Ihanaa aurinkoista sunnuntaita odottajakamut
Mä oon lueskellu puhelimella joka päivä viestit, mutten oo puhelimella jaksanu kirjottaa kunnes nyt kun pääsin kotiin koneelle. Oltiin miehen kans sukulaispojan ylppäreissä eilen ja oltiin sitten juhlien paikkakunnalla hotellissa yötä. Oijoi, olipa ihanaa olla hotellissa! Nukuin niin hyvin muhkeessa sängyssä ja hotellin lakanoissa
Ja kun aamulla mies kärsi pientä krapulaa niin mä tein itelleni kylvyn ja sit mentiin hotellin aamupalalle missä oisin voinu syödä ikuisuuden. Pekonia, munakokkelia, lattea, tuoretta leipää, hedelmiä
Meillä taitaa eka hankinta olla uus auto
Koska meillä ei nykyisessä oo ilmastointia ja näillä keleillä on kyllä aika tuskasta olla autossa ilman ilmastointia. Mies on katellu autoja jo varmaan pari vuotta, nyt pitää vaan sit ottaa huomioon vauvakin eli ettei mitään kauppakassia voi ostaa
Niin joo ja olin aatellu että pistän sinne ylppäreihin yhen mekon niin se ei mahtunu päälle! Viime kesänä meni vielä päälle eikä kiloja oo vielä tullu mutta nyt kun mies yritti pistää vetoketjua kii niin ei toivoa
Eli kyllä mun maha sit onkin jo vähän kasvanu ja juhlissa huomasin että vaikka kuinka koitin vetää mahaa sisään niin ei se pömppö vaan kadonnu mihkää
Ei se nyt viä iso ole mutta kuitenkin jotain
Niin joo ja oksentanu en enää oo, tais olla vaan sitä että olin just syöny ja hampaitten pesun jälkeinen suun huuhtelu herätti yökkäysreaktion.
PikkuJellona ihana kuulla että osu noin mukava terkkari! Kaikki hoitajat ja lääkärit ei varmaan tiedäkään miten iso merkitys sillä on että toista kuuntelee ja juttelee.
Hempukkainen toivottavasti vuoto on lakannut:/ Ihan syvältä että tarvii olla tommosta ylimäärästä huolta kun tarpeeks tuntuu että huolettaa ilman vuotojakin
Joillainhan just limakalvot tai hematooma voi aiheuttaa vuotoja.
Ihanaa että esimies otti uutiset noin hyvin vastaan
Neppu toivottavasti sullakin on vuoto lakannu ja se on jotain vaaratonta. Mutta varmasti sydämen tykytyksiä aiheuttaa
Toi pelkääminen on rankkaa:/ Itellä se sit joskus viikolla 10 alkoi helpottaan, sitä ehkä alkoi tottumaan siihen että siä joku mahassa joku on eikä sit jotenkin ees muista kokoajan pelätä. Toivottavasti säkin pian pääsisit semmoseen pelottomampaan vaiheeseen.
Plus täytyy sanoa että mulla doppler on tuonu mielenrauhan. Jos sitä ei ois niin varmaan pelkäisin enemmän joka neuvolalääkäri/ultra välissä. Vaikka eihän se mikään tarpeellinen kaikille ole. Mutta sillä kun saa pikkuisen sydänäänet kuuluun niin olo rauhottuu. Se on pieni hinta siitä että on suurimman osan ajasta rauhallinen, tekee varmasti hyvää niin pienelle kun itellekin että saa rauhotettua mieltä.
Sullakin on jo hyvin viikkoja kasassa! Tilastojen mukaan
isoimmat riskit on takana raskausviikolla 8 kun syke on siihen mennessä nähty.
miss_piggy tervetuloa!! Lisäsin sun tiedot etusivun listalle. Oon super iloinen että plussa tuli kun oot kovia joutunu kokeen ja toivottavasti nyt kaikki menee pelkästään hyvin!
Tikkerituu samat sanat kuin titiuulla, on ihanaa että ei mee kauaa niin meidän listan ensimmäinen synnyttää
Ja hurjaa että mä ootan rakenneultraa ja tuntuu että se on jo pian ja se on viikon sisällä sun lasketusta ajasta
Me lähetään 5.7. Italiaan, toivottavasti oon netin päässä siellä että pystyn seuraan mitä tapahtuu niihin aikoihin
titiuu kiva kuulla kuulumisias
Mäkin oon miettiny että kai sinne tarvii mennä sinne 4D ultraan kun muuten kai rakenneultra viimenen ultra missä pikkuisen näkee ennen synnytystä! Jotenkin tuntuu että ultria sais olla kyllä kuukauden välein ainakin
Kivaa kesäloman odottelua, meillä vielä yli kuukaus lomaan. Nää kelit ois ainakin ihania lomakelejä!
Ja kyllä mekin ollaan päätetty että rakenneultrassa kysästään sukupuoli jos se näkyy.
Liikkeitä ei oo viä tuntunu. Tai no välillä jotain mitä oon miettiny että onkohan ne niitä, mutta en oo varma. Jotain pikku muljumista, mutta se voi olla kaikkea muutakin
Joinain iltoina oon sängyssä pikkusen tuuppinut masua vasemmalta ja oikeelta, pistäny silmät kii ja oottanu. Nothing
luna 16+0 *poks*