Jomppe, tsemppiä, toivottavasti saisit sen toivotun lapsen ilman että joudut turhautumaan liikaa. Itse pelkään vähän samaa että nämä extra kilot ovat osasyy siihen että ei ole vielä onnistunut..
Riimini onko sinulla ensimmäisen kanssa muistikuvaa koska sait plussan testiin? Itse toivoisin että voisin yrittää testailla mutta viimeksi eka plussa tuli tyyliin kp 14.. Ja se oli todella haalea. Tosin se siis vahvistui.
ehkä parempi että näkyy niin myöhään, säästy ainakin testirahat
Hipsunpöpsy kuinka pitkään se aukkaritesti kesti? Itse olen ajatellut että haluaisin tarkistaa nyt umpparileikkauksen jälkeen että kaikki on hyvin. Mutta, myönnän että ajatus toimenpiteestä pelottaa..
Oma napa
Täällä menossa kp 15 ja maanantaina kävin ultrassa. JohtoFollikkeli oli 20mm ja seuraava siitä 16. Lomia hyvä ja ok.
Lääkärin mukaan letrot yhtäkkiä toimineet paremmin? Nopeammin?
Ehkä syynä voisi olla jokavuotinen lupaus tammikuussa
3 päivää kuudesta olen vetänyt himotreenit salilla.. Tai sitten keho heräilee vihdoinkin? Onko teillä elämäntavat joskus vaikuttaneet lääkkeitten vaikutukseen?
Sain myös ekaa kertaa pregnyl irrotuspiikin (tiistaina) ja sen kanssa tapeltiin miehen kanssa. Yksi lasipurkeista ei tahtonut "aueta".. Loppupeleissä sain haavan rikkinäisestä lasista joten parempi että tämä uusi lääke tekee tehtävänsä!
Ärsyttää että pregnyl tekee mulle raskausoireita. Rinnat arat ja valkovuotoa reilummin. Harmittaa kun tietää että se ei edes voi johtua oikeasta syystä koska tänään maksimissaan dpo 1 menossa..
Alla rivini vielä vanhasta ketjusta
RooRoo1.............kp15/27-56....ya9/2014..........lz............2.lapsi...27v.....pco