Clomittaret 2015

Täähän alkaa käydä jännäks :) testasin nyt illemmalla sen toisen pregchekin ja nyt siihen tuli huomattavasti vahvempi viiva kuin se josta laitoin kuvan. En viitsi teitä enää kuvilla pommittaa.. kai tää testauskin jonkinlainen sairaus on :D no aamulla jatkuu taas..
 
Joo elikkästä eilen oli kp1 :( ei ole kovin hääppöistä eikä tässä kyydissä toki mikään pysyiskään. Maanantaina alkoi raju oksentelu ja ripulointi, kuume ja paha hengenahdistus. Ensin ajateltu virusperäiseksi vatsataudiksi mutta tulehdusarvot yli 100 ja kuumetta ihan kiitettävästi. Eli pitää soittaa lapsettomuuspolille että kuinkas tämä kierto että alanko clomeja syömään, pitää toki tehdä ensin r-testi varmistukseksi mutta kyllähän sen jo melkein tietää että edellinen kierto meni harakoille. Toivottavasti tämä sairastelu ei nyt sitten pilaa tämän alkavan kierron yritystä : /

Ei voi sanoa muuta kuin voihan kettu :(
 
Kirpsakka onnea!! :heart:

miihailija ei kuulosta siellä tilanne kovin hyvältä! :( Pikaista paranemista! :hug:

Mulla on jo kp37 ja eilen illalla seksin jälkeen tuli vähän verta, mutta sen jälkeen ei mitään vaikka kuin pyyhkii.. Ihmeellistä ja mitään oireitakaan ei ole. Jospa se vuoto sitten alkaa tänään myöhemmin.. Sais kyllä jo alkaa jos en kerta paksunakaan ole. :mad:
 
Ööö... nyt hämmennyin... tuli r-testistä kaksi erittäin paksua ja vahvaa viivaa, nyt siis 13 pvä pregnylistä.. pitää varmaan lähteä ostamaan uusia testejä ennen kuin asian todeksi uskon. Sanoi vain klinikalta että pieni verestys ihan normaalia, että tervetuloa 3vkn päästä seitsämännen viikon ultraan että nähdään kuinka raskaus lähtee alkuun.

Siis olen todella hämmentynyt-iloinen-onnellinen ja en meinaa uskoa tätä ?
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75
Joo... se tilanne oli todella herkullinen kunnes tajusin että se testi joka oli clear blue plus tai mikä lie... pitääkin piirtää kolme viivaa positiiviseen eli negaa sieltä siis omaa törppöyttäni jo juhlistin. Että näin meillä...*itkupotkuraivari*
 
Pidän peukkuja kirpsakka! Tänne ryhmään tarvitaan plussa tuulia toivoa tuomaan!
Itse olen varma että ei olla raskaana mutta vielä pitää paripäivää odottaa että sen voi varmistaa testillä.
Mukavaa viikonloppua!
 
Kiitos :)

Onpas Miihailijalla ollut aika tilanne, miks ihmeessä testissä on kolme viivaa :/

Jompelle tsemppiä jatkoon :)

RooRoolle kovasti peukkuja! :)

Ja Pisamapeikolla onkin erikoinen tilanne, toivottavasti ratkeaa hyvään suuntaan :)

Varasin itselleni ajan alkuraskauden ultraan. Olen tyytyväinen että nuo letrozolit vaikutti noin hyvin :) Toivon että tämä onni nyt kestää :)
 
Kuin myös kp2. Se mun onni loppui lyhyeen ja meni kesken, onneksi sitten näin alussa niin saan aloittaa huomenna letrozolit taas. No tulipahan todistettua että ne toimii ja raskauskin saa alkunsa. Toivottavasti toimii myös toisenkin kerran :)
 
Hei! Onko täälä kellään kilpirauhasen vajaatoimintaa? Mulla on ja mun tsh arvo on 0,11.. Alle 2 sen pitäis olla mut lääkärin mielestä toi on liian matala arvo.. Syön teroluttia ja clomifenia saan ruveta syömään ku toi arvo nousis 1.. Mut en mill. Maltais odottaa ja ku luin siitä jollain pitää olla se arvo alle 1 et edes raskautuis.. Huoh millää maltais odottaa.. Sori sekava teksi????
 
nellustiina, kilpparin vajaatoiminnassa tsh on korkea ja t4v matala. Liikatoiminnassa taas päinvastoin, joten liikatoimintaan tuo arvo viittaa. Mutta ilman T4v mittausta ei kannata ottaa mitään kilpparisairausdiagnoosia, joten pyydä lähete siihen, jos sulta vielä ei oo sitä otettu. Ja samaan hengenvetoon, että oireita näissä kilppariasioissa kannattaa enemmän kuunnella kuin katsoa niitä arvoja.
 
Taidan hiipiä takas tänne ketjuun... Clomiresepti takataskussa, sen käyttöönottoa odotellessa...

No...se plussa oli tuuleen tuomittu jo heti alkujaan... Sain kahdella eri viikolla digitestiin "r 1-2vko" ja siitä jo arvelin ettei kaikki kunnossa... Viikko sit ma rv 7+0 alkuraskauden ultrassa "tuulimuna"... Ke osastolta esilääke, pe tyhjennykseen, eilen kävin näytillä kun pe ei ollu tyhjentyny vissii tarpeeks, mut ei tarvinnukaan kaavintaan nyt (vielä) mennä... Tässä nyt odotellaan ja tosiaan nyt sit kuitenkin pääsen hetimiten kun uusi kierto alkaa niin verikokeisiin, folliultraan mutta tämä eilinen lääkäri sanoi että clomit VASTA 2.kierron jälkeen... Lasketaanko tämä tuulimuna spontaaniksi raskaudeksi? Voiko olla siis kuitenkin toivoa raskautua ennen noita clomeja :eek:

Näin omanapaista nyt...sori..
 
Mulla tuli tyhjennysvuodon jälkeen ovis+ kyllä mutten raskautunut.. minusta clomit voi alottaa heti kun ekat oikeat menkat tulee.

Toinen kätilö sano että oman voinnin mukaan voi yrittää uudestaan heti seuraavista menkoista, toinen taas oli mieltä että pitäisi oottaa parit.
 
Tervetuloa nuttunen!
Täällä jännitetän milloin tämän kierron ovulaatio tapahtuu olemme nimittäin yhden viikonlopun eri paikkakunnilla miehen Kanada. Toivo on korkealla etta tässä kierrossa onnistuisi koska päätettiin että seuraava on tauko kierto. Tietysti sitä toivoo että ei taukoa tarvitse.
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen tabletti otettu. Miten tuntuikaan niin oudolle ottaa tämä tabletti. Jotenkin ihan kuin minulta olisi viety "tablettineitsyys" :LOL: Tarkoitan, että tämä kierto tuntuu jollakin tavalla erilaiselta, spesiaalimmalta, olisiko nyt oikeasti mahdollisuus ja toivoa? Pysyn kuitenkin realiteeteissä vailla turhaa toivomista. Saanee kai sitä silti yrittää edes tämän yhden ainoan kierron olla positiivinen. Positiivisuus ja toivo on meinaa ollut melko kaukana tähän asti.

Itse taidan olla niin pitkänlinjan lapseton, että olen jollakin tapaa turtunut. Aiemmissa kierroissa en ole tuntenut niin toivoa plussan odottamisesta kuin surua menkkojen tulosta. Olen jossakin välitilassa, tyhjiössä. Todettakoon kai, että tämä on minun tavallista elämääni enkä oikeastaan tiedä muusta. Kaikki ystäväni ovat saaneet lapsensa 1-3 yrityskierron kuluessa.

Taustaa sen verran, että yritystä entisen miehen kanssa vuodet 2002-2010. Ja nykyisen kanssa kuukautta vailla vuosi. Jos jotain vikaa itsestäni voin kertoa niin reilu ylipaino. Miten hitossa sitäkin saisi pois?? Miksi lapsettomuuskaan ei motivoi? Tää on tämmöstä joo.

Mitäs muille kuuluu? :)
 

Yhteistyössä