Eilen illalla. Lojuin sohvalla. Mitä mies teki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä kyrsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt sulla meni semantiikaksi :) Ellet ymmärrä tuollaista käsitettä, oletkohan lukenut runsaasti feminismistä...

En aio tehdä tästä keskustelusta akateemistasoista tout court.

Asia ei taida hirveesti nykyisestä edetä, eikä se ole ehkä tällaisen foorumin ajatuskaan käydä vakavammin asioista puhumaan. Eli illanjatkoja vaan :)

Kysehän ei tietenkään ole ymmärtämisestä sinänsä, vaan siitä, että vakiintuneilla käsitteillä on vakiintunut merkitys. Näin ollen kaikki ymmärtävät ne riittävän yhdenmukaisella tavalla, jotta keskustelu voi ylipäätään edetä ja parhaimmillaan johtaakin johonkin (esim. molemminpuolisen ymmärryksen lisääntymiseen ets.). Mutta tämähän ei taida olla sinun tarkoituksenasikaan, kuten toteatkin.

Akateemisuudellahan (mitä sitten mahdatkaan sillä tässä yhteydessä tarkoittaa?) ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Suomen kieli on aivan riittävän ilmaisuvoimainen ilman, että sinun tarvitsee joka ikisessä keskustelussa keksiä siihen puolenkymmentä aivan uutta ilmaisua, joita kenenkään muun ei tietenkään ole edes mahdollista ymmärtää sinun kanssasi yhdenmukaisella tavalla.

[QUOTE="jjjj";30146344]Onneksi oma mieheni kiihottuu sekä kiusoittelevasta viettelystä että myös siitä, kun ilmestyn alasti sohvalle ja alan dildotella itseäni. Vaihtelu virkistää.[/QUOTE]

Mistä oot saanu dildon?

Vaikuttaisi nyt siltä että miehesi on saanut tuheroa saman päivän aikana eikä jaksanut kiinnostua siitä enää uudelleen, tai sitten televisiosta tuli todellakin miestäsi kiinnostavaa ohjelmaa joka vei kaiken keskittymiskyvyn.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä kyrsi;30144854:
Toinen jalka oli huolimattomasti heitettynä selkänojan yli ja toinen miehen polvella. Iso pyyhe oli valahtanut ja paljasi juuri ajellun ja puhtaan porsliinin. Mitä mies teki, tuijotti telkkaria lonkerolasi kädessä. Miten moni mies olisi antanut olla rauhassa?

Minun mielestäni ap. oli virkistävä. Jos haluaa seksiä kannattaa se esittää selkeästi, vaikka olisikin nainen. Lisää näin käyttäytyviä naisia, kiitos.

Itse en keksi mitään, joka olisi saanut minut pitämään näppini ja kaluni erossa ap:stä. Ja se porsliini olisi ollut kirsikka kakun päällä...

Katsoo esim maria verinen, gueen Elisabeth, margareth thacher ja vaikka nykypäivän linden . Viittaus lex nokiaan ja työntekijän vaikka riisuttava itsensä. Onko Se vain todistelua että emme ole sydämmen pehmeyden vietävissä. Osaamme olla kovia ja kylmiä johtajia näin jopa ylittävät kylmyydellään mies johtajat. Vähän niinkui valloitus sodissa piti olla parempi kuin edellinen kuningas. Merkille pantavaa on myös Se että aina kun nainen on johtanut on Se jakanut kansan kahtia. Esim guuenin aikaan protestantti sodat, thacherin aikana englantilainen hyvinvointi purettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä kyrsi;30144854:
Toinen jalka oli huolimattomasti heitettynä selkänojan yli ja toinen miehen polvella. Iso pyyhe oli valahtanut ja paljasi juuri ajellun ja puhtaan porsliinin. Mitä mies teki, tuijotti telkkaria lonkerolasi kädessä. Miten moni mies olisi antanut olla rauhassa?

Niin, palatakseni tähän tekstiin niin tää nyt ei vaan ole viettelyä kuten mä ymmärrän. Jos naisen esileikki on sanaton "otakkonä pillua" niin... En ole itse edes tainnut olla sellaisessa tilanteessa koskaan.

Ehkä se vois vuosien parisuhteessa joskus ollakin ok mut mulle paljon nautittavampaa on itse tilanne ja tunnelmat naisesta, seksi ei ole rutiinia mulle. Tykkään takaa-ajosta lähes jopa enemmän kuin saaliista. Tiedän toki että osalle miehistä merkkaa pelkkä sisään-ulos pano. Mun käsitys hyvästä rakastajasta on just tällainen monipuolinen ja nautiskelija enemmän kuin jyskyttelijä, ääripäistä. :)

Katselin tuossa aikani kuluksi erästä "naisesiintyjien" kanavaa eli missä naiset riisuvat webbikamerassa ja niille saa kirjoittaa palautetta ja kyllä mun suosikeiksi sieltä nousee usein venäläiset. Vaikken palvo venäläisnaisia - en etenkään pidä piikkikoroista ja paksusta meikistä jota joillain on, samoin rahan tärkeys on vähän ongelmallinen - niin he usein osaavat aika hyvin miehen viihdyttämisen ja yksinkertaisesti nauttivat siitä itsekin. :)

Kyse on kai aivan siitä, miten asian näkee: maallikkofeministille kyse on tietenkin riistosta ja epätasa-arvosta. Mutta yhtä hyvin tällaista naista voidaan kohdella hyvin ja kunnioituksella ja hän voi itse olla onnellinen.

Mistähän saisi monet suomalaisnaiset ymmärtämään tuon hienovaraisuuden. Kun monesti ollaan joko liian viileitä tai sitten tosi avoimia ja suoria. Vähän kuin

-meikkiä joko perkeleesti tai ei juuri mitään,
-seksiä joko jatkuvasti tai siveyden sipulina,
-seksuaalisuus: joko yhdyntää tai ei tehdä mitään seksuaalista
-suhde on joko arkea tai huumaa

Sama kaksinapaisuus liittyy miehiin:

-mies on joko nössö tai renttu
-mies joko puhuu vähän ja totta tai puhuu paljon ja valetta
-mies on joko aina kanki tanassa tai homo/impotentti
-mies on joko kätevä käsistään ja hyvä sängyssä tai huono käsistään ja huono sängyssä
-mies on joko lukenut ja fyysisesti heikko tai kouluja käymätön ja fyysisesti vahva

Ja suhteisiin:

-ihminen on joko pinnallinen ja katsoo ulkonäköä tai syvällinen ja ei välitä ulkonäöstä

Vain muutamia mainitakseni.

Viisas keskitie ja yleensäkin ajattelu pahasti hukassa ja hakusessa yllättävän monella naisella näissä, kaikesta tasa-arvotaistelusta huolimatta. Taitaa olla niin, että vähemmän tasa-arvoisista yhteiskunnista nouseekin yllättäen viisaampaa ja monipuolisempaa ajattelua ja näkemyksiä naisilta.

On se kumma, ettei miehille mikään kelpaa. Olkoot sitten ilman.

[QUOTE="vaimo";30147414]On se kumma, ettei miehille mikään kelpaa. Olkoot sitten ilman.[/QUOTE]

Kyllä miehelle kelpaa aina. Ja varsinkin kun on houkuttelevasti esille asetettu (ap). Täällä nyt jokunen jonkin hienostelevan ja moralisoivan pistoksen saanut mieskin keskusteluissa, jotka yrittää tuomita ja tyrkyttää sitä omaa ja niin hyveellistä oppiaan. Ei ne mitään miehiä ole ne semmoiset.

Kyllä miehelle kelpaa aina. Ja varsinkin kun on houkuttelevasti esille asetettu (ap). Täällä nyt jokunen jonkin hienostelevan ja moralisoivan pistoksen saanut mieskin keskusteluissa, jotka yrittää tuomita ja tyrkyttää sitä omaa ja niin hyveellistä oppiaan. Ei ne mitään miehiä ole ne semmoiset.

Ei saatn. Täältä löytyy kyllä munaakin - mut en mä nyt tosiaan kaikkea pane ;) Sitkeessä kyl elää nää myytit että joka mies nussiskelee kaikkea, jossa kolo on.

Milloinkahan te naiset oikein opitte ymmärtämään, että meitä tosimiehiä ei pahemmin naisten aivot eli pillu kiinnosta? Eri asia sitten on, jos miehesi on niitä harvoja seksuaalisesti poikkeavia pervoja, joita se pimppi kiinnostaa.

mä pitäisin pelkkää haarat levällään meininkiä köyhänä. Katsos Se että saan juosta soturin lailla ja vähän repiä vaatteita tuo kiihkon. Ei Se valmis pöytä.

Alkuperäinen kirjoittaja tässä olet;30147482:
mä pitäisin pelkkää haarat levällään meininkiä köyhänä. Katsos Se että saan juosta soturin lailla ja vähän repiä vaatteita tuo kiihkon. Ei Se valmis pöytä.

Tuo on sinun ongelmasi. Jotain on vialla jos pitää juosta p...lun perässä. Hanki semmoinen, ettei tarvitse enää ylimääräistä rasitusta. Mutta taidat olla teini tai teinin mielinen. Jatka ongelmaasi rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja tässä olet;30147482:

Heh, arvostan kyllä roomalaisia miehen ja naisen hyveitä jonkin verran ;)

Kysehän ei tietenkään ole ymmärtämisestä sinänsä, vaan siitä, että vakiintuneilla käsitteillä on vakiintunut merkitys. Näin ollen kaikki ymmärtävät ne riittävän yhdenmukaisella tavalla, jotta keskustelu voi ylipäätään edetä ja parhaimmillaan johtaakin johonkin (esim. molemminpuolisen ymmärryksen lisääntymiseen ets.). Mutta tämähän ei taida olla sinun tarkoituksenasikaan, kuten toteatkin.

Akateemisuudellahan (mitä sitten mahdatkaan sillä tässä yhteydessä tarkoittaa?) ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Suomen kieli on aivan riittävän ilmaisuvoimainen ilman, että sinun tarvitsee joka ikisessä keskustelussa keksiä siihen puolenkymmentä aivan uutta ilmaisua, joita kenenkään muun ei tietenkään ole edes mahdollista ymmärtää sinun kanssasi yhdenmukaisella tavalla.

Itse asiaan kantaa ottamatta tätä kyllä peesailen kovasti. Varsinkin ensimmäistä kappaletta. Keskustelu muuttuu mahdottomaksi ja turhaksi, jos millekään käsitteelle ei ole olemassa yksiselitteistä tarkoitusta, jonka kaikki osapuolet ymmärtävät.

[QUOTE="äksy";30147492]Tuo on sinun ongelmasi. Jotain on vialla jos pitää juosta p...lun perässä. Hanki semmoinen, ettei tarvitse enää ylimääräistä rasitusta. Mutta taidat olla teini tai teinin mielinen. Jatka ongelmaasi rauhassa.[/QUOTE]

tuo kiihkoa. Lisää katsos mulle nainen ei ole panopuu. Rakastan naista joka on kiusoitteleva. Lisää nautittavuutta esim tantra siinä pariskunta tekee lentäen asennosta toiseen ollen yhtenäinen koko ajan. Lisää kummankin nautittavuutta

meillä toi on ihan normaali näky eikä mies ole silti aina räpläämässä jalkoväliäni. ehkä joku kokematon nuori kolli voisi ollakin mutta jos asut aikuisen miehen kanssa niin tuskin hän on koko ajan muna pystyssä kun haarasi avaat

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä