Clomittaret 2014

No jomppe?

Täällä lämmöt taas 35,9.. eilen olivat vielä 36.4. Toki jos tahtoo hyvin positiivinen olla niin kiinnitymis dippi. Mutta en jaksa uskoa :(

No ens ma lähtee terolutit jos mitään ei oo tapahtunut. Tai laskea vähän että vihdoin sais sen ultran kp 12-14.
 
Huomenta! Ja kiitos ihanaiset peukuista, mutta kyllä se testi vaan on nega.. :( No eihän siinä tietenkään välttämättä mitään näkyiskään vaikka raskaana olisinki, mutta pitää nyt yrittää asennoitua silleen, että kyllä ne menkat sieltä tulee, niin jospa ei menis taas viikkoa surkutellessa.. (se on kyllä kumma ku vääntelee ja kääntelee testiä, niin siinä näkee muka jotain viivanpaikkaa, mutta ei..)

Lämmöt 36.47 aina ollu aamulla alle 36.. Nuo lämmöt pitää edes vähän toivoa yllä.. :)

Millon Bambini sinä meinaat testailla?

Toivotaan Pisamapeikko, että se on kiinnittymisdippi kyseessä!
Mun pitäis kans alottaa terot jos ei nyt loppuviikon aikana vuoto ala, mutta mietin, että jättäisin syömättä kokonaan, ku sitte taas vaan pitkittys kierto entisestään..
 
Viimeksi muokattu:
Voi jompe75, jos vaan hieman liian aikaisin testaat!!

Mulla on välillä supermasishetkiä, liekö lääkkeistä johtuvia, mutta välillä en jaksaisi enää yritystä.. olen aina ollut hätäinen ja mulle ei ole luonteenomaista odotella kaikkea varsinkin kun lopputulos on aina negatiivinen..
Tuntuu että tää kirjottelu aina helpottaa ja tuntuu eräänlaiselta päikyltä tähän tilanteeseen..
Miten te hoidatte parisuhdetta kaiken keskellä?
 
Toivotaan tosiaan, että oon vaan liian hätänen.. :)

Minä oon kans aina ollut hirveen hätäinen ja kaikki pitää saada ja tapahtua mieluummin heti ku nyt! Ja siksi tää oottaminen onki niiiin vaikeaa! Ja tunteet kyllä heittelee ihan hirveesti laidasta laitaan ja hermot mennee nollasta sataan sadasosa sekunnissa. :)

Miten hoidetaan parisuhdetta.. Ainaki me käydään ulkona syömässä ja kotona tehdään yhdessä kaikkia arkijuttuja.. Ja tapellaan! :D Se puhdistaa ilmaa.. Tai pitäiskö sanoa, että monesti minä tappelen.. :D
 
Lääkäri tosiaan soitti ja totes saman ku hoitsu eilen, eli munasolu on irronnut. :) Nyt sitten jos ei positiivista tulosta tule, niin sitten saan uuden e-reseptin clomeihin ja me luultavasti suunnataan väestöliittoon jatkohoitoihin (=simppa-analyysi) ja sitten katsotaan taas jatkoa. :) Mua vaan pelottaa, että tää homma pitkittyy ihan yli paljon.. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Mä olen antanut miehelle nyt parisuhteen veto-osuuden, ei jaksa kahdeksan vuoden jälkeen yksin viedä ukkoa rientoihin ja järjestää, ois varmaan sen vuoro jo...
Toivotaan pisamapeikko että viivaksi muuttuu ja jompelle toivotaan että simpat ovat kohdanneet munan =D
 
Me ei mitenkään erityisesti hoideta.. tää on tän 5v aikana hoitanut ite ittensä :) kumpikaan ei juuri käy missään ulkona.. meidän arjen piristystä on vaikka saunassa käyminen kaksin, leffailta kun lapset nukkuu, halit ja pusut ohimennen.
Mä oon sanonu että me rakastetaan ja riidellään rajusti ;)

Ja samoin kuin Jompella, se on mä joka riitelee.. ne on näitä naisen oikkuja.
 
Voi Jomppe, jospa se vielä positiiviseksi vois muuttua..? Peukut ainakin sille, jos ei ny muuta. Niin kauan ku tätiä ei näy, on toivoa ;)

Minähän terävänä tyttönä tänä aamuna dpo9 testasin. Juu, kovinkin järkevää naiselta, jonka raskaushormoniarvo on tähänkin asti noussu superhitaasti aiemmissa raskauksissa. Nega se oli, vaikka väänsin mä vähintään värillisen viivanpaikan siihen testiin, testinä pc. Testailen varmaan nyt joka aamu ( :ashamed: ), kunnes täti tulee tai saan selvyyden niistä testeistä. Tai oireet katoaa. Nyt on niin paljon oireilua ja sellaista, mitä en kuvittele, että en saa mielenrauhaa.

Tänään meinasin tippua polvilleni ku repäs alamahaa niin hurjasti ku tuolista nousin ylös.. kääk. Ei tää ihan normaalia ainakaan ole. Mutta mitä tää on, kuka tietää. :headwall:
 
Palelee vaikka viltti ja huppari, posket hehkuu punasena.. iltalämpö 36.6..
Lisäks etova olo.. mutta mikään ei kerro mitään.

Mulla kans noita repäsykipuja ajottain, mutta en oo oikein osannnu yhdistää niitä mihinkään erityiseen.
 
Joo kyllä toivoa on niin kauan ku ei tätiä näy! :) mullahan voi olla, että menkkojen pitäis alkaa vasta sunnuntaina. Tai huonolla tuurilla vaikka vasta kolmen viikon päästä, ku en oo syöny teroja. Lämmöt pysyy täälläki korkealla. Ja ukkoki jakso kauhistella, ku makasin sohvalla ihan jäässä paksu neule ja viltti päällä ja takassa tulet. :D
 
Täällä iltalämpö 36,9. :O Joko olen oikeasti tulossa kipeäksi tai sitten jotain minussa tapahtuu.

Ikävä vaiva muuten kunnon ientulehdus. On ikävä syödä, kun ien vuotaa verta vähänkään kun joku osuu suussa siihen. PRKL. :mad:
 
Mulla tuli eilen ovisplussa ja pistin sitten itseäni illalla, kauniisti näkyy testissä aamulla :D

Voi kuinka kaikilla kuulostaa oireet niin hyvälle!! Tsempit sille!!

Mutta tää peitonheilutus on aika tekemistä, tästä on rentous kaukana... : / molemmat tietää että yhteen asiaan tähdätään ja ei tunnu kivalta...
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75
Huomenta!

Meillä ei onneksi vielä tunnu ihan hirveeltä tekemiseltä peitonheilutukset, mutta onhan se toki välillä just sitä, että äkkiä ennen nukkumaan menoa talletetaan ja täts it pakoputket vastakkain kuorsaan. :D

Teitkö Pisamapeikko uutta testiä?

Mulla oli lämmöt nyt aamulla 36.48 eli edelleen vähän ylhäällä ja eilen tuli uus "oire" nimittäin valkovuoto.. Mutta jotenki vaan tuntuu, että kyllä se täti sieltä on tulossa.. :( Seuraavan testin teen toivottavasti vasta perjantaina! |O
 
Jotain hyvää tästä harvoin pupuilusta, ettei kerkee kyllästyy ja ovisaikaan mulla nii suuret himot että :D
Pikaset on sellasia piristys juttuja.

En oo testannu.. tuntuu turhalle. Tänään tai huomenna tulee kai testejä lisää.. dpo6-8..

Lämmöt oli 36.4 eli kohollaan kyllä.. varmaan olosuhteista johtuen..
 
Pisamapeikko, silti mä liputan sulle tapahtuneen oviksen puolesta =)

Millos mä sitten osaan ottaa luget jos mä en yhtään tiedä on ko se ovis nyt sitten ollu ke vai viime yönä jos 36h annetaan pregnyylistä aikaa... sarjoilla on pientä eloa mutta sitä perinteistä luomukierron kipua oviksesta ei ole tullu, liekö yöllä... Pistin siis pregnyylin ti illalla klo16. Eli 36h tuli täyteen 4h sitten--
 
Joo kyllä minäki oon sen kannalla, että se ovis oli sullla Pisamapeikko! :)

Kengumamma minä en ossaa kyllä sanoa juuta enkä jaata tuohon luge asiaan, kun en oo ite ikinä käyttäny.. :/

Bambini joko teet uutta testiä?? Täällä utelias ei jaksa odottaa enää.. :D

Minäpä kävelin aamulla tukkasilimillä ja silmät ristissä vessaan ja UNOHIN tehä testin!! :O No nyt on tyytyväinen olo ja joudunpahan odotteleen huomiseen. :D Ja aattelin ottaa heti luulot pois iteltä ja käydä hakemassa tänään digin odottamaan aamua! PRKL!! :vampire:
 

Yhteistyössä