Haaveena vauva 2020

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Purrri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tein eilen illasta pregcheckin ja hyvin hyvin haalean vaalea, hyvä että näki, että kemiallinen, toinen elämässäni. Vaikken laittanut toiveita korkealle, nii silti harmittaa. Olihan se nyt niin vahva haamu se yksi sofi muutama päivä sitten.
Ja sit nyt yöllä näin kuvaa että oltiin jossain festareilla ja mä sielä pajamajassa pissasin pregcheckin pikkukippoon ja dippasin testiä ja heti pamahti räikee viiva. Että ehkä se tarkoittaa että malttaa mielensä kesään, nii plussaan pysyvästi :unsure:
Toivottavasti näin :)

Kamalaa @Alinna86 :( Jospa syy löytyisi ja saatte apuja! Auttaiskohan terolutit pysymään matkassakin? Jos 3 kemiallista tms tulee niin hakeudun kyllä itsekin tutkimuksiin, marraskuussa gynellä kaikki vaikutti olevan ok siis päällepäin... :/ Pidäthän ajantasalla meidät!

En aio enää ikinä testata nuita haamulaisia! En osta raskaustestejäkäänz ei oo järkeä testata jos ei alkio kiinnity kunnolla :( Mulla oli kyllä niiin selkeet raskausoireet(haamuplussan jälkeen) ettei varmaan ens kerralla tarvi testailla, tuntuu että - 5kg lähteny painoakin kun alkio vuoti pois :/

Harmi kun ei kerkeä tulla enää montaa joulukuisia, pahoittelut alkaneista menkoista. :cry: @LaTiLa Onnea haamulaisesta! :love:En taida enää liittyä tuonne 2021 keskusteluun, mutta tuo keskenmenon jälkeen kuumeilijat voisi olla sopivampi :love:

Ei alkanutkaan vuoto eilen. Tasan kerran tuli liman seassa vähän vaaleanpunaista. Eli menkat on virallisesti nyt myöhässä ainakin päivän. Mutta kun se testi ei vaan vahvistu, nii ei paljoa oo positiivinen fiilis tästä. Tietty pieni toivo aina on. Mutta oottelen silti vuotoa alkavaksi, nii ei tuu suurempi pettymys ainakaan. Vaikka kyllä sitä jo vähän innostui,kun oli jo niin selvä haamu.

Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Shibali ja Lilmi89
Ei alkanutkaan vuoto eilen. Tasan kerran tuli liman seassa vähän vaaleanpunaista. Eli menkat o än virallisesti nyt myöhässä ainakin päivän. Mutta kun se testi ei vaan vahvistu, nii ei paljoa oo positiivinen fiilis tästä. Tietty pieni toivo aina on. Mutta oottelen silti vuotoa alkavaksi, nii ei tuu suurempi pettymys ainakaan. Vaikka kyllä sitä jo vähän innostui,kun oli jo niin selvä haamu.
Toivotaan, että olisi kyseessä joku harmiton vuoto ja jostain syystä ei vaan vielä viivoissa näy vahvistumista. Ei ole toki kokemusta tai tietoa, pitäisikö jo selkeästi näkyä muutosta. Kuullut joskus juttuja, että ei ole koskaan tullut kunnon viivoja tms silti raskaus edennyt. Peukut pystyssä ja toivon onnistumista (y)

muokkaan, Yhdellä siskoistani on joka raskaudessa tullut ekat menkatki melko normaalina, vähän niukempana tosin. Mutta en tiedä sitten hänen testailuistaan sen kummemmin. Mutta tuo vuotojuttu nyt tuli mieleen.

Toivotaan, että olisi kyseessä joku harmiton vuoto ja jostain syystä ei vaan vielä viivoissa näy vahvistumista. Ei ole toki kokemusta tai tietoa, pitäisikö jo selkeästi näkyä muutosta. Kuullut joskus juttuja, että ei ole koskaan tullut kunnon viivoja tms silti raskaus edennyt. Peukut pystyssä ja toivon onnistumista

muokkaan, Yhdellä siskoistani on joka raskaudessa tullut ekat menkatki melko normaalina, vähän niukempana tosin. Mutta en tiedä sitten hänen testailuistaan sen kummemmin. Mutta tuo vuotojuttu nyt tuli mieleen.

Vuoto ei mua huoleta kun se oli tosiaan hyvin vähän vaaleanpunaista, mutta samanlaista toki oli pidemmälle keskenmenossa, mut sitä vaaleanpunaista limailua tuli sillon tällön, kestäen pari-kolme viikkoa ennen kun kunnok vuoto alkoi.
Enempi nuo viivat, kun haaleenee tai ei vahvistu. Mulla on ollut 3 raskautta(joista 2 meni kesken) ja kaikissa oon saanut jo dpo 14 leffaviivat. Dpo 10 selkeä haamu. Siksi tää on vähän outoa. Varsinkin se että dpo 11 iltana oli niin vahva haamu, ja sit se haaleni :/ eka keskenmeno meni niin et toisen merkin yhtä herkkä testi lähti haalenemaan ja seuraavana päivänä haaleni toinenkin ja sit siitä muutama päivä ja alkoi vuoto. Se kävi tosi nopeasti se haaleneminen,kun olin vasta rv 6. Viimeisin Rv 9-10 keskenmenossa(joulun alla) niin meni pari-kolme viikkoa negatestiin.
Mulla nousee tosi nopeasti hormonitasot yleensä. Tuosta viime keskenmenossa mulla nousi jopa rintoihin maitokin, kun kroppa luuli mun synnyttäneen.

Mutta ainaki aika kivuton olo on. Välillä pientä menkkamaista jomoa. Rinnat kipeytyi uudestaan. Väsy, jano ja välillä huonoa oloa, mitä en oo raskauksissa kokenu ennen ku yhden pienen hetken.
Ei uskalla vaan yhtään vielä iloita tai ees antaa kauheasti itse toivoa et tulis vauva 2020.

@Titi-Love niin joo, sinulla aiempien kokemusten mukaan voisi ajatella, että hormoni nousisi nopeasti. Kuulostaa kyllä piinalliselta tilanteelta :( kun ei voi mitään tehdä muuta, kuin odottaa. Samaa olin minäkin kysymässä, kuin Lilmi, että oletteko käyneet tutkimuksissa? Vai onko vielä ollutkaan aiheellista?

Yksi yhteinen lapsi on joo. En oo kokenut että vielä olis tarvetta tutkimuksille. Huonoa tuuria vaan. Käsittääkseni täälä ei edes tutkita, jos ei oo kolmea peräkkäistä keskenmenoa. Itsellä nyt ei ole "kuin kaksi".
Ja tästä jouluisesta kävin jälkitarkastuksessa, niin kaikki oli kuin pitää ja mun kroppahan toimii kuin pitää ja ei oo mitään semmosta ongelmaa. Huono tuuri, jolle ei voi mitään, toivotaan että jossain vaiheessa sit onnistaisi taas :)

Viimeksi muokattu:
VAUVA 2020

20.4.2020

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Amadecasa.................kp 41/34-55
Loree................................kp 35/23-28
Wanti................................kp 35/30-48
Nieve30..........................kp 35/29
Jjenn................................kp 29/30-31
Futurmama.................kp 29/29-34
Hipposka......................kp 27/30
Brunet82.......................kp 25/26-28
Shibali...............................kp 25/23-28
Ilona Eloisa...................kp 23/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Wanti........................................dpo 15
Loree........................................dpo 12
Brunet82................................dpo 9

★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu:
Yöllä alkoi tiputtelee, ja aamusta enempi, eli eiköhän se oo kp 1 tänään. Eli pari päivää myöhästyi menkat, jotain yritti tapahtua, uuteen kiertoon paremmalla onnella :) jotenkin ihmeen hyvä fiilis vaikka en saanut "kunnon raskautta" . Tää on näitä ennen menkkoja testailun huonoja puolia, kuinka monta kemiallista ihmisillä oliskaan jos kaikki testais aina dpo 10 lähtien. Tästäkään en olis tiennyt mitään jos en olis testannut.
Mutta itseni kun tunnen niin en osaa olla testaamatta seuraavassakaan kierrossa jo dpo 10 :D

Voi ei @Titi-Love että kävi noin :cry:toivottavasti tulevassa kierrossa tärppäis pysyvästi ❤

Täällä kp 25 ja ihmetys päällä. Tein ovistestin ihan huvikseni koska on taas halut päällä ja limoja näkyvissä ja mitä ihmettä, eikös tää ovisplussalta näytä tai ainakin oo lähellä sitä? En oo siis juuri tikutellut ja sillonki kun tikuttelin kerran en sitä plussaa saanu kiinni joten ei oo kokemusta. Mut on tää outoo kun viimeks kp 25 illal alko menkat ja yleensäkin kierto max 28, ihan max 30 päivää... en sit tiedä onko vaan tosi outo kierto kyseessä... oon kyllä kohta syöny kuukauden dhea:ta ja mietin voiks se sit sekottaa kiertoo näin? No, jos joku kokeneempi kertois näyttääks tää ovisplussalta niin oisin kiitollinen ☺ Ainakin pitää tänään talletella heti kun mies lopettaa etätyöpäivänsä https://aijaa.com/ZIJS1k

Voi ei @Titi-Love että kävi noin toivottavasti tulevassa kierrossa tärppäis pysyvästi

Täällä kp 25 ja ihmetys päällä. Tein ovistestin ihan huvikseni koska on taas halut päällä ja limoja näkyvissä ja mitä ihmettä, eikös tää ovisplussalta näytä tai ainakin oo lähellä sitä? En oo siis juuri tikutellut ja sillonki kun tikuttelin kerran en sitä plussaa saanu kiinni joten ei oo kokemusta. Mut on tää outoo kun viimeks kp 25 illal alko menkat ja yleensäkin kierto max 28, ihan max 30 päivää... en sit tiedä onko vaan tosi outo kierto kyseessä... oon kyllä kohta syöny kuukauden dhea:ta ja mietin voiks se sit sekottaa kiertoo näin? No, jos joku kokeneempi kertois näyttääks tää ovisplussalta niin oisin kiitollinen Ainakin pitää tänään talletella heti kun mies lopettaa etätyöpäivänsä https://aijaa.com/ZIJS1k
Plussahan tuo on. Mut jospa ootkin raskaana? Mul näytti just lokakuun raskaudessa tolta! :love::love:

• Vau!
Reactions: Shibali

Yhteistyössä