Haaveena vauva 2020

@LaTiLa alemmassa ehkä näkyy jotain viivaa, mutta eihän sulla oo vielä mikään ihme vaikkei vahvempaa viivaa näykään noilla päivillä? :unsure:
Malta muutama päivä olla testaamatta, niin eiköhän se sitten ala näkyä ilman turhaa tihrustamista ja stressiä asiasta(y):giggle:
Paitsi tietysti jos välttämättä haluat testailla:X3:
 
Joo mää oon hätähousu.

miten te muuten ajattelette yleensä esim. Ovulaatio kivut ja ovulaation. Itsellä kun kovat ovulaatio kivut ja olot kesti kaksi päivää kunnes hiipui. Onko se eka vai toka päivä se milloin ovuloi?
 
No niin. Mä itse sen näen livenäkään. Mutta kuviin tuli tosi haaleana, minä viivalaseineni sen näen. Vieläkin näkyy testiajan jälkeen. Joku varmaan muukin hätähousu ymmärtää tämän



Siinä teille tiirattavaa. Harmittaa etten tehnyt tätä aamu pissasta. Onneksi huomenna uusi päivä
 
Miltä tänään näytti? Toivottavasti on vahvistunut!
Mulla on testit loppu enkä päässyt eilen kauppaan. Mutta ovistesti oli tasavahvat aamulla. Mutta tänään, viimeistään huomenna pitäs normikaavan mukaan tulla menkat. Ovulaatiomaista limaa vaan tulee,ja tuntuu kuin joku puristelisi kohtua nyrkin välissä. Ei kauheasti kuitenkaan uskalla toivoa että olis vahvistunut, ettei sitten tipahda korkeelta pilvilinnoista.
 
Nyt alkoi menkkamaisetjomot mahalla. Jos ne tästä siirtyy selkään, niin se enteilee pahaa. Aina jos selässä tuntuu, nii ne on mulla supistusmaista kipua. Selkäkipua raskaana ollessakin ollut mut se taas on ihan erilaista ku supistusmaiset kivut.

Näin yöllä että synnytin meidän mökillä . Tai olin nukahtanut kesken synnytyksen ja heräsin niin oli syntynyt iso kokonen poika. Sit mä sanoin et hei se piti olla tyttö ja pienempi, nii hups vaan ja vauva oliki pieni tyttö.
 
Nyt alkoi menkkamaisetjomot mahalla. Jos ne tästä siirtyy selkään, niin se enteilee pahaa. Aina jos selässä tuntuu, nii ne on mulla supistusmaista kipua. Selkäkipua raskaana ollessakin ollut mut se taas on ihan erilaista ku supistusmaiset kivut.

Näin yöllä että synnytin meidän mökillä . Tai olin nukahtanut kesken synnytyksen ja heräsin niin oli syntynyt iso kokonen poika. Sit mä sanoin et hei se piti olla tyttö ja pienempi, nii hups vaan ja vauva oliki pieni tyttö.
Unet on kyllä välillä niin outoja . Mä näin unta viimeyönä ja siinä meidän piti ostaa isompi talo. taloja oli vaikka mitä ja meidän oma talo, oli ihan outo ja tehtiin sinne jotain stailaus remonttia
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

17.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Mandariinilohko.......kp 46/xx
Masu90............................kp 44/27-30
Krippis..............................kp 41/22-24
BonBon88.....................kp 40/30-32
Amadecasa.................kp 38/34-55
Keltasirkku-.................kp 34/28-32
Nieve30..........................kp 32/29
Loree................................kp 32/23-28
Wanti................................kp 32/30-48
Alinna86.........................kp 29/28
Kasikuus........................kp 26/27-28
Jjenn................................kp 26/30-31
Futurmama.................kp 26/29-34
Hipposka......................kp 24/30
LaTiLa..............................kp 24/27
Brunet82.......................kp 22/26-28
Shibali...............................kp 22/23-28
Ilona Eloisa...................kp 20/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86.................................dpo 17
Loree........................................dpo 17
Kasikuus.................................dpo 13
Wanti........................................dpo 11
LaTiLa.......................................dpo 10

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Kohta ei tarvii enää listaa päivitellä :( Haikeeta.
Poistan sinut @Alinna86 vasta sitten, kun kunnon vuoto alkaa. Koska mä täällä vielä elättelen toiveita, et kroppa vaan huijaa sua :X3::X3:

Mulla meni tää pvä ihan sika nopeasti, kun kävin omaa autoa korjaamassa 7h ajan. Ai että kuinka mukavaa ja vauva-ajatuksia pois vievää puuhaa.. Nyt löhöilyä, leffaa, herkkuja + olut, koska mä uskon voivani sellaisen juoda :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mutkin saa poistaa listoilta, menkat alkoi eilen illalla jo. Tosi haikeeta kun tämä keskusteluryhmä tästä nyt alkaa loppumaan...
Näin hyvin pelas muisti listan päivittämisessä, kun unohdin poistaa :( Ja ihan tyhmää, että menkat alkoi, niin väärin ❤ Sinulle piti vielä kommentoida, että meillä lapset halunnut pitkään koiraa, mut ei olla otettu, kun on kissoja 2. Ennen kuin saimme luvan yrittää lasta, niin sanoin miehelle, että jos naistenpolilta kieltää lapsen teon, ni mä ostan koiran :D Mutta sama pätee kyl siihenkin, että jos ei jostain kumman syystä lasta saada, ni sit tulee edelleen koira :X3:
 
Kohta ei tarvii enää listaa päivitellä Haikeeta.
Poistan sinut @Alinna86 vasta sitten, kun kunnon vuoto alkaa. Koska mä täällä vielä elättelen toiveita, et kroppa vaan huijaa sua

Mulla meni tää pvä ihan sika nopeasti, kun kävin omaa autoa korjaamassa 7h ajan. Ai että kuinka mukavaa ja vauva-ajatuksia pois vievää puuhaa.. Nyt löhöilyä, leffaa, herkkuja + olut, koska mä uskon voivani sellaisen juoda
Ihana sinä:whistle:
Itellä kyl jo toivo hiipui, jännä vaan noi koholla olevat lämmöt edelleen..tai no toi tän kierron lämpökäyrä muutenkin, outoa.
On niin haikeeta kun tää ryhmä loppuu.
Toivottavasti joku vielä plussais ja saa ihanimman joululahjan tälle vuodelle:love:
 
Ihana sinä
Itellä kyl jo toivo hiipui, jännä vaan noi koholla olevat lämmöt edelleen..tai no toi tän kierron lämpökäyrä muutenkin, outoa.
On niin haikeeta kun tää ryhmä loppuu.
Toivottavasti joku vielä plussais ja saa ihanimman joululahjan tälle vuodelle
Mulla kans outo käyrä, kun lämmöt laski eilen jo :unsure: vaikka ne laskenut tähän asti vasta vuotopäivänä. Nyt ei yhtään tunnu siltä, et alkais vuotaa, mutta varmasti alkaa vuotaa just sillon kun sitä vähiten odottaa :censored:
 
Mulla kans outo käyrä, kun lämmöt laski eilen jo vaikka ne laskenut tähän asti vasta vuotopäivänä. Nyt ei yhtään tunnu siltä, et alkais vuotaa, mutta varmasti alkaa vuotaa just sillon kun sitä vähiten odottaa
Kiinnittymisdippi? :LOL::X3:
Nyt täytyy kyl sanoo ettei voi kyl yhtää päätellä enää mistää mitään, yleensä oon niin kartalla kierron eri vaiheista ja mitä tapahtuu ja milloin mut nyt oon ihan et wtf?!? :rolleyes::D
 
Kiinnittymisdippi?
Nyt täytyy kyl sanoo ettei voi kyl yhtää päätellä enää mistää mitään, yleensä oon niin kartalla kierron eri vaiheista ja mitä tapahtuu ja milloin mut nyt oon ihan et wtf?!?
Eikai se vasta dpo12 tulis ja jatkuis kahta päivää? Ja se lasku ei ollut kovin iso edes. Jos laskee huomenna enemmän, ni sit kyl odotettavissa menkat.
Sulla on kyllä lämmöt ollut tosi koholla ja kaikki vaikuttanut dippejä myöten niin lupaavalta :( Taas kerran.
 
Eikai se vasta dpo12 tulis ja jatkuis kahta päivää? Ja se lasku ei ollut kovin iso edes. Jos laskee huomenna enemmän, ni sit kyl odotettavissa menkat.
Sulla on kyllä lämmöt ollut tosi koholla ja kaikki vaikuttanut dippejä myöten niin lupaavalta Taas kerran.
Niin no, mielenkiinnolla jään seurailemaan kuinka käy :love: Nää on kyl välil niin mystisiä juttuja:D
 
@Alinna86: mulla oli edellistä odottaessa 2 päivän kunnon menkka vuoto ja sain sen jälkeen plussan. En siis tiennyt olevani raskaana. Menkat loppui yhtäkkiä seinään ja sitä ihmetellessä tein testin. Joten ihan hyvin voi pientä tuhrua tulla. Toivotaan, että olis vain sellaista

Toivottavasti joku nyt jää tänne jännäilemään mun kanssa. Mites muilla menee?

mulla on koko päivän ollut sellainen outo fiilis. Tuntuu, että koko kroppa kihelmöi, pää on vähän kipeä. Eilen illalla tuntui vatsalla yhtäkkistä pientä sähköiskumaista kipua,sellaista outoa tuikkimista. Nyt ei ole enää tuntunut. Menkka jomotuksia on jonkun verran. Itsellä puuttuu nyt loppukierron tiputtelu, mutta vielä se voi alkaa.
 
  • Vau!
Reactions: Alinna86 ja Lilmi89

Yhteistyössä