Marraskuun inssipiinailijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeePee77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoa Kamilla, noihan on tosi hyviä uutisia!! =)

Tsemppiä Macy ja hurjasti onnea Raitikselle, täällä me kaikki ootellaan uutisia d =) b

Hobelix: Mulla tämä "omituinen flunssa" on aika varmasti yksi oire; nenä tukossa ja paleltaa, mutta ei kuitenkaan tunnu oikealta nuhalta. Toisekseen, mulla ei ole koskaan rinnat arat missään kierron vaiheessa, nyt on oviksesta alkaen nännit ollu kosketusarat. Sitten vielä tää valkkis.. yleensä en harrasta sitäkään, mutta nyt ehdin epäillä digiovistestin näyttäneen väärin ovis-ajankohdan, sillä oviksesta eteenpäin oon ollut niiiiiin märkä :x
..lisäksi röyhtäilen jatkuvasti.. (tuleekohan musta possu??!)

Meen aamulla verikokeeseen, niin saadaan arvot toivottavasti kohdalleen =)

*silti peloissaan* :ashamed:

Voi Pupuvaimo! Oikein paljon onnea plussasta!!! :heart: Kurkin tänne puolelle tuolta kuumeisista ja näin iloisia uutisia täällä oli!!

Toivon kovasti että kaikki menee nyt hyvin ja vihdoin teidän odottelu palkitaan!! :hug:

:heart: KÖ

Joo, oon tosi tyytyväinen itsekin et inssi onnistuneekin vielä näin joulun alla! :xmas: Ja toinen (&viimeinen) inssi siis tulossa. Niinkuin Raitis sanoi, hoidoton kuukausi tuntuu vielä pidemmältä ku piinapäivät. Varsinkin ku meillä raskautuminen luomuna on yhtä todennäköistä ku lottovoiton saaminen :/

En tiedä pitäiskö pyytää lääkäriä ultraamaan vielä ennen inssiä...? Onko muilla ultrattu? Tietäis vaan et onko munarakkula missä menossa...

Keskiviikko 5.12

Piinailijat
PeePee77........ei inssiä:hurjasti pupuilua..............kp20/?
Dreamer-88.....1.inssi: Clomit,Menopur,Pregnyl.....kp 31/39/pp6
Tepsu..............ei inssiä:hurjasti pupuilua..............kp30/29-/pp12
Ilona G............2.inssi: Menopur.............................kp32/?
Macy ...............1.inssi............................................kp29/32/pp16
melia...............3.inssi: Clomit, Puregon, Pregnyl...kp35/28/pp19

Haamuilleet ;)
Hobelix

Plussanneet :heart:
Pupuvaimo

Pudonneet :hug:
Retuli82
PeePee77
Taria
Kati231
Popsy
Kamilla
Raitapaitainen
[/quote]

Kiitos hurjasti kaikille onnitteluista, toivotaan että tällä kertaa mytty pysyisi kyydissä loppuun saakka :)

Tulkaahan Raitis, Macy ja Melia tuulettamaan hyviä uutisia!! =)

Olin aamulla verikokeessa, nyt jännäillään sitä tulosta puoleen päivään..

Yöllä heräsin valtavaan menkkaoloon, olin varma että kierin veressä :ashamed:
..mutta ei mitään, alan näköjään jo sekottaa "mahan kiertämisen" ja ilman kertymisen keskenmenoon :ashamed: :( Maha on kyllä ihan sekaisin, lienee kuitenkin normaalia :snotty:

Tästä illasta tulee mielenkiintoinen, ollaan lähdössä valtavalla kamupoppoolla laivalle.. jotain on juotava etten paljastu, päätin ostaa muutaman siiderin ja tyhjentää vessassa+täyttää vedellä :whistle: ..ja baaristahan saa alkoholitonta punkkua tai peräti mustaherukkamehua vinkkulasiin ;)

Mites Hobelix voit? :wave: :hug:

Tehtiin toinen testi ja oli haamu taas. Soitettiin lääkärille ja sano, että hyvä ja testatkaa vielä lauantaina ja lugeja piti jatkaa. Mä kyllä marssisin jo veritestiin. Mulla ei kyllä ole menkkaoloa ollenkaan. Rinnat kipeät, liikaa ei voi syödä kerralla kun rupee äklöttämään. Eilen kaupasta ostettiin kaikkea terveellista ja täysipainoista ruokaa. Pitää tässä opetella katsomaan, että mitä syö. Hankalaa on kun pitäisi syödä maitotuotteita ja olen laktoosikko ja Unkarissa on hankala löytää laktoositonta. Kun ei haluasi lisätä ymparistöongelmia :laugh:

... hyvä idis!!! :laugh:
Me testataan vielä (lääkärin ohjeilla) lauantaina ja ensi viikon torstaina on ainakin ultra. Täällä tälläiset asiat hoidetaan yksityisellä, eli joskus voi kestää. ja muutenkin homma hoituu hieman eri tavoin kun kotona. Ei kai tässä auta muu kuin odotella...

Juu ja samalla kun siirrät Pupuvaimo ittes plussanneisiin niin heitä mut sinne romukoppaan. Tyylipuhdas nega. :'(
Perjantaina vielä uusi testi mutta eipä ole toivoa ei.
Joulukuussa ei voi inssiä tehdä mutta Purkat pistelen ja ultrissa käyn. Inssi vaan osuis joulun välipäiville, joten kotikonstikuukausi. Ja sitten onkin jo Tammikuu ja Taysin ovet aukenee..

Siirryn taka-alalle. Plussatuulia teille kaikille ja ISOT ONNITTELUT plussanneille!!!

Nessu pystyyn!! :hug: Kato nyt muakin; takana 3,5 v yritystä ja tähän asti tuloksena 1 km :ashamed:

Mutta onnistunut kierto neljän inssin jälkeen on juuri se, jolloin inssiä ei tehty =)

Sure hetki rauhassa, mutta sitten uudella toivolla ja innolla kohti uusia mollukoita :wave: --ethän voi jättää meitä? ;)

Iso :hug: Raitikselle!!! En edes tiedä kuinka lohduttaisin, tiedän et mikään ei oikein auta.... Pakko uskoa että sekä sinä että minä onnistutaan sit viimeistään IVF:ssä!!! Jaksamista! :heart: :flower:

Olipas ihania uutisia, kun täällä taas pitkästä aikaa vierailen... Plussanneille Pupuvaimolle ja Hobelixille oikein oikein paaaljon onnea :flower: Saatinhan sitä tähänkin pinoon toivottuja tuloksia =)

Täällä ei tässä kierrossa inssiin päästy, ovis ajoittui vklopulle. Eli ihan luomuna tuli harjoiteltua. Nyt siis kp 20.

Mutta plussatuulia kaikille muille, palataan taas astialle :)

Pupuvaimo mahtavaa, Obelix hienoa!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Harmittelut tippuneille :'(

Itellani ei kai taaskaan inssia tehda, en viela tieda. Valivuodot ovat jotenkin sotkeneet hommia.

Haluaisin kysya teilta plussanneilta millaisia folleja teilla oli tarppikierroissa? Koko ja lukumaara?

Ihanaa joulun odotusta kaikille !! :heart:

:'( tuossa alkuillasta alkoi rusehtava vuoto, joten voi kait sitten sanoa että tänään on kp 1. elikkäs meidän kohdalla ei sitten ekka inssi tehonnut. tämä kuukausi on sitten taukoa hoidoista. tammikuun kierrossa sitten tehdään toinen inssi. näyttää näköjään vähän vaihtelevan paikkakunnittain/inssipaikkojen suhteen, että montako kertaa inssi tehdään. me ollaan hoidossa julkisella puolella. tehdään vielä toi yksi inssi ja jos ei tuota tulosta niin sitten siirrytään ivf hoitoon.
mieli on tietty vähän maassa mutta jospa tää tästä. oli muutaman päivän lyhempi kierto kuin ennen. plussatuulia muille.

Yhteistyössä