Olisin saanut viime yönä seksiä tutulta mieheltä, mutta mies teki jotaki mikä oli totaalisen turn off

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";26591830]Niin seksi mielessä, mutta ei sellainen hyökkäävä käytös joka saa ahdistumaan ja vie halut. Ei kiihottanut pätkääkään se, että toinen yrittää repiä vaatteita päältä ja satutan jalkani sohvan käsinojaan.[/QUOTE]

Hohhoi. Jos ei oikein tunne toista, niin mistäs sitä tietää, mistä toinen kiihottuu. Ehkä hänen edellinen panonsa halusi hyökkäävää seksiä. Ehkä hän itse tykkää sellaisesta. Mikä siinä nyt on niin kamalaa - sulle ei kelvannut miehen tyyli ja lähdit pois. Kaikki ok?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26591847:
Hohhoi. Jos ei oikein tunne toista, niin mistäs sitä tietää, mistä toinen kiihottuu. Ehkä hänen edellinen panonsa halusi hyökkäävää seksiä. Ehkä hän itse tykkää sellaisesta. Mikä siinä nyt on niin kamalaa - sulle ei kelvannut miehen tyyli ja lähdit pois. Kaikki ok?

Pitää saada vielä keuhkota asiasta, olihan se närkästyttävää

No mutta kun sitä nyt olisi tässä pitänyt porukalla ihmetellä että mikä sitä jätkää vaivasi. Että kun ei edes juttele tai hellästi pusuttele ensin vaan käy heti asiaan.

Siis naisen pitäisi hyväksyä raiskauksen kaltainen lähestymistapa, jos on halukas seksiin? Avioliitossa saa raiskata, koska puolisot ovat harrastaneet aikaisemmin seksiä keskenään ja tuntevat toisensa? Eläköön tämän palstan miesten mielistelijöiden asenne!

[QUOTE="a p";26591861]Jälleen kerran tuli huomattua, että palstan mielestä pitäisi olla tunteeton eikä mistään saisi ärsyyntyä, suuttua tms. Tunteita ei saa olla kenelläkään.[/QUOTE]

Jos joka asiasta ottaa/tekee ongelman niin kyllä ei elämässä muuta tekemistä olekkaan kuin vatvoa sitä et miksi se nyt noin sanoi/teki/ajatteli jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkuäiti;26591370:
Eikä tarvitse vetää tähän mitään raiskauksia koska ei tuo mies ole sen luonteinen, että raiskaisi ketään. Ei hän paha ole kuitenkaan. Teki nyt vain sen luokan virheen, että seksiä on multa turha enää koskaan.

...

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26591899:
Raiskaus?!

Aloittaja kertoi miehen olleen hyökkäävä ja kovakourainen. Oletko koskaan joutunut sellaiseen käsittelyyn, jossa toinen ottaa sinut väkisin? Vaikka ei sinällään suorastaan löisi, mutta tilanne ei ole lainkaa kiihottava vaan päinvastoin pelottava, ahdistava ja vastenmielinen.

Raiskaus kun riisutaan vaatteita? En tiedä miten te harrastatte seksiä mutta mulla monesti vaatteiden riisuminen helpottaa asiaa.
Ja oikeinko ap satutti jalkansa. Voi pikku prinsessaa. Mua on monestikin nussittu esim autossa niin että jalka on ollut jossain vähän jumissa tai pää hiukan osunut jonnekin. Ei sellaista huomaa jos on tarpeeksi hyvää seksiä.

Aloittaja kertoi miehen olleen hyökkäävä ja kovakourainen. Oletko koskaan joutunut sellaiseen käsittelyyn, jossa toinen ottaa sinut väkisin? Vaikka ei sinällään suorastaan löisi, mutta tilanne ei ole lainkaa kiihottava vaan päinvastoin pelottava, ahdistava ja vastenmielinen.

Kukaan ei tuossa ottanut ketään väkisin.
Tai sitten ap unohti kertoa, mitä kaikkea tapahtui.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26591964:

Eikös tuo itsekin kirjoittanut että turha vetää mitään raiskauksia tähän, mies ei ole sellainen...

Luulen ap tajuavani, mitä tarkoitat. Exällä oli tapana käydä vähän väkisin kiinni, niin, että meni halut. "Käsitteli" sillä tavoin, ettei mulla ollut tilaa oikein liikkua ja saatoin satuttaa itseni. Suutelikin niin, ettei happi tatonut kulkea ja kun paniikissa aloin kiskoa itseäni irti (tunsin tukehtuvani), piti vain lujemmin kiinni. Olisin kyllä tykännyt miehestä, ja seksi toimi ajoittain, mutta useimmiten tuosta syystä ei.

Se on ok, jos mennään suoraan asiaan (jos kerran asian päälle ollaan jatkoille tultu). Mutta sellainen väkisin käsittely on eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26591964:

Tuli tuosta väkisinottamisesta mieleen muistoja vuosien takaa baarikeikan jälkeen tulin erään naikkosen kanssa kämpille ja se hyökkäsi haaroväliini kiinni jo eteisessä,mutta täytyy sanoa et eipä kyllä tullu mieleenkään et tilanteessa olisi jtn vastenmielistä :)

Pitää vissiin ottaa naikkoseen yhteyttä ja kysellä et mitähän se oikein meinas,kun tuollaista minun kanssani teki.Olikohan se raiskaus vai hyökkäävää käytöstä siitä en ole varma.

Aloittajalle suosittelen kyllä jättämään nuo yhdenillanhoidot ja keskittymään joko sinkkuelämään tai vakaaseen parisuhteeseen.

Kyllä minä ymmärrän mitä ap ajaa takaa, kyllä minultakin halut häviäisi, jos päälle hyökättäisiin kovakouraisesti, eikä annettaisi yhtään tilaa. Minua alkaisi helposti tuossa tilanteessa ahdistamaan ja jos toinen ei anna sitä tilaa, se ahdistu helposti kasvaa ja menee paniikin puolelle helposti, etenkin kun kärsin jonkinsortin ahtaanpaikankammosta, tulee vain tunne,että on päästävä pois.

Mutta tällä palstalla on ihan selvästi se meininki, että mies saa tehdä mitä tahansa ja miehen mieliksi pitää aina olla.

Siis naisen pitäisi hyväksyä raiskauksen kaltainen lähestymistapa, jos on halukas seksiin? Avioliitossa saa raiskata, koska puolisot ovat harrastaneet aikaisemmin seksiä keskenään ja tuntevat toisensa? Eläköön tämän palstan miesten mielistelijöiden asenne!

Mikä ihmeen raiskauksen kaltainen tilanne? Ap:han itse korosti, ettei mistään sellaisesta ollut kyse.

Toiset tykkäävät pikaisesta, toiset rajusta, toiset hitaasta... Mikä on ongelma?

Käsittämätöntä että aloittajaa syyllistetään. Taitaa olla kaikenlaisia anneli auereita tässäkin ketjussa kun ollaan noin sekaisin.

Ai että jos tavataan yhteisestä päätöksestä harrastaa seksiä niin jos seksikumppani vetää vaikka ruoskan esiin sadomasokismin kiilto silmissä niin "siihen nyt vaan pitää suostua koska menit sinne seksi mielessä, mitä jäkätät?"

Ai että vastentahtoiseen, ahdstavaan seksiin pitää suostua?????? :OOOOOOO

Ihmiset, olette SAI-RAI-TA.

Käsittämätöntä että aloittajaa syyllistetään. Taitaa olla kaikenlaisia anneli auereita tässäkin ketjussa kun ollaan noin sekaisin.

Ai että jos tavataan yhteisestä päätöksestä harrastaa seksiä niin jos seksikumppani vetää vaikka ruoskan esiin sadomasokismin kiilto silmissä niin "siihen nyt vaan pitää suostua koska menit sinne seksi mielessä, mitä jäkätät?"

Ai että vastentahtoiseen, ahdstavaan seksiin pitää suostua?????? :OOOOOOO

Ihmiset, olette SAI-RAI-TA.

Miljoona ihmistä on tyytyväisiä ja 1 ei ole tyytyväinen niin ei kai se niiden miljoonan ihmisen vika ole.

"Minkäköhänlaista seksiä te tänään toivotte neiti? Olenko hyökkäävä ja nuoleskellaanko vain hetki soffalla?"

:confused: näinkö?

Mies kysyy naiselta minkälaisesta seksistä sinä pidät,koska 2+ palstalla on niin opetettu pitää tietää tarkoin mistä toinen tykkää eli mielellään sellainen a4 kaavake odottamaan neitokaisia yöpöydän päälle.

Sen jälkeen alkaa palstalla hirmu kitinä et johan minä äijän tapasin se antoi mulle jonkun seksikysely kaavakkeen ja halusi tietää minun seksihaaveni ja millaisesta seksistä minä pidän.

Ihme pervoja liikenteessä;)

Yhteistyössä