Aurinkovauvat *35*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väki varttunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!
Hengissä ollaan... Äitykkäkin palannut koti suomeen! Hyvä!
Mutta missäs Äippä? Jokohan Onneli on syntynyt?
Vähän alkaa elämä rauhoittumaan. Ens viikolla joudun kyllä varmaan pitämään lomaa että, saan omat fyysiset ja henkiset voimat palautumaan. On ollut kyllä uskomattoman rankkaa.
Aurinko paiostaa ja linnut laulaa....
tuliko jo sata rikki tässä ketjussa?
Työt kutsuu. heippa!

Täällä mä taas toivottelen teille hyvät huomenet!

Että jos toissailtana oli merkkejä mahd. lähdöstä sairaalaan, niin nyt ei sitten mitään. No, ei ole yksikään suutariks jääny...

Tervetuloa Äitykkä kotosuomeen.
No heräilkäähän rauhassa, jään oottelemaan...

Niin siis täällähän minä, täällähän minä....
En muistanut...nyt en olekkaan ihan blondi. Mulla on ekan kerran elämässäni väri koko päässä ja sen päälle laitetut raidat. VOi että! Pohjaväri on sellainen punertava ja raidat vaaleat, että sillei räväytin Onnelin tuloa odotellessa.

Tervetuloa takaisin äitykkä! Innolla odottelemme lomatarinoistasi. Ja mamakin palasi jälleen, kiva juttu! Toivottavasti olo on jo hieman kohentunut ja katse eteenpäin suunnattuna.

Onneli siis päätti vielä odotella lämpimässä kohdussa. Nehän onkin luvanneet kylmenevää säätä eli Onneli ei viitti tulla tänne vielä palelemaan! Kuulostavat ja varmasti näyttävätkin hyvältä noi äipän hiukset. Kyllä oot nyt ihan valmiina ja nättinä vauvan tuloa varten, kelpaa siis lähteä synnyttämään milloin vain!

Olin eilen Inspiraatio 2006-seminaarissa Finlandia-talolla ja voi että miten siellä tuli naurettua vatsa hyllyen! Tenojakin melkein tarttin kun kuuntelin Marco Bjurströmin ja Krisse Salmisen tarinointia. Musta tuli kyllä tän jälkeen entistä kovempi Marco- ja Krisse-fani!!! Suosittelen ensi vuoden seminaaria ihan jokaiselle.

Mukava ja iloinen uutinen, että Arja Korisevakin saa vielä 41-vuotiaana lapsen ja noin monen monen vuoden yrittämisen jälkeen. Se kannustaa meitä ihan kaikkia aivan varmasti! Olen tässä nimittäin alkanut jo miettimään toisen lapsen saamista jos Erkin kanssa menee kaikki hyvin. Voisi alkaa yrittää kun on ne 41-vuotissynttärit juhlittu, nimittäin ois vähän suunnitelmissa pitää siskon kanssa tuplasynttärit ens kesänä kun hän täyttää 40 v. ja minä 41 v.! Voihan sitä vähän myöhässäkin juhlia kun jää tänä vuonna juhlimiset minimiin. Tämä kaikki on vasta suunnitelma-asteella, mutta elämässä pitää olla haaveita niin jaksaa paremmin.

Jos en enää ehdi langoille niin toivotan kaikille erittäin mukavaa ja ihanaa viikonloppua rakkaittenne parissa! Eilisessä seminaarissa muistutettiin ""rakkaushormoonista"" nimeltään oksitoniini eli kaikki sitä tuottamaan ja sassiin! :))

Yhteistyössä