Marraskuun inssipiinailijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeePee77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi itku Macy, iso :hug: !! Samoin kävi mulle viime vkonloppuna, eka inssi meni pipariksi, iso pettymys oli mullekin.. Tää on niin tätä, ei edes tiedä miten lohduttais ku ei oikein mikään auta. Pari päivää pitääkin saada surra, sit yleensä (ainakin mulla) alkaa "elämä voittamaan". Tsemppiä ja jaksamista :hug:

Halit kaikille tädin vastaanottaneille :hug: !! Täti vieraili myös meillä (kp8) ja nyt pidetään taukoa. Onnea kaikille plussanneille!! :flower: :flower:

Nyt odotellaan julkisen jonoissa IVF:iin pääsyä. Huhujen mukaan jonot Helsingissä ovat puolesta vuodesta vuoteen... :'(
oman keskussairaalan mukaan puoli vuotta...

Poistun siis tästä pinosta, mutta käyn lueskelemassa kuulumisianne! Haleja ja jaksamista kaikille piinailijoille!!!! :heart: :heart: :heart:

:hug: Raitapaidalle ja Melialle :hug: !!!
Mun siskolla monta vuotta yritystä ja kaksi inssiä ja toisella IVF:llä onnistui. Tuli ihana poika kaksi vuotta sitten ja nyt joulukuussa täysin luomusti ja yllättäen tulee toinen. Endo takana.
Mulla PCO ja kolme vuotta yritystä ja neljännestä inssistä haamut. Huomenna tehdään vielä kolmas testi ja lääkärille ultraan ensi torstaina.
Muillekin onnea, pitkänkin ajan jälkeen voi onnistua! :)

odottajien puolelta kurkkaamassa...
PUPUVAIMO: IHANAA!!!! Olen niin onnellinen sun puolesta! Nyt vaan kovasti vauvaliimaa matkaan, oon ihan sekaisin sun plussasta! Toivotan sut tervetulleeksi odottajien puolelle. JEE!!!

Ja onnea myös hobelixille, ja kaikille muille piinailijoille ja tässä kierossa neganeille tsemppiä ja haleja.

T:SEE rv 30+0

Sain eilen herätä suureen pettymykseen. Kolmannesta testistä nega. Eli oli vain kemiallinen raskaus. Oli kiva viettää päivää sateen ja sumun kanssa kuunnellen ihmisiä pitäen puheita joulusta - siis vauvasta. :headwall:
Pettymys oli karmea. Tätikin tulee varmaan pian sillä lopetin luget kun ne passaa siirtämään kuukautisia parilla päivällä eteenpäin.
Suuntaan siis kohti viidettä inssia tammikuussa. Pitää tässä nyt lähteä ostamaan joululahjoja vanhemmille kun ajateltu joululahja meni myttyyn.
Tervehditään jos tavataan, mutta toivottavasti ei tavata tammikuussa. :)

Hobelix: :hug: Eikö ole enää mitään toivoa? :/

Täällä ei ihmeitä.. "Oireina" TODELLA kipeät rinnat ja maha.. Mutta niin on ennenkin ollut ennen menkkoja.. Mutta uutena tuli se, että inho-realistinen mieheni totesi mahaa silittäen, että taitaa täällä olla pikkuiset ;) (monikossa :D ) Ei ole siis koskaan haaveillut ääneen tuollaista.. Isän vaisto? :)

Toinen uusi asia on uni.. Viime yönä plussasin.. unessa.. :/ Jospa se 17.12 tulisi todeksi :)

Hobelix :hug: :hug: Mä tiedän ton tunteen, kun ensin toivo ja pieni ilo onnistumisesta herää ja alkaa varovaisesti uskoa tulokseen, ja sitten se kaikki vedetään kylmästi pois ja täytyy vaan kerätä ne palaset, jotka siinä romahduksessa jäi itsestä jäljelle. Jaksamista sulle kovasti! :hug:

Miten Pupuvaimo jakselet ja voit? Millaset fiilikset siellä on?

Kurreliini

Moikka! :wave:

Hirveästi jaksua Hobelix! :hug: Keskenmenon kokeneena tiedän mitä käyt läpi :ashamed:

Itselläni menee ihan hyvin, muutamana yönä olen herännyt vatsakipuihin (polttoa ja möyrintää), mutta nyt oon oppinut yhdistämään sen ilman kerääntymiseen ja ummetukseen :x
Nännit edelleen kipeet, viiltelee alavatsaa aivastellessa ja aivan loputon väsy. Viikonloppuna nukuin kahdet päikkärit/päivä, muttei helpottanut yhtään. Ja nenä tietenkin edelleen umpidukkelissa :snotty:

Päälle tämä on kuitenkin raskainta; jokainen vessareissu pelottaa :ashamed: Viimeksi meni kesken näillä päivillä :'( Olo on kyllä ollut ihan erilainen alusta saakka kuin viimeksi, mutta en uskalla riemuita ennen kuin mytty parkuu sylissä :heart: Varasin ultran ensi viikon lopulle, toivon ostavani itselleni mielenrauhaa =)

t. PV 5+0

Pupuvaimo, kyllä se mielenrauhan ostaminen kannattaa. Ihan tosi.

Ja ainakin sun oireet kuulostaa kyllä aidoilta ja ei nekään nyt ihan itestään synny... :p Mutta tiedän, miltä susta varmasti tuntuu ja sitä pelkoa ei vaan saa mielestään, vaikka järjellä yrittäisi. Ite oon aatellut, että jos joskus vielä tuun uudelleen raskaaksi, niin taidan silti yrittää iloita siitä alusta saakka, vaikka kuinka pelko hiipisi olkapäälle. Mutta sehän tietty on helpommin sanottu kuin tehty. Jep.

Toivon kovasti, että saisit ne pelot häädettyä muualle ja pystyisit olemaan positiivisin mielin. :) Ja pidän täällä hurrrrjasti peukkuja sulle ja pikkaselle!!

Kurreliini

Näin lomalta palattuani oli ihan pakko tulla vielä käymään tässä pinossa ja lukemaan kuulumisianne.

Pupuvaimo, mielettömän suuret onnittelut plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa. Mikä oli muuten se sun "oma cocktailisi", kun en enää jaksa muistaa?

Hobelix, suuren suuri :hug: sulle!

Oma (.) mun oviksen ajankohdasta ei tässä luomukierrossa enää kukaan ota mitään tolkkua. Kp 12 paikkeilla ei näkynyt kuin heikko haamu ja nyt kp 20 se samainen haamu edelleen. Tänään oltiin juttelemassa lääkärimme kanssa tulevasta IVF:stä, joka pyritään aloittamaan vielä joulukuu puolella.

mahtuisiko tänne vielä joukkoon, itse odottelen inssiä tämän kuun viimeiselle viikolle. Vielä on auki otanko clomien lisäksi puregonin ja pregnylin, itse ovis tapahtuu normaalisti ja kaikki itsellä on ok, miehellä siittiövasta aineita ja alentumaa määrässä ja laadussa mutta on nyt sekin syönyt yli yli 4kk noita clomeja, voi kun niistä olisi ollut apua ja parannusta olisi syntynyt, uskoisin ainakin niin. Eli jännät paikat, kokeilimme yhden ivf hoidon, siitä alkoi raskaus mutta meni kesken vkolla7,ei yhtään pakkaseen. tämä iui hoitomuoto pitäis toimia meillä muutenkin, ei niin radikaalisti ole asiat etteikö olisi mahdollista raskautua tästäkin.. että kokeillaan nyt vielä ennen toista ivf hoitoa, johon onkin se 8kk jonotus...samahan se on tässä välissä :|

Yhteistyössä