Haaveena vauva 2020

Mulla oli ovistesti positiivinen sillon kun raskaustestissä oli haamu! Ja lisäksi tuli ovisliman tyylistä limaa vähän .

Ja tuon liman oon laittanut merkille myös marrakuun plussassa, ja sen muistan että ihmettelin että tuleeko uus ovis vai mitä, ku sitä limaa riitti. Alkoi muutama päivä oviksen jälkeen, siinä oli hetki sellasta ilman limaa, mut jostain syystä pientä tiputteluakin pari päivää, mitä mulla ei koskaan oviksen jälkeen oo vaan jos on nii just ennen ovista tai oviksen aikaan. Ja se jatkui ihan sit keskenmenoon asti se limailu. Että voi olla merkki alkaneesta raskaudesta limailu :)
 
En mä tajua mun kiertoa. Menkat reilusti myöhässä ja raskaustesti puhdas nega äsken tehtynä. Luulis että siinä näkyis jotai jo jos olisin raskaana. Ei se auta ku odotella menkkoja saapuvaksi..
Siis me ollaan vissiin aika samassa tilanteessa kiertopäivissä ja tossa myöhässä olemissa, ja mä tein testin eilen aamulla ja nega oli :( :(
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni ja Shibali
Mulla kp 35/29. Ihmetyttää kyllä tämä koska normaalisti menkat alkaa ajallaan. Mulla on toinen testi jonka ajattelin aamulla tehdä vielä.
Joo mulla 35/23-28, testejä olis vielä pari kaapissa, mutta ajattelin odottaa vielä pari päivää. Ei enää mitään käsitystä oviksesta, niin ei oikein tiiä mikä dpo mahtaa olla, että pitäiskö näkyä testissä vai mikä tää kierto nyt oikein on...
 
VAUVA 2020 ❤

21.4.2020

★★★★★★★★★★★★★★★★


NimiKiertopäivä

Amadecasa.................kp 42/34-55
Loree................................kp 36/23-28
Wanti................................kp 36/30-48
Nieve30..........................kp 36/29
Jjenn................................kp 30/30-31
Futurmama.................kp 30/29-34
Hipposka......................kp 28/30
Brunet82.......................kp 26/26-28
Shibali...............................kp 26/23-28
Ilona Eloisa...................kp 24/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Wanti........................................dpo 16
Loree........................................dpo 13
Brunet82................................dpo 10

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Mä käyn koko ajan kyttäämässä onko joku vielä testaillut
Mä täällä odottelen r-testejä tänään illalla saapuvaksi kauppakuorman kans. :D Huomenna aamulla sit testaan. Jännittää. :X3: Jos ei ois niin montaa "valeraskausoireista" kiertoo takana niin oisin melkolailla varma että oon raskaana. Mutta katotaan. Eilen tosiaan talleteltiin koska oli ovisplussa (vaikka kp 25) mutta siinä sit kyllä totesin että ei, ei oo kyllä nyt ovista... Tuntu niin erilaiselta, ja vähän aralta. Vaikka liukasta olikin. Ja tänään pari kertaa kumartuessa on vihlassu tuolta alhaalta. Ja oon vaan kauheen onnellinen koko ajan, ja tätä onnee siis jatkunut jo jonkun viikon. Mieskin yritti yks päivä jotain riitaa vääntää ja mä vaan jotain naurahdin sille.:LOL: Ja on sellanen pieni paineentunne tuossa alavatsalla, ainakin välillä. Kaikkein oudointa siis tää valkovuoto joka välillä ihan lirua ja välillä tulee limamaista. Ja se eilinen ovisplussa. No, huomenna sit selviää mikä juttu.:X3::love: Mä kyl itse asias tajusin et jos nyt on tärpänny, niin sen virallisen 28 päivän mukaan laskettu aika ois 1.1.2021 eli ei ihan ehtis 2020 vuodelle. :giggle:
Muoks. ja heräilen myös pissahätään ja en viime yönäkään saanu nukuttua enää 4 jälkeen... Ai niin, ja onnea vielä sulle hurjasti plussasta!! :love:

Muoks. Kunpa @Loree sulla vielä sittenkin se plussa pärähtäis (y) :love:
 
Viimeksi muokattu:
Joo mulla 35/23-28, testejä olis vielä pari kaapissa, mutta ajattelin odottaa vielä pari päivää. Ei enää mitään käsitystä oviksesta, niin ei oikein tiiä mikä dpo mahtaa olla, että pitäiskö näkyä testissä vai mikä tää kierto nyt oikein on...
Mä unohdin tehdä aamulla testin ku säntäsin heti herätessä pissalle ja vasta sit tajusin et ei helkkari :D huomenna uus yritys aamusta.
 
Mä täällä odottelen r-testejä tänään illalla saapuvaksi kauppakuorman kans. Huomenna aamulla sit testaan. Jännittää. Jos ei ois niin montaa "valeraskausoireista" kiertoo takana niin oisin melkolailla varma että oon raskaana. Mutta katotaan. Eilen tosiaan talleteltiin koska oli ovisplussa (vaikka kp 25) mutta siinä sit kyllä totesin että ei, ei oo kyllä nyt ovista... Tuntu niin erilaiselta, ja vähän aralta. Vaikka liukasta olikin. Ja tänään pari kertaa kumartuessa on vihlassu tuolta alhaalta. Ja oon vaan kauheen onnellinen koko ajan, ja tätä onnee siis jatkunut jo jonkun viikon. Mieskin yritti yks päivä jotain riitaa vääntää ja mä vaan jotain naurahdin sille. Ja on sellanen pieni paineentunne tuossa alavatsalla, ainakin välillä. Kaikkein oudointa siis tää valkovuoto joka välillä ihan lirua ja välillä tulee limamaista. Ja se eilinen ovisplussa. No, huomenna sit selviää mikä juttu. Mä kyl itse asias tajusin et jos nyt on tärpänny, niin sen virallisen 28 päivän mukaan laskettu aika ois 1.1.2021 eli ei ihan ehtis 2020 vuodelle.
Muoks. ja heräilen myös pissahätään ja en viime yönäkään saanu nukuttua enää 4 jälkeen... Ai niin, ja onnea vielä sulle hurjasti plussasta!!

Muoks. Kunpa @Loree sulla vielä sittenkin se plussa pärähtäis
Nyt kyllä kuullostaa niin lupaavalta❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Plaah. Ei merkannut ovistestiin plussa mitään. R-testi niin valkoisen blankko kun vaan voi olla. Nii kuin aina. Menkat pitäs alkaa tänään, joten eiköhän se olis näkynyt jo. Mikähän noita ovistestejä vaivaa?
Menkkoja odotellessa siis..
Voi ei :( Mutta älä vielä luovuta jos ei oo menkat alkanut, joillain voi tulla plussa vasta useampi päivä menkkojen alkamispäivästä, hormonitasot kun nousee ihmisillä eri tahtiin. Ootko siis varma kuitenkin siitä millon oli ovis? Ettei voinut olla normaalia myöhemmin? Mä niin toivon että kuitenkin muuttuisi vielä plussaksi eikä menkat ala <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Futurmama
Voi ei Mutta älä vielä luovuta jos ei oo menkat alkanut, joillain voi tulla plussa vasta useampi päivä menkkojen alkamispäivästä, hormonitasot kun nousee ihmisillä eri tahtiin. Ootko siis varma kuitenkin siitä millon oli ovis? Ettei voinut olla normaalia myöhemmin? Mä niin toivon että kuitenkin muuttuisi vielä plussaksi eikä menkat ala <3
Kiitos tsempeistä! En ole oviksesta ihan varma, ovistuntemusten/ oireiden perusteella olis nyt dpo 15 tai jopa 16. Mutta eihän niistä ikinä tiedä, voi olla ollut myöhemminkin. Ja tuo nyt oli tuollainen päivälirusta tehty testikin toki, mutta en tiedä onko sillä näin myöhäisillä päivillä merkitystä. No aina on toivoa ennen kun täti tulee! Toivottavast sulla olis tärpännyt!
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Shibali
Helou raahauduin tänne sivulle lueskelemaan mulle on ehkäisyrengas käytössä mutta olot on vähä sen moiset kuin olisin raskaana tulee tosi helposti huono/etova olo kun on autossa ja jos edellisestä ruokailusta on ”liian” kauan aikaa alavatsa on ollut outo, sitä on nippaillu aina välillä, täs nyt viikon/ kahden ajan kai täs nyt vois vähä jännäillä, perjantaina pitäisi alkaa menkat

meillä on esikoinen 2/19 Ja haaveiltu ikäeroksi ~3vuotta toki mulla on ruvennut oleen vauvakuumeen oireiluja
 
Yöllä alkoi tiputtelee, ja aamusta enempi, eli eiköhän se oo kp 1 tänään. Eli pari päivää myöhästyi menkat, jotain yritti tapahtua, uuteen kiertoon paremmalla onnella jotenkin ihmeen hyvä fiilis vaikka en saanut "kunnon raskautta" . Tää on näitä ennen menkkoja testailun huonoja puolia, kuinka monta kemiallista ihmisillä oliskaan jos kaikki testais aina dpo 10 lähtien. Tästäkään en olis tiennyt mitään jos en olis testannut.
Mutta itseni kun tunnen niin en osaa olla testaamatta seuraavassakaan kierrossa jo dpo 10
MInä olen myös pohtinut, että en tiedä jos minulla tulee kemiallisia, koska en testaile. Tosin meillä on tilanne, että luomuna ei taidakaan onnistua. Mutta niin, olen kuitenkin pohtinut sitä, että voikohan ihmisillä tulla paljonkin kemiallisia. Tsemppiä ja onnea yritykseen <3
 
Plaah. Ei merkannut ovistestiin plussa mitään. R-testi niin valkoisen blankko kun vaan voi olla. Nii kuin aina. Menkat pitäs alkaa tänään, joten eiköhän se olis näkynyt jo. Mikähän noita ovistestejä vaivaa?
Menkkoja odotellessa siis..
Pahoittelut negasta:sneaky::poop:
Toivotaan et olis myöhäinen ovis ollut ja plussa näkyiskin myöhemmin(y):giggle:
Itsellähän oli nyt kans viime kierron lopussa ovis testi plussaa ja ei raskautta mut sit taas viime vuonna näytti ovis testi plussaa kierron lopussa ja olinkin raskaana? Et outoa on!
 
  • Tykkää
Reactions: Futurmama
Aika jännä, luulin että olis tullu megavuoto, kun rtestissä oli haamua, mutta suht normi menkat. Toki limakalvoa /rihmastoa aika paljon. Mutta viime kemiallisessa oli 6 päivän megavuoto. Normi menkat kestää mulla 3-4 päivää joista 2ja 3 päivät varsinaista vuotoa ja 2 muuta hyvin niukkaa.
Mutta parempi toki näin, joulukuussa km, kun vuosin kuin viimeistä päivää ja hemoglobiini tippui 140-> 80. Nii ei oo varaa taas suureen vuotoon, kun just alkaa olla rautavarastotkin pian kunnossa.
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Voisin tulla takas listalle monen kuukauden tauon jälkeen Titi-Love kp 2/28-30


Mulla ollut tänää jotenki kiva päivä, kiitos auringon. Oon istunut monta tuntia kuuntelemassa musiikkia pihalla ottaen aurinkoa ja kahvia juoden. Kunnon mielenrauhaa. Vaikka yö menikin valvoessa, en vaan saanut nukuttua. Vanhat asiat painoi mieltä ja ei vaan nukuttanut.
 
Voisin tulla takas listalle monen kuukauden tauon jälkeen Titi-Love kp 2/28-30


Mulla ollut tänää jotenki kiva päivä, kiitos auringon. Oon istunut monta tuntia kuuntelemassa musiikkia pihalla ottaen aurinkoa ja kahvia juoden. Kunnon mielenrauhaa. Vaikka yö menikin valvoessa, en vaan saanut nukuttua. Vanhat asiat painoi mieltä ja ei vaan nukuttanut.
Niin lisäänkö sut tuonne 2021 ryhmään ku varmaan menee LA -21 vuoden puolelle?
 

Yhteistyössä