Kävin kattelee imetysrintaliivejä ku INHOAN nuita mitkä esikon kanssa ostin (triuphin), mut en millään raaskinu ostaa Anitan maukkaalla hinnalla olevia. Nyt vaan sit odottelen et Carriwelliltä tulee kesäkuussa uusi malli tuohon drop cup:iin niin pääsee tilaamaan... Toivottavasti siis tulee ajallaan ettei mene liian myöhään, tosin kiire olis saada uudet rintsikat kun nyt ei ole kuin 1 kpl mustia jotka sopii!!! :headwall: Hiukka on nuo daisukkeet kasvanu :laugh: Nooh mies o tyytyväinen, jos ei muuta :D

Tatuoinneista ollunna puhetta niin mulla kuvakin jo valmiina (perhonen) jonka haen, nyt vaan pyydän kamuani muokkaamaan sitä niin että saan joko lasten etukirjaimet tai syntymäajat siihen "upotettua"... Kaip sen sitten joulunalla käy hakkauttamassa =)

Huomenna Tallinnaan, JIBBII jotain vaihtelua tähän olemiseen! :D

K ja "pekkapötkylä"

Siis ei oo totta miten paljon tekstiä oli luettavana, kun eilen ei ehtinyt! :D Hah, täällä on oikeen urakoitu :)

..Mulle tuli äippäpakkaus myös eilen ja jos nyt oikeen muistan niin kelan sivuilla näkyi 21.5 että se oli myönnetty. On muuten aivan mahtava pakkaus, en olisi parempaa voinut toivoa!! Ihanaa :heart: :heart:

Enää 6päivää töitä, jos ei lasketa kahta lauantaita, mutta ne ei kylläkään oo kokonaisia eikä kunnollisia työpäiviä :) Hihi!

..Eilen saapui vihdoin myös kauan odottamani uusi sohva! On paljon paremman näköinen kuin liikkeessä.
Tänään tuli rahat myymästäni skootterista tilille, huomenna ostelemaan vauvalle ja kotiin tavaroita :) :heart:

Rebeska ja Juhani 30+4

19 työpäivää jäljellä tai työyötä :laugh: No äkkiä se aika menee.

Mulla on kans vaan yhdet liivit mitkä mahtuu kunnolla ja näissä taitaa olla ympärysmitta liian iso, joten liivi kaupoille tarvis marssia. Jospa nyt sitten jo yrittäis käydä hakemassa yhdet imetysliivit mitä käyttäis loppuajan, tosin ehkä olis kiva kun olis parit liivit mitkä mahtuis päälle

Täällä myös äitiyspakkaus saapunut postiin. Huomenna päästään miehen kanssa sitä sieltä hakemaan. Millään en malttaisi odottaa, mutta tänään mies ei ehdi kantoavuksi.

Hiusten värjäämisestä: Olen värjännyt kampaamosta ostetulla kevytsävytteellä hiuksia (tyvikasvu) koko raskauden ajan ja ihan terve ja normaali vauva pitäisi olla tulossa =)

Mies tuli eilen työmatkalta ja oli ostanut vauvalle aivan ihanan kesämekon lentokentältä :heart: Onneksi ei tullut uutta tuhkapilveä, kun meillä tosiaan on häät lauantaina. Tänään saan puvun kotiin ja todella toivon, että mahdun siihen. Edellinen sovitus oli viikko sitten.

Sipsunen & nalletyttönen 29+4 :heart:

Moona: Mun mielestä siin pakkauksessa lukee et ei raskaana oleville. Ite en sitä oo uskaltanu käyttää. Rennie on sellanen närästyslääke mitä voi käyttää raskaana ollessa.

Kyllä mäki hiuksia oon värjänny. Tosin viimeeks otin raidat vaan ettei sitä väriä laitetta päänahkaan ollenkaan. Tosta ollaanmontaa mieltä et onko turvallista vai ei. Kampaajan mukaan on turvallista, mutta ite päädyin varmuuden vuoks raitoihin.

Hmmm... Näyttää sanovan Samarinista

Raskaus ja imetys: Samarinilla ei tunneta haittavaikutuksia raskauteen ja imetykseen.

Rennie ei tunnu helpottavan sitä ns. ahdistavaa olotilaa. Samarin auttaa siihen. Mutta en toki käytä kuin korkeintaan pussin päivässä.

vattuteestä vielä.. nyt on eka kupillinen juotuna, ja oli mun mielestä tosi hyvää ihan pelkästään vedessä, nam :p mutta, mites ootte muut tehnyt, kun nyt saa sen 3 kupillista juoda, niin ootteko juoneet esim. aamulla yhen, päivällä yhen ja sit vielä illalla, vai voikohan sitä juoda ihan peräkkäin vaikka 2 kupillista nyt ja illalla yhen? Tuskin sillä mittään väliä on, mut aattelin kysästä miten muut teette :D

Alkuperäinen kirjoittaja Selmiina:
Eli tämä: http://kimperi.com/product_info.php?cPath=29_15_27&products_id=13

Onko tuo semmonen "puettava paita", vai minkämallinen? Onko siinä jotku kaistaleet jotka pitää solmia ympäri kehoa yhteen? :D Onko jossain selvempää kuvaa millainen tuo on "aukaistuna"?

Voi vitsi että oon tyhmä näissä.... :ashamed:

toi liina on 5 m pitkä.
mun suosikki oli kietaisuristi II
http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=244
jonka saa myös "kehtona"
http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=394

noilta sivuilta myös muita ohjeita. Oma paras löytyy kokeilemalla.
Ja kun saat nasun kyytiin, niin liikkeelle het. Näin mua neuvottiin aj huomas aluks itekin, että oli hyvä neuvo. Ei toinen tuskastu ja hermostu.. ;) ..ja ite siinä samalla...

Mä ostin Hug a Bubin käytettynä 60e. Myynen sit aikanaan samaan hintaan eteenpäin, jos ehjänä ja hyvänä pysyy.
Ja taskuliina löytyy kans jo. Manducasta haaveilen vielä. Sillä isikin suostuu viemään ja on taaperollakin vielä mainio.

Tatuoinneista. Multa löytyy pari kipaletta entuudestaan ja voisin vielä pari ottaa. Mies pisti oman ekasensa piirrettäväks. Anto lasten tiedot muiden toiveidensa lisäks siihen suunnitelmaan. Aika kiva. Mä haluisin kans jonkun sellasen jutun, missä olis "mun lapset". Pari vuotta sit mietin keijuja ja menninkäisiä. KM tähtenä/tähdenlentona taivaalla, mutta mä taisin kasvaa siitä ajatuksesta jo ohi. Tuumitaan...

Huomenna vimppa työpäivä. Tosin lupasin (ja kai haluisinkin, rahan takia) tehhä keikkaa juhannukseen saakka jos tarvitaan.
Saas nähä miten käy.

Tatskoista.. iteltä löytyy 1kpl, -06 otettu ja siitä lähtien oon uusista kuvista haaveillut, mut eipä oo vieläkään tullu laitettua lisää. Ja oon kans suunnitellut, että tossa syksyn aikana laittelisin sitten uutta kuvaa. Mulla on tosi paljon jo kaikkia suunnitelmia mitä haluisin, mut seuraavaks kyllä varmaan laitan lapsista "kertovat" tatuoinnit, eli pojasta laitan semmosen limenvihreen rusetin mihin tulee syntymäaika ja ehkä nimikirjaimet ja sit jos tää masuvauva nyt on tyttö, niin hänestä sit joku lila tms. värinen rusetti ja kans syntymäaika jne. Mun kaveri on mulle jo piirtänyt valmiiks semmosen rusetin joten sillä mallilla meen sit teetättämään :) Muita kuvia mitä haluan vielä joskus, on jotain köynnöstä jalkapöydältä lähtien sääreen, ja sit käsivarteen kaikkea kivaa värikästä, mm. kukkia, perhosia jne.

Mitenköhän Sannulin Tytillä menee? Käyppäs kertoilemassa taas kuulumisia kun vain jaksat :)

Samarinista sitä ei sen takia suositella raskaana oleville koska sisältää paljon suolaa, joka lisää turvotusta (mikä ei tietenkään liiaksi ole hyväksi raskaana olevalle).
Sama hommahan on näissä tietyissä kivennäisvesissä jotka sisältää natriumia. Turvottaa :snotty:
Sen vuoksi Rennie on raskaana oleville parempi.

månsdottir nuo linkit jotka laitoit, niin voiko tuolla Kimperin liinalla tehdä ne molemmat??
Vai pitääkö niihin olla jokin erilainen liina? Tuo kehto sidonta näytti kivalta, mutta millanen liina siihen pitää olla?
Muuten nuo Kimperin kuosit olis ihania, että sieltä voisin tilata....

Selmiina: jep. noi sidonnat on just pitkälle liinalle tarkoitettuja.
Ite on kehtomeiningillä vienyt just pitkällä, trikoisella liinalla.
Sidontaperiaatehan on noissa molemmissa oli sama, mutta vauvan asento eri.
Tän linkin vasemmassa reunassa on lisää eri sidontoja ja niissä suositusminimipituudet.
http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=412

Närästykseen neuvolassa suosittelivat [kaviskoonia] tai oliko se [kaviskoolia]. En muista miten se kirjoitetaan.
:whistle:

LÄÄKÄRINEUVOLASSA eilen ja kaikki hyvin. paino -100g mikä oli mulle ihana uutinen kun oon syömisiä vähän yrittäny petrata / vähentää. eli sokrut pois. nyt tullu yhteensä 7kg. sf 26 eli mennään keskikäyrällä (viimeksi 22 jolloin yläkäyrällä). paikat kiinni eikä supistuksia tai muuta tunnu. sykkeet edelleen korkeat. asentoa ei tarkistettu mutta varmaan seuraavan kerran kun viikkoja 32. eli sitä odotellessa...

korvapuustu 27+6

Selmiina Tilasin sen trikoisen liinan. Pientenparhaaksi.fi sivuilla mainostetaan että sopii erittäin hyvin aloittelijoille, joten siihen itekkin päädyin :)

Me9 Tilasin kestovaippakauppa.comista ja postarit oli 7.50?, eli yhteensä hintaa tuli 62.50?.

Nyt ku rupesin taas juomaan tuota vadelmanlehtiteetä, niin oon kerralla hörppiny semmosen Taika-mukillisen, eli 4dl kerralla.

Sitähän mun piti vielä kommentoida ku joku kyseli siitä kantopussista. Minä kans vuosi sitten sain sen tilaajalahjaksi vauva-lehestä, mutta en sitä sitten koskaan käyttäny. Jotenki tuntu niin hankalalta enkä oikeen saanu sitä istumaan päälle. Siinäkin vissiin on eri koot pienille ja isoille ihmisille. Mutta jos pussi on oikeen kokonen niin varmaankin on ihan mainio peli.

Yhteistyössä