Clomittaret 2015

Voihan peräreikä!! Mulla olis ens vkolla folliultra mutta täälläpä ei oo gynejä paikalla yhtään!
Nyt jos en saa aikaa edes naapurikaupungin äitiyspolille niin sitten mietittävä yksityistä.. irtoiskohan sieltä letrot ja pregnyl helpommin...
 
Heippa kaikille, tervetuloa uudet.

Pahoittelut Enkeli ja kirpsakka, kun sen plussan saa niin tuota ei enää kenellekkään toivoisi. Mutta etteenpäin, ainakin jotain tapahtuu! :flower:

Täälä on ollu vähä hiljasta, toivun tästä mikälieflunssakuumenivelsärkytaudista.... Eilen kuitenkin otettu tän kierron viimene clomi ja ensviikolla käyn ykstyisellä kurkkaamassa, onko tapahtunut mitään! Normaali gyneni on lomalla ja sanoi että voidaan mennä ilman seurantaa tää ja seuraava onki sitte taukokierto. Mut meinaan mennä näyttään muniani kuitenkin, että tiedän tapahtuuko mitään....

Mulla oli huomattavan paljon voimakkaammat yöhikoilut tässä tokassa kierrossa, siis aivan jäätävät. Heräsin useita kertoja yössä sellasiin aaltomaisiin "hulahduksiin", mitkä nosti hien pintaan. Toki olin tossa taudissa samaan aikaan, joten osaltaa varmaan sekin vaikuttanut, mutta oli kyllä melkosia. Ja niitä tuli pari kertaa päivälläkin...

Ja sit tota.... Oon ollu 3 päivää ilman tupakkia, en voinu tossa taudissa poltella ja ajattelin kattoo et pystysinkö oleen ilman. Nyt ainakin näyttää vielä että ei oo pahemmin oireita!
 
Ihaa82, oon iteki miettiny että voiko olla kuitenki mahdollista raskautua ilman clomei...Mut ehkä se tuulimunainen munasolu oli viallinen ja ei tarpeeksi iso kehittyäkseen oikeaksi...ja siks kävi näin... Mutta ekan raskauden jälkeen muistan lääkärin sanovan, että mahdollisesti raskaus "korjaa pikkuviat", ja tähän vähän "tuudittauduin", ekaan raskauteen tarttesin vaan pari kiertoa clomeja..mut eipä siltikään näyttäny toinen raskaus alkavan "helposti", ni jotenki en halua antaa itselleni lupaa uskoa ja luottaa raskautumiseen enää ilman lääkkeitä..

Ajattelin nyt ne ekat menkat odottaa, ja sen jälkeen aloitetaan oikea yrittäminen ja ehkäpä otan ne clomit sit jo siihen toiseen kiertoon, kysyn vielä jälkitarkastuksessa... Koska näyttäis itselläni vuoto olevan enää ihan haalean vaaleanruskeeta ja pääsääntöisesti pyyhittäessä niin jokohan uskaltais "puuhailla"... Ihmettelen vähän tätä lyhyttä vuotoa, tyhjennyksestä nyt viikko...
 
Neljäs "Femar"-tabletti otettuna tänään. Toista päivää pää on kuin haminan kaupunki. Pääsärkee ja niskat jumissa. Tuskin johtuu Femarista, kun tuota mulla on kuukausittain muutoinkin. Hieman kuvotusolo oli tänään iltapäivällä. Onneksi huomenna vika tabletti ja pe follikkeliultraan :)
 
Mitäs tänne kuuluu jengille? On vähä hiljasta....

Mulla aika matelee, huomenna on folliultra, sittenpähän näkee onko tähän tokaan kiertoon tulossa mitään. Ei yhtään kyllä nippaile tai tunnu missään, et en oikeen tiedä uskoakko/toivoakko vastetta. Oli se hirvee flenskakin jne...

ihaa82
 
Minä otin eilen viimeiset letrot ja nyt sitten odotellaan. Kovin kuulostelen kummalla puolella alkaa nippailla, mulla ei ole nyt tässä kierrossa ultraa ollenkaan, toisaalta olisin kyllä halunnut. Nyt on kp8 ja vihdoinkin alkaa vuoto loppua. Pääsee kohta taas tositoimiin, mies parka :D
 
RooRoo1: me mennään samassa tahdissa paitsi, että minulla letrot kiertopäiville 3-7 eli perjantaina folliultra kp 11.

Tämä kun on minun ensimmäinen lääkkeellinen kiertoni niin en oikein tiedä mitä tässä pitäisi alkaa tapahtumaan. Tänään otin viimeisen letron. Tuntemuksia kai toivoen? :)
 
Mulla on tänään 14.30 folliultra, ja saa nähä onko mitään vastetta. Viimekierrossa ovis oli kp15-16, ja oli tosi turpee olo muutamaa päivää ennen. Nyt sit vaan aamulla hulahti alakertaan liukkaan kelin varoitus ja ei mitään oloja muuten. Siksi vähän skeptinen. Ku ei nippaa ei turvota ei mitään.... TÄnään kp12.
 
Meitä onkin täällä monta kun on suht samoissa nuo kiertopäivät :) Päästään kaikki yhtäaikaa jännäämään :)

Mä tässä kuulostelen nippailuja, ihan kun tuolla vasemmalla puolella taas jomottelis, toivottavasti olis sitä itseään :)
 
hannuliini Pahoittelut endon löytymisestä, ja taas onneksi löytyi niin ei turhaan tarvi itseään kiduttaa, jos se estää onnistumisen. Silverlining in everything-ajattelua :) Voimia toipumiseen ja hyvää jatkoa jos täältä siirryt pois :flower:

Mun oma tarina eiliseltä....
Myoma mikä viime kierrossa näkyi, ei ollut enää selkeesti nähtävissä. Ja vasemmassa munasarjassa oli 1 solu mikä oli melkeen 2cm, ja oikeassa reilu sentin kokonen, ei varmaankaan kerkeä enää tähän kiertoon. Joten yhellä mennään, toivottavasti on hyvä solu sisällä.
 
Nyt peukkuja ihaalle :)

Mun piti aloittaa ovis tikuttelu vasta kp13 kun se ovis tuli viime kierrosta kp19 mutta ajattelinkin aloittaa jo eilen kp10 kun jos se kuitenkin tulee aikaisemmin. Ja nyt tänä aamuna näyttää jo aika vahvalta viiva. Olispa nyt sitä itseään. Molemmin puolin on jomotellut mutta vasemmalta kuitenkin ehkä enemmän. Olispa se nyt sitä itseään ja ovis hieman aikaisemmin :)

Hannuliinille tsemppiä ja pahoittelut endon löytymisestä.

Ja sitten odottelen muiden ultra kuulumisia :D
 
Täällä alkoi painonpudotus maanantaina. Toivottavasti tulee tulosta ja dieetti kestää!!

Milläs kiertopäivillä pitäisi letroista alkaa jotain tuntemuksia olla. Nyt menossa kp 10 ja ei vielä mitään. Maanantaina vasta ultra. Sitä jouduttiin klinikan taholta siirtämään huomisesta sinne.
 
Pisamapeikolle pahoittelut ja toivottavasti saat uudet lääkkeet.

Nuttunen mulla ei ole letroista sen kummempia oireita ilmennyt. Yhden kierron aikana oli kasvamisen tunteita muuten aika normi oli.

Mulla huomenna ultra, jännittää miten annoksen pienentäminen on vaikuttanut kiertoon. Tikuttelua oon kaks päivää harrastanu ja melko tummia viivoja on ollut.
 
Laitahan sitten ultrakuulumisia RooRoo1! :)

Pitää varmaan itsekin alkaa kohta puolin tikuttelemaan. Minulla on ovis bongattuna normikierroissa vasta kp 19 paikkeilla, joten en ole vielä kiirehtinyt. Toivottavasti jotain tapahtuu!
 

Yhteistyössä