Olisin saanut viime yönä seksiä tutulta mieheltä, mutta mies teki jotaki mikä oli totaalisen turn off

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä siis olisit halunnut hellää tuntikausien rakastelua ruusuilla koristellussa vuoteessa vai?
Kasva aikuiseksi. Panemaan menitte ja sä löit jarrut päälle. Pihtari.

Menit vain ja ainoastaan seksiä varten sinne. Niin on siis tapahtunut ennenkin ja kumpikin tiesi mikä oli yön tavoite. Teitä ei yhdistä mikään muu. Et siis ekalla kerrallakaan mennyt katsomaan miehen upeita bonzai-puita tms.(ja siitä tilanne johti toisenn ja päädyitte harrastamaan seksiä, joka siten johti kauniiseen parisuhteeseen) vaan menit sinne vain ja ainostaan saadaksesi seksiä.

Mies meni asiaan, siihen mitä varten sinä sinne olit mennyt. Nyt sinä olisitkin sitten halunnut jutella. Ok, se on toki sun oikeutesi, mutta ei pidä loukkaantua jos toinen olisi halunnut mennä suoraan asiaan.

Jos mies taas olisi alkanut kyselemään ensin että sopiiko sulle että meen suoraan asiaan ja oltaisiin vähän kiihkeämpiä ja rajuja kun edelliskerroilla, niin veikkaan että olisit siltikin palstalla kertomassa että arvaatkaa mitä mun hoito kyseli.. Vähän noloo tolleen etukäteen kysellä, sitähän varten mä sinne menin, lol!

served...

Te ette nyt tainnut ymmärtää. Kyllä mullekin olisi käynyt seksi heti ilman mitään jutteluja, mutta ei tuolla tavalla, että toinen hyökkää kimppuun. Siis suoraan sanottuna hyökkäsi. Eikä ole mitenkään menty mun ehdoilla aiemmin vaan hommat on mennyt omalla painollaan ilman kummankaan vaatimuksia.

Mutta se taitaa olla palstalla normaalia, että aiheen kuin aiheen aloittaja on aina syyllinen.

Yhdenillan jutut ja panokaverijutut on ihan vain seksiä. On turha odottaa, ekojen kertojen jälkeen (eli sen tutustumisvaiheen jälkeen), mieheltä mitään passaamista, juttelua, hemmottelua yms. Ne jutut perustuu vain ja ainoastaan seksiin.

Tietty seksiäkin on erilaista, mutta on tosiaan turha odottaa kovin romanttista monen tunnin lämmittelysessiota (sellaista kun parisuhteen rakastelusessioissa) baari-illan päälle.

No vaikea nyt tietää miten rajua tuo sinun tarkoittama hyökkääminen oli,mutta jos tunsit olosi uhatuksi niin eihän se sitten tietenkään oikein ole.

Jos vain tunsit että mies etenee liian nopeasti niin sitten olen erimieltä.

Kyllä meilläkin välillä hyökkäillään toisen kimppuun kun vähän rajummin toinen haluaa, välillä tavarat lentelee ja joskus pöytäkin mennyt rikki. :D

Ehkä sun kannattaisi harrastaa seksiä ihan vain seurustelusuhteessa, jolloin nämä väärinymmärryksiä ei tule kun tuntee kumppanin?

Niin no...molemmille oli selvää, että panemaan sinne mentiin, ja silloin on turha sievistellä & esittää mitään muuta. Jos ehtii eteistä pidemmälle, niin hyvä.

Sitä mieltä oon minä.

Yhdenillan jutut ja panokaverijutut on ihan vain seksiä. On turha odottaa, ekojen kertojen jälkeen (eli sen tutustumisvaiheen jälkeen), mieheltä mitään passaamista, juttelua, hemmottelua yms. Ne jutut perustuu vain ja ainoastaan seksiin.

Tietty seksiäkin on erilaista, mutta on tosiaan turha odottaa kovin romanttista monen tunnin lämmittelysessiota (sellaista kun parisuhteen rakastelusessioissa) baari-illan päälle.

En mä odottanut mitään passaamista, juttelua tai hemmottelua. Mutta en todellakaan sitäkään, että toinen on kimpussa kuin takiainen eikä rauhoitu vaikka sanon, että nyt vähä toisella tyylillä. Seksiin oli miehellä mahdollisuus vielä siinä vaiheessa kun irti päästi, mutta jatkoi siitä huolimatta. Olisin voinut alkaa heti panemaan siinä sohvalla tai siirtyä makkariin, mutta miehen käytös oli todella hyökkäävää. Kyllä pitää antaa toisen hengittää ja olla eikä hyökätä kimppuun noin.

Mutta on se hienoa, että te tiedätte miten kaikki tarkalleen meni ja mitä mä tunsin ja, että mä olen se syyllinen. Onneksi itse tiedän miten kaikki meni.

[QUOTE="vieras";26591677]No vaikea nyt tietää miten rajua tuo sinun tarkoittama hyökkääminen oli,mutta jos tunsit olosi uhatuksi niin eihän se sitten tietenkään oikein ole.

Jos vain tunsit että mies etenee liian nopeasti niin sitten olen erimieltä.

Kyllä meilläkin välillä hyökkäillään toisen kimppuun kun vähän rajummin toinen haluaa, välillä tavarat lentelee ja joskus pöytäkin mennyt rikki. :D

Ehkä sun kannattaisi harrastaa seksiä ihan vain seurustelusuhteessa, jolloin nämä väärinymmärryksiä ei tule kun tuntee kumppanin?[/QUOTE]

Kyse ei ollut siitä, että mies eteni nopeasti koska vanhoja tuttujahan me oltiin. Kyse oli siitä hyökkäävyydestä. En osaa edes kunnolla selittää miltä se kaikki tuntui.

[QUOTE="a p";26591698]En mä odottanut mitään passaamista, juttelua tai hemmottelua. Mutta en todellakaan sitäkään, että toinen on kimpussa kuin takiainen eikä rauhoitu vaikka sanon, että nyt vähä toisella tyylillä. Seksiin oli miehellä mahdollisuus vielä siinä vaiheessa kun irti päästi, mutta jatkoi siitä huolimatta. Olisin voinut alkaa heti panemaan siinä sohvalla tai siirtyä makkariin, mutta miehen käytös oli todella hyökkäävää. Kyllä pitää antaa toisen hengittää ja olla eikä hyökätä kimppuun noin.

Mutta on se hienoa, että te tiedätte miten kaikki tarkalleen meni ja mitä mä tunsin ja, että mä olen se syyllinen. Onneksi itse tiedän miten kaikki meni.[/QUOTE]

Me tiedetään juuri se mitä sinä kerroit, ja sen mukaan minäkin kommentoin.

Vaikea ymmärtää tuosta, mitä tuo "kimppuun käyminen kuin hyeena tai iilimato" tarkoittaa.. Siis jotenkin puoliväkisin, satuttaen? Kun sanoit että sulle olisi käynyt kuitenkin suora toiminta ilman juttelua yms. mutta ei hyökäten.

Joo, en minäkään tykkäisi että väkisin revitään ja satutetaan, jos siitä nyt oli kyse. Lähtisin itsekin lätkimään.

Kerrankin onnistuin. :)

Tajusin heti kun olin kommentoinut, ymmärsin eka ihan toisella lailla. :whistle: En jaksanut vain enää muuttaa sitten kun tajusin. :D

Nukuin viime yönä enemmän kuin olen nukkunut yhteensä pariin viikkoon, ja aivot ON vähän tahmeat sen session jäljiltä...

Viime yönä 5 tuntia abaut tunnin pätkissä, sitä edellinen oli vissiinkin 6 tuntia kolmessa pätkässä :D Savea päässä täällä :D

[QUOTE="a p";26591723]No mies tuskin on ollut ilman pesää tuota aikaa. :D[/QUOTE]

Joo ei varmaan se on harrastanut hyökkäävää seksiä muiden naisten kanssa ja nyt on hämillään,kun sulle ei hyökkäävä seksi kiinnosta.

Ps.Suosittelen sulle selibaattia tai nunnaluostariin menoa niin ei tule noita kaameita väärinkäsityksiä seksin suhteen.

[QUOTE="a p";26591698]En mä odottanut mitään passaamista, juttelua tai hemmottelua. Mutta en todellakaan sitäkään, että toinen on kimpussa kuin takiainen eikä rauhoitu vaikka sanon, että nyt vähä toisella tyylillä. Seksiin oli miehellä mahdollisuus vielä siinä vaiheessa kun irti päästi, mutta jatkoi siitä huolimatta. Olisin voinut alkaa heti panemaan siinä sohvalla tai siirtyä makkariin, mutta miehen käytös oli todella hyökkäävää. Kyllä pitää antaa toisen hengittää ja olla eikä hyökätä kimppuun noin.

Mutta on se hienoa, että te tiedätte miten kaikki tarkalleen meni ja mitä mä tunsin ja, että mä olen se syyllinen. Onneksi itse tiedän miten kaikki meni.[/QUOTE]

:confused: Ilmeisesti siis sama mielessä kuin sillä miehellä.
Teetköhän ap kärpäsestä härkästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26591792:
:confused: Ilmeisesti siis sama mielessä kuin sillä miehellä.
Teetköhän ap kärpäsestä härkästä.

Niin seksi mielessä, mutta ei sellainen hyökkäävä käytös joka saa ahdistumaan ja vie halut. Ei kiihottanut pätkääkään se, että toinen yrittää repiä vaatteita päältä ja satutan jalkani sohvan käsinojaan.

Yhteistyössä