Heippa kaikille, tervetuloa uudet.
Pahoittelut Enkeli ja kirpsakka, kun sen plussan saa niin tuota ei enää kenellekkään toivoisi. Mutta etteenpäin, ainakin jotain tapahtuu! :flower:
Täälä on ollu vähä hiljasta, toivun tästä mikälieflunssakuumenivelsärkytaudista.... Eilen kuitenkin otettu tän kierron viimene clomi ja ensviikolla käyn ykstyisellä kurkkaamassa, onko tapahtunut mitään! Normaali gyneni on lomalla ja sanoi että voidaan mennä ilman seurantaa tää ja seuraava onki sitte taukokierto. Mut meinaan mennä näyttään muniani kuitenkin, että tiedän tapahtuuko mitään....
Mulla oli huomattavan paljon voimakkaammat yöhikoilut tässä tokassa kierrossa, siis aivan jäätävät. Heräsin useita kertoja yössä sellasiin aaltomaisiin "hulahduksiin", mitkä nosti hien pintaan. Toki olin tossa taudissa samaan aikaan, joten osaltaa varmaan sekin vaikuttanut, mutta oli kyllä melkosia. Ja niitä tuli pari kertaa päivälläkin...
Ja sit tota.... Oon ollu 3 päivää ilman tupakkia, en voinu tossa taudissa poltella ja ajattelin kattoo et pystysinkö oleen ilman. Nyt ainakin näyttää vielä että ei oo pahemmin oireita!