Clomittaret 2015

Riimini Oliskohan tää nyt 4. tai voi olla jo 5. clomikierto.. Lääkäriki sano, että yhden kierron voin vielä syödä niitä ja sitte pitäis pitää taukoa.. Vaikka kyllähän niitä yleensä saa sen puolivuotta syödä.. Annos oli ensin 1 tabl kierron 5.-9. päivä, koska sillä on alkanut kaksi raskautta heti eka kierrosta, mutta nyt ei tuottanut tulosta ja nostettiin kahteen tablettiin kierron 3.-7. päivä ja viime kierrossa otin 3. ja 4. päivä 3 tablettia ja kp13 (19.12.) kävin folliultrassa ja kaikki oli just täydellisesti niinkö pitääki eli limis hyvä, folli 17-19mm. ovista odotin sunnuntaille (21.12.) tai maanantaille (22.12.), mutta se olikin vasta keskiviikkona (24.12.) Ja luulen, että olen ovuloinut ainaki kolmessa viimekierrossa..

On kyllä taas ihan hirveä vitutus!!
 
Ok. Minä aloin eilen miettiin itsekkin tuota aukkaria ja meinasin, että menisin väestöliittoon, mutta siellä maksais jotain 188 euroa.. :/ Pitääpä sanoa seuraavan kerran ku käyn ultrassa, että haluan siihen.. (meidän ruputeekoossa niitä ei edes tehdä..)
Miehen olis pitäny viedä se spermanäyte, mutta eipä tiiä millon pääsee viemään, ku vapaat on kaikki käytetty ja just joulun aikaan ei voinu näytteitä viedä.. :( Mää oon niiin huono tässä odottelussa.. :/
 
Jomppe, tsemppiä, toivottavasti saisit sen toivotun lapsen ilman että joudut turhautumaan liikaa. Itse pelkään vähän samaa että nämä extra kilot ovat osasyy siihen että ei ole vielä onnistunut..

Riimini onko sinulla ensimmäisen kanssa muistikuvaa koska sait plussan testiin? Itse toivoisin että voisin yrittää testailla mutta viimeksi eka plussa tuli tyyliin kp 14.. Ja se oli todella haalea. Tosin se siis vahvistui. :) ehkä parempi että näkyy niin myöhään, säästy ainakin testirahat :D

Hipsunpöpsy kuinka pitkään se aukkaritesti kesti? Itse olen ajatellut että haluaisin tarkistaa nyt umpparileikkauksen jälkeen että kaikki on hyvin. Mutta, myönnän että ajatus toimenpiteestä pelottaa..

Oma napa
Täällä menossa kp 15 ja maanantaina kävin ultrassa. JohtoFollikkeli oli 20mm ja seuraava siitä 16. Lomia hyvä ja ok.
Lääkärin mukaan letrot yhtäkkiä toimineet paremmin? Nopeammin?
Ehkä syynä voisi olla jokavuotinen lupaus tammikuussa :) 3 päivää kuudesta olen vetänyt himotreenit salilla.. Tai sitten keho heräilee vihdoinkin? Onko teillä elämäntavat joskus vaikuttaneet lääkkeitten vaikutukseen?
Sain myös ekaa kertaa pregnyl irrotuspiikin (tiistaina) ja sen kanssa tapeltiin miehen kanssa. Yksi lasipurkeista ei tahtonut "aueta".. Loppupeleissä sain haavan rikkinäisestä lasista joten parempi että tämä uusi lääke tekee tehtävänsä!

Ärsyttää että pregnyl tekee mulle raskausoireita. Rinnat arat ja valkovuotoa reilummin. Harmittaa kun tietää että se ei edes voi johtua oikeasta syystä koska tänään maksimissaan dpo 1 menossa..

Alla rivini vielä vanhasta ketjusta
RooRoo1.............kp15/27-56....ya9/2014..........lz............2.lapsi...27v.....pco
 
Olisko ollut vartin kestoltaan. Alussa se katetrin päässä oleva ballonki pomppas pois ja se jouduttiin laittamaan toisen kerran. Oikean munatorven kanssa kesti pidempään kun siellä oli jotain. Vasen puoli ehkä 10sek. Ei pidä jättää menemättä pelkäämisen vuoksi. Ei ollut paha lainkaan ja mitään kauhukertomuksia ei pidä netistä lukea. Sinne vaan jos arveluttaa onko auki vai ei.
 
pisamapeikko onko tuloksia tullut? AInakin lämmöt näyttää hyvälle!! Jos se oli se kiinnittymisdippi!

RooRoo1 ekassa raskaudessa sain plussan ekan kerran joskus dpo 6, mutta mulla oli silloin raskaushormonia pistoksena laitettu, joten näkyi siinä sitten vielä. Mut sit oikeasti taisi alkaa näkymään dpo 9 kohdalla sellaiset haamut, että tiesin, ettei ne enää johdu ovitrellesta.
Olen hirveän aikainen testaaja ja nyt testannut jo monta päivää, vaikka vasta dpo 8 tänään. Tänä aamuna ensikertaa aamupissistä testi - negatiivinen, kuten arvata saattaa tässä vaiheessa.
 
Pisamapeikko ehkä tosiaan kävit liian aikaisin progekokeessa..

Mulla on ens maanantaina folliultra ja sillon on kp13, sama ku viimekierrossakin.
Tämä onki todennäköisesti viimeinen clomikierto.. :( Kuin pitkä sen tauon pitää olla, että voi taas aloittaa clomit? Riittääkö kierto tai kaks? Jospa se tulispi luomukierron aikaan se plussa.. :) Mietin, että jos pyytäisin lähetettä jatkotutkimuksiin ja ottaisin ihan rauhallisesti tässä ja katsois sitte keväällä/kesällä, että mille alkaa..
 
Laskin, että viimeks lh-vaihe oli 10pvää, eli JOS nyt mentäis samaa niin toi proge on ollut sen 8pvää ennen menkkoja.. mutta sitähän ei voi tietää.

Toivottavasti vaan menkat ei ala ihan vielä kun ei oo rahaa nyt laittaa clomeihin.

Minusta clomien tauko on yksi kierto.. ja me pidetään se ens kierron jälkeen varmaankin.
 
Mulla on ollut molemmat sekä pregnyl, että ovitrelle irrotuksessa. testissä se pregnyl näkyy about sen 10 päivää. maanantaina oli folliultra ja sieltä löytyi kaks 8-9mm kokoiset follit annos nostettiin ja maanantaina katotaan uudestaan tilanne.
 
Kylläpä nainen kehonsa tuntee.. epäilen ettei mulla riitä keltarauhanen tms.Lämmöt aamulla normaalit ja punainen varoitus annettu.. tokihan joku voi uskoa johonkin kiinnittymiseen mutta mä uskon menkkoihin ja vuotoon. Lh lyhenee vaan.
 
Mä voisin tulla mukaan tänne, nyt kun löysin tällaisenkin ketjun. Siis jos huolitte. :)

Yritystä on takana viime vuoden toukokuusta asti ja nyt menossa kolmas clomikierto. Kierto on ollut suht säännöllinen, ovisoireet selvät ja silti en gynen mukaan ole ovuloinut. Nyt kaksi kiertoa clomeja takana, ultrassa ei folleja ja oireiden ja progekokeiden mukaan ovis olisi silti tapahtunut. :confused:

Tämä kolmas clomikierto on menty sitten tupla-annoksella ja kp15 löytyi pikkuruinen folli (~11,5mm) ja ovistestiin plussa maanantaina kp19. Nyt menossa siis dpo2. Tälle päivälle oli määrätty progekoe, mutta siirrän sen nyt omin luvin huomiselle tai ehkä jopa maanantaille (dpo6), tuskin tänään saisi kovin luotettavaa tulosta?

Luteaalivaihe on clomien myötä lyhentynyt 10 päivään kun se ennen oli 14. Gyne ei tästä ollut lainkaan huolissaan :confused: Onko muilla kokemusta vastaavasta ja oletteko saaneet apuja?

Olikohan se jomppe joka epäili ettei raskaudu lihomisen takia? No, täällä on vähän sama epäily, että painoa pitäisi saada n. 8kg pois... Siinä painossa ainakin olin vielä hedelmällinen. Vaan helpommin sanottu kuin tehty. :| Yksi lapsi siis on jo ja sitä ennen yksi tuulimunaraskaus.

Tämä ja ensi kierto vielä mennään clomien avuin, sen jälkeen pidän pari kiertoa taukoa ja katsotaan mitä sitten tapahtuu.

maaliskuun aurinko ... 29 ... 23/28-34 ... ya 5/14 ... Pcos, Clomifen x2
 
Tervetuloa mukaan maaliskuun aurinko! :)
Minähän se täällä läskien kans painin.. :D Mun pitäis pudottaa painoa ainakin 15 kiloa.. :( Ja siitäki sais lähteä vielä sitten 5 kiloa. Sitte olisin tyytyväinen! Mulla tosiaan oliskohan ollu pikkusen reilu vuodessa tuli painoa 20 kiloa, niistä on n. 5 kiloa lähteny. Jos tässä ei nyt ala maha kasvaan, niin ens kesänä pitää saada ajopuku päälle.. (viime kesänä ei menny housut lähellekkään kiinni..) :mad:
 
Olis mullakin pudotettavaa 12kg että olisin edes normaalipainon ylärajoilla. En vaan onnistu saamaan painoa pysyvästi pois. En saa itseäni kuriin, ikinä... Ehkä sitten kun kp1 taas koittaa, tajuan viimein mitä on tehtävä. :/

Ootteko kokeilleet mitään poppakonsteja raskautumiseen? Mä otin nyt viimein kaikki keinot käyttöön: clomien lisäksi gelee royale, greippimehu, vehnänalkioöljy ja punaviini. :D Nyt jos ei tärppää niin viimeinen oljenkorsi on laihtuminen...
 
Heippa!

Saanko tulla tännekin palstailee, en (vielä) listalle, mutta uskon tulevani sinne seuraksenne. Vuoden päivät enemmän ja vähemmän yritystä pikkukakkoseen takana, eikä mitään tapahdu! Kotona olen 1v10kk poikasen kanssa, clomeilla avustettu joten siksi epäilen että tällä kertaa myös aloitetaan.

Huomenna on perhesuunnitteluneuvolassa terkkarikäynti, mitähän siellä löpistään... Eka meni yksityisen kautta, kävin tarkistuksessa ja vähän niinku "oikeeseen" aikaan kierrossa ku heti huomasi lääkäri että ei kasvavia follikeleja ja epäili ovuloimattomuutta..siitä sit kävin ultrassa muutamia(?) kertoja ja sain clomit ja oisko ollu peräti toisesta plussa... Mut mite en muista että miula ois oireet ollu tuollasia mitä teillä täällä tuntuu olevan? Muistelisin olevani clomeista "oireeton"? Kai vissii sekin yksilöllistä..

Toivotaan että nyt saadaan vielä vauvoja vuodelle 2015 <3
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75

Yhteistyössä