Moikka...
Oon seikkaperäisesti kirjotellut vähän sielä ja täälä, ja ajattelin nyt että kun ensimmäinen clomikierto ever on nyt meneillään, niin täältä voisin saada vähä helpotusta tähän tiedon ja kysymysten tulvaan, mitä päässä pyörii.
Jos kelpuutatte mukaan ?
Taustasta sen verran, että meillä on 08/10 syntynyt tyttö, toisesta inssistä tärppäs. Sitä enne 2,5vuotta tahkottiin kotona ja....no tuli kaavittua pohjamudat :/
Mulla on ongelmana se, että vaikkakin kierto on säännöllinen niin ovulaatiota mittaava s-prog on aina ollut matala. ( Tyyliin 11,14,15,18jotain yksiköä) Et on varmaan just sen verran et pitää kuukautiset säännöllisenä, muttei sit muuta. Kun tytöstä mentiin hoitoihin, niin se oli eka kerta kun jotain hormoneita kokeiltiin. Ja sit tokalla inssillä tärppäs. Nyt tosiaan vuosi takana tän "projektin" parissa ja sain nyt clomit tähän kiertoon. Tänään vielä pitäs ottaa, annos 1tabl. Kp3.7. Nyt sunnuntaina on folliultra! Ja kotikonstein mennään... Mulla on voimakas kystataipumus, joten pregnyl pitää pistää, et saadaan se sit sieltä irtikin, jos mitään kasvaa!
Muuten on ollut oireetonta tää horkuttaminen, mutta öisin on järkky hiki pariin otteeseen. Kuuluu ilmeisesti oireisiin, ainakin näin oon ymmärtäny.
Sitäkin mietin, et onko muilla ollut rinnat kipeet, vaikka ovulaatiota ei ole ollut? Kun mulla oli ihan törkeen kipeet ja turvoksissa parissa viimekierrossa, ja S-Prog oli kaikki 11!!!! Eli ei hyvä...