Clomittaret 2015

Alkavaa viikkoa kaikille.....

Kirpsakka
Onko sulta ikinä otettu tota progekoetta? Multa otettu monta kertaa, toki yksityisellä, ja mun pyynnöstä, mut ei ne ikinä hanttiinkaan oo pannu. Aika jännä jos ei oteta, ja silti laitetaan clomit kouraan :)

hannuliini
Mitkä on tän päivän olot?

Mulla on nyt dpo jotain... Keskiviikkona laitoin pergnylin ja torstaina olin kipee et jos siitä laskee niin 4.... Eli ei mitään. Mut oon ihan varma et ystäväni kysta on vasemmassa muniksessa, aina kun istahdan niin sattuu ja samoin virtsaaminen ottaa kipeää, tai se loppupätkä siitä ku joutuu vähä punnata. Onneksi tuo kakkosella käynti on niin harvinaista herkkua, et sitä ei oo joutunu tekeen... Mulle nää kystat on aika arkipäivää ja tiedän et menee pois ku menkat alkaa. Mut ei näää kivoja oo, varsinkaan jos ne poksahtaa ja vuotaa vatsaonteloon.... Mut muuten menettelee, tai oon niin tottunu vaan...

TOi pregnylin näkyminen kiinnostaa muakin, mä pistin 5000yksikköö, ja siinä luki et 10 päivää, mut on varmaan eroja. Mietin vaan et en millään halua tehdä sellasta plussaa mikä vois johtua siitä, mut ei se negan näkeminenkään kiinnosta, ku sit aina romahtaa. Ja pakko jossain vaiheessa testata et saan luget lopettaa...
 
Ei ole koskaan otettu, silloin ihan alussa kun kokeiltiin clomeja niin niillä ei saatu edes folleja aikaiseksi. Ja nyt lääkäri ei edes ehdottanut. Pitäisköhän kysästä seuraavaan kiertoon jos tästä ei mitään tule.

Mulla on menossa dpo6 ja testit polttelee laatikossa niin paljon. Pitäisi malttaa perjantaihin kun lupasin miehelle että tehdään sillon jos menkat ei ala ennen. Oireita tässä nyt turkin ja ei muuta ole kuin että mahassa nippaa sieltä täältä ja välillä on menkkajuilintaa. Ja tissit on kipeät, oikea ei ole niin paljon enää kuin heti oviksen jälkeen.

Mietin vaan että kuinka pitkää kiertoa odotan jos tuo ovis oli kp20 niin mikä teilä on se luteaalivaihe yleensä ollut?
 
Näköjään käytäntö vaihtelee vähä... Mut mä oon aina halunnu tietää.

Mulla nyt eka kierto clomeilla, ja en osaa sanoa luontaisesta luteaalista, ku luget mukana. Ei tuu läpi, tai ei ainakaan tähän mennessä oo tullu kertaakaan. Mut hormonittomassa kierrossa mulla on luteaali 14pv.

Nyt dpo4 sit kai, ja voi että kun mun alavatta on omituinen, sitä vihloo vähä samalla tavalla, kun tuli ekassa raskaudessa niitä kipuja kun kohtu ihan ekoilla viikoilla ekoja kertoja kasvoi. Nyt toone just kohdun sivuille/muniksiin pistelee ja turvottaa ihan hemmetisti. Mä oon melko varma et nyt on joko tosi iso kysta varsinkin vasemmalla tai sit kummatkin keltsit on vaan isot, toivottavasti nyt kuitenkin on ollu ovis.... Raskauteen en jotenkin jaksa uskoa liittyvän, kun on näin pienet dpo:t. Mut on kyllä kummallinen, tokikaan ei oo vertailukohtaa, kun ovista ei oo ollu ainakaan arvojen perusteella, eikä kyllä tuloksenkaan perustella.... Et ehkä nään kuuluu oviksen jälkimainikeihin... Who knows!

Hannuliini
Mulla oli esikon raskudessa viikolta 5 eteenpäin sellanen et oli paha olo jos ei syöny tarpeeksi usein, ja sit kaikki terveellinen ällötti... TOivotaan et tietää hyvää. KOska sä voit testailla? Oliko sulla Pregnyl?
 
Pregnylistä on 9 päivää, ja nyt on vasta menossa dpo 7 et jokunen påivä pitää tässä vielä kärvistellä ennenkuin voi testata.. ja väsyttää ja nytkin on sellainen palantuntu kurkussa, vaikka oon syönyt pari tuntii sitten.. oikeella nippailee sillai jännästi oireiden kirjo on aika laaja.. 3 viikkon päästä olis laparoskopia saa nähä joudunko sinne..
 
Viimeksi muokattu:
Pregnelystä 10 päivää.. voiko dpo 8 saada haamun r.testiin? Aamulla tuli tehtyä testi ja siellä näkyy toinen viiva.. täytyy vaa seurata lähteekö vahvistumaan.. viikon päästä testi on varma.. sunnuntaina on sitten dpo 14 niin sillo ajattelin tehä varmuus testin ainakin..
 
Hannuliini
Wau, eikös 5000yksikköö oo se varoaika 10pv? Jännää.... Positiivista on se että jos se vahvistuu, niin sit on kyseessä oikea plussa. Jännää.... Onko mitkä olot?

Mitäs muille kuuluu? Itellä ei mitään muuta mainittavaa, muutaku et toi maha oli illalla taas niin outo. Turvotus nousi koko vatsaan ja munasarjat kipuilee. Mullahan oli 1 folli kummallakin puolella, et en sit tiä mitä on. Tänään sit vissiin dpo5.
 
Hannuliini toivottavasti olis oikeaa plussaa sulla!! :heart:

Eipä ole täälläkään juuri mitään mainittavaa.. Haaleita viivoja tai varmaan oikeammin viivanpaikkoja tehny r.testillä eli ei mitään! :( Nyt ei auta ku odotella.. Ajattelin kyllä hakea pc:n testejä kaupasta kunhan tästä jaksan raahautua kaupunkiin..
 
Listan ulkopuolella huutelen..sellasta vaan että ollaan tosiaan julkisella hoidoissa. Syyskuun lopussa mulla oli BMI noin 39 ja sanottiin ettei hoitoja aloiteta ennenkuin on 35 tai alle. Nyt mulla on folliultra perjantaina (vajaa 3vrk) ja mun pitäis saada kilo pois että bmi olis 34,99. Nyt se on 35.29. Folliultrassa tietty follikkeli(t) mutta myös paino määrää sen, päästäänkö inssiin ensiviikolla. Nyt on kolme päivää paino junnannut grammalleen samassa, just nyt kun pitäis laskea!! Kovasti nuo letrot kerää nestettä.
Voiko lääkäri olla niin julma että evää pääsyn inssiin mahdollisesti joidenkin satojen grammojen takia, kun paino laskenut kuitenkin syyskuusta reilu 10kg?
 
Oireita laidasta laitaan väsyttää, välillä ällöttää, tissit turvoksissa ja sit ihan kuin turvottaisikin.. Yks päivä kun huvikseni tein testin niin sillo siinä ei näkynyt mitään ja tänään näkys himmee viiva..
 
Pidän peukkuja hannuliini että siellä viiva vahvistuu!
Mulla pregnyl näkyi 11 päivää pistämisestä. 12:a päivä sitten eka nega. Veikkaan että kovin on yksilöllistä miten eri aineet haihtuu kehosta.

Täällä käytiin ultrassa maanantaina ja kaikki hyvin. Kaks "johto" follikkelia koot 19 ja 20. Lääkäri määräs pregnylin ja sen otin sitten eilen. Uusi yritys lähti siis eilen kunnolla käyntiin.
 
Viimeksi muokattu:
Folliultra ja mitään ei löytynyt. Ylihuomenna uudelleen katsomaan mikä tilanne on. On tää surkeeta...

Hannuliinille peukut pystyssä. :)

Hipsunpöpsy en tiedä miten tiukkoja ovat, mutta kokeile Go fat Go:ta, sillä saa kolmessa päivässä helposti kilon pois. Ohjeet löytyy googlella. :)
 
Toivottavasti Hannuliinin viivat vahvistuu :)

Itsellä dpo8 ja epäusko iskee, välillä toiveet on korkealla mutta tänäänkin on ollut sellanen olo että kyllä ne menkat sieltä alkaa kuitenkin :/

Tissit on kipeytyneet sivuilta, en tiedä onko hyvä vai huono asia koko tissikipu kun on kuitenkin oviksesta asti jo ollut. En taida uskaltaa testata ollenkaan, eilen testasin ovistestillä ku addikti olen, tosin eipä tullu siihenkään viivaa :D
 
Mikäs on Hannuliini tilanne? Onko vahvistunu?

Maaliskuun aurinko Toivottavasti sielä joku solu ottaa kasvuspurtin ja pääsis ees yrittään... Se vi....taa ku oravaa jolla on käpy jäässä jos ei oo ees mahista ja venataan vaan mensuja,et ehkä seuraavassa.... Toivottavasti pääsette yritykseen!

Kirpsakka
Mulla ihan samat fiilikset. Tänään vko Oilista ja 8pv pregnylistä. Heräsin aamulla järkkyyn vatsakipuun, jota ei helpottanu et olin tehny kovan vatsalihasreenin toissapäivänä, ja sit ku pääsin töihin, niin siitä se sit alko. Ensin tuskanhiki, ja sitten vessassa oon saanu istua tovin jos toisenkin. Mut ei tää mahatautia oo. On sitä turvotusta mitä alkuviikolla valittelin et oli noussu, niin tätä se tiesi.... Nyt jo kipu alakerrassa helpottanu.
Mut ei oo helppoo, ku välillä ajattelee et kyllä tää tästä vielä iloksi muuttuu ja heti perään et ei tää kyllä muutu.

Ihaa82
 
Ihaa82: No niinpä, ei tässä pysty järkevästi edes ajattelemaan kun mieli vaihtuu tämän tästä :D

Dpo9 ja aamulla tein nega testin, miks en vaan voinut odottaa viikonloppuun, tosin nyt voi vielä negan selittää sillä että ei vielä näy mutta ei jaksa uskoa että se plussaksi muuttuu.

Alaselkä sattuu ja maha juilii, tissitkin on vielä turvoksissa ja kipeät :ashamed:
 
Oli tänään se uusintaultra yhtä laihoin tuloksin kuin edellinenkin. Isoin rakkula tais olla 5,5 milliä. Koitetaanpa sit tulla sillä raskaaksi. :O :'( Mielessä pyörii jo koko yrittämisen lopettaminen, mutta katsellaan vielä seuraava kierto kolmella tabletilla...
 
Toivottavasti hannuliinin viivat vahvistuisi vain :)

Mitenkähän paljon se pregnyl lykkää nyt sitten seuraavaa kiertoa jos ei sitten tärppääkkään :/ ? :/

On jotenkin niin pöllöä ootella vain, eli siis lauantai iltana pistin sen pregnylin ja ei mitään oiretta ei kuukautisiin tai raskauteen liittyen, eli siis todella normi olo joka on ihan outoa kun sitä sellaista tilaa ei pitkiin aikoihin ole ollut että ei okseta, koske tai ole mitään outoja tuntemuksia. :D

Syystä tai toisesta jotenkin tällä viikolla on tuntunut että kaikki on tällä viikolla turhankin usein kyselly "no jokos sitä teille jo alkaisi sitä suvun jatketta tulla?" "Joko on tärpännyt?" " ette ole harkinnut lapsia tehdä?"... hieman ärrin murrrin ollut sitten niiden tiimoilta :(
 
Viimeksi muokattu:
Viikonlopun alkuja kaikille!!

Maaliskuun aurinko
Olipa laihoja uutisia.... Onko 3 tabletilla tarkotus yrittää 1 kierto? Mikäs sen jälkeen on edessä?

Mihailija
Oon ihmetelly tässä kans ku luin tosta sun oireettomuudesta, et vaikka pistin pregnyliä ja on 2 munasolua ollu, niin mulla ei oo rinnoissa mitää fiiliksiä, vaikka aina on oviksesta parin päivän päästä tullu kipeeksi. Ja kestäny sinne mensuihin. Ja joskus ihan tooooosi kipeet ollu! Ainut mitä on erona hormoonittomiin kiertoihin on se et mulla on aamusin hiki ja iltasin kylmä.

Ja tosiaan siis tästä omasta olosta, et tänä aamua iski sellanen epätoivo et ei tää onnistu. Ei mitään oireita, eikä mitään tuntemuksia, ja sisäinen minäni sanoo et ei oo onnistunu. Mä vaan tiedän et en oo raskaana.... Mä oon nähny tosi ahistavia unia nyt muutaman yön. Ei niinku mitään pelottavia,mut sellasia et oon ollu ihan avuton edessä olevan asian suhteen... Ihmissuhteista, ja yhtenä yönä näin et oli alkanu jo vuotaa ja ku heräsin olin ihan hiestä märkänä.... Ahistavia!!!

Masentunein olotiloin Ihaa
 
Mikä dpo sulla Ihaa on menossa? Mulla on ihan samanlainen olo :(

Tänään dpo10 ja testasin taas aamulla negan, tietty on vielä aikasta mutta ajattelin että jos nää tissikivut sun muut "oireet" johtuis raskaudesta niin näkyishän se jo testissäkin. Tissikipu laantu iltaa kohden eilen ja yöllä ei sattunut yhtään, näinkin unta että tissit oli latistunut kokonaan ihoa vasten :D Nyt aamulla alkaa näemmä kipuilla kun laitoin rintsikat. Eilen juoksin vessaan kaksi kertaa kun ajattelin että nyt alko vuoto mutta valkkariklöntit vaan..

Aamulla meni vallan itkuks ku kattelin sitä testiä, mies koitti raukka mua lohduttaa että kyllä se vielä tulee..
 
kirpsakka
dpo7-8.... Täälä mä töissä räjähtelen porukoille, vaikka meillä on tosi mukava tiimi ja nähään vapaa-ajallakin yms... Ja tottapa yk miehistä meni heittämään et ootko raskaana, kiljuin vaan et no en oo.... Tietää kyllä meidän historian esikon kohdalla!!
 
Voi meittiä :D Mä pidän kovin peukkuja teille!

Meinasin että jos jätän testailun nyt viikonlopuksi vallan. Jos sunnuntaina tai maanantaina uudestaan. Odottelen menkkoja nyt viikonlopun, tai viimeistään tiistaiksi kun on dpo14 :)
 
Joo, mä meinaan kans poiketa tavoistani enkä testaa... Mä oon yleensä alottanu dpo8, mut nyt en halua nähä sitä plankkoa, tai pregnylin huuruja ja innostua....

Tai pakko vissiin keskiviikkona et saan lopettaa luget, mut ennen sitä...
 

Yhteistyössä