Odotuksen odottajat!part II

Hei!

Aloitellaanko uusi pino, kun edellinen on jo melko pitkä eikä oikein enää jaksa toimia. Mä en osaa tähän meidän listaa siirtää ja päivitellä, joten voisiko joku ystävällinen ja osaava henkilö sen tuolta ex-pinostamme siirtää.... :heart:
 
Tiistai 11.11.2008



TOIVOJAT
[/url]

astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............2/28-35
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa...........6/27-28
Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.......8/?
jastu...................................clomit, iui..........................9/?
miranda-81..............puregon, pregnyl, luget, iui.........11/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget......................15/30
dreamer78...............................ivf/icsi.........................15/32-37
mama-84.........12/06..................................................15/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............18/?
Veena............yk18..........3.iui, taukoa........................20/24-28
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui.....22/26-30
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..........22/28-29
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............23/25-28
Viol....................1v......................iui............................23/28
Irene80............6/06..................2.iui..........................23/28-32
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui......25/n.26-28
Pantalaimon......9/07...........clomit+metut..................25/29
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget........27/30
Tiinuli81.........vuosia..........1.ivf, siirto+punktio vk50.....27/?
soja.................n.1v.......................2.ivf.......................29/28
Gilmore...............kesä07.............................................30/30-32
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex....74/~43-52
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui...............?/25-31
Ronja80.......yli vuosi.........icsi marraskuussa..............?/?
Almuna...........1,5v........menopur+pregnyl..................?/?
anniette................................tutkimukset...................?/?
haltia................2v..................ivf/icsi...........................?/?



Piinailijat

stellina pp6
Pantalaimon pp9
Viol pp10
Tähtisäde pp11
Osiris pp11
Sannuli-81 pp11
kinky cat pp12
Meea pp13

Haamuilijat

kinky cat.................................icsi...............................?/?



Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
kirma..................9/06......ivf alkuvuodesta
Rouva B............3v tjot

Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf
Pupuvaimo.....kohta 3v......menopur, iui
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83..........primolut, pas



SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis........yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss.....11/07.........clomit, 1.iui
pilvilinna.............9/07........luomu

 
Laitoin tuon meidän listan tänne. Toivottavasti tuli nyt oikein. :p

astrid, olen niin pahoillani!!! Jaksamisia sinne! :hug:

kinky cat, onnittelut sinulle!! :heart: :flower:

Veena, ikäviä uutisia olet saanut. :hug: Toivotaan, ettei olisi mitään vakavaa kyseessä ja pääsette jatkamaan hoitojakin.

kirma, hienoa että saitte ajan näin pian! Onnea tulevaan!

 
Noniin :) laitetaas tähän etusivulle vielä linkki sinne eka osioonkin;
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1088857

Joo, oudosti ne tuli sinne vanhaan kahteen kertaan, eikä pystyny edes poistaan toista ilman etti ois kumpikin lähteny..onneks ei menny kuitenkaan niin ettei viimenen sivu näy ollenkaan. No ehkä tästä toisesta osasta tulee se ennätyspitkä(?) yli 200-sivune :D ainakin varmaan mä oon aina vihoviimesimpänä sitä täällä ylläpitämässä.. :ashamed:

Veena, toivotaan että asiat selviää parhain päin eikä tämä löydös vaikuta mitenkään hoitojen edistymiseen! :hug:
 
Kiitos Risukasa ja Miranda :hug:

Repäsin sitten tänään ja kerroin äidilleni kaiken. Kaiken meidän lapsettomuushoidoista ja taistelusta ja myös rinnassa olevasta kyhmystä. Jotenkin tuli huojentunut olo :)
 
Onnea kaikille plussanneille! Mä taustailen vielä, kun en oikein muualle osaa mennä =)
Ilmoittelen tässä, että eilen oli ultra (7+0) ja kohdussa näkyi elossa olevat kaksoset, että tuplaonni olisi tulossa. Mulla kun on noita keskenmenoja ollut niin hirveän skeptinen olen kaikesta, mutta ikinä en ole kyllä näin pitkälle päässyt, että toivotaan parasta!
Plussatuulia kaikille ihan hirmuisesti!!!!

Virtis
 
Tuplaonnea Virtis!!! Voin vaan yrittää kuvitella miten keskenmenot vaikuttaa mieleen ja uskomiseen raskauden jatkumisen kannalta. :hug: Mut toivotaan että epäonni nyt loppuu!!

((.)) itellä alkais olla oviksen ajat käsillä, mut jotenkin kiva että ei tarvi stressata sillä että tuleeko se nyt hyödynnettyy vai ei. Jos tulee niin tulee sitten, ja jos tärppää niin vielä parempi. ;) Ku eix stressaamisen lopettaminen auta raskautumiseen...?!? :p
 
Virtis ihania uutisia!! :heart: :heart: Onnea tuplista!!!

(.) Täällä oli aamulla ultra. Nyt on pistelty 6pvää Puregonia ja yhtään kunnon follia ei ollut syntynyt. Oikealla ei lääkärin mukaan ollut mitään ja vasemmalla yksi pieni. Nyt sitten jatketaan Puregonin pistelyä ja la:na seuraava ultra. Pe:na alkaa LH-testien teko. Vähän jäi haikee olo, kun ei ole tehonnut tuo lääke halutulla tavalla, mutta pitää toivoa että hiljaa hyvää tulee.
 
Virtis: Wau, aivan mahtavaa, onnea :heart: Myös mun salainen haaveeni on tuplaonni :)

Täällä pp6 (jos pp lasketaan niin, että inssi on pp0? vai pitäiskö laskee nii et pregnylin pistopvä on toi pp0?) eikä mitää oireita, ei kerrassaa mitää, paitsi, että tissit on jotenki tosi täydet ja arat. Viime kierros oli oikeesti vaikka mitä oiretta, kohdun kipua, nippailuja, viiltoja, huimausta, palelua, väsymystä jne ja tuli nega. Nyt ei mitää oiretta, paitsi noi rinnat, joten empä usko plussaan :ashamed:

Muute, kuinka yleistä on sen kiinnittymisvuodon tulo? Eikös sen pitäis tulla pp 6-8? Eipä oo täällä näkyny. Eli ei kovin suuret toiveet tähän ekaan inssikiertoon, vaikka oli kaksikin follia irtoomas :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja stellina:
Virtis: Wau, aivan mahtavaa, onnea :heart: Myös mun salainen haaveeni on tuplaonni :)
Peesaan kans.. miksei tulis kaks sitten samalla vaivalla kun näin vaikeeks ja kalliiks kuitenki on menny :ashamed: Virtikselle tosiaan onnea vielä toisenkin kerran :D :flower:

Pp0 on käsittääkseni se kun varsinainen hoito tehdään eli inssipäivä. Lääkkeiden käyttöö ei mun mielestä lasketa..

Eihän yleensä tuu minkäänlaista vuotoa jos raskaana on, itseasiassa uskosin ettei siitä kiinnittymisestä voi tulla niin paljoo vuotoo että sen huomais mitenkään. Se mitä pidetään "kiinnittymisvuotona" onkin ns. "valekuukautiset" eli kun elimistö meinaa käynnistää kuukautiset vanhasta tottumuksesta, mutta sitä tulee vaan paljon niukemmin.

Tässä yks aika hyvä linkki ;)
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00107&p_haku=Alkuraskauden%20vuoto
tai sitten sellanen voi olla mitä tahansa muutakin..
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00184&p_ylataso=&p_osio=&p_haku=V%E4livuodot

Joo,..mulla on vaan itsellä ollu noita kaikenlaisia omituisia välivuotoja sen verran eikä ne kuitenkaan oo ikinä mitään sen ihmeempää tarkottanu etten oikein mihinkään kiinnittymisvuotoihin jaksa uskoo.. :ashamed:

Must se on siis pikemminkin hyvä merkki jos ylimääräsiä vuotoja ei ole! bd kuten sekin jos ei tavallisia pms-oireita tuu.. =)

).( Soitettiin nt-polilta että lääkäri joka piti huomenna olla, onkin sairastunu :( mutta saan silti mennä jos suostun opiskelijoiden tutkittavaks.. no ei kai siinä sit mitään, en halua käyntiä lykätäkään.
 
virtis, oikein paljon onnea tuplaraskaudesta. Nautihan nyt kunnolla olotilasta :flower:

Meea , Onkos sulla tullut minkäänlaisia oireita? Milloin testailet?

Täällä pp11 ja normaaleja oireita mitä tähän aikaa kierto tulee.. Odottelen menkkojen alkua perjantaille tai lauantaille. Ajattelin perjantaina testata kun lauantaina kaverin polttarit. Mut siihen malliin masua juilii et ei varmaan tarvi edes testata. Tissejä kyl välillä oudosti juilii... Aina heti alkaa jotain muka kuvittelemaan.
Viikon päästä me lähtäänkin sit reissuun, vähän d-vitamiinia hankkimaan aurinkoon.

tätisäde ja osiris , Miten teillä menee, onkos oireita. Tulkaahan kertomaan kuulumisia.
 
Tuplaonnea Virtikselle! Mäkin täällä taustailen kun en osaa vielä mihinkään mennä...

Pilvilinnalle myös plussauksesta superpaljon onnea! :heart: :heart: :heart: Kyllä me PCO-laisetkin onnistutaan ja saadaan kohta omat kääröt...

Piinailijat: Mäkin haluisin lukea teidän kuulumisia....

Astrid: Voimia! :hug:

Plussaonnea kaikille!!! =)
 
Sannuli-81 huomen aamulla menen verikokeisiin ja saan tietää iltapäivällä tuloksen!En oikeen itse käsittäny mnkä takia joudun nyt menee verikokeisiin, ehkä siksi kun oli eka inssi ja kai se kattoo onko hoidot purru oikeen... tekis hirveesti mieli testata kotona jo tänään, mut en uskalla!ainakin tulee verikokeesta varma vastaus + tai -

mulla on niin selvät menkka oikeet että ärsyttää ihan tosi paljon!tuntuu tällä hetkellä siltä et miksi edes testata!?!mut kai siihen pieneen ihmeeseen pitää loppuun asti uskoa!!!!
alaselkä on tosi kipeä ja muutenkin olen todella ärtynyt ja hermot menee mitä pienemmistä asioista!!!
 
Jipii meillä on uusipino :heart:

Onnea kaikille plussanneille :flower:

Meea Toivottavasti saat iloisia uutisia raskaustestin tuloksesta :heart:

miranda-81 mulla on ollut Puregon käytössä. Mulla tehosi vasta 100 yksikön annoskoko ja silloinkin pistelin eka 2 viikkoa 75 annoksella, ei tapahtunut mitään, nostettiin annos 100 ja pistelin 2 viikkoa niin yksifolli kasvoi. Eli yhteensä 4 viikkoa pistelin siinä kierrossa. Rautasia hermoja vaatii =)

Virtis Wau, että oikein kaksoset :heart: :heart: Onnea hirmuisesti :flower:

Kirma Kiva kuulla että IVF alkaa nopealla aikataululla!!!!

(.) Tänne ei mitään uutta, nyt vaan menkkoja odottelen alkavaksi.....2 viikkoa aikaa nollaultraan ja menkkojen pitäisi alkaa tän 2 viikon aikana tai koko ensimmäinen IVF menee pipariksi
 
Plussanneille onnittelut ja Virtikselle onnea tuplista! :heart:

Veena: Laitoin sulle eilen yv:tä. Hienoa, että sait rohkeutta kertoa äidillesi! :hug: Mikä oli reaktio? Oliko aavistuksesi oikea?

ON: Ei mitään oiretta edelleenkään. Juilinnat tosin loppuivat, mutta odottelen niitä alkavaksi taas parin päivän päästä. Miten niin pessimistinen... :ashamed: Tavallista PMS-vi*utusta muutenkin havaittavissa. Varasin ajan labraan. Mulle ei kuulemma tehdä sokerirasitustestiä, vaan katsotaan vain verensokeriarvot yöpaaston jälkeen sekä insuliini.

*muoks. Ainoa erikoinen "oire" on, että himot on säilyneet yllättävästi ihan tänne loppukiertoon asti. ;) Yleensä halut lopahtaa viikko oviksesta, mutta nyt on ihan kiitettävästi ollut säpinää makuukammarissa. :D
 
Tiinuli, voi p**** sanon suoraan! Että jos mullakin on ihan liian pieni annos ja joudun monta viikkoa tuota pistelee. Olin niin laskenut että ennen joulua kerettäis just 2 hoitoa. Ja kalliiksikin tulee. :p Mulla on nyt 50IU annos ja sama annosta jatkettiin la:ksi asti jolloin tosiaan seuraava ultra. Mä tosin ovuloin ilman hormoniakin, mutta kun ollaan ns. selittämättömiä ni kokeillaan noita hormoneja. Lääkäri kylläkin olis suositellut clomifenia, ite vaan en oikein ollut innokas siihen (usko sen tehoon on aika matala, vaikka yksi lapsi sillä saatukin ;) ) Mikäs se sun lapsettomuuden syy onkaan?
 
Virtis Tuplatuplatuplaonnea!!! :heart: :flower: Ota nyt vaan rauhassa ja yritä olla stressaamatta (joo-joo, hyvähän se on täällä huudella, sori :ashamed: Mutta näin se vaan on. Koita nauttia!!!)

Veenan uutisia minäkin odottelen. Miten äitisi suhtautui? Todella paljon jaksamista sulle!
Jaksamista myös Astrid sulle. Ei oikein osaa mitään sanoa :hug:

Tiinuli81 Meillä sanottiin vaan että jos menkat ei jostain syystä ala ennen nollaultraa, siirretään vaan aikaa ja homma jatkuu. Vai sotkeeko toi joulu kuvioita?

Miranda81 Millä määrällä Puregonia ootte liikkeellä? Meillä eka hoito alkoi 300:lla, laski jo kolmantena pistely päivänä 75:een ja nostettiin sitten 250:iin kun ei follit kasvanu. Nyt vedetään 225 koko ajan

Meea Moneltakos voidaan huomenna täällä alkaa kurkkimaan uutisia? Olet kyllä todellinen rautahermo

(.) Nollaultra eilen, tänään vihdoinkin loppui tyhjennysvuoto ja piikit alkaa. Lääkäri oli aivan ihana; määräsi tasaisen määrän Puregonia (225), kovasti ihmetteli Menopuria, mutta koska se viimekertainen hoito oli onnistunut, ei uskaltanut jättää sitä poiskaan. Nyt vasta aloin pelkäämään hyperiä, kun toi Puregoni on jatkuvasti noin iso. Nooh, maanantaina ultra, sittenhän sitä tietää miten se vaikuttaa ja voihan sitä sitten laskea. Hirveän masentunu olo, liekö toi jatkuva sade vaiko synarela kun aiheuttaa...

Ai joo, Risukasalle tsemppiä huomiseen gynereissuun. Joskus ne opiskelijat voi huomata jotain, mitä kokeneet ja rutinoituneet lekurit ei keksi.

*muoks* olitki Miranda nopeampi ku mä :whistle:
 
Moonex: hoitajalle saan soittaa 15.30... iik!!en kyllä edes tiiä haluaisinko tietää vastausta, mut pakko mikä pakko!on vaan sellaset fiilikset että menkat alkaa.... testata en halua kotona sen takia, koska huomenna kuitenkin työpäivä niin en halua olla sielä surullisella mielellä, jos ja kun tulee nega!eli ei oikeen rautaset hermot enää kyllä ole.... mielummin kuulen vastauksen sitten hoitajalta kun olen tullut töistä kotiin!pitkä tulee odottamisesta kun 8.00 menen verikokeeseen!!!!huh huh!!mutta vielä on kaikesta huolimatta pakko uskoa jospa ihme tapahtuisi!
 

Yhteistyössä