Mä täällä odottelen r-testejä tänään illalla saapuvaksi kauppakuorman kans. Huomenna aamulla sit testaan. Jännittää. Jos ei ois niin montaa "valeraskausoireista" kiertoo takana niin oisin melkolailla varma että oon raskaana. Mutta katotaan. Eilen tosiaan talleteltiin koska oli ovisplussa (vaikka kp 25) mutta siinä sit kyllä totesin että ei, ei oo kyllä nyt ovista... Tuntu niin erilaiselta, ja vähän aralta. Vaikka liukasta olikin. Ja tänään pari kertaa kumartuessa on vihlassu tuolta alhaalta. Ja oon vaan kauheen onnellinen koko ajan, ja tätä onnee siis jatkunut jo jonkun viikon. Mieskin yritti yks päivä jotain riitaa vääntää ja mä vaan jotain naurahdin sille. Ja on sellanen pieni paineentunne tuossa alavatsalla, ainakin välillä. Kaikkein oudointa siis tää valkovuoto joka välillä ihan lirua ja välillä tulee limamaista. Ja se eilinen ovisplussa. No, huomenna sit selviää mikä juttu. Mä kyl itse asias tajusin et jos nyt on tärpänny, niin sen virallisen 28 päivän mukaan laskettu aika ois 1.1.2021 eli ei ihan ehtis 2020 vuodelle.
Muoks. ja heräilen myös pissahätään ja en viime yönäkään saanu nukuttua enää 4 jälkeen... Ai niin, ja onnea vielä sulle hurjasti plussasta!!
Muoks. Kunpa
@Loree sulla vielä sittenkin se plussa pärähtäis