Aurinkovauvat *35*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väki varttunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hepskukkuu!
Kyllä on tullut oltua pihalla. Nyt pyörähdin vain kylillä viemässä tytön linkille ja tässä koneen kautta takaisin pihalle.

Mutta Haidi, mitäs jos oletkin raskaana? Täysin mahdollista. Rinnat kipuilee, väsyttää, mitäs niitä vielä oli....Pietään peukut pystyssä.

Juu, älkää olko huolissanne, kyllä varmasti saatte tiedon Onnelin syntymästä. Jos mies menee sekaisin eikä tajua, niin mullahan on sairaalassa puhelin mukana ja paan tulee viestiä jollekkin teistä, niin jos se ""joku teistä"" voisi sitten huolehtia tiedot ketjuun.
Paas kattoen nyt, kuis tässä muijan käyp!
.....ulooossss...

Pikainen tervehdys....
Elämä taitaa voittaa, sain miehen kotiin ja olen todella purkanut itseäni ja *raivonnut* pihalla. Huollettiin ison pojan kanssa koneita ja tein polttopuita ja vielä kertaalleen kävin kaikki kukkapenkit läpi. Nyt väsyttää ihanasti. Ja miestä pääsen hoitamaan..
Alkaa huippu kiire viikko....
nyt on pakko mennä. heippa.....
Äipälle hellät onnenpotkut persauksiin jos pääset synnyttämään.....

Hyyyväää yötä.... Ja äipälle vauvan tekoo... meillä on piha ihanasti leviteltynä hiekkaleluilla, riiviöt nukkuu ja pitäisi laittaa vähän kotia kun viikko on aikas työn täyteinen... No tässähän tää menee lomaa odotellessa enää vajaa kk niin voi hengähtää.

Hitskin hitski mama noi tyrät on juuri tota!!! meilläkin pojalla todettiin nivustyrä lopputarkastuksessa ja kun mentiin leikkaukseen kirurgi totesi ettei pojalla mitään tyriä löydy... Joten kotiin vaan ja ihmettelen miksi lääkärin sana painaa aina niiiiiiin paljon=/

No kohta alkaa uusi viikko ja uudet kujeet;)

Maanantai huomenta, takana hieman ikävä viikonloppu, niinpä positiivisesti ajateltuna onkin kiva olla taas töissä, ja kiva sekin kun on taas tohinaa, iltaohjelmaa joka illalle, no eipä tule aika pitkäksi, käyn aina vain kotona kääntymässä, ja ei kun taas menoksi, tälläinen normaalisti olenkin... tosin meikä on ihan tukossa noiden kamalien siitepölyjen kanssa, ja vasen silmä ihan turvoksissa, no niin, viime yö tuli jo paremmin nukuttuakin, ja poikakin kotona, en edes herättänyt kun oli eilen yli 39 astetta kuumetta, että sellasta, tuli tässä työpaikalla jo tuuraajan jälkiä siivoiltua, kun meidän siisteyskäsitys on hieman erilainen...
Mamalle voimia viikkoon, älä nyt liikaa tressaa kiireistä, jotkut asiat eivät muutu, vaikka ne vähän joutuisivatkin odottamaan vuoraan, kaikki aikanaan...
Ja äipälle tsemppiä, jos lähdön hetki koittaa...
Voimia jokaiselle uuteen alkavaan viikkon!

Maanantai huomenta.
Niin se vaan aurinko on jo noussut lämmittämään ja antamaan energiaa.
Voi että kiitos rakkaat ystävät, kun te jaksatte toivottaa mulle tsemppiä tulevaan synnytykseen. Aivan varmasti teidän voimalla jaksan punnertaa, olette te niin ihania.
Taas on tällaista enemmän ja vähemmän oireetonta olotilaa.

Tänään toihuilen kaikenlaista, jos se vaikka avittaisi, taitaa kyllä olla enemmän kansanuskomuksia nämä touhuilut ym. mutta meneehän aika paremmin, kun jotain tekee.

Mukavaa päivän ja viikonalkua kaikille.

Huomenta minunkin puolesta.
Mieheni aina sanoo että, asioilla on tapana järjestyä, joten uskon ja luotan siihen. ja vähän valoisammalta näyttääkin. työtä on hirveesti, ja se on vaan hyvä, saa paljon muuta ajateltavaa. Mies jo tuossa sanoi että hoitoihin mennään, rahat etsitään vaikka mistä. Iso poika sai koulusta vapaata keskiviikosta eteenpäin joten koneetkin lähtee pyörimään.
mutta oma pää on vielä kaikesta itkemisestä ja murehtimisestä vähän sekaisin.
Laskin joutessani nuo kiertopäivät ja löytyi sellainen vähän epävarma lukema kuin 26/ 28-30. mutta kyllä oireiden perusteella täti kurvaa hetkenä minä hyvänsä. eipähän sitä yritystäkään ole juuri ollut täsä kierrossa....
aurinkoista päivää kaikille... valoa ja iloa elämään!
Äippä joko sauna on pesty? eikös se ole sellainen uskomus että kun saunan pesee niin pääsee synnärille?

Huomenia!

Onpas taas ketjussa tapahtunut. Maman miehen tapaus on kyllä aivan uskomatonta. Nyt vaan potilasasiamiehen, vai mikä se nyt sitten onkaan, juttusille, jotta saatte korvaukset. Pikaista ja leppoisaa toipilasaikaa miehellesi. Parhaiten parantuu, kun yrittää unohtaa ne työasiat, vaikka varmasti on tällaisessa tilanteessa vaikeaa.

Kiiruskallekin halauksia pahan olon voittamiseen. Varmaan uusi viikko tuo uutta ajateltavaakin.

Haidille vinkki siitä, että tärppikierrossa minuakin sattui föönatessa ja se on aika harvinaista. Oli jotenkin voimakas ovis silloin. Ehkä niin teilläkin...

Vieläkö ekku saa liikuntaharjoitetta poikien pyörien perässä juoksemisesta vai onko molemmilla apupyörät jo pois?

Ja äippä :-) Voi kun tulee sellaiset lämpimät tunteet pintaan, kun miettii sinun tilannettasi. Onnelin tulolle vain onnea. Hänellä on monta ""tätiä"" ympäri Suomen toivottamassa tervetulleeksi.

Meillä meni viikonloppu taas rempatessa. Nyt näyttää jo hyvältä, sillä saimme keittiöön valaistuksen ja pikkueteiseen rakensimme peililiukuovikaapin. Näin saimme eteiseen tilaa vaunuille, jos/kun sellaisille toivottavasti on käyttöä syssymmällä.

Manna66:lle tiedoksi, että ainakaan vielä ei ole Spartocine tuonut vatsakipuja.

Myöhäistä maanantaita... en kuitenkaan oo nukkunu näin pitkään ,vaan yksi lääkärireissu on jo heitetty ,kaupassa käyty syöty jne. Esikoinen piti käyttää lääkärissä kun ei nuo allergialääkkeet oikein pure ja sälli on ihan tukossa ,ilma kiertää vaan takapuolen kautta:) No joo ei oikeesti naurata ressuparka meinaa räkään tukehtua ja hengittäminen on työlästä ,tuossa sohvan nurkassa röhisee ja kattoo leffaa. Vapaapäivä siis ,ei olis ollu mitään järkee mennä kouluun kun ääni ja kaikki on pois pelistä. Taas tuli uusi lääke entisten rinnalle nyt 5 erilääkettä päällekkäin käytössä ,jokohan alkaa tehoomaan? Menis äkkiä tuo siitepölyaika ohi niin helpottas.

Mama ,hienoo ,että aurinko alkaa paistaa sinulle ja että niitä hoitojakaan ei tarvitse unohtaa tai siirtää. Nyt vaan hellit ja hoidat ukkosi kuntoon ja sit täyttä häkää eteenpäin:)

Inkku niin kaikenkirjavia on mulla ollut aina nuo oireet ,että ei niistä ota selvää ,samoja oireita on ollut sekä raskaana ollessa, että ei raskaana ollessa.
Äippäkin jo raskautta ehdotteli ,mutta ei ne oireet nyt niin äkkiä olis alkanu ,siis pari päivää oviksen jälkeen. En jaksa tuohon mahdollisuuteen uskoa ,eli en lataa odotuksia plussan suhteen. Kun meikäläisestä on kyse mikä tahansa voi olla mahdollista tai sitten mahdotonta.
Voihan tuo kohdunsuun kipuilu johtua vaikka siitä gynellä käynnistä kun niitä koepaloja sieltä leikeltiin.
Mietin vaan kun sen gynekäynnin jälkeen on jo yhdet menkat ollut ,eikä silloin mitään tuhruja tullut ja nyt tässä muutaman päivänä on tullut hieman sellaista aavistuksen rusehtavaa töhryä ,että mitä mahtaa olla se? Mitään tulehdusoireita ei ainakaan ole ,itse havaittavissa???
Voi perhana pää levii kun alkaa miettiä taas mahdollista syytä tälle...grrrr!
Pakostakin tulee mieleen toisen keskeytyneen raskauden alkuaika... silloin juuri tuhruilin tuota ruskeaa pientä vuotoa jo ennen kun menkat olivat edes myöhässä. Plussaan se tuhruilu loppui ,alkaen sitten verisenä uudelleen parin viikon kuluttua ja km:hän se sieltä tuli.
Kun osaisi vaan olla miettimättä ja murehtimatta turhia kp21 vasta joten ihan heti ei vielä selvii mitään. Kierrostakaan ei tiedä mitä se tulee olemaan kun viimekierto niin lyhyt oli. Nyt on mulla tuo haitari 26 - 35 ,eli ainakin sinne saakka on odoteltava jos ei tätiä kuulu.

työnlomassa kurkin täällä, ihan älytöntä hassakkaa, kaikilla on koneet rikki ja vaikka mitä krhämää.....
ettei nyt kuitenkin Haidi olis niitä kuuluisia kiinnittymistuhruja sulla?
Mut niinkuin sanoit että km.ään päättyi edellinen tuhruplussa niin samahan se oli mullakin.....
silloin joskus tammikuussa...
Minä olen jo luovuttanut ajatuksen että;* Kunpa osaisin olla miettimättä ja murehtimatta* ei onnistu multa. minä odotan sitä tätiä kylään hetkenä minä hyvänsä, viimekierrossa tuhrusin jo tässä vaiheessa ihan täysin, joten taitaa kierto venyä, liekö hoitopelkoa??? on se tylsää kun ei ymmärrä edes omaa kehoaan... mummotauti alkaa vissiin tulla kun on niin hemmetin hikikin... ei ainakaanalkuraskaudenoireesiin taida hiki kuulua???
ja kun oikein muuten muistelen niin föönauskipuja oli mullakin niillä plussa-kierroilla. no nyt ei sitten ole ollut sitäkään.

mut tässä yritän hyräillä vaikka vanhoja lastenlauluja ettei nää vauva-asiat pyöris mielessä kokoajan....
piippolan vaarilla oli talo...... päivä jatkuu ja menen tuosta siivoomaan yhen koneen ohjaamoa, joku perskutarallaa on särkeny takalasin, mun esittely-koneesta.....

Kuka on ollut niin ilkiö ,että on särkenyt takalasin maman massikasta (ainoo traktorimerkki joka tuli mieleen) heh:)

Juu en minä tiiä mitä tässä pitäs ajatella ,minun ""koneen"" toimintaan ei nuo tuhrut kuulu ,en tuhruile ennen menkkoja enkä niiden jälkeen ,ne alkaa ja loppuu ilman mitään tuhruilua.
Silloin tuossa alkuraskaudessa joka kesken meni ,menin neuvolaan juuri tuon tuhrun vuoksi kun koskaan ei mulla niitä tuhruja ollut ennen tullut ,tulehdusta tarjosivat syyksi ,ottivat papan ja kaikki ok ja samalla testasivat sen plussan. Tuhru oli siis jo alkanutta km ,vaikka sillon ei plussasta vielä ollut tietoa.

Ei tartte saunaa pestä...mies kerkesi sen tekemään, mutta juuri tulin auton pesusta. Oikeastaan imuroin ja pesin sisältä ja tyylissä löytyi, ihan kaikkiin taivutuksiin en pystynyt ja kyennyt. Masu vaan putoo, oon aikas huvittavan näköinen.
Voi saasta, että kaikkia sitä maa päällään kantaa. Voi että tapasin aamulla kaupassa erään työkaverin, joka kuuluu sarjaan ÄlyttömänUteliasTäytyyTietääKaikkienAsiat ja on siis todella ärsyttävä tyyppi. No, sehän siinä alkoi että ""vanhempana kun on raskaana, niin tulee kaikkia vaivoja"", ""on sehyvä että tuli tehtyä lapset nuorena"" ja kun ""tulee sairaita lapsia"" ja -väliin- ""hei, tunnetsä kukas se tuo ihminen on..."" VOI PERSKELE. Ette voi uskoa miten pirusti otti päähän törmätä koko tapaukseen.
Helevetti mitä siunustelua ja taivastelua.
Onneksi en ihan niitä herkkänahkaisempia ole, mutta kyllä kieltämättä pikkasen korpesi ja jäi paha maku suuhun.

Ei auta suuta hevosenkengälle ja jättää ihan omaan arvonsa koko karmeus.

Hei, mutta nyt on pakko häipyä tonne ulos. Mä olen auringon palvoja ja ei ole tuo kuumuus tehnyt pahempaa oloa, niin sinne poistun mä....

Mama sulla mikään mummotauti ole...kaikkee kanssa!

Joo kaikenlaisia mielipiteitä ihmisillä on, niinkuin äipän työkaverillakin. Sitä ihmettelen, että miksi ne laukoo niitä vielä ääneenkin???? No oikealla asenteella ohi tuollaisten, aina se ei onnistu, vaan jäävät kaihertamaan mieltä. Mutta ei meidän äipällä, hän vain saa uutta potkua siitä tuleviin ponnistuksiin :-)

Mamalle semmoinen vinkki, että jos hiki vaivaa, kannattaa kurkata lämpömittarin lukemia. Ei ne ny mitään mummo-oireita oo! Susta ei saa mummoa, vaikka tusina lapsenlapsia pyörisi jaloissa.

Ootko Haidi varma siitä oviksesta? Meinaan jos kierto vaihtelee noin paljon, voisko se ovis olla ollut jo aikaisemmin? Tuhruista mä en ymmärrä yhtään mitään, sillä ei koskaan koko naiseuteni aikana, ole ollut yhtään tuhrua. Kovasti joka yrityskuukausi odotin sitä kiinnitysvuotoa, jota koskaan ei tullut.

Älä äippä välitä moisista kommenteista... kyseessä taitaa olla vaan kateellinen sielu joka tahtoisi itsekin kokea vielä tuon sinun olotilan:)
Minä hei voisin ilmoittautua siihen päivystäjän rooliin kun sinulle lähtö tulee... kotosalla kun täällä olen. Saisit laittaa viestii tulemaan...minä kuule ääntä nopeemmin riennän koneelle KIRJOITTAMAAN ISOIN KIRJAIMIN ,että nyt se äipän aurinkovauva on syntynyt.

Inkku ,mikään muu ei oo varmaa kun epävarma. Ei mulla normaalisti heitä tuo kierto noin ,mutta nyt kun oli nuo terolutit joilla ennen kierto saatiin tuosta 35 tuonne 29/30 niin nyt sit jostain syystä edellinen kierto oli vaan 26...joku häiriö taas kerran. Ei kai kroppa gynekäynnistä voi noin pillastua ,että heittää tätin tulemaan etuajassa??? Kävin viimekierrossa gynellä kp20...? No ei tuo voi mahdollista olla!
Voi olla ,että terolutin annostus vaikutti tähän lyhyeen kiertoon ,ennen söin kp15 12vrk eteenpäin tabu aamuin illoin ja nyt uusi annostus on kp15 10vrk eteenpäin tabu aamuisin...muuta syytä en keksi.

Hyvä idea Haidi, päivystä sinä ja tule sitten äkkiä kertomaan meille muille, vaikka keskellä yötä, saiskohan tähän jokun hälytyksen ohjelmoitua.....
juu, voi se hiki todellakin johtua tuosta auringon mollotuksesta, kun paistaa suoraan työhuoneen ikkunaan.
Työkaverikin sanoi että, eihän sulla vielä voi mikä mummotauti olla, ainakin kymmene vuotta vielä kumminkin..... hih. nuormies anto ohjeita.
Äippä! Jos mulla on hauska anoppi niin sulla sitten työkaveri. näitähän tollikoita maailmassa riittää ja *sanovan suuta ei tukkia millään* eiks se niin ole?

Äsken piippasi puhelin ja kukas se siellä... äitykkä laitteli terkkuja palmun alta ,pari ekaa päivää ollut kylmää ,mutta nyt jo aurinko paistaa ja on lämmintä.
Siellä se ryökäle lataa akkuja:)

Eivät pole vielä itsenäisesti ei ... siis poikaat, mutta nyt on laitettu toisellekkin apurenkaat löysään, ja reviiriään ne laajentaa koko ajan... Polkivat niin että tomupilvi vaan jälkeen jäi...

No nyt on taas uusi viikko alkanut;) Huippua sieltä se kesä tuli... ei tartte niin paljoo pukee päälleen...

Kiva kuulla äitykän terkut, kyllä sille varmasti se akkujen lataus tekee hyvää, toivottavasti ei vain käy yhtä köpelösti kun mun autolle, akku kun purkautuuu ihan itsestään.... siis kun perjantaina ladattiin, niin lauantaina oli taas ihan tyhjä kun yritin sillä poloisella lähteä liikenteeseen, no ei ihminen niin nopeasti voi akkujaan tyhjentää, me ei olla onneksi koneita, on sentään se äitykkä sellainen tehopakkaus, ettei sille ainakaan niin voi käydä... tässä olen kotona pyrähtämässä, kohta pitää lähteä koti-ja koulu yhdistyksen kokoukseen, ja huomenna ammaattiyhdistyksen kokoukseen, niin kiirettä pitää nyt iltaisin, etten meinaa ehtiä edes jumpalle, no positiivisesti ajateltuna, en ehdi edes surra muita asioita, maailma saa pyöriä ympärillä omalla painollaan, en voi kaikkiin asioihin kuitenkaan vaikuttaa, vaikka kuinka haluaisin, niin että hyväksykäämme kohtalomme, taas kerran...

Hyvvee huomenta kaikki naiset ympär Suomen!
Onko huomen hyvä?
Täällä en voisi kehua, juuttaan käsi rähjäsi taas pitkin yötä. Muutamia supistuksiakin tuli ihan kivasti, mutta siihen se sitten jäi. Eilenillalla oli kyllä kivualista oloa, voi pojat. Onneli tunki päätään vaan...ihan tuli tunne, että kohta pää näkyy. Hitsi sitä tunnetta kesti muutaman tunnin, kunnes rauhoittui. Ikäviä sähköiskuja nivusiin ja alapäähän.

Yritetään saada päivämme käyntiin.

Vitsi Kiiruska, mä voisin ottaa osan noista sun kokouksista, sä pääsisit jumppaan ja mulla olisi jotain muuta tekemistä...

Heipat kaikille!

Tiistai alkanut ja aurinko edelleen mollottaa kirkkaalta taivaalta, kivaa. Viikonloppuna olisi tarkoitus mennä mökkeilemään meren rannalla, toivottavasti kelit kestää sinne saakka. Taitaapi silti olosuhteet muuttua.

Vai on äitykällä ollut pari pilvisempää päivää lomallaan. Mutta loma on aina lomaa, olkoon ilmat millaiset tahansa. Varmasti on hauskaa riittänyt ja arkiasiat jääneet taka-alalle. Miltäköhän se uimapukumuoti on nyt sitten tällä kertaa näyttänyt. Joskus on näyttänyt siltä, että turistit pukeutuvat vain nenäsuojukseen ja kaikki muu unohtuu vaatekaappiin. Omilla kiloillani pukeudun mielelläni kokouimapukuun, mutta kyllä silloin tunnen itseni ""ylipukeutuneeksi"" uimarannalla.

Ai Onneli harjoittelee ulostuloaan. Varmaan on sen verran utelias tyyppi, että haluaa nähdä mitä siellä massun ulkopuolella tapahtuu. Se on niin hassua, miten lääketiede ei vieläkään tiedä, mikä laukaisee synnytyksen alun. Todetaan vaan, että ehkä se on vauvan ""päätös"", milloin haluaa tulla ulos. Sama juttu raskauspahoinvoinnin kanssa. Vieläkään ei tiedetä tarkkaan mistä se johtuu. Luulisi, että tutkimusaineistoa on ainakin ollut käytettävissä.

Hyvää tiistain alkua vaan kaikille. Nauttikaa kesästä, niin kauan kuin se meitä hemmottelee.

Huomenta

Katos katos onneli kiusaa äippää viimeisiä aikoja:) Mitkä äippä on tarkat päivät rv39+? vai joko se on 40 täynnä ,nyt oon laskuissa sekasin.

Tänne ei kummia kuulu ,napaa välillä nipistelee ja föönaus on epämiellyttävää??? No mutta sehän se vasta kummaa onkin:) taitaa tädillä olla uudet kuviot millä ja miten tulee?

Minä erehdyin eilen vaakaan ja taas se näytti muutaman kilon tulleen lisää... viimeviikon sokeritankkaus näkyy heti...voi hemmetti. Odotan menkat alkaviksi ja taidan ottaa uuden kuurin jo aikaisemmin kokeilemaani painonpudotuslääkettä kera lääkärin valvonnan. Tuohan on sellainen lääke ,että raskaaksi ei saa sinäaikana tulla ,vaikuttaa keskushermoston kautta. Parin kk satsi olisi tuolla kaapissa jemmassa ja sillä pääsisi mahdollisesti alkuun. Ehkä jaksaisin tuon ajan olla laskematta kiertopäiviä ja ohittaa tärppipäivät.
Nyt kuitenkin on pakko tehdä jotain tai kohta löytää itsensä jostain sydänsairaitten jonosta...pallolaajennukseen menossa... ei se ei käy päinsä!
Nyt menee ojentamaan hiukset ja lähtee ulos kävelemään:)

Do diin, sitä on sitten Haidilla edessään joko lihotus- tai laihdutuskuuri :-) Kohta kuulemme kumpi. Jos se föönaus on vähän epämiellyttävää nyt, niin kyllä ne hiukset kohta taas kihartuvat entiseen malliin.

Mä katselin viime viikolla kateellisena työkaverin kaunista vauvamahaa. Hän on hoikka nainen, jolle on tullut sellainen oikein kaunis kumpu vatsalle. Mulla vaan rinnat kasvaa ja sen alapuolella koko vatsa on yhtä tynnyriä. Taidan päästä sairaalaan saakka, ennen kuin vatsa erottuu tavallisesta lihoamisesta. Onneksi satuin löytämään vaatekaapista yhdet tooosi isot pellavahousut, joiden kanssa pärjään varmaankin tämän kuuman kevään. Tällä vartalonmallilla on ihan turha haikailla nättejä äitiysvaatteita, kun vain säkit auttavat.

Vielä kurkkaus ja sit menoksi
Inkku ,ei oo tässä päässä kiharoita joiden tarviisi kihartua:)
Onneksi tulee kesä ei silloin tarvii ostaa nättejä äippävaatteita...kiedot vaan paljon jotain kaunista kangasta ympärille...hih...siitähän saa hyvän mekon ja varmasti mahtuu kasvava maha kyytiin mukaan:):):)
Nyt lähden kävelee ja tulen sitten hikeä valuen tähän koneelle puuskuttamaan:)

Niinpä, äitiysvaatteita saa kyllä joka lähtöön, nykyisin. Muutamia tuli hankittua. Nyt tämä hellejakso on ollut ""kiva"" kun ei tiedä mitä laittaa ihmistenilmoille ja ihan tohon omaan pihaankin. Eilen löysin miehen shortsit, jotka mahtuivat hyvin. On muuten ollut tukalaa olla, kun täytyy pitää näitä hoitosukkia, yäk! Toivottavasti pääsen näistä sukista kohta eroon.
Inkku, kyllä sullekin on niitä nättiä vaatteita, miksei ois???

Totanoin, ne viralliset laskennat on nyt niinku 38+6 ja itseasiassa yksi la on tuleva sunnuntai, 14.5. Voi vitsi ois se kiva, saada Onneli äitienpäivänä. Tosiasiassa lähtisin kyllä vaikka näiltä näppäimiltä.
Täytyy taas tänään ""punnertaa"" jotain, tuli tuossa jo imuroitua, mutta pitänee jatkaa.

Niin kyllä se on mystistä, että kun melkein kaikkea nykyisin tutkitaan ja tiedetään, mutta ei sitä, että mikä sen vauvelin saa sitten pyrkimään ulos. Ihmeitä kerrakseen on tämä elo.

Missäs Iltatähti oikein kupeksii? Ei oo kuulunu mitään pitkään aikaan, vai onko jäänyt mulla paitsioon...

Taidanpa Haidin ohjeen mukaisesti alkaa pukeutumaan lakanasta tehtyyn toogaan. ""Vaateongelma"" siis juontuu siitä, että mä oon joka puolelta niin pulskassa kunnossa, eikä vaan siitä mahan kohdalta. On sellainen tasapaksu olo. Mutta en minä valita, voin olla ihan minkä näköinen vaan, kunhan vauva kasvaa. Niin kuin on todettu, elämän ongelmien määrähän on aina vakio ja jos ei sillä hetkellä satu olemaan oikeita ongelmia, kehittää niitä vaikkapa vaatteista. Eli kun kirjoittelen jostain näin vähäpätöisestä aiheesta, johtuu se siitä, että minulla menee hyvin.

Niin kuin äippä tuossa huhuili, tulkaapas langoille kaikki ketjuystävät, ettei mee yxpuolisex tää jutustelu. Kiertopäiviä kehiin, jotta voimme yhdessä jännittää. Eikös se kevät olekin hedelmällistä aikaa? Ja kun valon takia illalla valvottaa, kannattaa hyödyntää ylimääräinen yhdessäolo ukkokullan kanssa. Tuloksia sitten näkee vuoden 2007 alkupuolella.

Yhteistyössä